kanguru Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Nici nu stiu ce e original si ce nu e la ea ). Parerile si comentariile sunt bine venite, asa mai invat si eu cate ceva. Eu am "reciclat" motoreta de la un amic de-al meu care o tinea degeaba si vreau sa o pun pe roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 (editat) Scuze ca poate intrebarile sunt banale, dar cu ce pot gresa si eu pe la lant, rulmenti, roti etc. Este un spray ceva potrivit ? Si pe sa cu ce se da de obicei, pentru protectie suplimentara ? Azi am spalat-o prima data, cu furtunul, cu grija cat am putut. Multumesc. Editat Martie 21, 2015 de tavktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 salutare dragi posesori de monocilindre. am si eu o problema cu un suzuki freewind... este acelasi motor de pe suzuki dr 650. imi pierde ulei pe la capacul de la filtrul de ulei ( cel care este prins in 3 suruburi) Capacul este prins bine, suruburi stranse....numai ca acolo se pare ca este pus un silicon negru in loc de garnitura. unde gasesc sa cumpar garnitura pentru acel capac al filtrului de ulei ?! am inteles ca nici filtrele noi cumparate nu vin la pachet cu acea garnitura Multumesc anticipat de ajutor si scoateti motorasele la aer ca a venit vremea buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Confectioneaza-ti dintr-o foaie de calendar de perete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 NU se poate face din foaie, ca acolo e un O-Ring. Un prieten de-al meu a avut aceeasi problema la Freewind si a cumparat de la Louis O-Ringul: https://www.louis.de/artikel/o-ring-fuer-oelfilter-fuer-suzuki-dr-650-se-seu/100507?filter_bike_id=0699&list=58108632 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 salutare dragi posesori de monocilindre. am si eu o problema cu un suzuki freewind... este acelasi motor de pe suzuki dr 650. imi pierde ulei pe la capacul de la filtrul de ulei ( cel care este prins in 3 suruburi) Capacul este prins bine, suruburi stranse....numai ca acolo se pare ca este pus un silicon negru in loc de garnitura. unde gasesc sa cumpar garnitura pentru acel capac al filtrului de ulei ?! am inteles ca nici filtrele noi cumparate nu vin la pachet cu acea garnitura Multumesc anticipat de ajutor si scoateti motorasele la aer ca a venit vremea buna! Sau varianta romaneasca...doar ca e la set si destul de scump: http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/suzuki-dr-650:65470/article/93405 Scuze ca poate intrebarile sunt banale, dar cu ce pot gresa si eu pe la lant, rulmenti, roti etc. Este un spray ceva potrivit ? Si pe sa cu ce se da de obicei, pentru protectie suplimentara ? Azi am spalat-o prima data, cu furtunul, cu grija cat am putut. Multumesc. rulmenti, roti vaselina, pentru lant exista sprayuri de lant vezi aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/search/spray+lant/in/all/ Spray-uri exista si pe la supermarket-uri...acum cat de bune sunt....dar decat de loc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Danke ! Vroiam sa mai intreb daca este ok sa o spal cu furtunul, are puncte sensibile la apa ? Oricum e logic ca nu am udat ceasurile si far etc ! In alta ordine de idei, am gasit un anunt cred eu interesant pentru DR-isiti. http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-dr650-ID3f9k1.html#90f2a2d397 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Mi se pare destul de dubios sa cumperi o mobra pe care nici macar nu o poti porni.Poate doar daca ai una identica si ai nevoie de ceva piese. Acum si problema mea: din cand in cand parca se pune un dop....adica mere la relanti ok si dintr-o data parca se taie partea electrica si da sa moara. Daca relantiul este la 1500-2000 dupa cadere reuseste sa-si revina...daca e sub 1500 moare. Pe urma porneste ok. Am vazut ca, caderile sunt influentate si de amestec (sunt mai dese sau mai rare) dar si de cat de cald e motorul. Ce ar putea fi? Ps: pentru ca am un lipsus: ca sa saracesc amestecul (mai mult aer) trebuie sa desfiletez surubul cel greu accesibil (pilot screw)...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Eu la a mea cand vroiam sa ii reglez aerul, mergeam cu motorul ca sa ajunga la temperatura optima de functionare, apoi din carburator ridicam putin relantiu si cu surubelnita ma jucam dupa aia cu surubul ala de aer pana in punctul in care simtem ca motorul se tureaza si merge cel mai rotund. Apoi coboram relantiu din surubul de la carburator si totul revenea la normal. Aveam si frana de motor mai buna, nu imi mai dadea pocnituri in toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Cam asa fac si eu.... deci nu gresesc. Merci. Inca o intrebare extrem de banala... Ce ulei vi sa parut ca face cel mai bine? Acu 2 ani am avut 10w40 si nu prea imi plcea. Anul trecut am bagat mineral 20w50 si spre sfarsitul sezonului parca auzeam ceva zgomote in plus (poate doar in capul meu). Acum am 15w 50 si parca si cu asta e cam zgomotos. Ma maninca sa incerc un full syntetic... Motorul cred ca are ~80000 km. » Post actualizat in 27 Mar 2015 10:06parca as incerca unul din astea: http://www.romimoto-piese.ro/category/21021071000/search/300v/in/all/article/480728 sau http://www.romimoto-piese.ro/category/21021071000/search/300v/in/all/article/480737 » Post actualizat in 27 Mar 2015 10:34sau: http://consumabile.bepagroup.ro/uleiuri/ulei_motorex/motorex-motorex-cross-power-10w50-1l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Te sfatuiesc sa ramai la uleiul mineral care iti va asigura o racire adecvata la motor. Uleiul sintetic a fost incercat si de altcineva de pe aici de pe forum "George" ,parca ii zicea, si nu prea a fost multumit, motorul se incingea mai mult decat trebuia. Eu astept putin calmarea vremii, sa imi scot calutul din adapost, apoi sa ii fac schimbul. Am gasit Elf mineral Sporti 15w 40. O sa vad cum se comporta motorul. Pana acum am folosit Valvoline mineral 10w 40, cu care m-am impacat super de bine, dar nu il mai gasesc la mine in oras. Doar semisintetic si nu vreau sa bag asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 NU se poate face din foaie, ca acolo e un O-Ring. Un prieten de-al meu a avut aceeasi problema la Freewind si a cumparat de la Louis O-Ringul: https://www.louis.de/artikel/o-ring-fuer-oelfilter-fuer-suzuki-dr-650-se-seu/100507?filter_bike_id=0699&list=58108632 multumesc frumos emilian! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Te sfatuiesc sa ramai la uleiul mineral care iti va asigura o racire adecvata la motor. Uleiul sintetic a fost incercat si de altcineva de pe aici de pe forum "George" ,parca ii zicea, si nu prea a fost multumit, motorul se incingea mai mult decat trebuia. Eu astept putin calmarea vremii, sa imi scot calutul din adapost, apoi sa ii fac schimbul. Am gasit Elf mineral Sporti 15w 40. O sa vad cum se comporta motorul. Pana acum am folosit Valvoline mineral 10w 40, cu care m-am impacat super de bine, dar nu il mai gasesc la mine in oras. Doar semisintetic si nu vreau sa bag asa ceva. E adevarat ca de mineral am fost cel mai multunit.... dar e p-aci pe forum un topic despre uleiuri....iar ce am inteles de acolo ca totusi ala sintetic ar fi net superior pentru orice motoreta....cam d-asta as vrea sa fac o schimbare.... merci de raspuns. Oricum mai am de studiat problema mai ales ca mai doar vre-o 10 zile de dovada iar apoi stau pe dreapta inca 30 zile:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 @ciuki , incearca 10w50 . S-ar putea sa fii foarte multumit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 @ciuki , incearca 10w50 . S-ar putea sa fii foarte multumit . la ala ma gamdeam si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 E adevarat ca de mineral am fost cel mai multunit.... dar e p-aci pe forum un topic despre uleiuri....iar ce am inteles de acolo ca totusi ala sintetic ar fi net superior pentru orice motoreta....cam d-asta as vrea sa fac o schimbare.... merci de raspuns. Oricum mai am de studiat problema mai ales ca mai doar vre-o 10 zile de dovada iar apoi stau pe dreapta inca 30 zile:). Gasisem mai demult un articol foarte bun in care se explica eficienta uleiul mineral la motoarele racite cu aer si ulei fata de cel sintetic. Din pacate nu mai gasesc acum sursa sa o postez aici. Cert e ca asta mineral ajuta mult la racire si avea randamentul mult mai bun la acest tip de motoare... ps: ...iar 30 zile ?....hmmmm....eu inca nu am apucat sa ii trag nici o pedala anul asta la a mea....Aproape ca am si uitat unde am pus-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) Stai linistit....ca in cativa ani de motociclit nu am nici macar o amenda....pe toate le iau numa cu masina.... Mi-au luat permisul de 2 ori la interval de 5 ani, in aceeasi zona (la distanta de 2-3 km), pentru acelasi lucru....depasire neregulamentara. Cu motoreta nu am apucat sa fac mai mult de 300 km anu asta. Saptamana trecuta voiam sa plec cu ea la drum mai lung ca sa testez si cutiile de aluminiu pe care mi le-am facut, dar pentru ca a plouat am ales masina. Si am ramas fara permis, de la pasti inca 30 zile. Acum de ulei: Nu te contraczic, respect parerea ta si iti multumesc. Dar parca as incerca ceva nou. Si pentru ca oricum vreau za evadez iar anul asta in afara tarii si pentru ca probabil oricum voi schimba uleiul si inainte de plecare, ma gandeam sa incerc motorexul ala 10w50 care este facut cica pt. monocilindre de enduro cu racire pe aer si daca nu sunt multumit il schimb oricum in curand... Editat Martie 31, 2015 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Auzi ...eu zic sa schimbi traseul, e clar e ceva necurat acolo, te imbie sa calci stramb. Dorinta de a incerca ceva nou o respect, insa te rog sa revii cu un feedback "curat". Ma gandesc ca daca treci pe unul sintetic atunci si nr de km se modifica de la 6000- 10000km ? Era bun sau poate ai deja posibilitatea de a masura temperatura motorului in mers cu un ulei mineral si cu unul sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Ma gandeam sa frac 2 minuni inainte de a schimba uleiul: 1.Sa masor temperatura motorului la un anu dupa o utilizare fixa. La modul pornesc mobra cu termometru digital cu sonda pusa undeva pe motor (eventual in radiator) si lasat 15 min sa vad diferenta de crestere si maximul temperaturii. 2. sa masor diferenta de zgomot produs de motor in aceleasi conditii/utilizare descrise mai sus. exista aplicatii pe smartphone care masoara zgomotul in decibeli...nu stiu cat de fidel dar ar trebui sa fie destul de elocvent atata timp cat zgomotul din mediul inconjurator e acelasi. E bine asa? Ca sa masor in timpul mersului mai greu avand in vedere ca probabil testele astea am sa le fac dupa pasti cand nu voi mai avea permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 -parerea mea e ca temperatura motorului va fi cu 15-20grade mai mare cu uleiul sintetic, dar hai sa vedem, chiar m-ai facut curios. La urma urmei toate uleiurile sunt facute pentru a unge si e posibil ca uleiul sintetic sa o faca mai bine , dar sa vedem si cum stam cu timpi de incalzire si temperaturile maxime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Si eu sunt foarte curios...am comandat acum un termometru cu sonda...probabil o sa vina 1-2 zile....pe urma iau ulei....si ma apuc de treaba. Cu filmulet..ca sa fie clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViCtOrAsU Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Si eu sunt foarte curios...am comandat acum un termometru cu sonda...probabil o sa vina 1-2 zile....pe urma iau ulei....si ma apuc de treaba. Cu filmulet..ca sa fie clar. Salutare! De o saptamana am si eu o batranica un suzuki dr 650 rs 1990, si am aceasta dilema cu uleiul, in carte scrie ca trebuie sa fie 10 w 40 api SE or SF, eu as incerca totusi sa bag exact ce scrie producatorul! am vazut ca ati vrea sa incercati cel sintetic! a mai incercat careva pana acum? Eu mai am de facut cate ceva pe la moto meu, acum am luat uleiul pentru furca si simeringurile, si bujiile , ar trebuii sa gasesc pe cineva sa curete si regleze carburatorul, tot incerc sa ma joc cu relantiul si nu reusesc sa il scad sub 1500 ture, cateodata nu merge asa rotund..mai da in nas...si as mai avea nevoie de cositorit rezervorul, a fost cositorit din cate am vazut dar nu a fost lucrare buna ...si mai curge benzinica pe acolo! Daca ma poate ajuta cineva cumva as ramane recunoscator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Salutare! De o saptamana am si eu o batranica un suzuki dr 650 rs 1990, si am aceasta dilema cu uleiul, in carte scrie ca trebuie sa fie 10 w 40 api SE or SF, eu as incerca totusi sa bag exact ce scrie producatorul! am vazut ca ati vrea sa incercati cel sintetic! a mai incercat careva pana acum? Eu mai am de facut cate ceva pe la moto meu, acum am luat uleiul pentru furca si simeringurile, si bujiile , ar trebuii sa gasesc pe cineva sa curete si regleze carburatorul, tot incerc sa ma joc cu relantiul si nu reusesc sa il scad sub 1500 ture, cateodata nu merge asa rotund..mai da in nas...si as mai avea nevoie de cositorit rezervorul, a fost cositorit din cate am vazut dar nu a fost lucrare buna ...si mai curge benzinica pe acolo! Daca ma poate ajuta cineva cumva as ramane recunoscator! Salut... sa o stapanesti sanatos. Uleiuri nu am incercat decat maxim semisintetic de care recunosc ca nu sunt multumit.... Am citit p-aci un topic special despre uleiuri, si d-acolo mi-am facut eu o parere ca as putea incerca un full syntetic 10w 50. Pana la urma ce draq tot ulei e...ar trebuii sa-l suporte 1 luna 2 pana ma edific. Sa inteleg; ai cumparat toate astea dar tu nu te pricepi deloc? La carburatoare m-as baga sa vin sa o dam draq de tot, sau pentru un ulei/bujie. Pentru restul in cel mai fericit caz iti pot recomanda pe altii mai priceputi. In ce zona esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Ralanti-ul care il recomanda producatorul e 1450 RPM, Cu uleiul sintetic dr-urile nu se impaca, il innegreste in 3-4 sute km dupa care il papa si la cald zuruie motorul de parca e o oala cu saibe si piulite.Uleiul mineral e cea mai buna solutie, nu cel facut din plastice si furtune fierte in suc propriu (sintetic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Ralanti-ul care il recomanda producatorul e 1450 RPM, Cu uleiul sintetic dr-urile nu se impaca, il innegreste in 3-4 sute km dupa care il papa si la cald zuruie motorul de parca e o oala cu saibe si piulite.Uleiul mineral e cea mai buna solutie, nu cel facut din plastice si furtune fierte in suc propriu (sintetic) Acum la draq ca si uleiul asta din ea are ~500 km. Pana la urma am grija sa-l scot frumos si daca e asa rau alaltu il var p-asta repede inapoi....pur si simplu ma mananca in poponeata sa incerc. "facut din plastice si furtune fierte in suc propriu" asta imi place:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.