Jump to content

SUZUKI DR 600/650/ BIG 750/800 - TOPICUL POSESORILOR


Recommended Posts

Salutare

 

Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica :)) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva.

Mesaj completat

Salutare

 

Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica :D) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva.

Mesaj completat

De ce o fi postat de 2 ori e iar un mister :D))))))))))))))))))))))))))

poti sta linistit ca nu e nici o buba..eu am dr800 si am 2 furtunase care atarna,alea practic nu fac un circuit deci capatul celalat nu trebuie introdus nicaieri

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

poti sta linistit ca nu e nici o buba..eu am dr800 si am 2 furtunase care atarna,alea practic nu fac un circuit deci capatul celalat nu trebuie introdus nicaieri

 

 

Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi.

Link to post
Share on other sites
Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi.

cel putin ala de la carburator daca este unul subtire,practic rolul lui este sa elimine benzina daca e problema cu plutitorul,deci lasal sa atarne ,nu ai probleme cu el..asta pt ca mam informat de la cineva care stie..

Mesaj completat

Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi.

din cate am aflat de la cineva care se pricepe,furtunasul subtire din carburator are rol de a elimina benzina in care ca e vreo problema cu plutitorul,deci nu e nici o problema faptul ca atarna acolo

Link to post
Share on other sites
cel putin ala de la carburator daca este unul subtire,practic rolul lui este sa elimine benzina daca e problema cu plutitorul,deci lasal sa atarne ,nu ai probleme cu el..asta pt ca mam informat de la cineva care stie..

Mesaj completat

 

din cate am aflat de la cineva care se pricepe,furtunasul subtire din carburator are rol de a elimina benzina in care ca e vreo problema cu plutitorul,deci nu e nici o problema faptul ca atarna acolo...se pare ca am postat de 2 ori aceasi idee..interner error

Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

ce rapoarte de coclauri aveti pe mobre?

 

 

Urmeaza sa-mi schimb kit-ul de lant, acum am standard (15/42) si as vrea ceva "vana" ptr coclaureala iar top speed-ul sa fie macar un 120km/h.

Ma gandesc la un 14/45 sau un 14/48 dar nu am nici o idee de cum o sa se comporte capra.

 

ca si firme, tipuri (o-ring, x-ring,etc) ce pareri aveti?

 

:) :)

Mesaj completat

nimeni?

 

o sa fie cu alcool :)

Mesaj completat

?

Edited by zidaru
Link to post
Share on other sites

Si eu am originalul, merge foarte bine si pe coclauri...Nu ai nevoie de vana suplimentara...

parerea mea.

Mesaj completat

etrier fata are cineva? de vanzare, bineinteles.

PM, va rog.

Link to post
Share on other sites
Salutare,

 

ce rapoarte de coclauri aveti pe mobre?

 

 

Urmeaza sa-mi schimb kit-ul de lant, acum am standard (15/42) si as vrea ceva "vana" ptr coclaureala iar top speed-ul sa fie macar un 120km/h.

Ma gandesc la un 14/45 sau un 14/48 dar nu am nici o idee de cum o sa se comporte capra.

 

Man, nu pune pe DR rapoarte d-astea. Nu o sa mai foloseasca plaja de cuplu cum trebuie. Sfatul meu (din practica vorbesc nu din auzite) - scade un dinte la pinionul fatza adica pune-i un 14 si lasa-l cu 42 pe spate. O sa ii dea ceva mai mult "sprint" fara a sacrifica din top speed prea mult.

In cel mai "rau" caz lasi 15 pe fatza si pui 47 pe spate. Asta ar fi cam maximul cu care sa te afli "la limita bunului simt".

Eu am mers cel mai mult cu 14 / 42 si mi se pare cel mai ok raport. Remember: un dinte in minus pe fatza e echivalent cu 3 dintzi in plus pe spate.

Cele bune, ;)

Link to post
Share on other sites
Man, nu pune pe DR rapoarte d-astea. Nu o sa mai foloseasca plaja de cuplu cum trebuie. Sfatul meu (din practica vorbesc nu din auzite) - scade un dinte la pinionul fatza adica pune-i un 14 si lasa-l cu 42 pe spate. O sa ii dea ceva mai mult "sprint" fara a sacrifica din top speed prea mult.

In cel mai "rau" caz lasi 15 pe fatza si pui 47 pe spate. Asta ar fi cam maximul cu care sa te afli "la limita bunului simt".

Eu am mers cel mai mult cu 14 / 42 si mi se pare cel mai ok raport. Remember: un dinte in minus pe fatza e echivalent cu 3 dintzi in plus pe spate.

Cele bune, ;)

 

 

sal,

multam' de info dar comanda e data ptr 16/47, lant DID cu pinioane JT, la Dan.

vedem ce-o iesi.

 

 

p.s. stai prin Bucurestii Noi?

ne facem vecini :D

Mesaj completat

apropo,

un site f.util intr-ale "lanturilor"

Gearing

 

Mesaj completat

16/47 e p'acolo cu 14/42.

 

sa mai traim pan' la urmatorul schimb :P

Link to post
Share on other sites
sal,

multam' de info dar comanda e data ptr 16/47, lant DID cu pinioane JT, la Dan.

vedem ce-o iesi.

 

 

p.s. stai prin Bucurestii Noi?

ne facem vecini :wacko:

 

E f bine si 16 / 47, vorba ta... e p-acolo cu 14 / 42.

 

Da, stau prin Bucurestii Noi de fel, dar mai mult prin Ghencea de ceva vreme. In orice caz 2 - 3 zile pe saptamana tot vin in Buc Noi asa ca putem bea bere mai usor ca si asa ne amenintam de mult! :laugh:

Link to post
Share on other sites
:wacko:

da, avem ceva de recuperat :laugh:

 

io am sa ma mut in viitorul apropiat prin Damaroaia.

 

Pai sa dai de stire cand. Ai sa fii aproape! :)

Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Ca nou proprietar de DR 650 SE ( 1994 cu pornire la buton ) salut comunitatea DR-istilor !

 

Am si eu o mica doleanta.... dupa ce m-am chinuit sa gasesc dr care sa aiba pornirea la buton acum incep sa imi doresc pornire la pedala... asa ca...

daca stie cineva de unde sa iau tot kit-ul de pornire la pedala sa imi spuna si mie, va rog!

 

post-555-1303225376_thumb.jpg

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
Salutare!

 

Ca nou proprietar de DR 650 SE ( 1994 cu pornire la buton ) salut comunitatea DR-istilor !

 

Am si eu o mica doleanta.... dupa ce m-am chinuit sa gasesc dr care sa aiba pornirea la buton acum incep sa imi doresc pornire la pedala... asa ca...

daca stie cineva de unde sa iau tot kit-ul de pornire la pedala sa imi spuna si mie, va rog!

 

Multumesc!

Salut, bine ai venit. Am avut DR 650 la buton, apoi la pedala, acum am BIG la buton. La buton e mai bine. Mult mai bine. Au DR-urile o compresie de iti rup picioru'. Literalmente, ala de 650 i-a rupt glezna unui tovaras la pornire. Nici acuma nu e chiar bine...

Sfatul meu: pune mobra la punct, ai grija la decompresorul ala electromecanic (de la ala pleaca toata buba, dupa parerea mea), regleaza balansierul, daca e cazul schimba starter-clutch-ul (intamplator am unul de vanzare :D ) si lasa mobra pe buton. :(

Link to post
Share on other sites

dati-mi si mie un link, un nr de telefon, va rog.

ca si eu am nevoie de oglinzi.

acum una rotunda pe stanga si una patrata pe dreapta...mai mare rusinea

despre oglinzile acestea ce parere aveti?

http://www.louis.de/_40e2449f38f0117b2d566...tnr_gr=10028258

 

red bandit, de unde ai plasticele alea, arata super!

si tobele, de care sunt?

merci.

Edited by Louis Cyphre
Link to post
Share on other sites

salutari! Am nevoie de ceasul de kilometraj pentru un DR 650 RSE din `92. Nu aveti careva unul de rezerva sau macar sa ma indrumati la cineva care ar putea avea? Problema mea e ca nu imi functioneaza acul de la km (cifrele imi functioneaza) si din cate mi s-a zis am inteles ca e din cauza unui angrenaj defect..

Link to post
Share on other sites

Plasticile sunt originale.Mai am un set de rezerva :P .

Astept cu interes modelul pentru barile de protectie "engine guard". Parca zicea cineva ca se apuca de treaba :P

Link to post
Share on other sites

baftosule...

pentru engine guard ia legatura cu userul "yuk", are mana buna.

si-a facut una pentru Transalpul lui, a iesit ca de fabrica.

Link to post
Share on other sites

coane louis, cat de rau te grabesti cu oglinzile alea ?

 

io mi-am luat niste oglinzi rotunde universale din europa (targu cu chinezisme) cu ceva gen 25-35 ron setu si is f multumit de ele. undeva in uichiend ar mai trebui sa trag o fuga sa mai imi iau inca o pereche. daca te tenteaza, da un semn, ca expedierea prin posta romana dureaza cam 4 zile si e 5-10 ron.

 

a, am uitat sa mentionez, filetu e de 10, pas standard.

 

p.s.: alea de pe louis.de is faine la noroiala, da la peste 80 la ora tremura ca toate cele.

Edited by scabron
Link to post
Share on other sites

merci de oferta, man!

am gasit si eu chinezisme la 30-35 lei, dar nu prea mi-au placut.

cred ca totusi le iau pe alea de pe louis, ca io ies cu DR-ul numai pe coclauri, nu prea ajung des la 80 la ora..

poate trec si eu prin europa, ca duminica sunt la un botez in Bucuresti.

Link to post
Share on other sites

mdea... odieseea continua

 

mobra asta de ma chinui sa o pun pe picioare fusese la un moment dat gandita sa plece pentru piese. tot ce a apucat sa plece din ea a fost CDI-u. am gasit un om care mi-o dat un CDI de RS/RSE din 94 si m-am aruncat cu capu inainte. no, uite ca dupa 3 zile de bibilit motoru am descoperit ca nu se pupa CDI-urile de pe versiunile cu pornire la kick si cele cu portnire la buton. pentru a nu face si altii aceeasi tampenie ca mine, o sa detaliez problema:

 

CDI DR 650 R / S , Djebel / Dakar, pornire kick = 9 fire, cod F8T14871. vezi poze mai jos

26211_.jpg 26212_.jpg

 

CDI DR 650 RSE, pornire la buton = 13 fire, cod F8T30981. ni si poza

9378_1.jpg

 

 

morala e ca m-am trezit ca am un CDI de la un alt model decat ce imi trebe. asa ca va intreb pe voi stimabililor: stit vre-o jmecherie sa pup aprindeea de pe modelu cu buton pe ala cu kick ? intereseaza pe careva un schimb de CDI-uri ?

Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca se poate converti CDI-ul de la buton la kick, dar, daca ai nevoie, am eu un CDI de rezerva.

Pentru kick.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...