Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

io zic sa lasi restul si sa te ocupi de partea electrica cum trebuie... rateurile de care zici sunt cauzate de lipsa scanteie cum zicea si Lupu.

da jos statoru si verifica bine + bobinuta senzor si aia sa fie OK.

Altceva, distanta la bujii sa fie perfect egala, pt ca ambele sunt legate pe aceeasi bobina, iar daca distanta e inegala scanteie va da intotdeauna bujia cu distanta mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

acu ma duc sa desfac capacu la aprindere sa vad si acolo ce e.cand o trageam dadea numai rateuri buf buf buf iar cand o trageam mai usor pornea se oprea.....distributia e pe punct verificata ieri de dimineata!!acu ma duc sa vad ce fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu ma duc sa desfac capacu la aprindere sa vad si acolo ce e.cand o trageam dadea numai rateuri buf buf buf iar cand o trageam mai usor pornea se oprea.....distributia e pe punct verificata ieri de dimineata!!acu ma duc sa vad ce fac

ai innebunit lumea cu distributia aia, nu o mai freca atata, ca nu are cum sa sara daca lantul si intinzatorul sunt bune!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inebunit pe toti si motoru asta pe mine!dar azi i-am venit de hac!!MERGE!! am dat aprinderea jos si era zob....arsa toata carbonizata..eu cand am luat motoru avea deja o parte arse dar nu arata ca astazi!aveam alta aprindere de pe alt motor dar ala era pe un singur senzor..desfac eu firele vad ca senzori raman pe instalatie si iese 2 fire pentru curent si inca 3 de lumini.leg eu alte 3 fire la lumini alea 2 la mufa..pun capacu de proba si ditamai scanteia....apoi pun toate alea la loc dau o peda da sa porneasca a 2-a a pornit..merge ceas acum.am pus toate alea la loc am izolat frumos instalatia.nu am legat firele alea 3 pentru lumini ca mia fost frica sa le pun sa nu fac vre-o prostie asa ca am lasat doar motorul si astea le pun mai incolo ca ieri ma parasit si mecanicu.deci mai pe scurt am schimbat statoru ala(aprinderea)si merge.acum nu stiu din ce cauza sa dus.ea avea niste elementi din aia facuti zob mai de mult ca nu imi mergea nimic decat motorul si stiu asta de cand l-am desfacut.fostul proprietar a fost un prost si a mers fara ulei tot timpul.am avut motoru zob chiuloasa axa cu came toate prin motor.(am mai luat unu de l-am facut)si am auzit ca daca nu-i uleiul bun se arde aprinderea asta:D.asa e??mie teama sa nu mio arda iara si pe asta!bine ca ulei am full tot timpu niciodata sub.sau din ce cauza sa ars asta??acu sper sa tina asta de am puso ca era ca noua.va salut si scuze de stresul provocat!numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lewa, ai grija sa nu mergi fara ulei si fa-i o proba maine pe coclauri. dar vezi sa nu te prinda noaptea. cel putin acum, cand nu ai lumini. oricum, e bine sa ai o lanterna frontala la tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate eu am luat foarte mare teapa cu motoru asta!!a mers fostu jupan cu el fara ulei.eu cand am luat motoru sarea din viteza a 2-a si omu zicea ca merge bine tot si nu da fum.l-am luat grabit.ajuns akasa am bagat 2 litri de ulei de sa facut ful.pornesc fum fum fum tractor.prima chestie a crapat chiuloasa.un scaun la supapa.am facuto pana la urma.apoi segmenti ca papa ulei ingrozitor un litru pe zi.shimb si segmenti ramasese sa fac viteza 2!desfac motoru axu cu came praf..stiam ca e uzat chiuloasa la fel..harta la cutie praf...am luat alt motor cu chiuloasa buna cutia buna am pus pe al meu l-am facut cum trebuie!distributia era noua la al meu..deci mai pe scurt am facut motoru ceas mai putin un culbutor de evacuare care e cam uzat si acum dar mai duce ceva..tre reglat jocu mai des!mereu aveam ulei ful niciodata nu plecam fara il verificam inainte de fiecare pornire tot.acu aprinderea veche era pe moarte de mult ca avea zob niste elementi si aia cred ca din cauza lipsei uleiului...care mai facut motoru zob(la fostu proprietar)acu sper sa nu imi arda si pe asta!bine ca motiv nu are..nu am legat nimic decat motorul!alea 2 fire de duc la cdi..si senzorii!celelate izolate frumos si prinse pe cadru!il mai las asa ceva timp.

ps: se duce aprinderea aia daca nu are ulei ??sau din cauza uleiului ca nu e bun??la mine a avut mereu ful...dar inainte cred ca a fost afectata!sau dc a picat??bafta tuturor

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot topicu ii plin cu LEWA :) !

Nu tot, 95 la suta. :rolleyes: :cheers: macar de si-ar face motorul, ca tare se chinue.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tot, 95 la suta. :cheers: :P macar de si-ar face motorul, ca tare se chinue.

MERGE SATRA ACUMA!!!! :) am invatat tot pe derost il fac si cu ochii inchisi!!!motorul meu a fost zob zob zob :) si iar zob!din 2 am facut unu bun..acu ma lasase aprinderea si am schimbato si pe aia...nu mai are motiv sa nu mearga!azi am alergat cu el toata ziua si nu a facut nici cea mai mica figura!va salut :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lewa, pot sa imi fac programare - service :rolleyes: la tine?

 

baieti, unde gasesc un capac, ala pe unde se face schimbu de ulei, la mine s-a stricat fietul busonului si capacul e cam fisurat..ma gandeam sa il sudez..credeti ca e o idee buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drept sa iti zic am eu unu dar il cam tin pt mine ca nu se stie...

 

de sudat se sudeaza si nu este nici o problema ..asta in cazul in care este facut bine.

 

te gindesti,te hotarasti,bagi PM ,te pot ajuta cu sudura si cu filetu'...

Editat de Manuel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drept sa iti zic am eu unu dar il cam tin pt mine ca nu se stie...

 

de sudat se sudeaza si nu este nici o problema ..asta in cazul in care este facut bine.

 

te gindesti,te hotarasti,bagi PM ,te pot ajuta cu sudura si cu filetu'...

 

 

multam Manuel ptr intentie, am unde sa il sudez numai ca nu eram prea fericit de varianta asta...capacul nu prezinta fisuri ingrijoratoare, deci merge o sudura buna , cat despre filet.. nu vreau sa il fac, o sa sudez direct busonul ptr ca atunci cand fac schimbul de ulei desfac capacul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca DR-urile au iesit devreme la "bronzat" anul asta. (poze din 07.02.2009)

 

post-2624-1235073793_thumb.jpg post-2624-1235073834_thumb.jpg

 

Hai cu primavara aia odataaaa. :rolleyes:

unde gasesc si eu niste carene cum are soricelul pe dr-ul ala cu vax??? rezervor perna plastice latrale si aripa spate??si cam cat ar costa?:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gasesc si eu niste carene cum are soricelul pe dr-ul ala cu vax??? rezervor perna plastice latrale si aripa spate??si cam cat ar costa?:rolleyes:

 

Pai nu se potrivesc direct pe DR-ul de 600, sunt plastice de DR650R post 1992 (SP44).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le fac eu sa se potriveasca nu asta e problema..problema e de unde le iau??perna rezervor plasticee latarale cu aripa spate...si cam cat ar costa??

cel mai ok la bani le gasesti de pe una dezmembrata . mai poti sa cauti si pe e-bay dar nu stiu ce rost are. Oricum pana gasesti s-ar putea sa iti treaca:P

 

cel mai ok la bani le gasesti de pe una dezmembrata . mai poti sa cauti si pe e-bay dar nu stiu ce rost are. Oricum pana gasesti s-ar putea sa iti treaca:P

BTW la mine codita spate e modificata, aia originala nu e dreapta, vine ceva mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda....le mai modific si eu.acu unde sa gasesc piesele astea??daca stiti pe undeva..nu neaparat in stare perfecta ca le mai aranjez eu!!

ps:soricel pui te rog o poza cu dr-ul tau din profil?cum e cea de la avatar:Pdaca se poate

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps:soricel pui te rog o poza cu dr-ul tau din profil?cum e cea de la avatar:Pdaca se poate

 

post-2624-1235981170_thumb.jpg

 

Uite c-am pus io. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, deci un dr din 85 si pana in 89 costa undeva la 600-800 euro cam pe aici , lewa daca stai si socotesti cat ai bagat in el pana acuma , :) iti luat dr650 din 97-99!! carene pretene cand te duci odata cu tot cu dr , fa k si mine vopsestel fumos bibilestel :) , si te duci odata sa te plimbi si sa zicem ca pici cu el dai cu motoru de o bordura dai cu rez de vreo radacina de pom!!! si stai si te gandesti pt ce am bagat atatia bani in el :cheers: serios nu ca am ceva cu tine cu are camaradu nostru pe dr lui de 650 merita inmatriculat tot merge unde vrea :P , nu k noi 2 ne caram pe dealuri :rolleyes: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda....le mai modific si eu.acu unde sa gasesc piesele astea??daca stiti pe undeva..nu neaparat in stare perfecta ca le mai aranjez eu!!

ps:soricel pui te rog o poza cu dr-ul tau din profil?cum e cea de la avatar:Pdaca se poate

poza...dar cum a zis si tovarasul tau...nu se merita...

post-24237-1236009379_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit eu azi..am stat m-am uitat asa la el..si il las asa.nare rost e destul de ok si asa il bibilesc eu zilele urmatoare si ramane asa!il tavalesc odata si am facut zob toate plasticele.totusi daca gasesc in pret bun le iau!multumesc de sfat tuturor.acu am un pinion de 50 dinti ma gandeam sa il bag pe spate sa vad ce zice dar cred ca e cam mult 8 dinti eu am acum 16-42.va salut

 

ps:soricel ce cauciuc ai pe spate???

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Sunt mai nou pe forum si incepator intr-ale motociclismului. Pentru ca abia s-a stins discutia despre reglajele carburatorului, distributiei etc, ca sa nu va iesiti din mana v-as intreba si eu despre 2 probleme destul de ciudate constatate la motor. Am un DR 600 din 1990 si am observat ca atunci cand motorul este foarte cald, dupa coborarea unei pante mai lungi in frana de motor, chiar daca motorul se mai raceste pe parcursul coborarii, la oprire turatia de relanti creste foarte mult. Am verificat cablul de acceleratie si in general cam tot ce ar putea bloca acceleratia intr-o pozitie mai deschisa si totul pare ok. Problema dispare de la sine daca opresc motorul si il repornesc.

A doua problema am constatat-o zilele trecute, incercand sa pornesc motorul dupa o stationationare de cateva luni. Desi trag socul, cand dau prima pedala acesta revine, iar fara soc e limpede ca motorul nu va porni. Daca il tin tras cu mana, porneste imediat. Ma mai mira faptul ca problema nu a existat inainte de a pune motocicleta la iernat. Exista vreun dispozitiv care sa impiedice pornirea motorului la temperaturi negative, sau pur si simplu a aparut o defectiune ?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Uriciosule si bine ai venit.

 

In legatura cu prima problema, verifica membrana de vacuum ca s-ar putea sa fie imbatranita sau sa agate, sau shuberul sa nu mai culiseze corect. (asta daca ai carburatoru normal vacuumatic).

 

A doua problema - nu exista nici un dispozitiv, stai linistit, am mai vazut recent la un DR-u sa faca figuri socul dupa temperaturi foarte scazute. Da-l afara si curata-i tija.

 

P.S.: ce carburator ai pe ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Uriciosule si bine ai venit.

 

In legatura cu prima problema, verifica membrana de vacuum ca s-ar putea sa fie imbatranita sau sa agate, sau shuberul sa nu mai culiseze corect. (asta daca ai carburatoru normal vacuumatic).

 

A doua problema - nu exista nici un dispozitiv, stai linistit, am mai vazut recent la un DR-u sa faca figuri socul dupa temperaturi foarte scazute. Da-l afara si curata-i tija.

 

P.S.: ce carburator ai pe ea?

Dr-ul 600r nu are carburator vacumatic. Are carburator cu pompa de sprit tot mikuni:P...deci nu are nici o legatura cu membrana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit eu azi..am stat m-am uitat asa la el..si il las asa.nare rost e destul de ok si asa il bibilesc eu zilele urmatoare si ramane asa!il tavalesc odata si am facut zob toate plasticele.totusi daca gasesc in pret bun le iau!multumesc de sfat tuturor.acu am un pinion de 50 dinti ma gandeam sa il bag pe spate sa vad ce zice dar cred ca e cam mult 8 dinti eu am acum 16-42.va salut

 

ps:soricel ce cauciuc ai pe spate???

pe spate am Mitas C02

 

prin stuf:))

post-24237-1236092778_thumb.jpg

post-24237-1236092787_thumb.jpg

post-24237-1236092796_thumb.jpg

post-24237-1236092805_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...