Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salut,

 

M-am uitat la cauciucul de pe fata si e montat bine , are si semn de sens :laugh:

 

Am o alta problema, dupa un drum de 10-15 km cand o las la relanti sta la 2000 de ture si parca ar merge fara benzina....chiar nu stiu ce naiba poate sa aiba.

aveti vreo idee? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

trage aer fals!!! schimba colierele de la carburator si de la filtru de aer..daca guma e ok schimba colierele cu unele normale... nu trebuie neaparat la fel ca cele originale.sa fie pe marime.din cauza asta iti mai face si fluctuatii la pornire!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage aer fals!!! schimba colierele de la carburator si de la filtru de aer..daca guma e ok schimba colierele cu unele normale... nu trebuie neaparat la fel ca cele originale.sa fie pe marime.din cauza asta iti mai face si fluctuatii la pornire!!

Multumesc.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

!!!!!!! AJUTOOR!!!!

Am si eu nevoie de piesa pentru fixat alternatorul pentru a desface surubul de siguranta , e aceasi si la DR400 si la 650,750,Intruder

Mai exact arata asa

post-12135-1247080862_thumb.png

sau daca aveti ceva echivalent .

Am nevoie neaprat de asa ceva ,platesc eu tot transportul sau daca e pe o raza de 1-200 km de Bucuresti vin eu pana unde trebuie

Salut,nu cred ca o sa gasesti....poti sa iti faci...sau sa blochezi lantul de la balansier sau cu un mox mai mare...Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,nu cred ca o sa gasesti....poti sa iti faci...sau sa blochezi lantul de la balansier sau cu un mox mai mare...Bafta!

Da ,stiu ..mi-ai spus si cand ne-am vazut la Dan :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu oareshice poze cu pterodactilul mecanic:

 

modificari aduse:

ghidon renthal enduro magnezium

instalatie bi-xenon

evacuare micron titan

arcuri progresive touratech

parbriz touring,manere incalzite si alte briz-brizuri

 

vor urma hand-guards acerbis, discuri wave si furtune cu insertie metalica, numa sa am de unde.

intre timp, ne apropiem cu pasi repejori de 40.000km impreuna, fara mari incidente.

 

multa stima.

Mesaj completat

ps: caut melc vitezometru, help please!

post-14709-1248616894_thumb.jpg

post-14709-1248617032_thumb.jpg

post-14709-1248617082_thumb.jpg

post-14709-1248617519_thumb.jpg

post-14709-1248617556_thumb.jpg

post-14709-1248617593_thumb.jpg

post-14709-1248617655_thumb.jpg

post-14709-1248617737_thumb.jpg

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut o prostie, sa nu faceti ca mine!

 

Am pus la loc pe DR toba lui originala, dupa mai bine de doua luni de mers cu o toba de Suzuki GS chiuretata. Am zis ca ma rupe zgomotul si ca nu e asa mare diferenta oricum.

Maaare greseala.

Deci vreau sa spun ca e lesinata lesinata cu toba ei originala. Merge electric, merge frumos dar... ca un scuter. :D

 

O sa o pun degraba pe-ailalta la loc fiindca imi vine sa pun toporul pe ea din cauza halului in care merge. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratiorule , de mult te urmaresc......te rog mult , daca nu ai chef sa zici aici , trimite-mi un pm, si spune-mi ce ai reglat -dereglat in tot timpul asta......mersi.

eu sau lupul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sau lupul?

m-am exprimat gresit, urmaresc forumul sa vad ce mai zici despre dr 800, si eram dezamagit ca nu mai spui nimic.......erai foarte incantat la inceput, spun e-ne acum dupa atatia km, si bune si rele.......mai ales despre intretinere, , joc supape, si alte operatii care trebuie facute in timp.....multam fain, despre tine este vorba. :angry:

Mesaj completat

frumos rau dr-ul , de unde l-ai luat?cu cat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am exprimat gresit, urmaresc forumul sa vad ce mai zici despre dr 800, si eram dezamagit ca nu mai spui nimic.......erai foarte incantat la inceput, spun e-ne acum dupa atatia km, si bune si rele.......mai ales despre intretinere, , joc supape, si alte operatii care trebuie facute in timp.....multam fain, despre tine este vorba. :angry:

Mesaj completat

frumos rau dr-ul , de unde l-ai luat?cu cat?

m-am sictirit de forum, tare de tot, prefer sa fac km decat sa postez.

oricum, intru diseara si scriu un roman cu tot ce i-am facut in acest timp.

cinste!

Mesaj completat

deci... ...cu si despre big...

de felul meu, student sarac fiind, sunt ingrozitor de zgarcit, chitra big time, da' niciodata cu big-u.

astfel... la fiecare 3500km schimbul de ulei si filtru(valvoline full synthetic 10w40).

tot la al 2-lea schimb de ulei:

intins(verificat mai mult) lant arbori echilibrare

strans putin arcuri ambreiaj

verificat(reglat) joc supape

desfacut & curatat carburatoare

curatat filtru de aer

schimb bujii(ngk dpr8ea9)

 

problemem n-am avut de nici un fel.

o data l-am inecat, ca am tras socu ca bou' cand era cald motoru, si fiind cu bujii iridium(bad ideea) n-a mai pornit pana nu le-am schimbat.

consumu e undeva la 5.5-6 la drum intins, cu pasager si bagaje, 7-7,5 urban si pana in 12 exclusiv pe coclauri, in forja.

 

pe langa ce tine strict de mentenanta si briz-briz-uri, am schimbat la motor (cu scopul de a-l imbunatati) urmatoarele:

evacuarea(micron titan, 1.2kg)- am usurat mobra cu 18kg.

ghidonul - renthal titanium - alta viata, putin mai lat, mult mai comod dupa modesta mea parere si mai axat pe mers agresiv si deal.

instalatia de iluminare - big-ul, dupa modesta mea parere, are un far de c*c*t. instalatie bi-xenon 6000k si s-a rezolvat problema

arcurile(fata + spate) - progresive, touratech, cam tari da' feedback foarte bun.

 

rezultatul imi produce un zambet larg zi de zi!

 

sa intretii un asemenea motor costa, si nu gluma.

daca nu esti fan dr big, alternativa de 650 e mult mai ok in ideea consumului si a costurilor de intretinere.

totusi, daca vrei 89nm @ 3500rpm, un enduro mare, comod, bun si de coclauri si de 1000km intr-o zi, n-ai alternative.

 

modesta mea parere, criticii sa-si muste limba.

cinste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am sictirit de forum, tare de tot, prefer sa fac km decat sa postez.

oricum, intru diseara si scriu un roman cu tot ce i-am facut in acest timp.

cinste!

Mesaj completat

deci... ...cu si despre big...

de felul meu, student sarac fiind, sunt ingrozitor de zgarcit, chitra big time, da' niciodata cu big-u.

astfel... la fiecare 3500km schimbul de ulei si filtru(valvoline full synthetic 10w40).

tot la al 2-lea schimb de ulei:

intins(verificat mai mult) lant arbori echilibrare

strans putin arcuri ambreiaj

verificat(reglat) joc supape

desfacut & curatat carburatoare

curatat filtru de aer

schimb bujii(ngk dpr8ea9)

 

problemem n-am avut de nici un fel.

o data l-am inecat, ca am tras socu ca bou' cand era cald motoru, si fiind cu bujii iridium(bad ideea) n-a mai pornit pana nu le-am schimbat.

consumu e undeva la 5.5-6 la drum intins, cu pasager si bagaje, 7-7,5 urban si pana in 12 exclusiv pe coclauri, in forja.

 

pe langa ce tine strict de mentenanta si briz-briz-uri, am schimbat la motor (cu scopul de a-l imbunatati) urmatoarele:

evacuarea(micron titan, 1.2kg)- am usurat mobra cu 18kg.

ghidonul - renthal titanium - alta viata, putin mai lat, mult mai comod dupa modesta mea parere si mai axat pe mers agresiv si deal.

instalatia de iluminare - big-ul, dupa modesta mea parere, are un far de c*c*t. instalatie bi-xenon 6000k si s-a rezolvat problema

arcurile(fata + spate) - progresive, touratech, cam tari da' feedback foarte bun.

 

rezultatul imi produce un zambet larg zi de zi!

 

sa intretii un asemenea motor costa, si nu gluma.

daca nu esti fan dr big, alternativa de 650 e mult mai ok in ideea consumului si a costurilor de intretinere.

multumesc mult, sper sa te pot ajuta si eu in vreun fel, vreodata,da-l incolo de 650 , 800 e frumos rau....mi-a povestit un prieten , care a avut 2 big-uri de 750 , ca urca cu a 3- a pante , se catara efectiv.........blana cu 180 :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult, sper sa te pot ajuta si eu in vreun fel, vreodata,da-l incolo de 650 , 800 e frumos rau....mi-a povestit un prieten , care a avut 2 big-uri de 750 , ca urca cu a 3- a pante , se catara efectiv.........blana cu 180 :unsure:

cu multa placere!

are intr-adevar un cuplu fenomenal, trece de orice.

viteza maxima e de 165 in talon, pe ceas 180 atingi.

in a 3-a cam 100 maxim, da pe rosu'. fiind un mono de enduro, are viteze scurte.

afara de a 5-a, vitezele sunt scurte, bune de coclauri. a 5-a e aberant de lunga, ideala pentru drumuri lungi si consum decent(a nu se intelege mic).

cinste.

 

ps: multumesc eu lui manuel pentru sfaturi. consider cu tarie ca am facut alegerea inteleapta.

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am avut o toba akrapoviki carbon pt enduro , si mi-am cumparat un LV din titan si am adus toba la jumate, umblu cu dopuri pt urechi, mia masurat cineva zgomotu la 5000 T/MIN 147 DB!! pun vechitura inapoi ca ma dor creieri!! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am avut o toba akrapoviki carbon pt enduro , si mi-am cumparat un LV din titan si am adus toba la jumate, umblu cu dopuri pt urechi, mia masurat cineva zgomotu la 5000 T/MIN 147 DB!! pun vechitura inapoi ca ma dor creieri!! :rolleyes:

Bine faci , e buna o evacuare rapida , dar nici un zgomot asa de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am avut o toba akrapoviki carbon pt enduro , si mi-am cumparat un LV din titan si am adus toba la jumate, umblu cu dopuri pt urechi, mia masurat cineva zgomotu la 5000 T/MIN 147 DB!! pun vechitura inapoi ca ma dor creieri!! :rolleyes:

o vinzi pe cea zgomotoasa??baga o poza cu ea...numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. Incepator (desi la anu' ajung si eu pe la "onorabila" varsta de 30) m-a apucat damblaua motocicletelor anul trecut. Cam de pe la inceput m-am orientat inspre un enduro. Nu mai spun ce as fi vrut si prin cate etape am trecut. Achizitionarea o planuisem pe anul viitor la inceput de sezon... dar... Am gasit unul care mi-a placut (din poze) am sunat la respectivul m-am urcat in conserva cu 2 prieteni si un "cunoscator", tot prieten si i-am dat bataie spre locatia motocicletei. Dupa cum banuiti este un Suzuki DR si anume 650 RSE. Ieri l-am adus acasa. E foarte bine intretinut, cel putin asa mi-a spus "cunoscatorul" meu (eu dandu-mi cu parerea cel mult la partea estetica :huh:))) si dupa primele "teste" sunt foarte multumit de el... aproape in extaz:)))))))))))))

Tinem legatura si... asfalt uscat bineinteles! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru alegere / achizitie, Nevers! Nu o sa iti para rau daca o ingrijesti cum ii place ei! :huh:

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. Incepator (desi la anu' ajung si eu pe la "onorabila" varsta de 30) m-a apucat damblaua motocicletelor anul trecut. Cam de pe la inceput m-am orientat inspre un enduro. Nu mai spun ce as fi vrut si prin cate etape am trecut. Achizitionarea o planuisem pe anul viitor la inceput de sezon... dar... Am gasit unul care mi-a placut (din poze) am sunat la respectivul m-am urcat in conserva cu 2 prieteni si un "cunoscator", tot prieten si i-am dat bataie spre locatia motocicletei. Dupa cum banuiti este un Suzuki DR si anume 650 RSE. Ieri l-am adus acasa. E foarte bine intretinut, cel putin asa mi-a spus "cunoscatorul" meu (eu dandu-mi cu parerea cel mult la partea estetica :huh:))) si dupa primele "teste" sunt foarte multumit de el... aproape in extaz:)))))))))))))

Tinem legatura si... asfalt uscat bineinteles! :rolleyes:

Tine-mi usa deschisa, ca o sa intru si eu.

 

Bine ai venit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. Incepator (desi la anu' ajung si eu pe la "onorabila" varsta de 30) m-a apucat damblaua motocicletelor anul trecut. Cam de pe la inceput m-am orientat inspre un enduro. Nu mai spun ce as fi vrut si prin cate etape am trecut. Achizitionarea o planuisem pe anul viitor la inceput de sezon... dar... Am gasit unul care mi-a placut (din poze) am sunat la respectivul m-am urcat in conserva cu 2 prieteni si un "cunoscator", tot prieten si i-am dat bataie spre locatia motocicletei. Dupa cum banuiti este un Suzuki DR si anume 650 RSE. Ieri l-am adus acasa. E foarte bine intretinut, cel putin asa mi-a spus "cunoscatorul" meu (eu dandu-mi cu parerea cel mult la partea estetica :huh:))) si dupa primele "teste" sunt foarte multumit de el... aproape in extaz:)))))))))))))

Tinem legatura si... asfalt uscat bineinteles! :rolleyes:

Salut!

Bine ai venit printre noi.

de unde din Timis mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru urari si incurajari.

 

@jcdenton am blocat usa pe "open" asa ca abia astept sa iti iei si tu asa ceva mai ales ca stiu cat de mult iti doresti.

 

@AdiRadulescu undeva langa Faget... dar cum precizam sus sunt incepator... insa pe viitor te astept in zona Fagetului. Dupa cum bine stii este plina cu trasee frumoase numa' bune pt motoarele noastre :X :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...