Linksuletu Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 am si eu nevoie de o maneta de frana pt un gs 500 din 99 are cineva vreuna ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 ...salutare ... as avea si eu nevoie de un telescop fata [fara jamba..] daca are cineva ..(sau are vreo sugestie) ..astept raspuns multumesc anticipat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 mi-am luat bujii NGK DPR7EA-9 ........... codul acesta e recomandat si pt vara? pt filtrul de aer aveti un cod? mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Inca mai am piese de la GS-ul din 92. Cine cauta ceva sa ma contacteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 hey ! stie cineva de unde pot cumpara niste gume mai bune pt gs-u meu ? pm va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 ...salutare ... as avea si eu nevoie de un telescop fata [fara jamba..] daca are cineva ..(sau are vreo sugestie) ..astept raspuns multumesc anticipat.. salut da add pe mes si vb poate te pot ajuta...am ceva piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Am si eu o nedumerire: cand las motocicleta in frana de motor si accelerez iar imi bubuie toba. E normal? Carburatoarele le-am dus la reglat, curatat si tot asa face. Am citit toate posturile pana acum si nu am vazut sa mai fi scris careva de problema asta. Are cineva idee de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 se mai intampla ca in frana de motor sa mai dea rateuri. Acum depinde cat de des face asta , ca sa iti dai seama daca este vreo defectiune sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 se mai intampla ca in frana de motor sa mai dea rateuri. Acum depinde cat de des face asta , ca sa iti dai seama daca este vreo defectiune sau nu. imi da si in frana de motor dar asta doar cand o turez mai tare, chestia e ca imi da rateu cand accelerez dupa ce o las in frana de motor, aproape de fiecare data cand e intre 4000-5000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 nu are nimic asa face gs-ul. si al meu face la fel. in frana de motor da la rateuri..si inainte dadea dar acum cu toba asta bubuie de rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Am si eu o nedumerire: cand las motocicleta in frana de motor si accelerez iar imi bubuie toba. E normal? Carburatoarele le-am dus la reglat, curatat si tot asa face. Am citit toate posturile pana acum si nu am vazut sa mai fi scris careva de problema asta. salut cred ca ar trebui sa reglezi aprinderea( avansun nu e ok) vand gs 500 din 97 detalii: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1997-96582.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) salut cred ca ar trebui sa reglezi aprinderea( avansun nu e ok) vand gs 500 din 97 detalii: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1997-96582.html Si aprinderea cum as putea sa o reglez? Am mai patit o chestie azi: mergeam cu motocicleta mai tare, adica in vit a 6-a pe la 7000 de ture si dintr-o data o inceput sa scada din ture, si-a revenit imediat si dupa un timp iar am patit dar de data asta cand am apasat ambreiajul mi s-a oprit motorul si nu o mai vrut sa porneasca, am oprit am pus-o pe pri, am fumat o tigara si dupa aia o pornit. Nu stiti cumva ce ar putea sa aiba? ( aveam benzina) P.S.: chestia asta o inceput sa faca de cand am ramas odata fara benzina(numai cu rezerva) Editat Aprilie 28, 2008 de totyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Si aprinderea cum as putea sa o reglez? Am mai patit o chestie azi: mergeam cu motocicleta mai tare, adica in vit a 6-a pe la 7000 de ture si dintr-o data o inceput sa scada din ture, si-a revenit imediat si dupa un timp iar am patit dar de data asta cand am apasat ambreiajul mi s-a oprit motorul si nu o mai vrut sa porneasca, am oprit am pus-o pe pri, am fumat o tigara si dupa aia o pornit. Nu stiti cumva ce ar putea sa aiba? ( aveam benzina)P.S.: chestia asta o inceput sa faca de cand am ramas odata fara benzina(numai cu rezerva) sal asta e o chestie de alimentare...din carburator....sau robinet-furtune alimentare probabil daca ai unblat la carburatoare ai dat debit mai mic la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
totyo Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 sal asta e o chestie de alimentare...din carburator....sau robinet-furtune alimentare probabil daca ai unblat la carburatoare ai dat debit mai mic la benzina pai da am fost la mecanic si mi-o reglat carburatoarele la 1,7/8 ture de la 2,5 cat era inainte, ca o crezut ca de la aia da rateuri, se pare ca nu de la aia, dar chestia e ca o inceput sa faca asa doar dupa ce am ramas fara benzina, sa fi intrat ceva mizerie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Propun plimbare de 1 mai. pentru cei ce s-au plictisit de 1 mai la mare. /index.php?showtopic=203108 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Am ramas fara placute de frana pe spate. Unde ati gasit placute de frana? Ce tip se potrivesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Am ramas fara placute de frana pe spate. Unde ati gasit placute de frana? Ce tip se potrivesc? Eu am luat de la Magazinul din cotroceni. MyMoto parca se cheama. E relativ vis-a-vis de Gradina Botanica. Au ei catalog acolo si iti zic alea care se potrivesc. Remyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Gata, am gasit chiar la ei, ma duc diseara sa le montez. Cica pe spate au doar tip "racing", care sunt ceva mai scumpe. Care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Gata, am gasit chiar la ei, ma duc diseara sa le montez. Cica pe spate au doar tip "racing", care sunt ceva mai scumpe. Care e diferenta? Pai ai zis si tu ... "sunt ceva mai scumpe" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 In afara de asta, se comporta altfel cand franezi? Sunt mai tari, mai moi, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 Cele "sintered" (aka racing) sunt mai dure, durata de viata mai lunga, franezi mai bine. Dezavantajul e ca in folosinta "racing" mananca din disc in conditiile unei duritati mai mari fata de normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Hmm, nu e prea ok ca mananca din disc. Disc-ul intra la consumabile? GS-ul e inca in garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 Citeste cu atentie ce am spus legat de folosinta "racing". M-am referit la folosirea pe motociclete grele, forjatori, etc. Pentru strada in conditii normale nu iti faci probleme de mancat discul, mai ales la GS care nu e o super-bestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) Hmm, nu e prea ok ca mananca din disc. Disc-ul intra la consumabile? GS-ul e inca in garantie. Sincer, poti sa faci ceva pe ea de garantie la Suzuki. De fapt, garantia nu acopera nimic. Citeste atent ce scrie in cartea tehnica : daca ai scurgeri de ulei sau zgomote, asta nu intra in garantie. Mi se pare o aberatie, dar asta e. Iti dai seama : scurgere de ulei = garnituri duse , etc... Zgomot = poate fi orice ! Deci, poate motorul sa faca precum avionul in picaj sau trabantul, pe ei nu ii intereseaza... Practic, in garantie ai motorul, partea electrica (asta daca nu ai pus o alarma ceva pe motor), si cutia de viteze .... cu discutia ca daca motorul se aude urat sau curge ulei, nu se aplica garantia. Trebuie cred sa nu mai mearga deloc sau dracu stie ce. Nici macar ambreiajul nu e in garantie (cica discurile sunt consumabile). Oricum , ei au pus 900.000 ora de manopera ... NO COMMENT. Editat Aprilie 30, 2008 de Remyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 astia sunt nebuni. acum 2 luni era 60 lei ora de manopera. si nimic nu dura mai putin de o ora.... o mai lalaie mecanicul special sa se faca cel putin o ora. la naiba. si cu piesele alea extrem de scumpe... s'a dus dreaq service'ul reprezentantei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.