John Paul Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Salutare si La multi ani, in primul rand! Mi-am luat si eu de la Louis un set de manere incalzite, functioneaza foarte bine, si sunt incantat, dar am o mica nemultumire/nelamurire. Din cate am vazut eu se leaga direct la baterie ? Adica nu trebuie sa fie pornit motorul ca sa poti da drumul la manerele incalzite... mie asta nu mi se pare deloc ok... pentru ca poate sa vina un copil, sa dea drumul la manere cat e parcata si alea sa imi descarce bateria. Asa ca adresez o intrebare la toti cei care au deja montate manere incalzite... le aveti legate direct la baterie sau prin contact ? Daca e varianta 2, spuneti-mi si mie careva cum e legat... Sau si daca nu ai manere incalzite, dar ai o idee cum s-ar putea lega prin contact, sa porneasca doar cand e cheia in contact si motorul pornit.. baga aici.. nu cred ca e mare filozofie, dar nu prea ma stiu eu Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 le poti lega prin contact dar ii recomandabil sa pui un releu care sa preia sarcina , sa nu fie prea mare sarcina direct pe contact. poti pune un releu pe becurile de poziiti care is pornite dupa ce bagi cheia in contact. De ce putere sunt manerele ? cati Watti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 conecteaza-le direct la baterie, dar printr-un releu comandat de contact asa nu risti sa se descarce bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 El vroia sa sti si de unde sa lege ( dupa contact ) si de la pozitii zic eu ca ar fi ok sa legi releul. sau este alt fir care sa ai curent cand dai contact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Depinde ce manere ai si cum e cablata motocicleta. In nici un caz nu le lega direct la baterie, bat pariu cu tine pe 3 beri ca ai bateria descarcata in mai putin de 1 saptamana (vorbesc din experienta). Daca ai manere Saito, au 35W, si poti sa le legi linistit la un fir existent in bord, de exemplu la lumini - gandeste-te ca un singur bec de stop are 20W. Daca ai Daytona, au vreo 60W la maxim. La astea ai putea sa te gandesti sa folosesti un releu, dar nu uita sa pui si o siguranta pe firul care duce la baterie (preferabil cat mai aproape de ea). Cel mai simplu e sa le legi fie in paralel cu luminile (faza scurta) fie de unul din firele de la contact (te uiti cu un bec/creion de tensiune/multimetru care e cel mai gros dintre firele contactului care are curent numai cu el pus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 quickquestion: unde gasesc si eu niste manere incalzite in bucuresti, la un pret bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Salut, le poti lega fara probleme dupa contact (eventual pe firul din care se alimenteaza contactul de lumini sau pe firul care alimenteaza sigurantele cind contactul este pus, dar neaparat prin siguranta care o primesti cu ele). Toate firele sint calculate cu rezerva de putere (consum). Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Am avut asa ceva un an de zile pe Dominator, legate direct la baterie. Aveam grija sa le inchid mereu si mi-am asumat riscul de a le gasi pornite si bat descarcata. Dar aveam pedala, ca si la Ktm deci nu ar fi o probl. In orice caz nu am avut probleme cu copii sau mai stiu eu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Si eu le-am legat direct la baterie dar o sa montez un releu pentru ca se intampla sa le mai uit deschise. Pana acum nu am avut probleme desi le-am uitat si 1 ora deschise dar daca le uit mai mult e grav ca la vfr n-am pedala..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 eu AM pe Dominator, legate prin releu, se pornesc dupa ce pun contactul. Caut topicul si te ghidez le: /index.php?...c=65603&hl= cred ca schema cu care a venit mansonul e suficient de explicita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 salutare si mersi de raspunsuri. este vorba de aceste manere : http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10032046 deci max 40W. Si daca nu ma insel au ele un releu.. e in kit.. hmm.. sau e o rezistenta.. sincer nustiu. Oricum, de unde trag firu de la contact asta era intrebarea in cazul asta. ..de la becul de pozitie, e o idee. O sa check cand mai trec prin Baia Mare.. cam peste 1 luna asa .. acum e departe... la iernat. Pentru manere incalzite www.motobistrita.ro.. iti aduce de pe louis, eu de la el am luat. Oricum, eu direct la baterie nu vreau sa le leg... mi se pare riscant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 De-alea am si eu. Nu vin cu releu, doar cu o siguranta. Le-am legat direct la contact - evident, un fir care nu se alimenteaza decat cu contactul pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 De-alea am si eu. Nu vin cu releu, doar cu o siguranta. Le-am legat direct la contact - evident, un fir care nu se alimenteaza decat cu contactul pus. poti sa imi spui eventual si ce fir e ? ce face ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Un fel de alimentare generala a instalatiei electrice parca, nu-mi mai aduc aminte acum exact. La mine contactul are 3 fire: unul e alimentat permanent (duce la baterie si releu) si 2 care sunt conectate cand se pune contactul. Pur si simplu m-am legat de cel mai gros dintre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 inteles.. am sa studiez si eu schema electrica la Diversion sa vad de care ma pot lega si eu. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Salut, Tocmai am montat Daytona ... super simplu de montat ... + si - ...le-am legat in paralel cu becul de pozitie ... La transalp becul de pozitie si faza scurta stau aprinse la contact pus ... nu se incalzeste firul ce alimenteaza acum si pozitia si manerele ... o solutie ar mai fi fost si firul de faza ... era mai greu accesibil in la intuneric ... Daytona ... 40 eu pe louis ... merita si le astept de vre-o doua luni din cauza a diverse complicatii de comunicare! Tot pe louis se gasesc si Sayto 1 si 2 parca 20-30 eu... din experianta altora sunt mai putin fiabile! Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Am avut manere incalzite Saito II. Cand era destul de frig isi faceau treaba doar daca le lasam pe pozitia "start" (40w), desi teoretic asta nu trebuia sa se intample mai mult de 5min.Laca le dadeam pe high (20w), nu eram prea multumit. Acum, dupa un mic incident, trebuie sa le schimb. As vrea sa stiu cum isi fac treaba cele daytona? Am vazut ca au 2 pozitii, start (57w) si on (17w) si ma temeam ca 17 ar fi prea putin. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Salutare, Mi-am luat niste manere incalzite si am o mica dilema: contact sau direct pe baterie? Datele problemei: Brand: Oxford Putere: 30W si mai o cestie: un "sophisticated software" care tare cred ca pe romaneste i zice releu, cu rolul de a oprii manerele atunci cand curentul din baterie scade sub 10.5 - 11V si evident motorul e oprit. Asa, astia zic sa le pui direct pe baterie ca nu e nici un pericol, ba mai mult cica abia la 13-14V vor functiona la parametrii stas. Dezavantajul ar fi ca poate sa til le porneasca careva in gluma, copii, sau vreo veverita infrigurata. Daca le pun pe contact, banuiesc ca o sa primeasca o tensiune stabilizata de 12V. Avantaj: dorm io mai linistit stiind ca totul e scos din priza. Dezavantaj: mai multa bataie de cap la instalare. Manerele vin gata de pus pe baterie, desfiletezi suruburile de la baterie, adaugi papucii aia in forma de saiba, cum le-o fi zicand, si gata. Mai o intrebare: se pune lipici sau ba, intre ghidon si manere? Astept opinii, sugestii, reclamatii, donatii, aberatii si evident corectiiiii gramaticale, ca pe orice forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) prin contact. E posibil, daca zici ca e mai complicata decit doua fire care pleaca din minere (eventual cu o siguranta pe ele) sa fie deja releul (ala care se activeaza cind pui contactul) montat pe circuit. Eu am preferat sa merg pe varianta cu releu dar altii prefera sa ia (+) de la un fir ce pleaca din contact si gata. Nu-i nevoie de lipici (sau cel putin, la Louis-urile mele nu a fost nevoie). nu-s eu mare electrician dar la faza cu "daca-i prin contact is musai 12v" nu te cred. Editat Octombrie 21, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) undeva pe net cineva recomanda un strat de fixativ de par pe ghidon inainte sa pui mansonul: e lunecos cind e lichid (intra mai usor mansonul) si usor adeziv cind se intareste. Editat Octombrie 21, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Salutare,Mi-am luat niste manere incalzite si am o mica dilema: contact sau direct pe baterie? Datele problemei: Brand: Oxford Putere: 30W si mai o cestie: un "sophisticated software" care tare cred ca pe romaneste i zice releu, cu rolul de a oprii manerele atunci cand curentul din baterie scade sub 10.5 - 11V si evident motorul e oprit. Asa, astia zic sa le pui direct pe baterie ca nu e nici un pericol, ba mai mult cica abia la 13-14V vor functiona la parametrii stas. Dezavantajul ar fi ca poate sa til le porneasca careva in gluma, copii, sau vreo veverita infrigurata. Daca le pun pe contact, banuiesc ca o sa primeasca o tensiune stabilizata de 12V. Avantaj: dorm io mai linistit stiind ca totul e scos din priza. Dezavantaj: mai multa bataie de cap la instalare. Manerele vin gata de pus pe baterie, desfiletezi suruburile de la baterie, adaugi papucii aia in forma de saiba, cum le-o fi zicand, si gata. Mai o intrebare: se pune lipici sau ba, intre ghidon si manere? Astept opinii, sugestii, reclamatii, donatii, aberatii si evident corectiiiii gramaticale, ca pe orice forum. s-a mai discutat de n ori problema asta; daca ai releu, le legi direct pe contact, dar asta presupune ca sa ai 4 fire sau 3, 4 insemnand 2 la contact 2 la baterie iar 3 avand masa comuna. daca zici ca is atat de destepte, leaga-le direct pe baterie. ce model is? parca alea oxford pe care le vanez si eu au 50W si garantie lifetime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Daca au 50W nu sant cele mai bune pt ca treapta mare nu poate fi folosita decat in Alasca si nici acolo tot timpul. Cele mai bune pe care le-am folosit erau la BMW 16W prima treapta si 32W treapta a doua. Ambele trepte se puteau folosi, evident treapta a doua numai cand era foarte frig sau pe ploaie, toamna. Pt START foloseai tot treapta a doua. Se incalzea un pic mai greu decat cele cu 50W, dar asta nu este o problema. Important este la drum lung sa ai degetele incalzite. Cele cu 13/52W sant cele mai simplu de construit pt ca au o singura rezistenta in fiecare manson si se conecteaza serie/paralel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 si mai o cestie: un "sophisticated software" care tare cred ca pe romaneste i zice releu, cu rolul de a oprii manerele atunci cand curentul din baterie scade sub 10.5 - 11V si evident motorul e oprit. "sophisticated software" asta nu e doar un releu e un circuit de supraveghere a tensiunii bateriei si chiar poate contine software daca monitorizarea se face cu un microcontroler. Sistemul asta e prezent la multe radio-cd-uri auto care stiu sa se opreasca singure daca tensiunea de alimentare scade sub o anumita valoare tocmai pt a nu ramane fara baterie in caz ca uiti ala deschis. Daca si manerele tale au protectia asta nu prea mai are rost sa mai pui si releu pt ca chiar daca le uiti sau ti le deschide cineva se vor opri singure astfel incat sa nu ramai fara baterie. Eu am manere mai simple fara protectia asta si inca nu mi-am pus releu din lene desi l-am cumparat. Pana acum le-am uitat deschise cat sa nu mai pot porni la buton, o singura data ; de deschis aiurea nu mi le-a deschis nimeni, dar asta nu inseamna ca nu e posibil sa o patesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Daca au 50W nu sant cele mai bune pt ca treapta mare nu poate fi folosita decat in Alasca si nici acolo tot timpul. Cele mai bune pe care le-am folosit erau la BMW 16W prima treapta si 32W treapta a doua. Ambele trepte se puteau folosi, evident treapta a doua numai cand era foarte frig sau pe ploaie, toamna. Pt START foloseai tot treapta a doua. Se incalzea un pic mai greu decat cele cu 50W, dar asta nu este o problema. Important este la drum lung sa ai degetele incalzite. Cele cu 13/52W sant cele mai simplu de construit pt ca au o singura rezistenta in fiecare manson si se conecteaza serie/paralel. din ce stiu eu, astea au vreo 5 sau 6 trepte de functionare, deci e bine. uite aici un tutorial de instalare(nu l-am citit inca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Multam fain de raspunsuri! Manerele sant Oxford Sport si au 4 trepte, cred ca mai mult decat suficient. http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&a...;pid=384&p= Initial mi-au adus modelul "Original" care sant mult mai rigide si butucanoase, Nici astea Sport nu sant cine stie ce moi. Inainte aveam ceva ProGrip, super faine, moi superaderente, dar neh, a venit frigul si nu mai tine. Pana acum cel mai mare minus e "tabloul" cu butoane. Nu se prea pot apasa cu manusi, si nici nu am manusi de iarna. Trebuie sa-l apuci cu totul intre aratator si degetul mare. Asa merge si oricum nu prea ai ce butona la el in mers. Cand e frig oricum stau sa se incalzeasca motorul inainte sa plec, timp in care se incalzesc si manerele. Le-am legat direct la baterie pana la urma. Au mai mult decat doua fire care vin de la manere. O sa incerc sa le las deschise odata sa vad ce se intimpla. Un sfat pt cei care urmeaza sa-si instaleze: se incepe instalarea de la ghidon spre baterie (daca le legi la baterie). Eu le-am legad de proba sa vad daca merg, dupa care, am zis, daca tot sant legate, am luat-o spre ghidon si m-am tezit cu un pumn de fire de scuns pe sub ghidon, evident dupa ce am montat rezervorul la loc. Cat priveste lipiciul... nu poti sti ce nasol e pana nu o patesti. Ideea era ca la vara le scot, asa ca am pus doar putin lipici, desi acceleratie se cam misca si nici nu am asteptat 24h sa se ushte. Am plecat voios la lucru...cu manere calde si sa vezi senzatie cand vrei sa intri pe autostrada, esti pe banda de accelerare, invarti de maner si nu se intimpla nimic. Pana la urma dupa ce m-am oprit de vreo doua ori, am strins tare de maner si am reusit sa plec. Dar pe drum, se lasa, trebuia sa trag ambreiajul si sa apuc din nou acceleratia, de la capat, daca intelegeti ce vreau sa zic. Cred ca pe topicul asta nu prea are rost sa urez asfalt uscat ci mai degraba temperaturi peste 0 grade ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.