Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

La capacul de la chiulasa nu poti pune garnitura.

Vorbesti de cele 2 capace de la culbutori/tacheti? Cele care au oringuri? la alea da, nu mere cu silicon....desi am vazut.

Problema cea mare este la stator si la ambreiaj....acolo as cam avea nevoie si as vrea sa le fac din ceva garniturile.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu mi-am facut de 3 ani la cele 2 capace cu rezosil...nu curge stau perfect etansate. Stie cineva cum pot scoate, fara sa stric, pistonasele de la etrierul fata ? Cred ca am rugina pt ca imi ramane blocata frana fata cand o calc, Am aerisit-o dar degeaba, trebuie musai sa desfac cu totul sa degresez si sa curat cu lemn de brad atat pistoanele cat si locul unde intra ele. Partea mai nasoala, ca aseara m-am chinuit si nu am reusit sa scot acel ax care imi blocheaza placutele sa iasa de la locul lor. Am sa incerc azi cu solutie de inmuiat rugina...poate il pot scoate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut de 3 ani la cele 2 capace cu rezosil...nu curge stau perfect etansate. Stie cineva cum pot scoate, fara sa stric, pistonasele de la etrierul fata ? Cred ca am rugina pt ca imi ramane blocata frana fata cand o calc, Am aerisit-o dar degeaba, trebuie musai sa desfac cu totul sa degresez si sa curat cu lemn de brad atat pistoanele cat si locul unde intra ele. Partea mai nasoala, ca aseara m-am chinuit si nu am reusit sa scot acel ax care imi blocheaza placutele sa iasa de la locul lor. Am sa incerc azi cu solutie de inmuiat rugina...poate il pot scoate.

Ai scos siguranta? Eu nu am avut probleme cu scosul lui....Pistoanele scoatele prin apasari repetate pe rand...le blochezi pe rand, mai dai la pompa, schimbi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope...parca e sudat...imi cumpar azi un spray din ala de amortit rugina...si ii dau sa il inmoi....alta sansa nu am.Siguranta am scos-o..Dau oricum etrierul jos si merg cu el in casa ca nu prea pot sta pe langa motor...din cauza strumfului.


» Post actualizat in 15 Jul 2015 18:55

Am reusit intr-un final azi sa imi remediez etrierul. Merge perfect. A trebuit sa renunt la acel ax, nu stiu de ce ala s-a indoit, de la placute, si munca multa a fost pana sa il scot. A trebuit sa dau o gaurica de 2mm in partea cealalta sa il pot bate. A iesit super de greu. AM fost la strungar si mi-am facut alt ax din acelasi material, doar ca e o varianta imbunatatita, i-am facut un guler ca pe viitor sa il pot rasuci cu o cheie. Am curatat totul de fostul lichid si am aerisit in seara asta. Durere cu aerisitul asta, ma doar mana cate pedale am facut.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesori de DR.

 

Caut o patina de bascula (cred ca acesta este termenul corect) pentru un Suzuki dr 650 RS din 91. Bucata de cauciuc care vine pe bascula in zona axului basculei pe care gliseaza lantul.

 

Pana acum unde am intrebat la vreo 2 -3 topicuri recente din dezmemebrari aici pe forum nu am gasit.

 

Noua mi se pare foarte mult (originala) pentru o bucata de cauciuc.

 

Dati-mi va rog un sfat.

 

Multumesc beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In sfarsit am reusit si eu sa demontez un dr600 pe care vreau sa il reconditionez. Am pus o poza cu el in primavara.

Prin urmare, am nevoie de urmatoarele :

 

FAR

CARENA PARTEA STANGA

PINION FATA 15 DINTI

LANT

MANETA AMBREAJ

 

Astept oferte, Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc Edysson, Chucki, mi-am facut o ideie. Probabil cea mai buna varianta de verificare e sa scot acel furtun si sa il pun in sticla, sa pornesc motorul si sa vad ce debit are.

Chucki o data cu venirea fetitei mele pe lume priorietatile mele in viata s-au schimbat drastic. Motorul a cazut undeva printre ultimele locuri, cu toate ca pasiunea pentru motoare a devenit si mai puternica. Microbul il am de 14 ani si nu poate fi tratat, insa cu toate astea stiu sa imi stabiliesc priorietatile in viata.

 

Stiu ca o piesa noua ar rezolva problema insa trebuie sa recunosc ca e si pretul care influenteaza decizia. M-am orientat spre dezmembrari, nu am stat cu mainile in san, insa din pacate aceste sunt

piesele care se dau prima data. Pana si anuntul de mai sus cu cineva care dezmembreaza un suzuki dr 650 rs nu m-au ajutat. Am luat legatura cu omul, stabilit sa il sun a doua zi si dupa aia nu am mai dat de el, imi intra mereu casuta vocala.

 

Unde mai pui ca rasfoind netul in cautarea acestei piese, se pare ca si modelul de mai sus scos la vanzare a avut probleme cu culbutorii de evacuare. Cu alte cuvinte sunt slabe sanse. Sunt multe cadavre dar din pacate nici unul cu o "inima".

 

Acum sunt la a doua rectificare, prima data s-a incercat cu un electrod cu inox nu a rezistat, acum am incercat cu un electrod mai rezistent , il folosea la planetare. Sa vedem cum va rezista piesa de acum. Are suprafata mai dura, mai resistenta. Cu slaiful a mers greu pana s-a polizat. Recunosc acum dupa ce am reglat-o e mai silentioasa decat prima data, insa vreau sa imi verific putin partea cu ungerea, ca degeaba pun si piesa noua , daca acolo nu are balta de ulei care sa raceasca frecarea. Va tin la curent. Ultima interventie a tinut cam 300km...sa vedem de maine cat tine minunea asta. Cred totusi ca ungerea pana se amorseaza radiatorul e asigurata de tavita de sub axul cu came. Camele trec prin acea tavita, se creaza pelicola apoi ajunge si asta din radiator acolo.

Va salut !

.

 

ai incarcat "talpa" colbutorilor cu inox? (suprafata de contact cu camele)

 

eu la DR350 am colbutorii placati cu vidia (romanisme) si se comporta impecabil de aprox 6 ani.

 

operatia a fost facuta prin de un meserias in ale rectificarii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial am incarcat cu electrod cu inox, dar nu a tinut prea bine. La 150km a inceput sa bata din nou. A doua oara am incarcat cu un electrod cu duritate mare, avea unchiul meu de pe timpul cand isi facea planetarele la Dacie. Acum e liniste totala, Am deja vreo 350km si e ok. La pornire la rece am o mica tzacaneala, insa cand motorul e cald, ea dispare total. Imi convine sa o las asa cum am reglat-o la inceput, nu ma deranjeaza sa se auda un pic la rece. Cand e cald motorul numai bine ajunge la cotele corecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat de dura e sudura incat slaiful trecea pe deasupra. Abia s-a putut poliza cu ceva pe baza de diamant. Voi vedea acum cat dureaza, oricum m-am asigurat ca sistemul de ungere si racire sa functioneze cat mai optim si verific nivelul uleiului o data pe saptamana.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plictiseala mare.... Am facut concediul prea devreme si acum ma simt pedepsit.... toata lumea plecata numai eu acasa. Nici la M.A.N. nu am reusit sa mai ajung. D-abia am reusit sa mai adun 1000 km intr-o luna. Am schimbat distributia, uleiul (full sintetic 15w60 Motul 300v)si filtrul. Uleiul nu mi se pare fantastic ba din contra nu-mi place cat de zgomotos e motorul. Dar avand in vedere cat am dat pe el ,probabil ca va ramane pana la iarna sau in primavara. In schimb am reusit sa provoc o fisura in capacul cu statorul, probabil de la strangere animalica. Tre sa imi iau dinamometrica si sa invat sa o folosesc. Reparata provizoriu cu poxipol. La iarna probabil ca am sa aranjez celelatte capace,vopsesc si am sa le inlocuiesc odata cu ambreiajul si garniturile. Apropo o fi bine sa fac garniturile din clingherit? Am gasit ceva foi de 50/50....

Ma gandesc la ce voi face in viitor....parca imi vine sa o inlocuiesc (la drumuri lungi) cu un vstrom... deocamdata am mai primit drept de circulatie pentru inca 2 ani.... si asta fara sa dau dreptul...

post-72436-0-57532400-1439052082_thumb.jpgpost-72436-0-28893200-1439052122_thumb.jpgpost-72436-0-53857300-1439052111_thumb.jpgpost-72436-0-20704100-1439052100_thumb.jpgpost-72436-0-58014300-1439052131_thumb.jpgpost-72436-0-15743400-1439052089_thumb.jpgpost-72436-0-47006900-1439052095_thumb.jpg

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu-ti para rau @ciuchi ca nu ai concediu acum : sunt preturile maxime , aglomeratia maxima , caldura maxima , turme de turisti maxime , mizerie maxima . E mai bine la inceputul verii .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din clingherit am vrut sa fac si eu la capacul ambreiaj, dar nu am gasit dimensiuni asa generoase. Pana la urma am folosit reinzosil , la recomandarile facute de irinel2006. A etansat perfect, dar mi-e teama cand va trebui sa desfac din nou. Fisura de pe capac sa poate suda in mediu de gaz fara probleme, iti va ramane de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In sfarsit am reusit si eu sa demontez un dr600 pe care vreau sa il reconditionez. Am pus o poza cu el in primavara.

Prin urmare, am nevoie de urmatoarele :

 

FAR

CARENA PARTEA STANGA

PINION FATA 15 DINTI

LANT

MANETA AMBREAJ

 

Astept oferte, Multumesc mult

Nimeni nimic? Mai am nevoie doar de plasticul lateral stanga sa-mi pot termina lucrarea la mare arta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca te va suna cineva. Va trebui sa iti consumi minutele din viata in cautarea pieselor dorite. Eu unul m-am lasat pagubas. Tot netul e plin de anunturi cu dezmembrari, iar cand suni, toti mai au piese pe fundul unei galeti.

 

.Exemplul e acum recent cand am cautat de am zapacit netul, culbutor de evacuare( la un pret modic), ajunsesem pana la urma sa nu mai stiu cum se cheama piesa si defapt ce doresc sa cumpar. :) ( De nervi iti dai seama).

 

Pune si tu niste poze cu reconditionarea, poate ma mai inspir si eu. Prin 2011 am facut si eu reconditionarea motorului. Exista si un topic pe un alt site cu motoreta mea si pasii facuti.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu recinditionarea nu am. eu ma ocup de partea financiara si de gasitul pieselor. motocicleta e la un unchi de-al meu de la tara, care lucreaza la un atelier acolo si are tot ce-i trebuie ca sa faca treaba buna,. e foarte migalos, am mai vazut motoare facute de el si arata ca in ziua in care au iesit din fabrica. am cerut si eu poze, dar a zis ca vrea sa-mi faca o surpriza, o sa-l vad doar cand e gata :).

 

cat despre piese, am gasit motor complet si functional la 300 eur, aici la mine in zona. poate daca reusesc sa mai adun ceva bani anul asta si mai negociez putin pretul. imi iau inca un motor pt piese.

 

Oricum, motorul merge si fara plasticul ala, in rest am aproape tot la el. Mai revin cu poze in aproximativ 2-3 saptamani cand va fi gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu recinditionarea nu am. eu ma ocup de partea financiara si de gasitul pieselor. motocicleta e la un unchi de-al meu de la tara, care lucreaza la un atelier acolo si are tot ce-i trebuie ca sa faca treaba buna,. e foarte migalos, am mai vazut motoare facute de el si arata ca in ziua in care au iesit din fabrica. am cerut si eu poze, dar a zis ca vrea sa-mi faca o surpriza, o sa-l vad doar cand e gata :).

 

cat despre piese, am gasit motor complet si functional la 300 eur, aici la mine in zona. poate daca reusesc sa mai adun ceva bani anul asta si mai negociez putin pretul. imi iau inca un motor pt piese.

 

Oricum, motorul merge si fara plasticul ala, in rest am aproape tot la el. Mai revin cu poze in aproximativ 2-3 saptamani cand va fi gata

pai nu-mi pui si mie o vorba buna sau sa arunci o intrebare cat ia pe o reconditionare d-asta?..... ca n-am timp, nici loc, nici chef sa ma apuc.... asa un mic proiect de iarna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ai incredere @ciuchi in unchiul de la radio erevan , fara sa vezi macar o fotograma cu realizarile lui , sa -ti lasi motocicleta la el ? Sa nu iei inapoi o bicicleta care de fapt era o trotineta ! Iiiihaaaa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu e cine stie ce ciupengarie de facut....adica nu trebe umblat in motor sau altele...si daca trebe o fac eu. Problema maxima si care ma roade e cadru care trebe vopsit. Si pentru asta iti trebe timp si spatiu. In special spatiu lipseste cu desavarsire. Acu chiar m-ai facut curios....astept pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu spatiu...imi aduc aminte cu placere si acum , cand m-am apucat de a mea, mi-a facut rost de cutii, pe care am scris cu markerul toate piesele demontate de pe motor. Apoi am stivuit cutiile acasa la parinti.

Taica miu cand a vazut ca a ramas cadrul gol , se scarpina in cap si ma intreba daca mai am de gand sa o fac. Pe atunci lucram pana la ora 17.00,dupa care luam tramvaiul sau maxi taxi - mergeam la ai mei si lucram pana la 22-22.30 apoi tarziu in noapte reveneam acasa si a doua zi o luam de la capat.

 

Eram rupt de oboseala , in schimb aveam o satisfactie ca totul era facut de mana mea. Bun , rau cum era facut, dar era facut de mine.

 

 

Satisfactia a fost mai mare mai tarziu, cand am reusit sa o incheg la loc, fara sa imi mai ramana piese de alta motocicleta. :)) Ce vremuri, daca ar fi sa o iau de la capat acum, nu cred ca as mai fi in stare....asta e adevarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa tot e bine... lucrez pana 17 (daca nu se intampla nimic), pe urma ar trebui sa fac 60 km pana la ai mei si inca 60 km intors.... imi cam da cu virgula calculul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toata lumea.

 

Chucki, cheia dinamometrica este varianta :) la suruburile de la capace de ex. 8-10Nm si nu mai ai probleme ... Restul sunt date in manual....

Legat de garnituri, poti gasi la firme de gen GASKET2000 (din Cluj) foi de etansare, V Reinz, de la 0,5mm in sus. Eu am pus mina pe ceva resturi acu citiva ani si n-a trebuit sa-mi fac decit o singura data garniturile. Nu se lipesc/rup si daca nu ma insel cred ca am depasit 15 demontari/motari cu aceeasi garnitura.

Sablonul ma gindesc ca te descurci sa ti-l faci dupa capac :D

Ultimul consum facut la un drum de aprox. 400km , montan, asfalt, plin > plin, a luat 4,5 l/100km, just for the records.

 

Cine e interesat de lant de balansieri original D.I.D, nou, la 255RON + transport ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma descurc eu cu capacul...... sa-l desenez pe coala. acu' numa' sa am pa ce.

Ma mananca in poponeata sa plec week asta intr-un traseu mai lung care sa includa si TF. Si cum ambreiajul patineaza grav cand da de 2 persoane si bagaj ma gandeam sa ii fac un implant. Sa incerc sa scot frumos garnitura de pe partea aia iar in caz ca se rupe vad eu ce draq fac si de unde produc repede niste foi de garnituri.

La consum ( doar o persoana) cred ca pot sa te bat :) . Daca am sa plec am sa incerc sa-i fac consumul.


» Post actualizat in 12 Aug 2015 18:38

Ca tot avea anunt Radu.... cine are nevoie de cadru si acte de dr 750 '89? Hai ca vreau sa scap de el si de acte.


» Post actualizat in 12 Aug 2015 18:47

Cine e interesat de lant de balansieri original D.I.D, nou, la 255RON + transport ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...