irinel2006 Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 intinzatorul a fost demontat de la locul lui si desfacut. ARcul ala tip ceas este ok, tensioneaza bine. Se blocheaza rapid cand este eliberat surubul din sttangere. Nu da inapoi nici un mm decat daca surubul este strans. am incercat sa il comprim si sa il fortez ca si cum ar apasa patina pe el si sta fix. Pe tija intinzatorului in capul ei e o chestie ca o bila ce e nituita parca. Ei bine aia am incarcat-o eu. intinzatorul a fost demontat de la locul lui si desfacut. ARcul ala tip ceas este ok, tensioneaza bine. Se blocheaza rapid cand este eliberat surubul din sttangere. Nu da inapoi nici un mm decat daca surubul este strans. am incercat sa il comprim si sa il fortez ca si cum ar apasa patina pe el si sta fix. Pe tija intinzatorului in capul ei e o chestie ca o bila ce e nituita parca. Ei bine aia am incarcat-o eu. Poate are nevoie cineva de asa ceva eu m-am dat la facut curatenie prin dulapuri: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/85158-placute-fata-suzuki-dr-650-rs-mcb597/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Cam asa arata BIG-ul acum, ar mai urma furtunele de frana armate si partea estetica la iarna... in orice caz, imi place atat de mult cu rotile astea incat l-am scos de la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 iti multumesc mult ! si totusi din ce vad eu acolo e pt alt model ? Modelul meu este suzuki dr 650 rs sp42b (1990) E acelasi motor pe ele! @Hellicks_Helmet: iese bine, iese bine, ce modificari de estetica ii mai aduci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 O sa sablez si vopsesc electrostatic cadrul, scaritele si alte maruntisuri, vopsit rezervorul si crash-barul, schimbat niste autocolant pe botul mobrei.... si cam atat! Dar inainte de asta mai trebuie sa pun sus furtunele de frana armate, din teflon si o punte de rigidizare pe furca fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 E acelasi motor pe ele! @Hellicks_Helmet: iese bine, iese bine, ce modificari de estetica ii mai aduci? Da asa e. Unde am umblat eu initial nu imi dadea nimic de modelul meu, apoi insistand am gasit un site unde era trecuta lista cu toate modelele ce suporta modelul asta de lant. Surprinzator si honda era pe acolo. Oricum marti am primit coletul de acum cand o sa am timp la iarna o sa il montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Oricum marti am primit coletul de acum cand o sa am timp la iarna o sa il montez. E simplu, treaba de 2 ore maxim. Fara sa scurgi uleiul, dai motocicleta pe partea ailalta, desfaci suroabele, desfaci capacul si-l dai la o parte (cu grija la firele de curent). Apoi... iti trebuie o PRESA ca sa dai afara volanta/magnetoul. Am auzit ca unii s-au chinuit sa il schimbe fara sa dea volanta afara. Cred ca iti ia 2 zile de chinuiala. Faci la strungar o presa simpla si va merge la 2-3 folosiri (pana sa se fuche ca-s facute din "fier mort" ). Apoi dai jos lantul si il pui pe ala nou cu grija la semne ca altfel o sa mearga dezechilibrat. Montezi la loc "intinzatorul" ala manual, volanta, capacul si cam aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 E simplu, treaba de 2 ore maxim. Fara sa scurgi uleiul, dai motocicleta pe partea ailalta, desfaci suroabele, desfaci capacul si-l dai la o parte (cu grija la firele de curent). Apoi... iti trebuie o PRESA ca sa dai afara volanta/magnetoul. Am auzit ca unii s-au chinuit sa il schimbe fara sa dea volanta afara. Cred ca iti ia 2 zile de chinuiala. Faci la strungar o presa simpla si va merge la 2-3 folosiri (pana sa se fuche ca-s facute din "fier mort" ). Apoi dai jos lantul si il pui pe ala nou cu grija la semne ca altfel o sa mearga dezechilibrat. Montezi la loc "intinzatorul" ala manual, volanta, capacul si cam aia e. parca trebuia sa schimbe lantul de distribuitie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 pai ala il schimb..numai ca tre sa desfac la ambreiaj...m-au trecut fiorii pe sira spinarii cand am auzit de presa, volanta. Din ce am vazut eu pe net e un pic de treaba. lantul a venit inchis deci tre sa dau jos oala de la ambreiaj si pinionul de jos. Momentan fiind cu serviciul si cu mancarimea asta in talpa nu prea imi convine sa stau pe dreapta. Si asa mai am exact 1 luna si o garez. Sa mai profit putin de vremea frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 pai ala il schimb..numai ca tre sa desfac la ambreiaj...m-au trecut fiorii pe sira spinarii cand am auzit de presa, volanta. Din ce am vazut eu pe net e un pic de treaba. lantul a venit inchis deci tre sa dau jos oala de la ambreiaj si pinionul de jos. Momentan fiind cu serviciul si cu mancarimea asta in talpa nu prea imi convine sa stau pe dreapta. Si asa mai am exact 1 luna si o garez. Sa mai profit putin de vremea frumoasa. pai pentru distributie nu iti trebuie scule speciale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Iti trebuie: ca sa dai magnetoul (rotorul, volanta) jos. Dar daca merge si fara sa-l dai jos, atunci doar scule obisnuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Stie cineva cum se regleaza telescopul cu gaz de pe Suz DR 650? Are un surub de reglare si o contra dar nu am umblat inca si as vrea un sfat. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Iti trebuie: ca sa dai magnetoul (rotorul, volanta) jos. Dar daca merge si fara sa-l dai jos, atunci doar scule obisnuite. guys.... este pe partea opusa magnetoului.... desfaci doar oala ambreiajului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 pai pentru distributie nu iti trebuie scule speciale.... Wow LOL da, corect. Deci ERATA - nu stiu de ce dracu ma gandeam la lantul balansierilor :lol: Nu, nu iti tre' nici o scula speciala la distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Wow LOL da, corect. Deci ERATA - nu stiu de ce dracu ma gandeam la lantul balansierilor :lol: Nu, nu iti tre' nici o scula speciala la distributie... ... stiu eu totusi o scula "speciala" de care s-ar putea sa ai nevoie la distributie... este vorba de o bucata de jeans (d'ala adevarat) sa pui intre pinioane (pentru blocare - nu deterioreaza dantura) ca sa desfaci surubul de la oala ambreiajului. nu prea ai cum sa ti contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Ei bine, pt tinut contra exista scula speciala. Dar nu merita atata timp cat existe metode altrnative, mai mult sau mai putin ortodoxe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Ei bine, pt tinut contra exista scula speciala. Dar nu merita atata timp cat existe metode altrnative, mai mult sau mai putin ortodoxe . si daca nu ai bani de una "noua" bagi direct maneca de la salopeta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj ) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale) Editat Octombrie 1, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj ) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale) mege si cu lemn - doar ca trebuie sa ai grija pe unde raman aschiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 -stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual) -sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 -stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual) -sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura incearca cu un KIT de reparatie cabluri ambreiaj si acceleratie din Louis (este vreo 5 euro si are si elementele de fixare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 - pe al meu l-am facut dintr-un cablu de frana pentru bicicleta. Atentie model de cablu mai gros , cu mantaua aferenta costa 5 ron. Pe capetele cablului am avut elemente de fixare prevazute cu surub strangere pe interior. Se desfac suruburile, se baga cablul se strange la loc si gata. Toata operatiunea pana in 10 lei cu tot cu berea pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 ok, multumesc de "solutii". Eu aveam de ceva vreme un kit din asta de reparatie de la louis, dar am constat cu stupoare ca are doar un singur capat din asta cu surubel pe interior de diametrul care imi trebuie mie si acum caut o solutie ca sa pun ceva asemanator si in capatul celalalt. o sa incerc pe la magazine din astea de biciclete (cum cred ca ai facut si tu irinel2006), cine stie poate gasesc ceva util si ies si mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 ok, multumesc de "solutii". Eu aveam de ceva vreme un kit din asta de reparatie de la louis, dar am constat cu stupoare ca are doar un singur capat din asta cu surubel pe interior de diametrul care imi trebuie mie si acum caut o solutie ca sa pun ceva asemanator si in capatul celalalt. o sa incerc pe la magazine din astea de biciclete (cum cred ca ai facut si tu irinel2006), cine stie poate gasesc ceva util si ies si mai ieftin. merge si cu cel de frana de bicicleta dar este mai firav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) cei drept eu m-am jucat ...am luat un surub am polizat filetul si am ajuns la diametru bun. Dupa aia am taiat la dimensiune cilindru...am prins in menghina am gaurit cu un burghiu mic ...apoi am facut filet pe interior....am bagat surub...si distractia s-a terminat. Toate astea le-am facut cu o bere langa... Solutii sunt ...doar sa ai scule si idei. Editat Octombrie 4, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 cei drept eu m-am jucat ...am luat un surub am polizat filetul si am ajuns la diametru bun. Dupa aia am taiat la dimensiune cilindru...am prins in menghina am gaurit cu un burghiu mic ...apoi am facut filet pe interior....am bagat surub...si distractia s-a terminat. Toate astea le-am facut cu o bere langa... Solutii sunt ...doar sa ai scule si idei. am vazut in trecut reparatii facute cu o stutz dintr-o conducta de frigider, se gaurea pe lateral si se cositorea firul in interior (inainte de a face lipitura se desfacea/rasfira cablul in bucsa pentru o mai buna rezistenta). operatia de mai sus am vazut-o la cabluri de ambreiaj (chiar tinea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.