Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna ,am si eu un dr 600 din 90 am impresia ca motorul se incalzeste excesiv , am incercat sa ii mai aiu din aer la carb dar vad ca invart de jiglor si nu prea se intampla nimic, doar la 3 -4 ture incepe sa se simta ceva.Tipul asta de motor la ce temperatura e proiectat sa functioneze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de invarti nu e jiglor. Este surubul de reglat cantitatea de amestec pt mersul la relanti. Ca sa imbogatesti amestecul pt mersul normal (adica sa-i mai iei din aer) trebuie sa umbli la pozitia cuiului principal, cel de la suber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am gasit un dr 650 din `97 as vrea sa il cumpar insa am nevoie de o parere din partea voastra. Per total mai trebuie lucrat la capitolul aspect la el ca nici eu nu il cumpar de nou si nici propietarul nu il vinde de bun. Dupa ce este pornit se aude un tacanit la motor chiar in zona pistonului. Este normal? tipul spune ca asa se aude de cand il are si a mers circa 12.000km cu el. Eu unull sunt sceptic pentru ca nu pare a fi un sunet de functionare normala si imi este sa nu il cumpar si apoi sa bag bani in el... Este cineva care imi poate da un sfat sau sa il cinstesc si sa il vada si el sa imi zica daca este ok sau nu? eu am mai avut cateva motoare insa nu dr.

Cum se comporta in teren accidentat este grea tare sau merge pe cat de cat si un pic mai mult decat un drum forestier? Se gasesc piese? intretinerea este scumpa? cam ce consum are?

 

Multumesc mult de raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se comporta in teren accidentat este grea tare sau merge pe cat de cat si un pic mai mult decat un drum forestier? Se gasesc piese? intretinerea este scumpa? cam ce consum are?

 

Salut,

 

Modelul DR650SE nu este foarte greu, dar nici foarte usor. 147kg la gol, 166 la plin. Este sensibil mai usor decat DR-urile facute inainte de '96 (RS, RSE, R). DPMDV e printre cele mai usoare motorete dual sport de 650 (street legal)... mai usor de atat, la peste 600cc, o sa vezi doar motorete cu orientare mult mai sportiva - ktm, husqvarna & co. Eu zic ca merge si pe forestier, putin si dupa ce se termina forestierul sau "pe langa forestier". Depinde ce intelegi tu prin teren accidentat.

 

Nu se prea gasesc piese pt SE, daca te referi la dezmembrari, este un model extrem de rar in Europa, s-a importat doar intre 1996 si 2002/2003. Ca idee, modelul asta, aproape neschimbat, se produce si astazi si se vinde peste tot in lume, mai putin in Europa pt ca noi suntem mai cu motz la normele de poluare. Daca tu esti indecis asupra modelului, considera-te norocos, eu am vrut sa-mi iau DR650SE si nimic altceva - pt mine nu exita alternativa, si am cautat si am cautat... peste juma' de an pana am gasit unu'.

 

Nu mi se pare o motoreta pretentioasa la intretinere. Consuma in jur de 5, daca e reglata corect.

 

La chestia cu zgomotul la rece nu stiu ce sa zic :)

 

spor!

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Baiatu' cu Transalp - cel mai probabil zgomotul se aude din chiulasa si tot cel mai probabil proprietarul a mers fara ulei suficient.

Este posibil sa se auda si distributia totodata. Trebuie auzita si chiar desfacuta si inspectata ochiometric.

O poti cumpara numai si numai dupa o inspectie amanuntita si numai si numai daca proprietarul lasa la pret bine de tot ca sa compenseze cu costul pieselor... lucruri care nu cred ca or sa se intample (sa te lase sa umbli in ea).

Gasesti la Romi ce piese vrea muschiu' tau pentru ea, nu asta e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Modelul DR650SE nu este foarte greu, dar nici foarte usor. 147kg la gol, 166 la plin. Este sensibil mai usor decat DR-urile facute inainte de '96 (RS, RSE, R). DPMDV e printre cele mai usoare motorete dual sport de 650 (street legal)... mai usor de atat, la peste 600cc, o sa vezi doar motorete cu orientare mult mai sportiva - ktm, husqvarna & co. Eu zic ca merge si pe forestier, putin si dupa ce se termina forestierul sau "pe langa forestier". Depinde ce intelegi tu prin teren accidentat.

 

Nu se prea gasesc piese pt SE, daca te referi la dezmembrari, este un model extrem de rar in Europa, s-a importat doar intre 1996 si 2002/2003. Ca idee, modelul asta, aproape neschimbat, se produce si astazi si se vinde peste tot in lume, mai putin in Europa pt ca noi suntem mai cu motz la normele de poluare. Daca tu esti indecis asupra modelului, considera-te norocos, eu am vrut sa-mi iau DR650SE si nimic altceva - pt mine nu exita alternativa, si am cautat si am cautat... peste juma' de an pana am gasit unu'.

 

Nu mi se pare o motoreta pretentioasa la intretinere. Consuma in jur de 5, daca e reglata corect.

 

La chestia cu zgomotul la rece nu stiu ce sa zic :)

 

spor!

 

Salut,

 

Mersi frumos de raspuns si de indrumari. mai bine ma las pagubas si mai strang ceva bani si dau 1400-1500 pe una in stare buna.

 

O zi placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mersi frumos de raspuns si de indrumari. mai bine ma las pagubas si mai strang ceva bani si dau 1400-1500 pe una in stare buna.

 

O zi placuta!

 

 

Poate te intereseaza ceva de genul:

 

/index.php?/topic/684364-dr-800s-big-1997/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a stricat alternatorul la dr650se. L-am scos si am gasit impuscata legatura dintre cablul bobinat si cablul care iese din motor. Exact unde erau sudate in epoxy. A trebuit sa tai cativa cm si pot sa le sudez la loc dar am nevoie de niste rasina (epoxy) ca sa izolez totul la loc. Aveti idee de un produs bun care se gaseste la noi? Sa reziste la ulei si temperaturi mai mari.

Editat de Bob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Proaspat posesor de Dr 650 din '93, cu ocazia asta am schimbat si clasa, de la moto de viteza la enduro, deci "proaspat" si in enduro. Si cum problemele n-au intarziat sa apara, de cateva zile n-a mai vrut sa porneasca. Luand prin eliminare posibilele cauze, am gasit buba la semeringul de pe volanta (sau coroana) pe care l-am gasit spart si dintii semeringului uzati.

Stiti pe unde pot gasi piesa asta, sau pe cineva care se ocupa cu piese pt DR, sau pe cineva care dezmembreaza un DR?

Imi pare rau ca n-am avut timp sa citesc toate postarile , de aceea va intreb daca se poate pune pornire la pedala (am observat ca are un capac din plastic in partea dreapta a motorului langa care scrie kick starter) si in ca consta asta.Atasez cateva poze cu piesa respectiva, si mai tarziu cu motoreta! :D

Multumesc pt intelegere!

Numai bine!

post-42033-0-83739100-1350990355_thumb.jpg

post-42033-0-41911500-1350990367_thumb.jpg

post-42033-0-44771800-1350990380_thumb.jpg

post-42033-0-67394900-1350991335_thumb.jpg

post-42033-0-32292500-1350991349_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile sunt niste garnituri. Au rolul de a izola doua medii diferite (uleiul de antigel, de restul atmosferei, etc. Rulmentii sunt niste lagare cu rostogolire si au rolul de prelua miscarea de rotatie a unei parti solide fata de alta.

 

De aceea, pentru mine muntele - munte se zice. De aceea, pentru mine iarba - iarba se spune. De aceea, pentru mine izvorul izvoraste. De aceea, pentru mine viata se traieste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile sunt niste garnituri. Au rolul de a izola doua medii diferite (uleiul de antigel, de restul atmosferei, etc. Rulmentii sunt niste lagare cu rostogolire si au rolul de prelua miscarea de rotatie a unei parti solide fata de alta.

 

De aceea, pentru mine muntele - munte se zice. De aceea, pentru mine iarba - iarba se spune. De aceea, pentru mine izvorul izvoraste. De aceea, pentru mine viata se traieste.

Aaa...ok! Am inteles! Dar idee ai de unde pot comanda asa ceva!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

inca un DR650RSE la vanzare... din acelasi garaj...

 

DR650RSE(verde) - 1996 - inmatriculat (stare foarte buna & kit accesorii softcase & crashbar) - 1500euro

 

pe langa

 

DR650RSE(negru) - 1995 - inmatriculat (stare foarte buna & kit accesorii hardcase & cric central & crashbar) - 1600 euro

 

Ambele la pachet 2850 euro + un kit ambreiaj nou bonus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul DR 650RS din 1993, care porneste doar la pedala, se poate pune demaror si sa se modifice instalatia electrica pentru pornire si la buton?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care au( dr 650 se) am un freewind 650 la vanzare pt piese aproape complet! 0721602721

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:cheers:

Salut! Ma intereseaza pe mine freewheel-ul, kit-ul de pornire la pedala, daca are, si amortizorul spate. Fa-le un pret!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...