Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Acum 1 minut, Patrick_M a spus:

La Honda incercasem si un cdi de Kymco 250 si a mers foarte bine, deci s-ar putea sa mearga si alte cdi-uri. Singurul avantaj pe care l-am avut eu e ca a fost aici in sat magazinul cu cdi-ul si l-am returnat, fiind doar un test. 

Gagiul se pare că vinde pe ebay doar cdi-uri. multi spun in review-uri ca motoarele merg ok, daca nu chiar mai bine.

 Voi merge pe varianta asta, îmi asum riscul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

5 minutes ago, ulei_moto said:

Gagiul se pare că vinde pe ebay doar cdi-uri. multi spun in review-uri ca motoarele merg ok, daca nu chiar mai bine.

 Voi merge pe varianta asta, îmi asum riscul.

Pune un link pentru viitorii cautatori :). Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Patrick_M a spus:

Sonda lambda la DR650? Sigur vorbim de aceeasi treaba? 

Evident ca nu au niciuna sonda lambda, dar era vorba de imbunatatire si mai calculata decit prin metodele vizuale/olfactive/etc prin montare sonda si input in CDI. Stiu ca cel mai intilnit este la EFI dar, doar am intrebat pentru ca ar fi fost un plus. .... :)  Chiar si doar niste valori raportate prin CDI de la sonda sunt utile in reglarea carburatoarelor !

Acum 1 oră, Patrick_M a spus:

La ce motocicleta e Dr-u, ii sta cel mai bine cu carburator. 2 surubelnite si o transformi rapid.  Cum a facut @bursyllac, mai bine te joci putin din jiglere, pinioane si cam aia e. Sa nu iti spun ca la KTM 990 sunt care le trec pe carburator, pentru usurinta in customizare si simplitate. 

Eu vorbesc pentru BIG. EFIurile se complica din cauza ca e nevoie de totul X 2 !, la fel si preturile. Discutiile cu producatorii de kituri s-au cam dat in spate legat de conversia asta, spunind ca ei au facut teste si setari pe motoare mai mici, iar ce vreau eu  necesita multe teste, evident si riscuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR650 varianta pentru State are sonda lambda incepand cu 2019 si gamela pentru carbon incepand cu 2016.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 6/9/2023 at 11:24 PM, DKW said:

DR650 varianta pentru State are sonda lambda incepand cu 2019 si gamela pentru carbon incepand cu 2016.

pai si ce se modifica in functie de ce citeste sonda lambda? modul in care da cdi-ul scanteia?
ca banuiesc ca la carburator nu are ce sa modifice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

39 minutes ago, bursyllac said:

pai si ce se modifica in functie de ce citeste sonda lambda? modul in care da cdi-ul scanteia?
ca banuiesc ca la carburator nu are ce sa modifice...

Foarte posibil, daca din 2024 vor sa-i puna si TPS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, bursyllac said:

pai si ce se modifica in functie de ce citeste sonda lambda? modul in care da cdi-ul scanteia?
ca banuiesc ca la carburator nu are ce sa modifice...

Da. La 950 am si TPS si inca o mufa pentru cand bag combustibil sub 95. Si toate astea din 2003. Un carburator complicat si tot felul de smecherii din-astea toate pentru norme de poluare. Intr-adevar ajuta o sonda lambda la reglaj, dar merita la injectie, nu la dinozaurii astia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's alive!!!  A venit azi cdi-ul, nu am rezistat și l-am montat.

Am mers pe varianta economica, 100 euro cu tot cu transport,de pe ebay, a venit în 4 zile, din Slovacia, curierul packeta Romania până la graniță la noi, după care a fost preluat de fan curier.

Toate firele sunt pe culori și cu mufele dedicate, totul a fost plug and play.

@raducod ai cumpărat spițele de undeva ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1 oră în urmă, vis-a-vis a spus:

Păi și, merge?

:)) nu merge că nu are picioare.

Glumesc, mi-am amintit de gluma cu picioarele de la frigider.

 

Motorul funcționează, a pornit imediat.

 

Seara buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat draq.... Am 2 magazine moto in zona dar nici una nu mai aduce piese (nici la comanda) pentru răgălii de-astea de 30 ani.... Cred că se apropie sfârșitul. Am nevoie de plăcuțe fata....sa caut la magazinele de scutere?

Am găsit. Dar nici picat cu ceara nu dau atât. Iau de scuter ai le iau la pila...

Screenshot_20230619-214746.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caută cod pentru trw și vezi la magazinele de piese auto,poate poate.

Pe romimoto.ro pt Dr 650 sunt la 135 lei, dar cu transport tot pe acolo ajungi.

In alta ordine de idei,Am scos capra la teste duminică, am zis că mă plimb o oră,am stat 6 ore plecat.

E forță dr-ul.

 

IMG_20230618_154131.jpg

IMG_20230618_164515.jpg

IMG_20230618_143417.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit până la urmă. La magazin moto aveau plăcuțe dar fara posibilitatea de a selecta modelul de motocicleta. Descărcat catalogul producătorului, căutat cod, băgat cod pe site, făcut comanda..... Și mai trebuie sa tai Bucureștiul pentru a le ridica. 89 lei. E ceva bătaie de cap și este vorba de un consumabil banal. Doamne ferește de ceva mai complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 22 minute, chucki a spus:

Și mai trebuie sa tai Bucureștiul pentru a le ridica.

de unde ? ce natie sunt placutele ?

 

Acum 23 minute, chucki a spus:

Descărcat catalogul producătorului, căutat cod, băgat cod pe site

m-am invatat, cand am nevoie de ceva pentru masina/moto, identific codul original, apoi caut dupa cod

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update la reparatia BIGului adus anul trecut: am incheiat luna trecuta toata reparatia adica, schimbat pinioane ciobite in cutie, reconditionat pompa ulei, piston cota reparatie, lant distributie, ax cu came+ culbutori, alezat scaune si supape, rulmenti in electromotor, rectificat rotor, radiator ulei sudat si spalat, dezdoit lamele, montat senzor presiune ulei, servisare cu kit full keyster carburatoarele, cabluri ambreiaj , acceleratie , rulmenti jug, rulmenti roti fata spate, camere , banda cauciuc, intins spite, tampoane cauciuc roata spate, servisat furci, arcuri wilberg, carcasa melc si melc vitezometru si alte maruntisuri.

Are deja peste 1000km. Testele dupa rodaj au dovedit ca bestia a renascut in forta. Uleiul dupa 400km era ca nou (sperietura proprietarului ca nu mai e ulei pe joja, atit de curat era !) :) consum 4,ceva

Deci succes ! nu intrebati costuri.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.06.2023 la 9:50, ulei_moto a spus:

 

de unde ? ce natie sunt placutele ?

 

m-am invatat, cand am nevoie de ceva pentru masina/moto, identific codul original, apoi caut dupa cod

 

Goldfren. Motoemotion

La 20.06.2023 la 11:08, raducod a spus:

Update la reparatia BIGului adus anul trecut: am incheiat luna trecuta toata reparatia adica, schimbat pinioane ciobite in cutie, reconditionat pompa ulei, piston cota reparatie, lant distributie, ax cu came+ culbutori, alezat scaune si supape, rulmenti in electromotor, rectificat rotor, radiator ulei sudat si spalat, dezdoit lamele, montat senzor presiune ulei, servisare cu kit full keyster carburatoarele, cabluri ambreiaj , acceleratie , rulmenti jug, rulmenti roti fata spate, camere , banda cauciuc, intins spite, tampoane cauciuc roata spate, servisat furci, arcuri wilberg, carcasa melc si melc vitezometru si alte maruntisuri.

Are deja peste 1000km. Testele dupa rodaj au dovedit ca bestia a renascut in forta. Uleiul dupa 400km era ca nou (sperietura proprietarului ca nu mai e ulei pe joja, atit de curat era !) :) consum 4,ceva

Deci succes ! nu intrebati costuri.

 

 

Mai vrei un băiat? Mă ofer spre înfiere.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...