Sari la conținut

Un Mt10 Aproape Nemodificat...


ENDYMION
 Share

Postări Recomandate

S-a vede ca s-a muncit la el, s-a nu fim carcotasi.., dar nu m-a pot abtine sa intreb cum naiba o sta pe saua aceea..,m-i se pare pusa direct pe cadru, sau are fundul moale baiatul ori mi-a slabit mie vederea prea mult :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE RAI SUNTETI...ATUNCI CAND TE URCI PE-UN BOXER RUSESC,ESTI TARE MANDRU,ASA CA CE MAI CONTEAZA CAT SPRAY(ARGINTIU) AI TURNAT PE EL SAU CUM E PUSA SAUA...ESTI BURICUL PAMANTULUI,NU? Sa te bucuri de bivolitza frate! :what: :kiss:

Editat de mendozaccc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot faceti modificarea asta cu saua de ce nu o faceti cum trebuie, adica sa aiba bucata aia de cauciuc sub ea?

Cat despre necesitatea sa ii pui nustiu ce alt ghidon si nustiu ce alt bord, fiecare cu parerea lui, parerea mea e ca i-ar sta bine cu un bord de Nipru, nu de Ij, fara proiectoare, cu semnale normale mari si manere de cauciuc normale.

 

MT10-36-le original avea oricum mai mult crom decat MT11 fiindca era model de export catre RPR nu lichidare de stoc ca MT11-le.

 

Ah, si sa-ti traiasca si vezi ca e motor de drum asta.

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Feb 2008 17:52 -------------</small><br/>teava aia e ca sa omori oameni si sa stai la coada la semafor. Vezi ca daca tre sa faci RAR-ul neaparat tre sa demontezi bara, ei nu te lasa cu nimic mai lat decat ghidonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi am si eu o nedumerire.... ce e tzeava aia iemensa care iese mult in afara pe langa bucla aia a tobei?

teava aia e frana de urgenta.

niprul avand frana pe tambur cunoscuta pentru ineficienta s-a gasit solutia inedita de frana " de asfalt "

se actioneaza prin inclinarea motocicletei :what:

acum serios. eu mi-am tarait nipra in curbe de m-au luat dracii (nu am cazut dar am zgariat "cromul" :kiss: )

nu cred ca te ajuta prea mult mai ales ca nu ai si comenzile avansate asta insemnand ca tre sa faci joc de glezne de fiecare data cand vrei sa schimbi vitezele sau sa pui frana si cu spatele. scoate bara aia si pune-i niste protectii (aici ma refer la barile alea laterale care iti pot salva chiulasele in caz de Doamne fereste)

asfalt uscat si ai grija de fier

 

uite exemplu aici

 

 

--- Mesaj completat în 11 Feb 2008 18:14 -------------

...dap...era interesant si un fisier audio , sa vedem daca merge precum arata(cromul :kiss: )

....cine il calareste trebuie sa fie un tip destul de cracanat si cu rinichi solizi(brobabil mare bautor de bere) :kiss:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_PJ6B7rIHHA

post-13243-1202746393_thumb.jpg

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata super bine. E al tau? Daca da...mai pune poze! :kiss:

dar nu in 3 topicuri :what:

 

pana si dacia aia alba de langa motor e aceeasi in film si in poza :kiss:

 

@ENDYMION: e doar o prezentare sau o oferta de vanzare? :kiss:

Editat de Max Friz's R 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata risipa de crom...

 

 

Asa ti se pare tie , risipa ?

Ma rog , chestie de gust...

 

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 01:11 -------------

arata bine. :moto: dar cum suna? tobele finale de unde provin?

 

Suna ft. bine , cam ca un H-D-eu . Tobele finale provin de unde provine si motorul : de la cel de la care l-am cumparat . Intra pe link-ul asta sa vezi cum suna . Ar fi fost ideal sa ai sistem audio cu subwoofer la computer .

http://youtube.com/watch?v=_PJ6B7rIHHA

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 01:16 -------------

dar nu in 3 topicuri :rock:

 

pana si dacia aia alba de langa motor e aceeasi in film si in poza :moto:

 

@ENDYMION: e doar o prezentare sau o oferta de vanzare? :moto:

 

O "prezentare" , daca-ti place tie cum suna ... In nici un caz nu-i de vanzare :moto:

 

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 01:20 -------------

daca tot faceti modificarea asta cu saua de ce nu o faceti cum trebuie, adica sa aiba bucata aia de cauciuc sub ea?

Cat despre necesitatea sa ii pui nustiu ce alt ghidon si nustiu ce alt bord, fiecare cu parerea lui, parerea mea e ca i-ar sta bine cu un bord de Nipru, nu de Ij, fara proiectoare, cu semnale normale mari si manere de cauciuc normale.

 

MT10-36-le original avea oricum mai mult crom decat MT11 fiindca era model de export catre RPR nu lichidare de stoc ca MT11-le.

 

Ah, si sa-ti traiasca si vezi ca e motor de drum asta.

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Feb 2008 17:52 -------------</small><br/>teava aia e ca sa omori oameni si sa stai la coada la semafor. Vezi ca daca tre sa faci RAR-ul neaparat tre sa demontezi bara, ei nu te lasa cu nimic mai lat decat ghidonul.

 

Cum adica sa aiba bucata aia de cauciuc sub ea ? Nu inteleg la ce te referi .

 

Stai linistit ca RAR-ul l-am luat fara probleme .

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 01:23 -------------

...dap...era interesant si un fisier audio , sa vedem daca merge precum arata(cromul :lol: )

....cine il calareste trebuie sa fie un tip destul de cracanat si cu rinichi solizi(brobabil mare bautor de bere) :moto:

 

Pai vad ca deja aveti link-ul cu rusnacul meu ... Daca nu l-ai gasit i-al de aici : http://youtube.com/watch?v=_PJ6B7rIHHA

 

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 01:26 -------------

S-a vede ca s-a muncit la el, s-a nu fim carcotasi.., dar nu m-a pot abtine sa intreb cum naiba o sta pe saua aceea..,m-i se pare pusa direct pe cadru, sau are fundul moale baiatul ori mi-a slabit mie vederea prea mult :kiss:

 

Ma bucur ca in sfarsit cineva apreciaza si munca care s-a depus la faurirea acestui motor ! :kiss: Pe sa se sta ft. bine , te asigur de asta . :moto:

 

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 01:28 -------------

CE RAI SUNTETI...ATUNCI CAND TE URCI PE-UN BOXER RUSESC,ESTI TARE MANDRU,ASA CA CE MAI CONTEAZA CAT SPRAY(ARGINTIU) AI TURNAT PE EL SAU CUM E PUSA SAUA...ESTI BURICUL PAMANTULUI,NU? Sa te bucuri de bivolitza frate! :kiss: :D

 

 

Merci frate , ai mare dreptate in tot ceea ce spui ! :eek: ;)

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 01:32 -------------

Nice! Dar daca ai schimba ghidonul cu unul mai lat, bordul ala teribil, lampa spate si oglinzile, ar fi chiar nota 10. Parerea mea... :ok:

 

Ai mare dreptate , o sa incep cu oglinzile pt. ca sunt niste cioace pe care le-am luat din targ in 2000 cand am achizitionat si rusnacul : aia din stg. ma dispera pana ajung in a 4-a pe la vreo 65-70 km/h , se deregleaza intr-una :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai fratilor, ia luati omul mai usurel, e de-al nostru, din tagma niprarilor. Hai sa incercam sa ne dam seama cit a muncit omul la "dihanie". Fiecare dintre noi incearca sa faca ceva dintr-un nenorocit de fier vechi, (cum sigur a fost si asta) sa-l scoata la lumina, sa se bucure si sa fie mindru de el si pe el. De ce sa nu recunoastem ca e frumusel. Acum da-mi voie te rog sa te "toc" putin si eu, ca deh, nu pot sa te las in pace, doar asa simti ca ai intrat la Coltul Comunistelor. Nu te uita la 50 grame de benzina si da-i "o molecula" de avans la aprindere, din platina. Motorul sa se roteasca cu aprox. 900 rot/min. Va merge mai "rotund", vor disparea trepidatiile alea care i-ti deregleaza oglinda pina in 65-70 Km/ora de care spuneai. Daca vei cumpara oglinzi, cauta orice model vrei tu, conditia sa aiba TIJA OGLINZII de 10 mm, pe motocicleta ai comenzile de frina si ambreiaj modelul ala sanatos din otel, deci nu vor face probleme. Tobele, sint frumoase, curate, lustruite bine. Totusi prea zgomotoase, sint sigur ca nu au nici un fel de sita. Daca vei merge in grup pe distante mari, nimeni nu va sta in urma ta, i-i vor innebuni urechile si chiar si pe tine, in distante lungi, la un moment te vor enerva. Bara din fata, pentru picioare, AI GRIJA cu ea, este periculoasa ptr. tine in primul rind. Dupa cum se vede in poze, este f. mult iesita din gabaritul motocicletei. Poti acrosa cu ea diverse obstacole aparent inofensive de pe lateralele tale. Picioarele tale stau cu tibia exact in dreptul chiulaselor, nu spun decit Doamne fereste. Retine, dracul nu a facut niciodata manastire. Ptr. conformitate intreaba-i pe user-ii Catas-him si Magic4ce ce au patit. Am vazut ca esti un tip innalt, cam la 1,80m si inteleg ca ar fi chestia cu pozitia in sa si cu picioarele pe scarile motocicletei stai cam inghesuit. Aici dau dreptate celor care au scris ca trebuie saua putin mai sus. Bordul, nici o problema, este de plastic, mai usor, deci vibratiile mici, mai practic la lampile de avertizare si pot sa spun ca este mai etans la ploaie, apa, fata de cel original. Un sfat. Daca este posibil intoarce riserele (alea doua piese care prind ghidonul de furca) spre innainte. Se va mari cu aprox. 10cm. distanta dintre sa si ghidon. Vei sta intr-o pozitie putin intins spre fata, peste rezervor. Sa stii ca te ajuta foarte mult la drumuri lungi, nu la viteza, nu la aerodinamica, consum sau alte minuni. Este o pozitie mai comoda ptr. coloana vertebrala. Despre "nichel" "crom", nici o problema, decit un cromaj care se duce dupa 2 luni......mai bine dau cu spray-nichel in fiecare luna daca e nevoie. In rest, ce sa spun, BINE AI VENIT! intre noi, sa fii sanatos, SA AI GRIJA de tine si de "dihanie" si.... poate ne vom intilni vreodata la umbra unui pom. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Picioarele tale stau cu tibia exact in dreptul chiulaselor, nu spun decit Doamne fereste. Retine, dracul nu a facut niciodata manastire. Ptr. conformitate intreaba-i pe user-ii Catas-him si Magic4ce ce au patit.

 

off topic

 

he he... lasa nea Victore ca n-am patit nimic grav

am devenit un bun meteorolog (la 24 de ani ai mei am deja un genunchi care ma anunta exact fiesce schimbare de temperatura mai mare de 2 grade) :kiss:

 

on topic

se vede ca ai muncit mult la fier, felicitari

inspitatie pt sa: http://www.dneprworld.com/catalog.aspx?unit=38 (f scump dar ca sa-ti faci o idee)

numai bine si daca te lasa inima la vara sa vii la mare cu fierul te astept cu o bere :wink:

de asemenea iti mai recomand varianta mai inestetica pe care o am eu (stil bancheta) care e o adevarata bucurie pt partea ta dorsala. e foarte comoda si iti poti gasi mai usor o alta pozitie cand ai amortit (te dai mai in fata/spate) si nu vrei sa cobori

vezi exemplu la mine la profil

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Endymion, roaga-l pe dannyoldmoto de pe forum sa-ti gaseasca un set de sei de cauciuc complet si mai trebuie sa te inspiri sa adaugi pe cadru niste chestii si atunci nu doar va arata bine, vei avea si suspensii bune.

Apoi pozitia pe motor nu va mai fi chinuita, vei conduce un Nipru.

Si teava aia, daca faceai RAR-ul la Bucuresti, inginerul iti zicea sa o demontezi in fata lui sau mai rau, te pica, plateai si reveneai.

 

Si la o adica de ce toata lumea trebuie sa aprecieze munca depusa pentru aranjare, daca mosii le ingrijeau cum trebuie aratau ca noi si acum dupa doar 16 ani, si noi aratau mult mai bine decat orice restilizare am vazut. Da, e o parere de gust.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Endymion, roaga-l pe dannyoldmoto de pe forum sa-ti gaseasca un set de sei de cauciuc complet si mai trebuie sa te inspiri sa adaugi pe cadru niste chestii si atunci nu doar va arata bine, vei avea si suspensii bune.

Apoi pozitia pe motor nu va mai fi chinuita, vei conduce un Nipru.

Si teava aia, daca faceai RAR-ul la Bucuresti, inginerul iti zicea sa o demontezi in fata lui sau mai rau, te pica, plateai si reveneai.

 

Si la o adica de ce toata lumea trebuie sa aprecieze munca depusa pentru aranjare, daca mosii le ingrijeau cum trebuie aratau ca noi si acum dupa doar 16 ani, si noi aratau mult mai bine decat orice restilizare am vazut. Da, e o parere de gust.

 

alekule tu stii foarte bine ce inseamna ingrijitea unei motociclete si cat de rar e practicata de majoritatea posesorilor de fier rusesc, tocmai de aceea e apreciata o vopsea buna, semeringurile schimbate cand trebuie sa nu ai un motor imbacsit de ulei, etc.

crezi tu ca mosilor le-a pasat de asta? din cauza asta majoritatea ij-urilor arata in halul deplorabil in care le stii, niprurile, uralurile si simsonurile etc nefacand exceptie.

tu nu te bucuri cand vezi un nipru care luceste si functioneaza bine?

stii la ce ma refer

dar in momentul in care vrei sa-l transformi in japoneza si realizezi ca investitiile te doboara il lasi de paragina. eu stiu din experienta, cand mi-am luat eu niprul avea o tona de rugina, ulei si jeg pe el.

fostul proprietar a vrut sa faca un chopper dar s-a razgandit si l-a lasat de izbeliste.

cutia de viteza era praf, electrica lafel, carburatia lafel (inca este deocamdata :kiss: )

o motocicleta(mai ales comunista) necesita investitii dese in intretinere iar daca nu esti dispus sa le faci se duce dracului.

din cauza asta lumea felicita posesorul unui fier in conditii bune (trebuie sa recunoastem ca motocicleta asta chiar arata bine lasand de-o parte unele detalii ca saua, fierul ala si bordul cu oglinzile)

eu din pacate inca nu ma pot mandrii cu nipra mea atat cat mi-as dorii si asta din lipsa momentana de fonduri

dar tind spre un ideal comun al motocicletei Dnepr mt11 si anume "ca noua"

multa bafta :wink:

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Nipranul ar fi avut rezervor de M si doua sei montate cum trebe, ca aceea care ai pus-o pe cadru :kiss: , parerea mea e ca ar arata mult schimbata in bine, bordul de Ij e neinspirat pus,(iti spun asta ca am avut si eu pe Nipru meu), dar, m-a rog, chestie de gust :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai fratilor, ia luati omul mai usurel, e de-al nostru, din tagma niprarilor. Hai sa incercam sa ne dam seama cit a muncit omul la "dihanie". Fiecare dintre noi incearca sa faca ceva dintr-un nenorocit de fier vechi, (cum sigur a fost si asta) sa-l scoata la lumina, sa se bucure si sa fie mindru de el si pe el. De ce sa nu recunoastem ca e frumusel. Acum da-mi voie te rog sa te "toc" putin si eu, ca deh, nu pot sa te las in pace, doar asa simti ca ai intrat la Coltul Comunistelor. Nu te uita la 50 grame de benzina si da-i "o molecula" de avans la aprindere, din platina. Motorul sa se roteasca cu aprox. 900 rot/min. Va merge mai "rotund", vor disparea trepidatiile alea care i-ti deregleaza oglinda pina in 65-70 Km/ora de care spuneai. Daca vei cumpara oglinzi, cauta orice model vrei tu, conditia sa aiba TIJA OGLINZII de 10 mm, pe motocicleta ai comenzile de frina si ambreiaj modelul ala sanatos din otel, deci nu vor face probleme. Tobele, sint frumoase, curate, lustruite bine. Totusi prea zgomotoase, sint sigur ca nu au nici un fel de sita. Daca vei merge in grup pe distante mari, nimeni nu va sta in urma ta, i-i vor innebuni urechile si chiar si pe tine, in distante lungi, la un moment te vor enerva. Bara din fata, pentru picioare, AI GRIJA cu ea, este periculoasa ptr. tine in primul rind. Dupa cum se vede in poze, este f. mult iesita din gabaritul motocicletei. Poti acrosa cu ea diverse obstacole aparent inofensive de pe lateralele tale. Picioarele tale stau cu tibia exact in dreptul chiulaselor, nu spun decit Doamne fereste. Retine, dracul nu a facut niciodata manastire. Ptr. conformitate intreaba-i pe user-ii Catas-him si Magic4ce ce au patit. Am vazut ca esti un tip innalt, cam la 1,80m si inteleg ca ar fi chestia cu pozitia in sa si cu picioarele pe scarile motocicletei stai cam inghesuit. Aici dau dreptate celor care au scris ca trebuie saua putin mai sus. Bordul, nici o problema, este de plastic, mai usor, deci vibratiile mici, mai practic la lampile de avertizare si pot sa spun ca este mai etans la ploaie, apa, fata de cel original. Un sfat. Daca este posibil intoarce riserele (alea doua piese care prind ghidonul de furca) spre innainte. Se va mari cu aprox. 10cm. distanta dintre sa si ghidon. Vei sta intr-o pozitie putin intins spre fata, peste rezervor. Sa stii ca te ajuta foarte mult la drumuri lungi, nu la viteza, nu la aerodinamica, consum sau alte minuni. Este o pozitie mai comoda ptr. coloana vertebrala. Despre "nichel" "crom", nici o problema, decit un cromaj care se duce dupa 2 luni......mai bine dau cu spray-nichel in fiecare luna daca e nevoie. In rest, ce sa spun, BINE AI VENIT! intre noi, sa fii sanatos, SA AI GRIJA de tine si de "dihanie" si.... poate ne vom intilni vreodata la umbra unui pom. Numai bine.

 

Maestre , merci mult de sfaturi ! Sper si eu sa ne-ntalnim . :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne intalnim mai multi la intrunirea comuna de comuniste si motociclete cu atas de la inceputul lui septembrie. Toata lumea posesoare de astfel de fiare este invitata sa se alature la drum/campat/baut/enduro. O sa iasa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne intalnim mai multi la intrunirea comuna de comuniste si motociclete cu atas de la inceputul lui septembrie. Toata lumea posesoare de astfel de fiare este invitata sa se alature la drum/campat/baut/enduro. O sa iasa bine.

 

aham si eu ce fac fratilor ca am nunta pe 30 august si o sa fiu in "honey moon"? :)

poate o puneti la sfarsitul lui septembrie :wink:

daca nu... la anul :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...