florinelu07 Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Eu cred ca totul a pornit de la biela, aia a avut joc in cuzineti, s-a rupt de la fortare, ambielajul a prins-o , a crapat carcasa si de aici toate s-au tinut lant...... Sigur nu de la biela... daca ceda rulementul de pe biela/arbore atuncti ar fi fost albastra zona din cauza supraincalzirii elementele de alama/cupru ar fi fost lustruite/topite si rolele rulmentului ar fi fost albastre si ele. In pozele de mai sus colivia rulmentului este strivita ceea ce da de inteles ca socul nu a fost repetat. Cred ca problema a plecat de la piston, sunt urme de gripaj si este posibil ca din cauza uzurii sa se fi rasucit/dat peste cap in cilindru, iar socul a distrus cilindru si biela... restul este din inertie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Sigur nu de la biela... daca ceda rulementul de pe biela/arbore atuncti ar fi fost albastra zona din cauza supraincalzirii elementele de alama/cupru ar fi fost lustruite/topite si rolele rulmentului ar fi fost albastre si ele. In pozele de mai sus colivia rulmentului este strivita ceea ce da de inteles ca socul nu a fost repetat. Cred ca problema a plecat de la piston, sunt urme de gripaj si este posibil ca din cauza uzurii sa se fi rasucit/dat peste cap in cilindru, iar socul a distrus cilindru si biela... restul este din inertie. Suna retional ce zici, pozele pistonului confirma ca a fost doar un shock nu o frecare repetata, numai ca, daca pistonul era atat de uzat ca sa se dea peste cap ar fi simtit la calutzi(putere). Adica puterea motorului inainte de eveniment ar fi cam la 50-60% din cea nominala si el vroia sa plece cu ea in forta de pe loc cu a doua. Ionut_fly cum era motorul inainte de eveniment? avea vlaga? Editat Martie 25, 2016 de roma1198 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 (editat) Din punctul meu de vedere tragea foarte bine, dar e prima mea motocicleta de 650 si nu am cu ce sa o compar. In orice caz, in prima zi cand am luat-o mi s-a intamplat, fara sa vreau, sa se ridice roata fata de pe sol la plecarea de pe loc. In a 5-a, turatia am dus-o foarte sus si cred ca mai mergea (vitezometrul nu imi merge). Deci eu zic ca avea vlaga. Ieri am fost si mi-am luat o motocicleta donatoare, cu axa cu came defecta. Sper sa nu apara suprize si pana saptamana viitoare sau cel tarziu pana peste 2 saptamani sa o repar. Si sper sa nu am dificultati cand voi merge la RAR sa imi treaca noua serie de motor in carte. P.S.: Cand a crapat, motorul era in sarcina in treapta a 2-a in ture inalte si ma pregateam sa schimb in a 3-a. Editat Martie 27, 2016 de ionut_fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Trebuie sa ai acte de provenienta pt motorul donat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Eu mi-am schimbat motorul la supertenere si nu mi-a trebuit nici un act. Mi-au trecut noua serie in carte si atat. Nu mai stiu cat a costat . Oricum f putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Am cartea si talonul de la motocicleta donatoare, plus un act de vanzare-cumparare intre mine si cel de la care am luat-o, dar care nu e proprietar in carte si in care se specifica faptul ca se vinde/cumpara pentru a fi dezmembrata. Nu ar trebui sa fie probleme din ce am mai citit. In cea mai complicata situatie o sa mai am nevoie si de o declaratie pe propria raspundere facuta la notar. Pe langa astea, mai am o dilema. Eu am cumparat motocicleta de la un cunoscut de la mine din oras, care a cumparat-o tot de la cineva din oras, dar nu a inmatriculat-o la politie, doar a declarat-o la primarie. Deci in cartea motocicletei este primul proprietar de la mine din oras, iar eu urmeaza sa primesc fiscal de la al doilea proprietar, de la care am luat-o eu. DAR, aceasta cunostinta a mea mai avea niste datorii la primarie, eu nu aveam bani planificati pentru urmatoarele 30 de zile de inmatriculare, asa ca am convenit sa facem un contract fara data, iar cand rezolva el cu datoriile si eu am bani de inmatriculare, sa trecem data si sa imi scoata fiscalul. Intre timp,am patit ce am patit. In acest moment eu nu stiu cat de complicate sunt procedurile pe la RAR si daca ar fi mai usor sa il trimit pe al doilea proprietar sa rezolve cu noua serie de motor si apoi sa facem actele finale, sau sa ma duc eu cu toate actele direct cand vreau sa o inmatriculez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Domnilor posesori de DR, vă voi distrage un pic atenția cu un fapt care ar putea fi util și altora, că eu n-am mai pățit până acum așa ceva în cei 31 de ani de motociclism. Pe scurt, am mutat în ianuarie locul DR-ului de unde stătea bine mersi, într-un alt loc unde cam ploua.Ca sa mă asigur că nu-l plouă, l-am învelit cu o prelată. Până aici, toate bune și frumoase. Ieri când dădui să-l scot la plimbare, după vreo zece pedale m-am prins că nu e în regulă ceva. Evident, n-a pornit în schimb se auzea o bolboroseală în...eșapament! Desfac bujiile ...ude fleașcă...cu apă ! Pun compresorul, suflu, usuc, etc. apoi din nou pedale și nimic. Până n-am demontat evacuarea (și a curs apă din ea vreo juma' de kil) motorul n-a vrut să pornească deși ziceau unii că se face ușor conversia de pe benzină pe apă Ei bine, s-a dovedit acum științific, DR-ul nu funcționează cu apă ! Dau o jumate de țuică celui/celei care îmi va spune cum a intrat toată apa aia în eșapament și apoi în cilindru. Pozele atașate arată, modul în care sărea apa, modul cum curgea apa din țeavă, și în fine, preventiv, că i-am schimbat uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 (editat) Cand te duci la RAR cu noul motor , daca nu ai tot ce trebuie din punct de vedere al actelor , posibil sa opresca cartea motocicletei pana la finalizarea actelor. Asta inseamna ca iti trebuie actul de provenienta al donatorului , radierea lui din circulatie si de la impozit cu mentiunea dezmembrare . Si cu speranta ca nu sunt atata de stresanti sa ceara si act de la serviceul autorizat care a executat schimbul . De preferat donatorul sa fie exact acelasi model , si mai bine daca ar fi acelasi an . Daca nu a fost inmatriculata in circulatie e mai simplu . daca a fost inmatriculata si figureaza la RAR ca inmatriculata nu cred ca accepta sa omologheze noua serie in carte fara sa fie scoasa din circulatie . Teoretic trebuie radiata si de la primarie complet . Pe motivele respective ( dezmembrare , vanzare , furat , scos din tara ) Editat Martie 27, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Trebuie sa ai acte de provenienta pt motorul donat. NU trebuie neaparat sa ai act de provenienta.Semnezi doar o declaratie(tip) pe proprie raspundere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Domnilor posesori de DR, vă voi distrage un pic atenția cu un fapt care ar putea fi util și altora, că eu n-am mai pățit până acum așa ceva în cei 31 de ani de motociclism. Pe scurt, am mutat în ianuarie locul DR-ului de unde stătea bine mersi, într-un alt loc unde cam ploua.Ca sa mă asigur că nu-l plouă, l-am învelit cu o prelată. Până aici, toate bune și frumoase. Ieri când dădui să-l scot la plimbare, după vreo zece pedale m-am prins că nu e în regulă ceva. Evident, n-a pornit în schimb se auzea o bolboroseală în...eșapament! Desfac bujiile ...ude fleașcă...cu apă ! Pun compresorul, suflu, usuc, etc. apoi din nou pedale și nimic. Până n-am demontat evacuarea (și a curs apă din ea vreo juma' de kil) motorul n-a vrut să pornească deși ziceau unii că se face ușor conversia de pe benzină pe apă Ei bine, s-a dovedit acum științific, DR-ul nu funcționează cu apă ! Dau o jumate de țuică celui/celei care îmi va spune cum a intrat toată apa aia în eșapament și apoi în cilindru. Pozele atașate arată, modul în care sărea apa, modul cum curgea apa din țeavă, și în fine, preventiv, că i-am schimbat uleiul. Da o bere unui vecin pensionar si poate afli cine a turnat apa pe esapament.... » Post actualizat in 28 Mar 2016 12:28 Suna retional ce zici, pozele pistonului confirma ca a fost doar un shock nu o frecare repetata, numai ca, daca pistonul era atat de uzat ca sa se dea peste cap ar fi simtit la calutzi(putere). Adica puterea motorului inainte de eveniment ar fi cam la 50-60% din cea nominala si el vroia sa plece cu ea in forta de pe loc cu a doua. Ionut_fly cum era motorul inainte de eveniment? avea vlaga? Motorul cu compresie pe "duca" (acolo pe ultimele ore de viata) are mai multa vlaga... In conditii normale, prima data se uzeaza segmentii de ungere, iar uleiul scapat spre camera de ardere ajuta la marirea compresiei (imbunatateste etansarea). Este primul semn ca risti sa te lase in drum... respectiv sti ca iti consuma mult ulei, pute de mori in spatele lui, fumega, dar trage mai ceva ca in prima zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Din punctul meu de vedere are logica ce spune Ivanica, dar sper sa fie cum spune ------. Cand ma duc la RAR nu o sa spun ca am si cartea, poate scap doar cu declaratia aia pe propria raspundere. O sa va tin la curent, dar va mai dura cel putin o luna pana ma duc la RAR. In ceea ce priveste simptomele motorului inainte sa crape, nu cred ca manca ulei (eu nu am mers mai mult de 200 km) cu ea, dar am verificat nivelul uleiului inainte de ultima plimbare si era ok. Fum nu scotea si nici urat nu mirosea. Mecanicul la care am dus motorul nu a zis nimic de segmentii de ungere, cum ca ar fi uzati. Oricum, si el a spus ca nu a mai vazut asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 @florinelu07 Aproape ai câștigat țuica ! Trebuie doar să verific dacă e posibil ca nea Gavrilă (care nu prea aude bine) să fie deranjat de cei 88 decibeli ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 (editat) Daca stai la bloc si nu la casa, cel mai corect e , sa respecti vecinii , ca sa fii respectat. Vorbesc din propria experienta si mi-am castigat respectul in cartier, chiar daca e o motocicleta care iti cam trepideaza ferestrele. E o chestie de bun simt de a nu tura motorul intre blocuri ca sa rasune pana in periferie. Mergi frumos cu el si nu deranjezi, nici ei nu te vor deranja. Am deja multi iubitori de motoare in randul pensionarilor si daca ma prind pe langa motor cand mai mesteresc una, alta, apoi se intind la vorba cu mine. Altii mai sar cu gura la copiii care vor sa o calareasca, deci e sub privirea lor. Deocamdata ....peace and love...in cartier.... Editat Martie 29, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Irinel, sunt om serios nu mânz tânăr. Stau la curte (dupa cum se vede intr-o poza) și nici măcar n-o pornesc dimineata, o duc frumos la vale vreo 25 de metri pana in strada mare, pe partea cealalta e un lac, iar lateral e incadrata de doua terenuri virane. Acolo nu deranjează. Ipoteza era teoretica, mobra sta in curte ba chiar a fost acoperita cu o prelata. Singurul lucru pe care il pot banui, e ca s-a format o punga de apa pe prelata si pe acolo a picurat, chinezeste, pana s-a umplut esapamentul. Nu am pe cine banui altcineva, in curte mai e doar un Rotweiler dar nu-l cred in stare de asemenea fapte. Eu am povestit doar ca sa ia si altii aminte. Dar nu-s zgarcit nici la tuica, inca e dispo mai astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Am formulat la modul general, nu am vrut sa semene cu atac la persoana, respect pentru ceea ce ai scris si ceea ce faci. Alta varianta decat sa se fi prelins apa de pe prelata in toba nu exista. Am tinut motocicleta afara in ploaie si nu mi s-a adunat niciodata atata apa in toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Salut, intentionez sa cumpar aceasta motocicleta, dar aparent are o problema cu ceasurile. In primul rand cablul este rupt, deci trebuie inlocuit. Dar, acum de la kilometraj atarna, in loc sa stea pe zero. Este normal, sau si ceasurile sunt stricate si ar trebui inlocuite? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 (editat) turometru este electronic- impulsuri de la bobina, Kilometrajul este mecanic, iar pana nu desfaci nu poti vedea care e problema. Atat ceasul de kilometraj cat si cablul nu afecteaza functionarea motorului, prin urmare daca totul e ok , acestea se pot schimba. Asta ar fi cea mai mica problema. Acul ala nu trebuie sa cada sub actiunea gravitatiei. De la trepidatii cred ca sarit peste limitatorul ala . Editat Martie 31, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Hi,vinde cineva un Dr Big in mintile lui la sfarsitul lunii? Stau putin in tara asa ca trebuie musai unu in care sa nu investesc timp,cu acte in regula. Na m pretentia de consumabile noi,numai sa fie starea generala buna. Daca se gandeste cineva ca i sansa lui sa marite o cazatura sa se abtina,daca ma prind se lasa cu scandal,chiar daca asta implica mai mult timp pierdut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 ,daca ma prind se lasa cu scandal,chiar daca asta implica mai mult timp pierdut. Cred ca vor apare ofertele mai ceva ca ciupercile dupa ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 omul probabil vrea ceva ca iesit din fabrica, la bani de "cazatura"... cam slabe sanse pe Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Nu trebuie sa arate ca iesita din fabrica,sa tina la un drum de 5 000 de km,asta i tot. Acum ceva vreme era oferta mai bogata la vanzare da acum parca au intrat in pamant,deaia am intrebat aici. Poate suna cam belicos ce am zis in primul post da chiar nu am timp sa bat sute de km sa vad " 40 000 km,stare impecabila" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Nu trebuie sa arate ca iesita din fabrica,sa tina la un drum de 5 000 de km,asta i tot. Acum ceva vreme era oferta mai bogata la vanzare da acum parca au intrat in pamant,deaia am intrebat aici. Poate suna cam belicos ce am zis in primul post da chiar nu am timp sa bat sute de km sa vad " 40 000 km,stare impecabila" Este a unui prieten .Vergil , localitate Manesti, Judetul Dimbovita. Nu stiu daca o mai are . Suna-l si afla . 0726885824.Ai si PM . http://www.bikeshop....991-610288.html Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Nu trebuie sa arate ca iesita din fabrica,sa tina la un drum de 5 000 de km,asta i tot. Acum ceva vreme era oferta mai bogata la vanzare da acum parca au intrat in pamant,deaia am intrebat aici. Poate suna cam belicos ce am zis in primul post da chiar nu am timp sa bat sute de km sa vad " 40 000 km,stare impecabila" B0$$, banii facuti prin straintatae nu te ajuta cand postezi ca "un smecher".... De la rs125 acum sari la cap la de 5x cilindeea si cu asteptari cam mari.... un motor bun la bani, chiar si fara consumabile ok, ca sa faci >5000km..... tu ai citit ce ai scris? ne te-ai enervat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Una calda ,una rece, mai bine decat ma asteptam! Dupa RS am mai mers o vreme cu bicicleta deci nu sar direct pe DR! Daca gaseam 3 anunturi cu Big de unde sa aleg nu mai poluam topicu aici,da chiar nu pot sa am pretentia sa tina hieru 5000 de km dupa ce l cumpar? Atunci nu-l vinde ! Cel putin nu cu titlu de bun si foarte bun. Ideea era ca na m timp sa i fac reparatie capitala dupa ce l iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 (editat) O intrebare mi se pare ca se cam lasa tare motocicleta cand ma asez pe ea. Ma gandesc sa-i mai tensionez arcul de pe spate. pot cumva sa-i tensionez arcul si s-o ridic in acelasi timp? Asa arata cu mine pe ea. nu e prea asezata? Am mers cu ea noaptea si farul bate cam sus, pe faza lunga in genere dau lumina la ciori. ii pot regla si farul? Editat Aprilie 6, 2016 de roma1198 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.