totyo Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Am si eu o intrebare: Poate sa imi spuna careva ce capacitare au rezervorul si rezerva la gs 500? Pe talon scrie 12 dar ultima oara cand am alimentat am bagat 13 litri si nu era chiar plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 total 20 de litri, din care rezerva 4,3 litri. cel putin asa e la gs-ul meu . e din 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 20 L rezervor, aproximativ 3.5 rezerva (asta scrie, 12 L o fi trecut gresit) . in realitate rezervorul este de 18.5, rezerva tine cam 60-70 km mai departe nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Am si eu o intrebare: Poate sa imi spuna careva ce capacitare au rezervorul si rezerva la gs 500? Pe talon scrie 12 dar ultima oara cand am alimentat am bagat 13 litri si nu era chiar plin. Am luat 2 taloane de la 2 gs-uri cam identice, acelasi tip motor, aceeasi serie de sasiu (ambele gm51b 94, respectiv '95, tip motor m502). Datele din cele doua taloane... complet diferite. A mea are 150 km/h vit. max. constructiva, cealalta avea 175. Cilindreea difera de asemenea in talon, la mine 482, la cealalta cu vreo 5 cmc mai mult, capacitatea rezervorului diferita cu 1l, puterea si aia difera cu un KW. Rezervoru' la tine ar fi de vreo 16 litri sau de 20 daca-i model nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Mersi pt informatii. Mai am o intrebare: oare de unde as putea sa imi comand tampoane pt rezervor, pt ca daca il tin in 5000 de ture sau sunt in frana de motor vibreaza ca dracu rezervorul. E foarte enervant. Sau ce improvizatii as putea sa fac? Am observat ca sunt tampoanele slabite, daca scot saua si trag de rezervor in sus se misca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Tampoane de rezervor poti sa faci din spuma de protectie care vine in cutiile cu hardware nou. Exista un tip de spuma tare, care se compreseaza mai putin, acela iti trebuie, nu spuma aceea ca un burete. Practic e un burete "solid". Asta au folosit si cei de la Suzuki la un GS mai vechi de-al meu si a fost ok. Rezervorul Gs-urilor noi tine 20 de litri fix. Smecheria e ca, daca stai sa respecti preaplinul, iesi cu vre-o 2-3 litri in minus. Daca umpli peste prea plin, acesta functioneaza pe principiul vaselor comunicante : Umpli preaplinul, nivelul benzinei scade in el in timp ce se egalizeaza nivelul benzinei in rezervor. Mai pui putin, iar mai scade nivelul in preplin, repeta repeta repeta. Dureaza 5-10 minute dar il umpli. Motocicleta trebuie sa stea pe cricul central. Daca trebuie sa faceti asta si mai sunt masini la coada, probabil o sa se enerveze nitzel, practic umpli 5 grame la 10 secunde. Chiar daca e plin rezervorul de aproape da pe din afara, nu o sa dea, pentru ca busonul tine benzina in rezervor, poti sa te inclini cu motocicleta normal. Singura precautie ar fi sa nu umpli in felul asta rezervorul si apoi sa il lasi sa stea la soare, mai ales vara la 30 de grade. Cel mai bine e sa pleci imediat la drum. Cu 20 de litri, in afara localitatii, la 90-120 km/h cu un GS500 F din 2007, ies 550 km aka circa 3.7 litri/100 km, cu tot cu rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 cine ma poate ajuta si pe mine sa pornesc mobra ? nu a mai fost pornita de vreo 2 -3 luni .. si nu prea ma pricep .. help .. ofer recompensa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 (editat) cine ma poate ajuta si pe mine sa pornesc mobra ? nu a mai fost pornita de vreo 2 -3 luni .. si nu prea ma pricep .. help .. ofer recompensa Pune robinetul de la rezervor pe PRI, astepti 4-5 minute, si dupa aia ii dai drumul. cu socul tras la maxim si eventual ii mai dai si din acceleratie. Vezi sa nu incerci prea mult timp pornirea ca omori bateria. La mine asa a luat-o, dupa 4-5 luni de repaos . PS: dupa ce porneste muti robinetul pe pozitia ON. Editat Aprilie 11, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 nope .. am incercat asta .. zilele trecute pana am golit bateria .. cred ca trebuie ceva mai mult de atat .. am nevoie de ceva ajutor practic adica sa vina cineva sa piarda un pic de timp sa o gadile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 nope .. am incercat asta .. zilele trecute pana am golit bateria .. cred ca trebuie ceva mai mult de atat .. am nevoie de ceva ajutor practic adica sa vina cineva sa piarda un pic de timp sa o gadile Si eu am golit anul trecut bateria, era si ceva mai slaba si nici n-am lasat benzina sa curga destul de mult. Poti sa mai incerci odata dupa ce redresezi bateria 24-36 ore. Anul asta cu bateria veche a omorat-o de tot, asa c-am schimbat bateria. Cu aia noua si ce ti-am zis mai sus a pornit din a doua sau a treia incercare. Dar cum am zis, nu trebuie insistat mult cu pornirea. Daca tii apasat mult pe butonul de start omori repede bateria. Ideal e sa apesi pe buton si sa-i dai si un pic de acceleratie (asa, ca pt 3-4000 ture). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jefferson Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Salutare tuturor! Sunt nou posesor de GS500 si descoperind acest forum sunt mai mult decat bucuros sa aflu din experienta voastra cat mai multe despre GS. Pentru cei ce nu se descurca prea bine cu engleza detin un manual de reparatii in lb franceza si-l ofer cu placere celor interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Pune robinetul de la rezervor pe PRI, astepti 4-5 minute, si dupa aia ii dai drumul. cu socul tras la maxim si eventual ii mai dai si din acceleratie. Vezi sa nu incerci prea mult timp pornirea ca omori bateria. La mine asa a luat-o, dupa 4-5 luni de repaos . PS: dupa ce porneste muti robinetul pe pozitia ON. [/quote daca nu tine cu PRI culca-l cateva sec, vreo 10 pe o parte si la fel pe cealalta parte de preferat sa te ajute cineva la mine a functionat, e o chestie care mi a spus o un prieten care are enduro si el asa procedeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 are careva din intamplare un capac cu suzuki (de la baia de ulei al meu a cazut) in plus ? contact pe PM va rog urgent am nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DHL Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Manuale GS500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Little Brother Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Salutare tuturor! Sunt nou posesor de GS500 si descoperind acest forum sunt mai mult decat bucuros sa aflu din experienta voastra cat mai multe despre GS. Pentru cei ce nu se descurca prea bine cu engleza detin un manual de reparatii in lb franceza si-l ofer cu placere celor interesati. Sper sa-l ai in format electronic Ma descurc in franceza deci, daca ai putea sa mi-l trimiti, as aprecia. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 are careva din intamplare un capac cu suzuki (de la baia de ulei al meu a cazut) in plus ? contact pe PM va rog urgent am nevoie nu am capac sa iti dau dar iti spun ce am facut eu daca e vorba de protectia pe care scrie suzuki, eu mi am facut unul dintr-o foaie de tabla subtire, l-am vopsit cu spray termorezistent si l am lipit cu lipici picatura momentan tine daca e vorba de capacul ala care e prins cu 3 suruburi atunci nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Salut, si eu pe aici proaspat posesor de GS. Cum se pot monta pe spate gume de 150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Salut, si eu pe aici proaspat posesor de GS. Cum se pot monta pe spate gume de 150? salut. pentru a monta guma de 150, depinde in primul rand de model, pentru ca la unii intra la fix fara modificari si la altii intra cu ceva modificari consistente. daca te intereseaza in continuare, sunt cam doua modificari pe care le stiu ce ar trebui facute, si anume: indoita spre exterior bara de sustinere a etrierului spate si taiat din protectia de lant in dreptul cauciucului pana intra. nu e estetic dar iti intra cauciucul. nu le recomand pentru ca am avut si eu cauciuc de 150 cu modificarile inainte mentionate si nu am fost prea multumit. ca impresie cu cauciucul de 150 fata de cel de 130, a fost o manevrabilitate mai greoaie si alunecam foarte tare pe sinele de tramvai, indiferent cum treceam peste ele. astept alte intrebari daca ai si pot sa te lamuresc Salut, si eu pe aici proaspat posesor de GS. Cum se pot monta pe spate gume de 150? vad ca nu a mers sa editez postul.. http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=25426.0 - gasesti cum a pus cineva cauciuc de 160 de la o katana. spor la citit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 multumesc mult, deocamdata raman cu 130....apoi mai vedem. Nu are nimeni un regulator de tensiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Am si eu o nedumerire: cand las motocicleta in frana de motor si accelerez iar imi bubuie toba. E normal? Carburatoarele le-am dus la reglat, curatat si tot asa face. Am citit toate posturile pana acum si nu am vazut sa mai fi scris careva de problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Cum o fi, dar tot e interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 (editat) Pe aceasta cale vreau sa ii multumesc lui sorinpreotescu pentru oglinzile donate! Nu a acceptat nici un ban cu toate ca am incercat sa il "mituiesc" , poate voi reusi cu ceva beri pe la vreo viitoare petrecere. Multumesc inca odata. Editat Aprilie 23, 2008 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Daca te uiti mai atent ai vedea ca are DITAI foaia!Orice motor se ridica asa daca ii pui o foaie cat pizza.. GS-ul ca GS-ul... dar ce FOAIE avea CBR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Ca sa continui si eu ideea lui Cristian78, ii "multumesc" si eu domnului sorinpreotescu pentru ca s-a hotarat brusc sa nu imi mai doneze geamul de GS dupa ce mi-a spus ca il trimite. As fi vrut ceva seriozitate dar o voi cauta in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.