Shoricel Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Lupule....ii cunosc pe cei cu VAX.....de la Paulesti ...Ciolpani..... cei cu VAX....sunt frati parca...... in fine... abia astept sa iesim la o tura cum da sorelu'... daca te rog sa-mi dai si mie idul lor... Salut Cristi, io-s cu VAX...ce mai faci man? merge DR-u? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 salut man.. merge super...am bagat id-ul tau... abia astept sa mai vb.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 mam gandit la o chestie.... dr-u am pe dr 600 rapoarte de 16 cu 42.motoru il folosesc numai pe off-road si drum de legatura scurt..in localitate sau imprejurimi.ma gadeam sa schimb putin rapoartele sa pun 16 cu 50. ce ziceti ar fi prea mult??cum sar comporta cu astea?? motorul e segmentat acum 4 luni trage si asa f bine dar nu se salta el calumea pe o roata din gaz cum as vrea eu..si ma gandesc sa schimb pinioanele..ar fi diferenta mare rau 8 dinti? astept parerile voastre sa nu fac prostii sau macar o sugestie!!aveam 14 cu 42 si se ridica atunci instant...dar ala de 14 sa dus si nu am mai gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 ma gadeam sa schimb putin rapoartele sa pun 16 cu 50 O sa iti trebuiasca ditamai lantzul. plus ca nici nu stiu daca gasesti 50. Un 47 pe spate e arhisuficient. Sau cauti un 15 pentru fatza ca se gaseste, este 60 de RON si ii da oleaca de vana. Dar ti-am zis, daca vrei semnificativ mai multa, e suficient un 47 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roby_nitr0 Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Salut, am un dr 600 din 85 si am mare nevoie de oglinda pt el si de o prindere(lucruri care ma fac sa nu iau RAR-ul). ma poate ajuta cineva??? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) sal, saca tineti la dr-uriile voastre nu puneti fata mai mare de 16 , si spate 44-45 ,cu pinion de 52 pe spate si 16 fata, in a 5 blana aveam 70 ora blana si miam futut aprinderea!! si nui moto de cross cu ture mare ii enduro nu sari cu el 5-6 m inaltime !! Editat Februarie 21, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 sal, saca tineti la dr-uriile voastre nu puneti fata mai mare de 16 , si spate 44-45 ,cu pinion de 52 pe spate si 16 fata, in a 5 blana aveam 70 ora blana si miam futut aprinderea!! si nui moto de cross cu ture mare ii enduro nu sari cu el 5-6 m inaltime !! Salut. Eu am 16/47 merge pana la 150 dar fara sens ca e prea turat...croaziera de la 120 mi-a scazut la 100. Cu aprinderea nu am absolut nici o problema si am rapoartele astea de anul trecut si pe deasupra mai poate sa si sara:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Salut. Eu am 16/47 merge pana la 150 dar fara sens ca e prea turat...croaziera de la 120 mi-a scazut la 100. Cu aprinderea nu am absolut nici o problema si am rapoartele astea de anul trecut si pe deasupra mai poate sa si sara:P Cum sa scrii ma asemenea lucruri la 5 dimineata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 am si eu o problema.azi de dimineata ma duc sa pornesc motoru dau 2 pedale o ia sta cateva secunde se opreste.dau iarasi 1 peda o ia sta cateva sec si se opreste.dau din nou porneste si ramane pornit.il las vreo 5-10 min si se opreste.ma duc la el dau o peda si o ia.apoi l-am oprit eu ca aveam culbutori de reglat din nou si un cablu de schimbat.dupa ce fac astea pornesc iarasi.o ia din prima.il las putin si vad toba sparta.cautam ceva si motoru era pornit.se opreste dupa vreo 5 min.dau o peda o ia il opresc repar toba.il pornesc din nou sa vad daca mai sulfa si acceleram putin.sa oprit dintr-o data si nu a mai vrut sa o ia deloc.nu se mai alimenta deloc.dau carburatoru pe o parte desfac baia avea benzina acolo si ceva apa cu rugina deaia.curat baia si jiglerul principal.nu vrea sa porneasca.o trag vreo 300 de metri cu atv-u cu mai multe buji. nu vrea si nici nu uda bujiile calumea decat din sprituri.inainte o inecam mai rau la peda decat trasa astazi...nu a mai pornit de loc..multi mi-au spus ca are dop de ghiata.am curatat baia..avea ceva apa cu rugina deaia dar jiglerul principal era curat.ce sa fie??sa aibe dop pe undeva???(asta am patit ieri la ktm....dar sa rezolvat dupa ce am luat carburatoru in casa o juma de ora)ma gandesc ca se oprea si in timp ce statea la relanti.dar o lua din 1 peda....ce sa fie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 am si eu o problema.azi de dimineata ma duc sa pornesc motoru dau 2 pedale o ia sta cateva secunde se opreste.dau iarasi 1 peda o ia sta cateva sec si se opreste.dau din nou porneste si ramane pornit.il las vreo 5-10 min si se opreste.ma duc la el dau o peda si o ia.apoi l-am oprit eu ca aveam culbutori de reglat din nou si un cablu de schimbat.dupa ce fac astea pornesc iarasi.o ia din prima.il las putin si vad toba sparta.cautam ceva si motoru era pornit.se opreste dupa vreo 5 min.dau o peda o ia il opresc repar toba.il pornesc din nou sa vad daca mai sulfa si acceleram putin.sa oprit dintr-o data si nu a mai vrut sa o ia deloc.nu se mai alimenta deloc.dau carburatoru pe o parte desfac baia avea benzina acolo si ceva apa cu rugina deaia.curat baia si jiglerul principal.nu vrea sa porneasca.o trag vreo 300 de metri cu atv-u cu mai multe buji. nu vrea si nici nu uda bujiile calumea decat din sprituri.inainte o inecam mai rau la peda decat trasa astazi...nu a mai pornit de loc..multi mi-au spus ca are dop de ghiata.am curatat baia..avea ceva apa cu rugina deaia dar jiglerul principal era curat.ce sa fie??sa aibe dop pe undeva???(asta am patit ieri la ktm....dar sa rezolvat dupa ce am luat carburatoru in casa o juma de ora)ma gandesc ca se oprea si in timp ce statea la relanti.dar o lua din 1 peda....ce sa fie?? Din cate am inteles de mai sus, e clar: nu pot fi decat doua probleme. Ori alimentarea e devina, ori aprinderea. Elimina-le pe rand si nu vei mai avea probleme cu pornirea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 pornea ff frumos la rece la -5 grade din 2 pedale. azi de dim lam pornit din 2 a stat putin si sa oprit iarasi tot asa... de 2 ori si apoi statea 5-10 se oprea o lua din nou...apoi dupa ce am facut toba am accelerat putin si parca nu se tura ea ca inainte..o tinea ceva si sa oprit.la aprindere nu am ce sa umblu ca scanteie da amandoua bujiile nu am ce regla..cred ca are dop la difuzoru ala la carburator.... duce benzina f greu daor din sprituri cred..ca am traso si am dat sprituri in timpu ala cand o trageam ca nu o lua deloc..ma gandeam macar un rateu sa dea dar nimic.dupa 300 metri de invatit in viteza 1 si 2..ma gandeam ca e inecata tun dar nu era decat putin ude bujiile aia din sprit cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 pornea ff frumos la rece la -5 grade din 2 pedale. azi de dim lam pornit din 2 a stat putin si sa oprit iarasi tot asa...de 2 ori si apoi statea 5-10 se oprea o lua din nou...apoi dupa ce am facut toba am accelerat putin si parca nu se tura ea ca inainte..o tinea ceva si sa oprit.la aprindere nu am ce sa umblu ca scanteie da amandoua bujiile nu am ce regla..cred ca are dop la difuzoru ala la carburator.... duce benzina f greu daor din sprituri cred..ca am traso si am dat sprituri in timpu ala cand o trageam ca nu o lua deloc..ma gandeam macar un rateu sa dea dar nimic.dupa 300 metri de invatit in viteza 1 si 2..ma gandeam ca e inecata tun dar nu era decat putin ude bujiile aia din sprit cred Bai, te tachinam nitel. Scanteieste, benzineste, dar nu porneste. Asta vroiam sa spun. Nu stiu ce benzina bagi de ti-a ruginit carburatorul. Daca suspectezi ca e un dop de gheata, asteapta o zi cu temperaturi peste 0 grade. Scoate-o la soare. PS. Daca ti se invarte roata cand o impingi si motoreta e intr-a-ntaia sau intr-a doua, inseamna ca ai probleme mari cu compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 nu am spus ca mia ruginit carburatorul.dar in baia carburatorului era apa pe fund cu rugina deaia....motorul e segmentat de 5 luni.si cand am traso plecam cu decompresorul tras bagam in viteza dadeam drumu la ambreiaj si incepea sa invarta altfel nici o sansa sa il dau peste cap.se duce taras.compresie are calacau.ca inainte.nu ar fi alte belele.desfac carburatoru il curat tot si sa vad ce spune...sugesti???altceva ar fi ceva??distributia nu e sarita de la punct 99% ca lantul e nou aptinele la fel intindea super calumea...nu ar fi asta problema.ca im ifacea figurile alea de se oprea dupa cateva minute dar pornea iarasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Lewa ktm ... un filtru de benzina ar fi bun... e ieftin si da rezulatate... Mihai ... am vazut ca sare dr-ul daca-mi aduc bine aminte ... la ciolpani .. la o rampa ..parca ai sarit mai mult decat trebuia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 da acum de 10 min am luat filtru nou de auto dar merge pus pe furtun.ma duc acuma sa bag carburatorul in casa o juma de ora sa vad ce zice.altceva nu ii fac astazi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Bai frate in tara aia nu exista filtre de benzina pt moto!!!! Aici sunt si la supermarket. Nu baga de-ala de masina galben, ca nu o sa-ti mearga cu el, alea sunt proiectate sa mearga in circuit cu pompa, ca la masina. Nu o sa-ti curga benzina prin el, am patit eu de nenumarate ori. Curge f. putin apoi se opreste cand ti-e lumea mai draga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 atunci nu o sa il pun.am curatat carburatoru lam pus in casa la incalzit.il montez la loc curat bujiile le pun si pe alea la incarzit langa carb ceva timp uscate tot frumos dau sa verific.azi nu imi mai dadea nici scanteie.....nu stiu ce a patit.am pus si alte buji si tot asa.parca si ieri mia mai facut o figura sa vad ce are e ceva intrerupt pe undeva.ieri dadea scantei doar cu un rand de buji cu alea de le aveam pe motor nu mai dadeau.acum nu stiu o sa verific eu si vad ce se intampla. va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Bai frate in tara aia nu exista filtre de benzina pt moto!!!! Aici sunt si la supermarket. Nu baga de-ala de masina galben, ca nu o sa-ti mearga cu el, alea sunt proiectate sa mearga in circuit cu pompa, ca la masina. Nu o sa-ti curga benzina prin el, am patit eu de nenumarate ori. Curge f. putin apoi se opreste cand ti-e lumea mai draga. Exista filtre de benzina pt moto si in tara. De exemplu la Paneuro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roby_nitr0 Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) Salut am un dr 600 din 85 si am nevoie de oglinda, prindere(la oglinda) si un manual in engleza k nu intzeleg germana de loc. ma puteti ajuta??? (logic platesc) Editat Februarie 22, 2009 de roby_nitr0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roby_nitr0 Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) Salut am un dr 600 din 85 si am nevoie de oglinda, prindere(la oglinda) si un manual in engleza k nu intzeleg germana de loc. ma puteti ajuta??? (logic platesc) mai am nevoie si de un bord sau daca aveti pe acasa un vitezometru. Editat Februarie 22, 2009 de roby_nitr0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 mai am nevoie si de un bord sau daca aveti pe acasa un vitezometru. Salut. am eu un bord de 650 Djebel... e identic cu cel de 600 PM daca te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 am o mare problema! nu da scanteie deloc.am dat rezervorul jos carena fata.si am incercat sa verific instalatia electrica far asa desfac nimic, am curat mufele de noroi.....leam verificat pe toate.acum nu stiu ce are ca nu da scanteie.am un mecanic cu mine care se pricepe la electrica f bine mia verificat el cu aparatu de masura pe acolo firele alea de vin la bobina(cdi) parca ar veni curent nici eu nu sti uce sa cred.mia mai verificat daca nu cumva e intrerupte firele de la mufa cdi-ului pana la mufa celeilate bobine de langa daterie-nu releul de incarcare.mai e una langa el.venea.imi tot zicea bun bun..dar nu stiu ce are.miar fi de mare ajutor schema electrica.sau nu stiu ce sa fie....de nu da scanteie..sa dus cdi-ul??inainte mia imi facea fite pe la contact..dar miscam putin pe la fire si mergea ff rar daca facea o figura...acum nu stiu.ce sa verific si cum....are legatura bobina aia neagra de langa baterie cu scanteia??ce si cum sa verific si de unde pot lua schmea electrica.99% o rezolv daca am schema.... edit: scuze de greselile de ortogarife!!!m-am grabit!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 cred ca am gasit defectul dar nu stiu sigur daca ala e!am dezizilat insalatia toata si am luat fir cu fir la purecat m-am uitat care unde duce..daca totu e la locu lui.singura chestie cred ca sa dus cdi-ul ala de langa baterie.altceva chear nu imi dau seama.am inteles instalatia cat de cat cum vine si cred ca din cauza aluia nu mai da...acum sa ma contraziceti daca gresesc.daca e ala dus unde as putea gasi un cdi deala???numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 louis sau dezmembrari... e scumpa distractia. ai incercat diverse bujii, sau nu da curent deloc pe fisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.