Lupu Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 dar e model cu un singur senzor..eu am 2 senzori acolo jos Apropo, cu SENZORII aia cum sta? sunt la locul lor?? sunt si ei in stare buna, curati? Rateuri aveai de la gazele nearse ce se acumulau cat timp nu dadea scanteie, iar in momentul cand dadea asa o urma de scanteie POC rateurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 morti masi..acu scanteie are eu cred ca ar trebui sa porneasca. am tarso vreo 500 m si nimic.cand am traso am luat contactu putin in mers si apoi lam pus repede nu la tinut luat mult decat cativa metri si cand l-am pus iara poc....dar in rest nimic doar invarte si nu porneste.nu stiu ce sa fie.sa fie pe la carburatie ceva??uda bujia dar nu de speriat sa ince rau..efectiv nu stiu ce sa fac.am luat prin eliminare toate mufele.nu mai am far nimic abosut bord nimic sunt date jos toate...au ramas doar mufele.si mufele de la iesire din motor tot asa..leam laut prin eliminare scoteam cate una si verificam scanteia..am inteles instalatia stiu asa cum vine treburile.am o aprindere dar in capac acolo are daor un sg senzor.ma gandesc si nu stiu ce sa fac....sa desfac motoru...sa verific supapele sa le slefuiesc..distributia nu era sarita ca am verificat ieri azi de dimineata am pus capacu la loc..lantu e nou..patinele bune il tine calumea nu se misca deloc sa zici ca sare de la punct..slabe sanse...ma terminat........nu stiu ce sa ii mai fac.....scanteie are...cred ca ar porni...asa ma gandesc eu se vede calumea albastru o da...sa dau capacu jos de la parindere sa vad firele acolo sa misc senzori sa curat.......ce sa fac??dar ar fi trebuit macar un semn sa dea..cand o trageam mai incet mai pornea si se oprea repede.o sa verific maine iara si carburatoru ala....eu lam dezghetat l-am pus pe calorifer,,am curatat jiglerele...si difuzoru ala..paote pe gaura de aer sa fie ceva......sau nusht..dar totusi duce benzina nu f multa dar duce...si la pedala duce cred ca ar trebui sa se aprinda cu benzina aia si cu scanteia care o are acum...... scz de greseli am scris in graba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 maine mai verific alimentarea odata..desfac din nou carburatoru si il suflu cu aer calumea.apoi daca tot nu vrea cred ca dau capacu jos de la aprindere sa vad si pe acolo ce o fi si ce oi putea face.altceva nu mai stiu ca ma inebunit!daca nu vrea nici atunci..chiuloasa jos rectificate supapele(le slefui cu pasta) verificat aranjarea segmentilor si pus la loc corect.sau nu mai stiu oameni buni!!.................................. numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 io zic sa lasi restul si sa te ocupi de partea electrica cum trebuie... rateurile de care zici sunt cauzate de lipsa scanteie cum zicea si Lupu. da jos statoru si verifica bine + bobinuta senzor si aia sa fie OK. Altceva, distanta la bujii sa fie perfect egala, pt ca ambele sunt legate pe aceeasi bobina, iar daca distanta e inegala scanteie va da intotdeauna bujia cu distanta mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 acu ma duc sa desfac capacu la aprindere sa vad si acolo ce e.cand o trageam dadea numai rateuri buf buf buf iar cand o trageam mai usor pornea se oprea.....distributia e pe punct verificata ieri de dimineata!!acu ma duc sa vad ce fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 acu ma duc sa desfac capacu la aprindere sa vad si acolo ce e.cand o trageam dadea numai rateuri buf buf buf iar cand o trageam mai usor pornea se oprea.....distributia e pe punct verificata ieri de dimineata!!acu ma duc sa vad ce fac ai innebunit lumea cu distributia aia, nu o mai freca atata, ca nu are cum sa sara daca lantul si intinzatorul sunt bune!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 am inebunit pe toti si motoru asta pe mine!dar azi i-am venit de hac!!MERGE!! am dat aprinderea jos si era zob....arsa toata carbonizata..eu cand am luat motoru avea deja o parte arse dar nu arata ca astazi!aveam alta aprindere de pe alt motor dar ala era pe un singur senzor..desfac eu firele vad ca senzori raman pe instalatie si iese 2 fire pentru curent si inca 3 de lumini.leg eu alte 3 fire la lumini alea 2 la mufa..pun capacu de proba si ditamai scanteia....apoi pun toate alea la loc dau o peda da sa porneasca a 2-a a pornit..merge ceas acum.am pus toate alea la loc am izolat frumos instalatia.nu am legat firele alea 3 pentru lumini ca mia fost frica sa le pun sa nu fac vre-o prostie asa ca am lasat doar motorul si astea le pun mai incolo ca ieri ma parasit si mecanicu.deci mai pe scurt am schimbat statoru ala(aprinderea)si merge.acum nu stiu din ce cauza sa dus.ea avea niste elementi din aia facuti zob mai de mult ca nu imi mergea nimic decat motorul si stiu asta de cand l-am desfacut.fostul proprietar a fost un prost si a mers fara ulei tot timpul.am avut motoru zob chiuloasa axa cu came toate prin motor.(am mai luat unu de l-am facut)si am auzit ca daca nu-i uleiul bun se arde aprinderea asta:D.asa e??mie teama sa nu mio arda iara si pe asta!bine ca ulei am full tot timpu niciodata sub.sau din ce cauza sa ars asta??acu sper sa tina asta de am puso ca era ca noua.va salut si scuze de stresul provocat!numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 lewa, ai grija sa nu mergi fara ulei si fa-i o proba maine pe coclauri. dar vezi sa nu te prinda noaptea. cel putin acum, cand nu ai lumini. oricum, e bine sa ai o lanterna frontala la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 (editat) frate eu am luat foarte mare teapa cu motoru asta!!a mers fostu jupan cu el fara ulei.eu cand am luat motoru sarea din viteza a 2-a si omu zicea ca merge bine tot si nu da fum.l-am luat grabit.ajuns akasa am bagat 2 litri de ulei de sa facut ful.pornesc fum fum fum tractor.prima chestie a crapat chiuloasa.un scaun la supapa.am facuto pana la urma.apoi segmenti ca papa ulei ingrozitor un litru pe zi.shimb si segmenti ramasese sa fac viteza 2!desfac motoru axu cu came praf..stiam ca e uzat chiuloasa la fel..harta la cutie praf...am luat alt motor cu chiuloasa buna cutia buna am pus pe al meu l-am facut cum trebuie!distributia era noua la al meu..deci mai pe scurt am facut motoru ceas mai putin un culbutor de evacuare care e cam uzat si acum dar mai duce ceva..tre reglat jocu mai des!mereu aveam ulei ful niciodata nu plecam fara il verificam inainte de fiecare pornire tot.acu aprinderea veche era pe moarte de mult ca avea zob niste elementi si aia cred ca din cauza lipsei uleiului...care mai facut motoru zob(la fostu proprietar)acu sper sa nu imi arda si pe asta!bine ca motiv nu are..nu am legat nimic decat motorul!alea 2 fire de duc la cdi..si senzorii!celelate izolate frumos si prinse pe cadru!il mai las asa ceva timp. ps: se duce aprinderea aia daca nu are ulei ??sau din cauza uleiului ca nu e bun??la mine a avut mereu ful...dar inainte cred ca a fost afectata!sau dc a picat??bafta tuturor Editat Februarie 28, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Tot topicu ii plin cu LEWA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Tot topicu ii plin cu LEWA ! Nu tot, 95 la suta. macar de si-ar face motorul, ca tare se chinue. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Nu tot, 95 la suta. macar de si-ar face motorul, ca tare se chinue. MERGE SATRA ACUMA!!!! am invatat tot pe derost il fac si cu ochii inchisi!!!motorul meu a fost zob zob zob si iar zob!din 2 am facut unu bun..acu ma lasase aprinderea si am schimbato si pe aia...nu mai are motiv sa nu mearga!azi am alergat cu el toata ziua si nu a facut nici cea mai mica figura!va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 lewa, pot sa imi fac programare - service la tine? baieti, unde gasesc un capac, ala pe unde se face schimbu de ulei, la mine s-a stricat fietul busonului si capacul e cam fisurat..ma gandeam sa il sudez..credeti ca e o idee buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 (editat) drept sa iti zic am eu unu dar il cam tin pt mine ca nu se stie... de sudat se sudeaza si nu este nici o problema ..asta in cazul in care este facut bine. te gindesti,te hotarasti,bagi PM ,te pot ajuta cu sudura si cu filetu'... Editat Martie 1, 2009 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 drept sa iti zic am eu unu dar il cam tin pt mine ca nu se stie... de sudat se sudeaza si nu este nici o problema ..asta in cazul in care este facut bine. te gindesti,te hotarasti,bagi PM ,te pot ajuta cu sudura si cu filetu'... multam Manuel ptr intentie, am unde sa il sudez numai ca nu eram prea fericit de varianta asta...capacul nu prezinta fisuri ingrijoratoare, deci merge o sudura buna , cat despre filet.. nu vreau sa il fac, o sa sudez direct busonul ptr ca atunci cand fac schimbul de ulei desfac capacul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Iata ca DR-urile au iesit devreme la "bronzat" anul asta. (poze din 07.02.2009) Hai cu primavara aia odataaaa. unde gasesc si eu niste carene cum are soricelul pe dr-ul ala cu vax??? rezervor perna plastice latrale si aripa spate??si cam cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 unde gasesc si eu niste carene cum are soricelul pe dr-ul ala cu vax??? rezervor perna plastice latrale si aripa spate??si cam cat ar costa? Pai nu se potrivesc direct pe DR-ul de 600, sunt plastice de DR650R post 1992 (SP44). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 le fac eu sa se potriveasca nu asta e problema..problema e de unde le iau??perna rezervor plasticee latarale cu aripa spate...si cam cat ar costa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 le fac eu sa se potriveasca nu asta e problema..problema e de unde le iau??perna rezervor plasticee latarale cu aripa spate...si cam cat ar costa?? cel mai ok la bani le gasesti de pe una dezmembrata . mai poti sa cauti si pe e-bay dar nu stiu ce rost are. Oricum pana gasesti s-ar putea sa iti treaca:P cel mai ok la bani le gasesti de pe una dezmembrata . mai poti sa cauti si pe e-bay dar nu stiu ce rost are. Oricum pana gasesti s-ar putea sa iti treaca:P BTW la mine codita spate e modificata, aia originala nu e dreapta, vine ceva mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) mda....le mai modific si eu.acu unde sa gasesc piesele astea??daca stiti pe undeva..nu neaparat in stare perfecta ca le mai aranjez eu!! ps:soricel pui te rog o poza cu dr-ul tau din profil?cum e cea de la avatar:Pdaca se poate Editat Martie 2, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 ps:soricel pui te rog o poza cu dr-ul tau din profil?cum e cea de la avatar:Pdaca se poate Uite c-am pus io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Sal, deci un dr din 85 si pana in 89 costa undeva la 600-800 euro cam pe aici , lewa daca stai si socotesti cat ai bagat in el pana acuma , iti luat dr650 din 97-99!! carene pretene cand te duci odata cu tot cu dr , fa k si mine vopsestel fumos bibilestel , si te duci odata sa te plimbi si sa zicem ca pici cu el dai cu motoru de o bordura dai cu rez de vreo radacina de pom!!! si stai si te gandesti pt ce am bagat atatia bani in el serios nu ca am ceva cu tine cu are camaradu nostru pe dr lui de 650 merita inmatriculat tot merge unde vrea , nu k noi 2 ne caram pe dealuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 mda....le mai modific si eu.acu unde sa gasesc piesele astea??daca stiti pe undeva..nu neaparat in stare perfecta ca le mai aranjez eu!!ps:soricel pui te rog o poza cu dr-ul tau din profil?cum e cea de la avatar:Pdaca se poate poza...dar cum a zis si tovarasul tau...nu se merita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) m-am gandit eu azi..am stat m-am uitat asa la el..si il las asa.nare rost e destul de ok si asa il bibilesc eu zilele urmatoare si ramane asa!il tavalesc odata si am facut zob toate plasticele.totusi daca gasesc in pret bun le iau!multumesc de sfat tuturor.acu am un pinion de 50 dinti ma gandeam sa il bag pe spate sa vad ce zice dar cred ca e cam mult 8 dinti eu am acum 16-42.va salut ps:soricel ce cauciuc ai pe spate??? Editat Martie 2, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uriciosul Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salut ! Sunt mai nou pe forum si incepator intr-ale motociclismului. Pentru ca abia s-a stins discutia despre reglajele carburatorului, distributiei etc, ca sa nu va iesiti din mana v-as intreba si eu despre 2 probleme destul de ciudate constatate la motor. Am un DR 600 din 1990 si am observat ca atunci cand motorul este foarte cald, dupa coborarea unei pante mai lungi in frana de motor, chiar daca motorul se mai raceste pe parcursul coborarii, la oprire turatia de relanti creste foarte mult. Am verificat cablul de acceleratie si in general cam tot ce ar putea bloca acceleratia intr-o pozitie mai deschisa si totul pare ok. Problema dispare de la sine daca opresc motorul si il repornesc. A doua problema am constatat-o zilele trecute, incercand sa pornesc motorul dupa o stationationare de cateva luni. Desi trag socul, cand dau prima pedala acesta revine, iar fara soc e limpede ca motorul nu va porni. Daca il tin tras cu mana, porneste imediat. Ma mai mira faptul ca problema nu a existat inainte de a pune motocicleta la iernat. Exista vreun dispozitiv care sa impiedice pornirea motorului la temperaturi negative, sau pur si simplu a aparut o defectiune ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.