popp Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 cumpar motor de suzuki DR 650 RS. popp 0744374260 sau PM tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--suzuki-dr%20650%20rse-din-1995-481740.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Mi s-a stricat alternatorul la dr650se. L-am scos si am gasit impuscata legatura dintre cablul bobinat si cablul care iese din motor. Exact unde erau sudate in epoxy. A trebuit sa tai cativa cm si pot sa le sudez la loc dar am nevoie de niste rasina (epoxy) ca sa izolez totul la loc. Aveti idee de un produs bun care se gaseste la noi? Sa reziste la ulei si temperaturi mai mari. Editat Octombrie 13, 2012 de Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 De vanzare set plastice pentru DR 600 la rubrica vanzari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 http://bikeshop.ro/m...995-481740.html schimb si cu enduro / cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Va salut! Proaspat posesor de Dr 650 din '93, cu ocazia asta am schimbat si clasa, de la moto de viteza la enduro, deci "proaspat" si in enduro. Si cum problemele n-au intarziat sa apara, de cateva zile n-a mai vrut sa porneasca. Luand prin eliminare posibilele cauze, am gasit buba la semeringul de pe volanta (sau coroana) pe care l-am gasit spart si dintii semeringului uzati. Stiti pe unde pot gasi piesa asta, sau pe cineva care se ocupa cu piese pt DR, sau pe cineva care dezmembreaza un DR? Imi pare rau ca n-am avut timp sa citesc toate postarile , de aceea va intreb daca se poate pune pornire la pedala (am observat ca are un capac din plastic in partea dreapta a motorului langa care scrie kick starter) si in ca consta asta.Atasez cateva poze cu piesa respectiva, si mai tarziu cu motoreta! Multumesc pt intelegere! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Asta nu e simering. E rulment unidirectional (freewheel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Asta nu e simering. E rulment unidirectional (freewheel). Ma rog...unisens, unidirectional, simering, rulment... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Simeringurile sunt niste garnituri. Au rolul de a izola doua medii diferite (uleiul de antigel, de restul atmosferei, etc. Rulmentii sunt niste lagare cu rostogolire si au rolul de prelua miscarea de rotatie a unei parti solide fata de alta. De aceea, pentru mine muntele - munte se zice. De aceea, pentru mine iarba - iarba se spune. De aceea, pentru mine izvorul izvoraste. De aceea, pentru mine viata se traieste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Simeringurile sunt niste garnituri. Au rolul de a izola doua medii diferite (uleiul de antigel, de restul atmosferei, etc. Rulmentii sunt niste lagare cu rostogolire si au rolul de prelua miscarea de rotatie a unei parti solide fata de alta. De aceea, pentru mine muntele - munte se zice. De aceea, pentru mine iarba - iarba se spune. De aceea, pentru mine izvorul izvoraste. De aceea, pentru mine viata se traieste. Aaa...ok! Am inteles! Dar idee ai de unde pot comanda asa ceva!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Nu. Dar uite kit de kick-start: http://www.oemmotorparts.com/oem4.asp?M=Suzuki&T=DR650&Y=(E4) 1994&L=SU4_-4754 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Nu. Dar uite kit de kick-start: http://www.oemmotorp...i&T=DR650&Y=(E4) 1994&L=SU4_-4754 Multumesc...Ramane sa mai caut rulmentul asta pacatos...asta e urgenta! M-am uitat pe el...n-are nici un reper, nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 http://bikeshop.ro/m...995-481740.html inca un DR650RSE la vanzare... din acelasi garaj... DR650RSE(verde) - 1996 - inmatriculat (stare foarte buna & kit accesorii softcase & crashbar) - 1500euro pe langa DR650RSE(negru) - 1995 - inmatriculat (stare foarte buna & kit accesorii hardcase & cric central & crashbar) - 1600 euro Ambele la pachet 2850 euro + un kit ambreiaj nou bonus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 La modelul DR 650RS din 1993, care porneste doar la pedala, se poate pune demaror si sa se modifice instalatia electrica pentru pornire si la buton? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 pt cei care au( dr 650 se) am un freewind 650 la vanzare pt piese aproape complet! 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 pt cei care au( dr 650 se) am un freewind 650 la vanzare pt piese aproape complet! 0721602721 Salut! Ma intereseaza pe mine freewheel-ul, kit-ul de pornire la pedala, daca are, si amortizorul spate. Fa-le un pret! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 salutare! am un dr 650 r si vreau sa il usurez cat de mult posibil. in afara de toba, codita, far, scarite pasager, carene, ce alte idei de usurare aveti? multam' se potriveste rezervorul de la dr 350 pe dr-ul de 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Eu i-am dat jos si bateria, acum in spatiul acela imi intra o chinga de scos utilajul din noroi/gropi si ceva scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the fucker Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 salut,as dori sa stiu daca are cineva rezervor de DR 750 sau carene de DR 800 de vanzare sau poate stie cineva unde pot sa gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Va salut! Am si eu un DR 750s BIG din 90 luat acum o saptamana. Sunt incepator si asta e prima mea capra... Nu am mers decat cei 120 de km de la calarasi la bucuresti + inca vreo 70 prin bucuresti... asta ca sa nu zic ca nu am mers cu el, acum este la garaj in asteptarea primaverii. Ca prima impresie sunt super multumit si incantat de cum merge chiar daca e putin cam grea cred ca o sa ne intelegem de minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Salutare, Sunt (de prin Iulie 2012) posesorul unui DR 650 RS(M) SP42A fabricatie 1991. Pentru cine a mai stat pe aici, o stie de la fostul proprietar, userul bogdan g : /index.php?/topic/175263-suzuki-dr-600650-big-750800-topicul-posesorilor/page__st__2440. Ma chinui fara prea mare tragere de inima sa-mi fac un cont aici tot de cand mi-am luat motorul, dar sortii si administratorii forumului mi-au fost potrivnici. Acum vad ca m-am putut loga prin contul de facebook, lucru care nu-mi prea place, dar hai fie si asa. O sa va mai cer sfatul si cu alte probleme care ma sacaie, dar deocamdata vreau sa vi-l cer cu privire la ordinea de montare a elementelor rotii spate. Am pus moto la iernat si am suspendat-o, ocazie cu care am vrut sa vad cum se prezinta roata din spate pe interior, daca e de uns, sters ceva. Nu am descoperit nimic in neregula, doar am sters cate ceva, am pus niste vaselina pe ax si l-am montat la loc. Nu sunt foarte sigur daca am pus corect (strict ca orientare) piesele 9 si 21 din imaginea de mai jos. De restul sunt destul de sigur, dar le iau la rand, de la dreapta, partea cu discul de frana: 1 ax (nr.8) 2 reglaj (nr.17) 3 brat bascula ( nu apare in foto) 4 distantier(nr.7) 5 suport-etrier (nr.6) 6 distantier (nr.9 - poza de mai jos) (eu l-am pus cu partea mai mare (ciuperca) spre rulmentul rotii si cu partea mai mica spre suport-etrier, dar din poza ar parea ca e invers) 7 butucul cu rulmentii (nr.3) presati in butuc si cu distantierul (nr.2) intre ei (aici nu se menteneaza nimic, presupun ?) rulmentii mi s-au parut foarte fermi, fara jocuri 8 piesa nr.21 intra o parte in rulmentul nr.3 presat in butuc si o parte in butucul nr.19 - o parte e mai scurta si una mai lunga. Din schema, reiese ca partea mai scurta sta spre interiorul rotii, dar la demontare am gasit partea mai scurta spre exterior. Stie cineva cum trebuie sa fie ? 9 butucul (nr.19) pe care e montat pinionul 10 rulmentul (nr.22) si protectia lui (nr.23) sunt presate in butucul de mai sus; 11 distantier (nr.10) 12 brat bascula (nu apare in foto) 13 reglaj (nr.18), saiba (nr. 11) si piulita (nr.12). Asteptand un raspuns avizat la primul meu post, mai scriu cate ceva despre cum am mi-am petrecut concediul vara asta, sau mai exact cum mi-am cheltuit banii de concediu pe motocicleta. In general, asa cum o descria si fostul proprietar, Bogdan, se prezinta onorabil pentru varsta ei. Pe mine m-a deranjat ulterior(pacat ca nu si in momentul luarii deciziei de a o cumpara, cand eram la prima achizitie si cu permisul proaspat) zgomotul facut de tacheti. Am facut o vizita in service si am descoperit uzura mare la ambii culbutori si destul de mare la axul cu came - problema comuna la DR-uri. Am cumparat ax si culbutori noi, le-am schimbat, si zgomotul a disparut. Daca ramane cineva in pana de culbutori si ax, sa ma contacteze, ca ne intelegem cumva - culbutorii sunt pentru cine nu-i mai are deloc, dar axul mai merge. Trebuie vazute totusi. Poate fac si niste poze. Asadar am schimbat astea si a fost mai bine. Cat timp a umblat pe-acolo, mecanicul a auzit si o cloncaneala la ambielaj - cand rotea motorul incet cu mana, intr-o anumita pozitie se auzea o cloncaneala. N-a stiut sa-mi spuna daca este specifica DR-urilor, dar a tinut sa desfaca chiuloasa si cilindrul sa vada daca sunt probleme cu boltul sau ambielajul. Curios, dar nu a descoperit nimic in neregula, niciun joc, a pus totul la loc si gata. Zgomotul se aude parca si acum in functionare, dar destul de difuz. Atat timp cat merge si nu au fost gasite probleme in zonele mai sus mentionate, stau linistit. Fostul proprietar a schimbat lantul de distributie de la axul cu came si stiu sigur ca acum in zona aceea nu mai sunt probleme. Tot el spunea ca a mai strans lantul de la arborii debalansieri. Cred ca s-ar fi auzit altfel daca era slab lantul, oricum, nu o cloncaneala. Poate la primavara, cand o s-o pornesc, isi face cineva timp sa o asculte sa-si dea cu parerea. Asta ar fi o prima problema, care nu ma deranjeaza acum atat de tare. Am sa revin in alte posturi si cu celelalte probleme. O problema mai mare careia nu-i dau de cap ar fi fluctuatiile de putere. Are momente cand se gatuie in mers, de parca i-ar taia cineva benzina. Nu-i scade turatia, dar nu mai trage. Spectrul de manifestari este larg - de la treceri rapide dintr-un regim in altul, manifestate prin smuncituri, la pasaje destul de lungi petrecute intr-un regim sau in altul. Acum, nici eu nu am stat degeaba, si am trecut la treaba. In primul rand, am desfacut carburatorul piesa cu piesa, l-am suflat cu spray de curatat carburatoare si aer comprimat, am schimbat o-ring-urile de la plutitor (nu erau originale), jigleur-ul de relanti (era cam atacat cu surubelnita), garnitura de la camera plutitorului, diafragma de vacuum, cablul de soc (ramanea un pic tras). Nu am scapat de problema. Acum, cand am pus-o la iernat, impingeam in kickstart si vedeam cum bolboroseste aer cu benzina pe la garnitura dintre carb si airbox, chiar la iesirea din carb, in partea de jos. Cum colierele alea nu se prezinta prea bine si nici garnitura nu e prea flexibila, le-am comandat sa le schimb. Am comandat si o-ring-ul de la flansa de admisie. Ma intreb daca e posibil ca o proasta etansare a acestor flanse si garnituri sa se manifeste prin fluctuatii de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) Salut. Ma numesc Ivanica , am 18 ani si sunt nou pe forum. Am devenit proprietaru unui Suzuki Dr 600 S 1990 acum 2 luni si am avut ceva probleme cu el . Motorul porneste foarte , foarte greu. Cand l-am cumparat proprietarul i-a pus un CDI nou , dar nu stiu exact ce inbarligaturi de fire a facut pe acolo. El l-a pornit la prima pedala (era cald) , dar la mine porneste decat dupa 50 de pedale.(am rupt pedala) Pornire - Am dat de 2 ori la pedala , trag socu, trag decompresoru si dau usor pana sare , apoi o pedala tare. Nu porneste Am desfacut motorul si nu am gasit nimic . Decompresoarele OK, carburatorul Ok , cilindru fara zgarieturi , chiulasa inchide perfect iar segmenti au uzura 0,6 mm si 1,3 mm . Oare trebuie sa schimb segmentii sau pot sa mai ii mai folosesc o perioada . Am cumparat garnituri noi si ma pregatesc sa il montez la loc . A avut cineva probleme cu aprinderea din cauza uleiului ? adica uleiu e foarte negru si poate s-a pus pilitura de fier pe cititorul de la aprindere. ? ( capacul din stanga cu lantul de la balansoare) ? Motoru imi place foarte mult , e foarte inteligent facut , trage bine , bine , dar nu pot pleca cu el nicaieri pentru ca nu mai pot sa il pornesc Editat Decembrie 14, 2012 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Poate nu esti obisnuit sa pornesti la pedala. Afara e frig, uleiul est foarte vascos, motorul se invarte greu. Pune un ulei nou, de moto, mai subtire. In nici un caz uleiul nu trebuie sa fie foarte negru si cu pilitura in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 In prezent , motocicleta este desfacuta complet . Cand am incercat sa o pornesc erau peste +10 grade , adica acum 2 luni , si am incercat 3, 4 zile la rand , am schimbat bujii am curatat rezervor si carburator, , benzina proaspata , dar tot pe la a 30 pedala a luat-o. Cred ca m-as fi obisnuit in 3 zile sa o pornesc , dar tot de la CDI s-ar putea sa fie si e singura parte la care nu ma pricep. Deci cu segmentii de 0.6 mm si 1.3mm uzura sa ii mai folosesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Nu stiu limitele de uzura la segmentii DR dar, daca tot e desfacut motorul, pune-i segmenti noi. Scapi de o grija. CDI-ul ar trebui sa fie unul conceput pentru modelul de mobra respectiv. Alta adaptare de CDI s-ar putea sa modifice foarte putin avansul, suficient cat sa creeze probleme de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.