Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

stiti cat de ud am ajuns acasa ??? Aaaaa ... ?

M-am udat doar pe casca, pe manusi, pe maneci in dreptul antebratelor si pe cisme. Deci nu stiu daca cei de la Suzuki au gandit ceva in sensul asta, insa forma motocicletei, combinata cu o viteza de 110-120km/h te face parca ,,sa mergi printre picaturi" ! :lol:

 

Da, pai asa facea si Super Tenere-u'. Era surprinzator cat de putin puteai sa te uzi. :lol:

 

L.E.: in legatura cu semnatura - Vorbesti Serios???

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stie nimeni pe cineva care dezmembreaza DR ??? am mare nevoie de un decompresor

Mesaj completat

nu stie nimeni pe cineva care dezmembreaza DR ??? am mare nevoie de un decompresor

 

 

/index.php?showtopic=534061

incearca aici, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriei un e-mail, tipului asta ! Am vrut eu sa cumpar o toba Sebring de la el, dar nu mi-a convenit, insa in pozele ce mi' le-a trimis am vazut ca are cric central la motor si oricum il vinde pe bucati !

 

cosmintoteu@yahoo.com

 

Aveam si nr. lui de tel. insa nu mai dau de el.

 

Bafta !

 

 

merci. gata l-am luat, dar am o mica problema pe partea cu lantul varful piciorului de la cricul central sta cam la 1 cm departare de lant asa e si la tine ?

mie mi se pare ca sta cam aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Am o mica problema la DR BIG, mi se pare consumul cam mare, cand trag de gaz simt ca se ineaca putin si apoi isi da drumul, de unde reglez amestecul aer-carburant ca nu gasesc surubul ala sub carburator nicicum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Am o mica problema la DR BIG, mi se pare consumul cam mare, cand trag de gaz simt ca se ineaca putin si apoi isi da drumul, de unde reglez amestecul aer-carburant ca nu gasesc surubul ala sub carburator nicicum!

 

Amestecul in mers se regleaza din cuiul principal. Mai sus sau mai jos. Din surubul ala se regleaza cantitatea de combustibil (benzin+aer) pt mersul la relanti. Pt mersul normal acesta are o influenta sub 20%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Am o mica problema la DR BIG, mi se pare consumul cam mare, cand trag de gaz simt ca se ineaca putin si apoi isi da drumul, de unde reglez amestecul aer-carburant ca nu gasesc surubul ala sub carburator nicicum!

 

Salut, Il gasesti pe partea stanga, atasata ai o poza. Din cate stiu eu de acolo reglezi relantiul cand motorul este la temperatura normala de lucru, renlantiul trebuie sa stea in mod normal undeva la 1300 1400 rot/minut

post-48884-1275931935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii!

Eu incerc sa saracesc amestecul ca este prea bogat in benzina, am facuta o tura in wikend si am realizat ca imi consuma 11-12% la drum intins :what: WTF

Cu surubul ala de reglat relantiul stiu ce este, mai este un surub mic (pilot screw) ii zic ei in carte, de unde se mai potriveste putin amestecul dar care cel putin in partea stanga nu il mai am, cred ca este pierdut. Oricum pana nu rezolv problema nu mai merg cu motoru asta ca imi ia mai mult decat passatu 1.8T.

O sa incerc sa dau carburile jos si sa ma joc si cu cuiu pontou. Apropo un pilot screw dinala unde gasesc? se potriveste si de la alte carburi!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii!

Eu incerc sa saracesc amestecul ca este prea bogat in benzina, am facuta o tura in wikend si am realizat ca imi consuma 11-12% la drum intins :what: WTF

Cu surubul ala de reglat relantiul stiu ce este, mai este un surub mic (pilot screw) ii zic ei in carte, de unde se mai potriveste putin amestecul dar care cel putin in partea stanga nu il mai am, cred ca este pierdut. Oricum pana nu rezolv problema nu mai merg cu motoru asta ca imi ia mai mult decat passatu 1.8T.

O sa incerc sa dau carburile jos si sa ma joc si cu cuiu pontou. Apropo un pilot screw dinala unde gasesc? se potriveste si de la alte carburi!?

 

 

incearca tot la tipul asta cosmintoteu@yahoo.com

are un dr in dezmembrare

 

daca nu mai are vezi ce model de carburator ai si cauta pe la cei care dezmembreaza motorete cu acelasi tip de carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii!

Eu incerc sa saracesc amestecul ca este prea bogat in benzina, am facuta o tura in wikend si am realizat ca imi consuma 11-12% la drum intins :what: WTF

Cu surubul ala de reglat relantiul stiu ce este, mai este un surub mic (pilot screw) ii zic ei in carte, de unde se mai potriveste putin amestecul dar care cel putin in partea stanga nu il mai am, cred ca este pierdut. Oricum pana nu rezolv problema nu mai merg cu motoru asta ca imi ia mai mult decat passatu 1.8T.

O sa incerc sa dau carburile jos si sa ma joc si cu cuiu pontou. Apropo un pilot screw dinala unde gasesc? se potriveste si de la alte carburi!?

 

Din surubul pt relanti reglezi deschiderea clapetelor/shuberelor. Din surubul mic de aer/pilot screw reglezi cantitatea de combustibil (benzina+aer) pt mersul la relanti. Exista un circuit separat pt mersul la relanti fata de mersul normal, cu acceleratia deschisa. Amestecul pt mersul la relanti este presetat. Este dat de dimensiunea jigloarelor de relanti si a orificilor din circuitul de relanti. Nu se poate regla. Se regleaza doar cantitatea totala de amestec.

Daca iti lipseste surubelul nu e bine. Practic functioneaza ca si cum ar fi deschis la maxim. La turatii joase se ineaca motorul. Cand deschizi acceleratia de la ture joase. Si creste consumul. Si poate sa intre mizerie in carburator si camera de ardere prin locul unde lipseste surubelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot veni vorba de reglaje va cer si eu un sfat. Al meu porneste ok rece/cald, sta ok la relanti, undeva la 1400 de ture, fara oscilatii, balbaieli sau alte aiureli, bagi mana in gaz percuteaza bine dar, la mers constant, indiferent de viteza 1,2,3,4 undeva la 3000, 3500 de ture are o balba, ai sezatia ca da oarecum in nas, iar cum o accelerezi isi revine. Incercari de remediere: curatat bujii (ok), schimbat filtere, aer, carburant (ok), efectul enervant persista. Daca a mai patit-o careva si are un remediu raman dator cu o conserva.....de bere evident!!! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul amestecului (benzina+aer) se face doar din carburatorul din partea stanga a motocicletei. Celalalt carburator are un sigiliu metalic, iar surubul este presetat de fabrica. Nu poti sti daca iti lipseste sau nu acel surubel pana nu-l vezi. De vazut, il poti vedea cu orice ciob de oglinda, pentru ca se afla in partea de jos a carburatorului, in partea din fata a camerei de nivel. Eu zic ca nu ai cum sa-l pierzi, pentru ca el oricum are un arc care-l blocheaza, iar faptul ca este ,,infundat" in acel canal, il face greu de pierdut. Surubelul se actioneaza cu o surubelnita dreapta si scurta (aprox. 4-5cm). Prima data trebuie sa-l infiletezi de tot, apoi desurubezi intre o tura si trei sferturi si doua ture jumate, asa cum scrie in manual: (1, 3/4 si 2,5 rot).

Eu de exemplu il aveam deschis vre-o 10-11 ture si mergea mai mult cu aer ! Tu cred ca il ai inchis de tot !

 

Surubul de "aer" regleaza cantitatea de amestec necesara pt mersul la relanti si in prima parte a deschiderii acceleratiei (pana in 1/4 din deschiderea acceleratiei). Surubul de "aer" are rol de clapeta de acceleratie sau de shuber pt circuitul de mers la relanti (idle speed circuit). Cu cat surubul va fi desfacut mai mult cu atat curentul de aer va antrena mai multa benzina marind cantitatea de amestec ce ajunge in camera de ardere.

post-7680-1275981055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io daca-l string consuma mai mult,merge inecat la relantiu si afuma rau toba...

 

poate ai vrut sa spui pe dos.

 

in carte nu zice cumva ca "aeru" se regleaza,se lasa unde turatia motorului la mers in gol e cea mai mare?

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha ... in concluzie, cantitatea de benzina tot din acele de dozaj se mareste/micsoreaza, nu ?

 

Dap. Adica ratia aer/benzina (amestecul). Si asta in circuitul principal al carburatorului (main circuit) pentru mersul normal, cu acceleratia deschisa. Mai exista cold start circuit - choke (shocul) iar unele carburatoare mai au hot start circuit (shocul pt pornirea la cald). WR-urile si DRZ-urile au acest al patrulea circuit, am impresia. Nu sunt sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat de motor, Lupule, sa il dai..dar na, poate e nevoie de bani.

frumos foc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul amestecului (benzina+aer) se face doar din carburatorul din partea stanga a motocicletei. Prima data trebuie sa-l infiletezi de tot, apoi desurubezi intre o tura si trei sferturi si doua ture jumate, asa cum scrie in manual: (1, 3/4 si 2,5 rot).

Comfirm ce zice tizul meu, iete si poza cu surubelul minune.

post-39145-1276077982_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat de motor, Lupule, sa il dai..dar na, poate e nevoie de bani.

frumos foc.

 

E al unui prieten. Eu nu mai fac tampenia asta. Am dat un DR si am "plans" dupa el, nu imi mai trebe inca odata senzatia aia de goliciune :D -_- :lol:

 

P.S.: intr-adevar, motorul e superb, il recomand cu incredere. E cel mai vanos DR pe care am mers si o sa merg vreodata. Are niste "trucuri" in el de merge asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am un prieten care vrea sa "treaca clasa" si vrea sa schimbe motorul.

Are o Hyosung GT 650R practic noua, are vreoo 2000 de km facuti, regim de plimbare.

L-ar interesa un schimb cu o enduroaica in stare buna, 2 sau 4 timpi, peste 250 ccm.

Nici el nu stie exact ce vrea :D , dar e deschis la oferte.

 

@Lupu, colegul tau ar fi interesat de un schimb?

Noroi bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zidaru: "trucurile" alea au constat in vreo 2 ani de studii si incercari plus o groaza de bani prapaditi; o sa fiu succint: motorul bine pus la punct in primul rand sa fie in parametri din fabrica; in al doilea rand are pe ea un carburator Dell'orto jetat pt KTM LC4 620 + o evacuare cap coada facuta special, dupa mai multe masuratori si incercari; la toate astea se adauga un ambreiaj EBC kevlar care sa nu se mai uzeze in 2000 de km ca ambreiajele clasice de DR (da, atat de tare trage). In rest modificari "de bun simt": rulmenti noi la trenul de rulare, cablu de acceleratie solid, uns si reglat sa lucreze f rapid (are acceleratie scurta si rapida cadre combinata cu Dell'Orto ala fara lag [e pe shuber clasic] iti face o foarte placuta surpriza la "ciupirea" acceleratiei). Eh ar mai fi multe de spus dar poate ne vedem la vreo bere vara asta ca de cand ne "amenintam".

 

@Louis Cyphre: prietenul meu vrea sa ramana tot in zona enduro; vinde DR-ul ca n-are bani (deh, lipsa asta generala de bani) si vrea sa inceapa un proiect nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...