Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fi mai explicit ca nu stiu chiar asa de mult despre dr!!! :makeout:

pai , eu in principiu sunt multumit de motorul de DR... imi place , trage, e fiabil a suportat aproape 3 ani de chin la mine si inca merge f bine DAR: mi se pare o idiotenie sistemul ala de echilbrare cu 2 arbori antrenati de lant. Lantul ala se uzeaza si zornaie, trebuie intins la 5000 KM dupa manual si cand il intinzi si tot zornaie il schimbi. Daca nu il schimbi la timp se poate rupe. A patit-o un prieten si i s-a blocat motorul. Mi-ar fi placut un sistem ca la 350 sau alte monocilindre care nu au lant si au un singur arbore actionat de pinioane. Alta parte slaba ar fi Ambreiajul: eu sunt la al 3-lea, in conditiile in care nu-l actionez aproape deloc. + ca majoritatea care le-am intalnit si sunt destule aveau aceeasi problema. Mi se pare subdimensionat pt motorul ala.

Acum am pus un EBC Dirt Racer cu kevlar si sper sa mearga mai mult. Daca nu imi iau campii. Cam asta despre DR

post-24237-1251141649_thumb.jpg

post-24237-1251141760_thumb.jpg

post-24237-1251141836_thumb.jpg

post-24237-1251142647_thumb.jpg

post-24237-1251142685_thumb.jpg

post-24237-1251142724_thumb.jpg

post-24237-1251143313_thumb.jpg

post-24237-1251143404_thumb.jpg

Editat de Shoricel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAl, faine poze man !! aha am cam intales ce vrei sa spui cu lantu ala carei -- ca + de unde :makeout:

tu lai intins , el are vreo tensiune anume cat trebe sa joace intre 2-3 mm !! din cate am auzit !! multe aud putin adevar!! sau trebe intins pana se intareste putin???? :wink: !!

La mine are intre 8-9 mm joc cam mult spune si tu!!

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAl, faine poze man !! aha am cam intales ce vrei sa spui cu lantu ala carei -- ca + de unde :wink:

tu lai intins , el are vreo tensiune anume cat trebe sa joace intre 2-3 mm !! din cate am auzit !! multe aud putin adevar!! sau trebe intins pana se intareste putin???? :D !!

La mine are intre 8-9 mm joc cam mult spune si tu!!

lantu il intinzi la simtul maini. nici foarte tare dar fara joc.altfel o sa zornaie.oricum va face asta :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAl, plec in turneu cu un preten fost motociclist!! el nu mai poate conduce moto!! are mana fixa!! Acuma ii BOMBA merg cu el cu platforma moto in spate cancer de dr 600 89 inca pe roti :) , faza care-i ca transfagarasanu vreau sal fac cu dr :) , am niste intrebari sa vad daca are rost sami risc curu?

Politie , si 3 zone periculoase lam pregatit azi cauciucuri noi de sosea ! un nr de germania de vrajeala pe spate!! prob ii ca nam stop far semnalizari!! far releu de incarcare anulat!!! :) !

Tuneluri cate is are careva idee sau alti care ati mai umblat spunetimi riscuriile!! sa stiu la ce ma astept.

Planu care-i! ca el merge inainte daca ii ceva imi pune avarile !! dar nimic nui sigur!!

Ma tenteaza pentru ca nu mai astepta sa fac niki 20 km si sa iau o trant astept help!!! :)

 

 

 

HELP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti DR-isti!...

 

Caut si eu o oglinda dreapta (doar batul si sticla mai sint bune...) prefer second hand...

 

Multumesc.

 

post-7547-1251275826_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAl, plec in turneu cu un preten fost motociclist!! el nu mai poate conduce moto!! are mana fixa!! Acuma ii BOMBA merg cu el cu platforma moto in spate cancer de dr 600 89 inca pe roti :) , faza care-i ca transfagarasanu vreau sal fac cu dr :) , am niste intrebari sa vad daca are rost sami risc curu?

Politie , si 3 zone periculoase lam pregatit azi cauciucuri noi de sosea ! un nr de germania de vrajeala pe spate!! prob ii ca nam stop far semnalizari!! far releu de incarcare anulat!!! :) !

Tuneluri cate is are careva idee sau alti care ati mai umblat spunetimi riscuriile!! sa stiu la ce ma astept.

Planu care-i! ca el merge inainte daca ii ceva imi pune avarile !! dar nimic nui sigur!!

Ma tenteaza pentru ca nu mai astepta sa fac niki 20 km si sa iau o trant astept help!!! :)

 

 

 

HELP

 

Lasa-te de prostii. Ai chef de dosar penal? Auzi: numar de germania de vrajeala?!?!?! Sa vezi vrajeala la parnaie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAl, faine poze man !! aha am cam intales ce vrei sa spui cu lantu ala carei -- ca + de unde :)

tu lai intins , el are vreo tensiune anume cat trebe sa joace intre 2-3 mm !! din cate am auzit !! multe aud putin adevar!! sau trebe intins pana se intareste putin???? :) !!

La mine are intre 8-9 mm joc cam mult spune si tu!!

deci treaba cu intinsu lantului sta in felul urmator: se zlabeste patina din alea 2 suruburi mai mari, si ala mic din lateral. In momentul ala arcul din spate o trage inapoi cat e nevoie. Tensiunea pe care o aplica arcul este cea de care are lantul nevoie. Nu se strange mai mult de atat. apoi se asigura cu surubul mic dupa care se strang si cele mari. daca tot zornaie e lantul uzat(in role) si nu ai ce sa ii faci decat sa il schimbi. poti sa il strangi oricat ca tot se va auzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot zornaie e lantul uzat(in role) si nu ai ce sa ii faci decat sa il schimbi. poti sa il strangi oricat ca tot se va auzi.

 

Patit, probat, rezolvat. La mine urmeaza distributia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAl, plec in turneu cu un preten fost motociclist!! el nu mai poate conduce moto!! are mana fixa!! Acuma ii BOMBA merg cu el cu platforma moto in spate cancer de dr 600 89 inca pe roti :) , faza care-i ca transfagarasanu vreau sal fac cu dr :) , am niste intrebari sa vad daca are rost sami risc curu?

Politie , si 3 zone periculoase lam pregatit azi cauciucuri noi de sosea ! un nr de germania de vrajeala pe spate!! prob ii ca nam stop far semnalizari!! far releu de incarcare anulat!!! :) !

Tuneluri cate is are careva idee sau alti care ati mai umblat spunetimi riscuriile!! sa stiu la ce ma astept.

Planu care-i! ca el merge inainte daca ii ceva imi pune avarile !! dar nimic nui sigur!!

Ma tenteaza pentru ca nu mai astepta sa fac niki 20 km si sa iau o trant astept help!!! :D

 

 

 

HELP

Bai ce-ti veni!! :) stai in banca ta daca nu ai numere si permis.Eu am patito si acu ma chinui sa o scald cu un dosar pentru neimatriculat!!care defapt era un full cross pe mergand pe un drum comunal nu DN.STAI IN BANCA TA!!!poti sa imi zici toate vorbele dare spre binele tau!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam dupa 3 mii de km incepe sa manince uleiu...

 

incearca sa pui un ulei putin mai gros...

daca tot haleste comanda un set de garnituri,desfa motorul,verifica aranjarea segmentilor eventual si uzura si schimba simeringurile de la supape k alea se coc repede.

 

stai lin k toate monocilindrele crapa ulei,kiar si de noi...sa vezi ktm cum il bea.

 

:D

aia nui normal sa pape ulei al meu si acuma ca am facut 2900 km cu el inca nu mio papat din ulei deloc, ii drept ca la 1000 deja schimb uleiul si filtrul de ulei. si apropo la 3000 mi cika papa ulei al meu are 40000 deja si tot nu papa ulei:-?

Editat de Ando_120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ce-ti veni!! :D stai in banca ta daca nu ai numere si permis.Eu am patito si acu ma chinui sa o scald cu un dosar pentru neimatriculat!!care defapt era un full cross pe mergand pe un drum comunal nu DN.STAI IN BANCA TA!!!poti sa imi zici toate vorbele dare spre binele tau!!

 

 

As fii ipocrit sati spun ceva Lewa ai perfecta dreptate!! dar numi pasa!! nu am nimic de pierdut nimic de castigat!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bene pretene nu ma cunosti ,dar vb ampulea daca ai cu ce sa ma ajuti bine daca nu uitate in topicu tau! :D

 

phiii man. Nu cred ca ti-a zis nimeni din rautate. Nu am fost pe acolo. Dar problema mare este din cate am auzit ca se lucreaza pe tronsoanele alea. Deci probabil si ceva mai multa politie etc, bla bla. Si acolo a altceva... tunele alea alea risti chiar un accident minor in care sa nu fi vinovat si apare "dosarelu' ". Si ma gandesc ca vreisa dai pentru "A" si tu ca tot omu'. Una este sa te cari pe coclauri si una un traseu lung cu circulatie si alte alea. Nu te supara e doar un sfat! Lasa traseul ala pe cand iei "A-ul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema ce ma dispera... pur si simplu am lasat motocicleta pe bara 1 luna ..si acum nu mai da nici pic de scanteie ... am masurat la firele inainte de bobina ..cand dau la pedala are un varf de 48 v .... am pus si alta bobina de inductie si degeaba ..nici pic de scanteie ... . nu stiu ce sa mai fac ... daca este cineva din bucuresti sa ma ajute 10 min sa pun bobina lui sau cdi-ul lui ..sunt foarte accesibile si usor de demontat.... cred ca in 10 min le verific .. ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mosului, voi la DR aveti niste role de ghidaj a lantului, fixate cu rulment pe cadru. Astea sunt piese de uzura, nu? Are vreunu din voi, din intamplare, vreo astfel de rola uzata? Mi-ar trebui si mie asa ceva, indiferent cat de uzata ar fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mosului, voi la DR aveti niste role de ghidaj a lantului, fixate cu rulment pe cadru. Astea sunt piese de uzura, nu? Are vreunu din voi, din intamplare, vreo astfel de rola uzata? Mi-ar trebui si mie asa ceva, indiferent cat de uzata ar fi...

 

 

Sal, mosu vb cu un strungar sati faca o rola din teflon sau textolid!! yo miam facut din textolid si mo costat o bere :D !

Mesaj completat

Am o problema ce ma dispera... pur si simplu am lasat motocicleta pe bara 1 luna ..si acum nu mai da nici pic de scanteie ... am masurat la firele inainte de bobina ..cand dau la pedala are un varf de 48 v .... am pus si alta bobina de inductie si degeaba ..nici pic de scanteie ... . nu stiu ce sa mai fac ... daca este cineva din bucuresti sa ma ajute 10 min sa pun bobina lui sau cdi-ul lui ..sunt foarte accesibile si usor de demontat.... cred ca in 10 min le verific .. ..

Lewa a patit la fel si a schimbat capacu cu totu!!

 

 

Sal, luam problema de la inceput-

1) Ai lasat contactu pus cumva sau butonu de off\on pus pe ON?

2) Mai ii o chestie sa iti incarce prea mult?

 

 

Yo asa am patit mia incarcat mai mult am mers am mers imi arunca acid din baterie :D , pana ce am mers si so oprit 2 luni pe tusa ca nu stiam ce are? :D

Jos la cititori pe steaua aia cei bobinata sub ea intra 6-7 fire nustiu exact culorile , una merge pe bobina un fir negru ii prins cu un surub de 2 sau 3 de fie presupun cai minusu!!

Mai sunt 4 fire care se lipesc la 4 stele alea pot sati fie carbonizate[scurt] :D

Eu leam schimbat odata am mers cam 150 km si iara din nou!

Pe urma am lasat doar 2 fire boboina si un fir gri parca si am scos siguranta am anulat releu incarcare, baterie, suport baterie , releu semnalizare si am mai ramas cu 2 fire ce intra in cd-i care merg in buton sus pe ghidon pe urma in bobina si buji 2 fire pe tot moto!! am lumina numa cand pornesc moto k si cand as avea baterie!! nui stres :D

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cat de bune sunt arcurile de furca fata de la louis pt un dr de 800? Mi se par cam moi si a-si vrea ceva mai progresiv si mai tare.....sunt asa ceva sau dau banii degeaba??

Uite si linkul http://www.louis.de/_40c3de2b733523fde3b62...tnr_gr=10045856

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fii ipocrit sati spun ceva Lewa ai perfecta dreptate!! dar numi pasa!! nu am nimic de pierdut nimic de castigat!! :ph34r:

 

IA AMINTE http://www.ziarulargesul.ro/scurt-pe-2/motociclist-in-neregula.html

Eu acum am si permis si tot ma schinui sa scap de prostia aia!! :lol:

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba dar ai facut aici tot una :ph34r: io atunci luasem B-ul am dat in continuare si de A.dosaru se cerceteaza..acu incerc sa il scald. nu dezbat subiectu meu eu tiam zis doar sa stai cuminte cu numerele false si fara permis.

 

 

Man perfecta dreptate! Dar cum am Zis NIMIC DE CASTIGAT NIMIC DE PIERDUT '' experienta'' :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am inteles ca daca las benzina pe ON si cand e motorul oprit s-ar putea (daca ai ceva probleme la ea) sa iti curga benzina in baie, sa te trezesti "peste nivel" (partea peste fiind benzina :lol: ) si sa iasa naspa. Asa ca atunci cand opresc motorul, pentru siguranta, tai si benzina. Acuma cu butonul on/off daca il las pe on si cand e motorul oprit are ceva? Imi consuma bateria? De cand am citit aici il las pe off cand opresc motorul dar as vrea sa stiu totusi... :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am inteles ca daca las benzina pe ON si cand e motorul oprit s-ar putea (daca ai ceva probleme la ea) sa iti curga benzina in baie, sa te trezesti "peste nivel" (partea peste fiind benzina ;) ) si sa iasa naspa. Asa ca atunci cand opresc motorul, pentru siguranta, tai si benzina. Acuma cu butonul on/off daca il las pe on si cand e motorul oprit are ceva? Imi consuma bateria? De cand am citit aici il las pe off cand opresc motorul dar as vrea sa stiu totusi... :wacko:

 

 

 

 

Ce treaba are benzina cu stricatu scanteii? nu intaleg benzina nare niki o treaba cu uleiu inseamna ca supapele sunt duse ca carburatoru ii praf ca nu inchide!! bon partea cu butonu trebe pe off ca lasi circuitu de curent sa mearga ia bornele jos si nu pune contactu numa butonu de off\on poti sa lasi pornele in fine, incearca sal pornesti sa vezi ca porneste ca este curent k la mobra ca ai pedala nu electro motor!! :), pardon ai si electromotor si pedala!! din cate cunosc dar nui bine sal tii pe ON!!

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspunsuri :wacko:. Treaba este ca am electromotor, nu am pedala dar este loc pentru montat asa ceva. Totusi il tin pe off... e mai sigur din ce spui tu.

Faza cu benzina tinuta pe deschis... eu nu am probleme cu asa ceva cu toate ca pana acum tot poe deschis il tineam. Am un prieten care cica mai demult o tinea si el tot asa si s-a trezit cu baia de ulei plina cu benzina. Intradevar cred ca avea problme la carburator. De aceea am zis ca ce-i sigur e sigur si mai bine intorc rotita pe off ca nu ma doare destu' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...