Lupu Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Bai, arata bine mobra ! Parca o stiu de undeva ... cred ca de pe BikeShop. A fost cumva a lui @viscionut, sau gresesc ? Oricum sa o stapanesti sanatos ! Da, de la Ionut o am! Saru'mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Aventura de duminica ... o tura ce mi-a mers la suflet ! Detalii ... AICI foare frumuos. intradevar ati fost intr-o zona de neuitat. v-a invidiez. ce mi-ar place si mie s-a merg pe asa traseu!!! Mesaj completat Da, de la Ionut o am! Saru'mana intradear e ca noua mobra. sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 intradear e ca noua mobra. sa-l stapanesti sanatos. Eh, nu e ea chiar ca noua dar merge, e ok. Sarumana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am observat CEVA ... Cand rulez pe sosea, fara sa trag de ea ... mers normal la 120km/h, nu consuma gram de ulei ! Cand o bag ,,in brazda", zici ca a scapat ,,ca vaca'n orz" ... asa il haleste. E drept, ca se cam fierbe si uleiul ala la >5km/h, insa nu e' aia buna. Ma gandesc cum se poate inbunatatii aspectul asta ?! Daca i-as monta un ventilator in spatele radiatorului de ulei, as ameliora cumva situatia ?! Nu stiu cat castig as avea, de vreme ce nici japonezul nu a montat asa ceva. In alta ordine de idei pe ar putea halii uleiul asta, ca fum nu scoate, motorul este super-curat fara urme de ulei pe la incheieturi, bujiile arata foarte ok, de tras trage ca nebunu ..... ??? Nu l-ar putea arde decat pe la segmenti sau pe la simeringurile supapelor, pe altundeva nu vad ... Deja m-am indragostit rau de tot de motorul asta si sunt receptiv la orice lucru anormal ! E drept, si in manual da un anumit consum de ulei chiar de nou, insa mie la o tura de off-road, ca aia de duminica mi-a halit chiar si 300ml ... l-am incins, ce e drept ! Simeringurile de la supape se schimba greu ? Aveti idee de unde se pot cumpara ? ... parca i-as baga si un set de segmenti noi, daca tot desfac motorul. Voi ce ziceti ? Mai mult iti ia sa mananci o punga de seminte decat sa schimbi simeringurile de la supape... problema este cu desfacutul si impachetatul + reglajele la supape...... Segmentii originali se invart la 50-60 euro iar simeringurile undeva la 5 euro bucata.... Eu personal te sfatuiesc momentan doar sa completezi uleiul.... este mult mai ieftin + ca nu umbli sa repari ceva ce merge... cat despre ventilatoare ... neavand posibiliate de montaj termocupla (si nici termocupla pentru temperatura de motor racit cu ulei si aer) nu faci decat sa iti complici situatia si sa uzezi bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Petrica eu zic sa o lasi asa deocamdata. Sunt motociclete date cu consum de ulei din fabrica. Sistemul SACS de racire este oarecum consumator de ulei. Uzuri mari nu are cum sa aiba. Fostul meu DR se comporta la fel - la mers lin si constant daca manca 50 - 100g de ulei la mie era mult; eh la variatii / forje / offroad halea si pana la 500 g mie de ma cruceam. Nu scotea fum, nu nimic. Vana avea destula dar datorita vechimii (1991-1992) as fi putut sa suspectez simeringurile de supape si in ultima instanta segmentii insa nu mi-am pus problema asta, am completat si atat. A ta e si mai noua, si km mai putini, eu s-o lasi pana la vara viitoare ca nu e bai. De mancat ulei tot o sa mai manance si daca ii faci setul si chilasa noi. Verifica si completeaza uleiul si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Si eu, la tenere, am fost mirat ca consuma ulei. Am zis ca sunt uzate simeringurile de supape sau segmentii. Sau amnadoua. Am schimbat si simeringurile si segmentii. Rezultatul: acelasi consum de ulei. Putere si cuplu identice. Petrica, lasa simeringurile si segmentii in pace si incearca sa te mai joci cu tipul de ulei. Poate nimeresti unul optim dpdv al calitatii, consumului si pretului. Editat Mai 12, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Si eu, la tenere, am fost mirat ca consuma ulei. Daaaa! Exact. Cand aveam Tenere, am obs ca consuma ulei. Motorul la 55.000 km, vana avea puternic de tot, tragea f f bine, fum nu scotea deci am lasat-o in ma-sa asa. Nota: DR-urile nu sunt pretentioase la ulei la modul ca nu merg bine cu un anume ulei, ci prin faptul ca anumite uleiuri si viscozitati le mananca mai repede decat altele. Din ce am testat eu, DR-ul se impaca bine cu majoritatea uleiurilor semisintetice 15W50. Editat Mai 12, 2010 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Mai ... chiar asa o sa fac !Il las dracu' asa, ca functioneaza perfect ! In motor am ulei Mol Dynamic 20W50 semisintetic la 21 lei litru, asa ca atunci cand bag enduro mai puternic o sa am grija sa controlez nivelul inainte ! Am citit cu grija manualul si am vazut cum se controleaza nivelul de ulei din motor: ,,...se porneste motorul si se lasa min. 5minute, astfel incat sa ajunga la temperatura normala de functionare. Se opeste si imediat se verifica joja..." asa a scris japonezul ca trebuie facut. Deci daca privim nivelul uleiului, atunci cand motorul este rece, este posibil sa ne luam o mare tzeapa ! Chiar motorul rece, fiind si nivelul sa fie la cota maxima a jojei, in momentul cand sa incalzit se poate constata ca ...... nu ai ulei in motor ! Pana una alta ... HAI SA NE PLIMBAM ! Mai petrica  lasa motocicleta asa ca nu are nimic...pe cuvantul meu...am verificat eu totul inaintea ta.........Si la dr bigul pe care il ai , fiind cu carter umed se verifica uleiul la rece  nu la cald  cu motorul la drept si cu joja infiletata..........Intamplator 36 de mii de km de pe motorul tau eu i-am facut si mie nu mi-a luat mai mult de 150 de grame la un schimb de 4000 de km.......  am mers si 9 ore in continuu 200 de km pe enduro cu  a1-a si cu 230 de kg pe ea, si nu mi s-a incins. Motorul a fost desfacut de mine pana la ultimul surub  si verificat tot Crede-ma  baga daca poti motul sau repsol 10w 40  si fa cat mai multi km cu ea . Sper sa te bucuri si tu macar cat m-am bucurat eu de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 ... este normal sa verifici nivelul uleiului dupa incalzire (functionare) ca de stricat se strica atunci cand merge ...daca nu are ulei sau are prea mult.... ... cand motorul nu se invarte si n-are ulei eventual rugineste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Treaba asta cu uleiu' e un pic controversata dar overall trebuie tinut cont de o chestie: trebuie facut in asa fel incat in baie sa fie tot uleiul cand masori. Am observat ca e absolut tot uleiu' cam la 5 - 10 minute dupa ce am oprit-o - uleiul e cald, e prezent tot la "apel". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Am acu in DR-ul meu 15W50 5100 ester Motul si in curand peste vreo 2000 de km trebuie sa-i fac schimbul, as vrea sa-i pun Motorex 15W50. Voi de care imi recomandati pe cel semi-sintetic sau pe cel sintetic. Care e diferenta intre ele? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Am acu in DR-ul meu 15W50 5100 ester Motul si in curand peste vreo 2000 de km trebuie sa-i fac schimbul, as vrea sa-i pun Motorex 15W50. Voi de care imi recomandati pe cel semi-sintetic sau pe cel sintetic. Care e diferenta intre ele? Multumesc Ia man semisintetic, din considerentul ca sinteticul ii place mai mult sa il haleasca Ce nu ti-a placut la Motul 15W50? Ca la el ma gandeam eu pentru urmatorul schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Eu am pus 15W50 Motorex (semisintetic)! Am facut cca 1000 km de la schimb si nu trebuie sa completez. De precizat ca motocicleta are 40000 km cu setul motor original si inca trage foarte bine.... In schimb la 350 se "da" la ulei (Motul 20W50 - segmenti destul de uzati) competez binisor 150-200 ml la 250 km (offroad). Este posibil sa fie duse la motorul tau simeringurile de la supape .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ia man semisintetic, din considerentul ca sinteticul ii place mai mult sa il haleasca Ce nu ti-a placut la Motul 15W50? Ca la el ma gandeam eu pentru urmatorul schimb... Nu e vorba ca nu mia placut ceva, am inteles ca pentru varsta si kilometrajul motoretei mele (e din 95 si are 40.000 km) ar fi mai recomandat motorexul. Iar cu motul primii 300 km de dupa schimb sunt exceptionali. Merge motoreta fara sa troncane, boncane, trage altfel, nu mai vibreaza, nici nu zici ca e un monocilindru dar dupa acesti 300 de km isi "revine". Ma gandesc ca poate cu motorex acesti 300 de km se vor transforma in 3000 de km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 ... cu siguranta ! Mai ales daca ii pui tobe originale ! ... te ajut eu ! Facem schimb ! A fost o gluma ! Cred ca-ti aduci aminte de mine ? Cu stima ! @petrica da da imi aduc aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Glas, vana, ai sa te lamuresti tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Azi sau maine, cel tarziu, astept ... ASTA ! Abia astept sa ma apuc de adaptare ... sa respire si motorul meu putin, ca prea e' strans de olo ! Mesaj completat ____________________________________________________________________ A VENIIIIIIIIIIT ! ... in week-end am de lucru, apoi mobra mea va prinde glas ! Ai gasit in cele din urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Cu toate ca ziceam ca o sa montez noua evacuare in week-end ....... nu m-am suportat !Ieri am plecat de la servici pe la 16.00 si seara in jurul orei 22.00, faceam ture pe strada cu un zambet imens pe fata mea ! Nu mi-am imaginat ca DR-ul poate sa sune in halul asta ! ... este un sunet care seamana cu un ,,tunet continuu". Imi place la nebunie ...! Nu mi-am dat seama daca trage mai bine sau mai rau, pentru ca am facut doar cateva ture pe strada (spre disperarea vecinilor). Astazi voi definitiva ,,lucrarea" iar pe seara dau o tura de control ! Evacuarea asta mi-a depasit toate asteptarile ! Si inca ceva ... o sa cantaresc toata evacuarea stock sa vad de cat balast am scapat ! ..... inclin sa cred ca este vorba de aprox. 20kg. Bafta si la mai mare ! Misto. Dar parca i-ar trebui prindere in doua puncte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Sal, am nevoie de ajutor....nu mai stiu ce sa fac...am avut ceva probleme cu releul de incarcare, in final am rezolvat problema dar acum nu mai vrea nicicum sa porneasca mobra....ma doare piciorul de cat am dat la pedala si nimic...scateie are, benzina are si degeaba. doua ore m-am chinuit si degeaba. am scos bujiile le-am curatat (erau ude), am lasat motorul sa se odihneasca si dai si baga iar la pedale si nimic....nici macar un semn. Azi ma duc sa imi iau alte bujii sa vad poate alea is cauza. releul de incarcare care il am acum nu e original, e facut de un preten, poate sa fie asta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Sal, am nevoie de ajutor....nu mai stiu ce sa fac...am avut ceva probleme cu releul de incarcare, in final am rezolvat problema dar acum nu mai vrea nicicum sa porneasca mobra....ma doare piciorul de cat am dat la pedala si nimic...scateie are, benzina are si degeaba. doua ore m-am chinuit si degeaba. am scos bujiile le-am curatat (erau ude), am lasat motorul sa se odihneasca si dai si baga iar la pedale si nimic....nici macar un semn. Azi ma duc sa imi iau alte bujii sa vad poate alea is cauza. releul de incarcare care il am acum nu e original, e facut de un preten, poate sa fie asta cauza? Daca are scanteie inseamna ca nu e de vina releul de incarcare. Eventual CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Salutare! Daca vrei un sunet tot mai tare de sa-ti rupa creieri fa toba de 25 cm , iadu ii putin spus! 215-220 Db scoate a mea dar cu nivelu la gaz in blana ca nu sta la relatiu! Cu evacuare inox si toba de 25 cm LeoVince din aluminiu in padure ii dezastru ma aud toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Misiune terminata ! ... toba esta la locul ai. Am schimbat ,,propteaua" de aluminiu ce tinea colierul tobei cu unul din otel si toba pare ,,incotzopenita" bine. Momentan nu ma mai gandesc la al doilea colier ... pare prinsa super-bine. Acum ... am facut o iesire scurta prin oras si un pic si in afara ! Toba asta bubuie rau de tot, nu gluma ! Deja ma gandesc sa iau de undeva un db-killer, ca sigur imi iau astia talonul. Am trecut pe langa 2-3 echipaje de politie, dar ... in relanti si cu ambreiajul strans, altfel la cea mai mica smucitura a acceleratiei, se dezlantuie furtuna ..... si da, trage altfel ! La un drum mai lung cred ca-mi trebuiesc dopuri de urechi, altfel sunt mancat ! Tzi-am spus eu ca nu e chiar asa de placuta o toba mai zgomotoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Misiune terminata ! ... toba esta la locul ai. Am schimbat ,,propteaua" de aluminiu ce tinea colierul tobei cu unul din otel si toba pare ,,incotzopenita" bine. Momentan nu ma mai gandesc la al doilea colier ... pare prinsa super-bine. Acum ... am facut o iesire scurta prin oras si un pic si in afara ! Toba asta bubuie rau de tot, nu gluma ! Deja ma gandesc sa iau de undeva un db-killer, ca sigur imi iau astia talonul. Am trecut pe langa 2-3 echipaje de politie, dar ... in relanti si cu ambreiajul strans, altfel la cea mai mica smucitura a acceleratiei, se dezlantuie furtuna ..... si da, trage altfel ! La un drum mai lung cred ca-mi trebuiesc dopuri de urechi, altfel sunt mancat ! arata bine toba. lasa ca dupa 100-200km, si cu sunetul t-e vei obisnui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Daca are scanteie inseamna ca nu e de vina releul de incarcare. Eventual CDI-ul. sal, cred ca pana la urma problema e la bobinele de la magnetou (. anul trecut cand am luat-o am pus alta placa cu bobine si se pare ca anul asta au cedat Am dat comanda la un preten sa imi faca un sistem care sa nu mai foloseasca magentoul si sa se alimenteze de pe baterie. mai nasol e ca nu ma mai pot plimba vreo 2 saptamani da cred ca pot trece si peste asta. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Altfel, mai ,,ezista" o problema ! Dupa montarea noii tobe se intampla ceva ciudat cu motorul. De exemplu cand stau la semafor (la relanti) motorul se opreste brusc. La actionarea butonului de start porneste instantaneu, insa este jenant ca de cate ori reduc viteza si strang ambreiajul (motorul revenind la turatia de relanti) sa mi se opreasca motorul. Nu am idee ce se intampla ?! Facea si inainte, insa foarte, foarte rar si nu ma deranja, insa de cum am montat toba asta face extrem de des, altfel motorul trage de rupe ... nu-l mai recunosc ! Este posibil sa se fi schimbat parametrii de functionare ai carburatiei ?!?! Asa facea al meu cand aveam amestecul foarte sarac. Am reglat sa dea putin mai multa benzina si n-am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.