Petronius Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Salutare Am o intrebare legata de schimbatul bujiei la un Suzuki DR 650 RS. Daca am la dispozitie doar cheia de bujii din trusa motocicletei trebuie sa dau neaparat rezervorul jos ca sa pot scoate bujia sa o curat sau sa o schimb? Deci va rog nu-mi ziceti de tot felul de chei ca numai pe aia din trusa o am. Dupa parerea mea fara sa dau rezervorul jos nu as avea cum sa pun cheia pe bujie. Acuma ziceti si voi..........Hai salut si benzina ieftina.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 silviu2403, acum m-am trezit, cum a decurs intalnirea posesorilor de balauri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 silviu2403, acum m-am trezit, cum a decurs intalnirea posesorilor de balauri ? Asteptam pareri si eu m-am trezit tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 (editat) Pai nu i nimic mai facem una:). A fost ok ne am uitat eu la a lui si el la a mea ). Am descoperit lucruri diferite, am macat o pizza, baut o bere si cam asta a fost. Eu de fel imi place sa mi fac mereu prieteni noi cu aspiratii asemanatoare. Poate reusim sa facem si ceva iesiri impreuna pe coclauri, ca doar avem atatea forestiere care astepta sa fie cucerite. Propun sa ne intalnim o zi pe saptamana, ce daca suntem putini acum. Wk asta sunt plecat dar wk viitor as vrea sa o scot pe "vacuta" la pascut. Poate facem o tura. Daca e cineva interesat eu am un traseu in minte. Editat August 7, 2010 de silviu2403 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 @petronius daca dai jos carena stanga, ar trebui sa mearga fara probleme poti schimba bujia si fara sa dai jos rezervorul, eu am facut-o si a mers destul de usor. grija mare la mana, cand slabesti bujia, daca iti scapa mana in marginea de jos a rezervorului risti o taietura urata(tot ca mine) bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Louis Am dat jos rezervorul si asa am reusit sa umblu la ambele bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 mai, da' laconic mai esti.. da si tu detalii cum se comporta utilaju' cu bujii noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salut Pai sunt laconic pt ca dupa ce am reusit sa schimb bujiile am si scos calul la niste ture. Parca trage ceva mai bine, oricum tragea in draci si inainte. Despre consum benzina inca nu stiu, sa fac o tura mai lunga (400-500 km) ca sa vad daca s-a schimbat in bine. Bujiile vechi aratau perfect. Am fost la un amic, mecanic auto, sa-mi dea o lera si a zis ca puteam linistit sa mai merg cu ele. Le tin de rezerva. Am umblat la bujii pt ca in cartea motoretei zice ca la 12000-24000-etc. trebuie schimbate bujiile. In bord am acum 36135 km. O nu o fi real nu stiu Daca ma iau dupa cartea de service cu care a venit mobra din Germania asa ar trebui. Hai salut si benzina ieftina....................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Transalp din '99 , 2200 e 0722 348 326 Editat August 9, 2010 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Transalp din '99 , 2200 e 0722 348 326 Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. daca nu mananca ulei, il iau eu ! am un nou record, bucuresti-constanta si retur, ( mers nesimtit pt un monocilindru) 2.5l la 500km ( de ulei desigur) acum fabuland, daca mobra asta avea un v2, fara consumuri de ulei, era de departe best bike in the world. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. Buna, Legatura e ca e soft enduro si nu am zis ca e mai buna sau mai rea ci doar ca informatie,,, Acu si tu,, cand vrei sa vinzi ceva cu cat stie mai multa lume cu atat cresc sansele Nu am vrut sa supar pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 daca nu mananca ulei, il iau eu ! am un nou record, bucuresti-constanta si retur, ( mers nesimtit pt un monocilindru) 2.5l la 500km ( de ulei desigur) Te-am luat: 1.6 L de ulei la 200 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salut! Am nevoie de un sfat/parere. Mobra mea cred ca are personalitate multipla, cand ma incanta la maxim , cand ma scoate din sarite. Ce se intampla, de doua saptamani a inceput aleatoriu sa se opreasca sau sa refuze sa porneasca, dupa o serie de investigatii am constatat ca ramane fara scanteie dar nu reusesc sa-mi dau seama de unde i se trage. Am verificat/curatat contactul, verificat/curatat tot ce inseamna mufa, contact, buji schimbate, bobine verificate, magnetou ok DAR cand o apuca nu are scanteie Daca a mai dus careva Dr-ul la psihiatru dati-mi si mie o directie ca nu stiu ce sa-i mai fac! Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia? Mesaj completat harta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia? Mesaj completat harta Pe platou, dupa Piatra Arsa, accesul cu moto este interzis. Daca totusi ajungi la Babele, ca sa cobori direct in Busteni sui motoreta in telecabina sau iti iei un mare avant de pe Caraiman. Coborarea normala in Valea Prahovei se face prin muntele Dichiu - Cuibul Dorului sau, mai greu, pe la cota 2000 - cota 1500 pe partia de schi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Te-am luat: 1.6 L de ulei la 200 km pai sa te felicit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia? Mesaj completat harta Suna interesant si f aproape de ce-mi trecea mie prin cap ptr wk urmator, ma gandeam la Bolboci, Pestera. La Babele am urcat acum 3 saptamani si intr-adevar este restrictionat traficul motorizat dupa Piatra Arsa, dar poti sa urci pe barba ta cu mana pe portofel. Traseu a fost urmatorul: Sinaia, Cuibu Dorului, platou, Piatra Arsa, Babele si retur. Drumul este ok, un pic mai dificil pe ultima bucata evident dupa Piatra Arsa. Ai din Buc si pana sus 154 Km. Daca reusesc sa-mi rezolv "scanteia" poate ne intersectam cumva, daca nu, vreme buna iti doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 (editat) Iti multumesc pentru sfaturi, eu am fost cu masina pana la Pestera acum ceva timp. E ok drumul, insa dupa bolboci nu prea e spectaculos, mergi prin padure pe forestier si cam asta e. Spre Piatra arsa gandesc ca e gol alpin si privelistea e spectaculoasa. Crezi ca merita sa ma risc pana la Babele, cam cat e "tariful" la jandarmi daca ma opresc? Bafta cu reparatia ca sa ne vedem pe traseu. Numai bine. Editat August 11, 2010 de silviu2403 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Iti multumesc pentru sfaturi, eu am fost cu masina pana la Pestera acum ceva timp. E ok drumul, insa dupa bolboci nu prea e spectaculos, mergi prin padure pe forestier si cam asta e. Spre Piatra arsa gandesc ca e gol alpin si privelistea e spectaculoasa. Crezi ca merita sa ma risc pana la Babele, cam cat e "tariful" la jandarmi daca ma opresc? Bafta cu reparatia ca sa ne vedem pe traseu. Numai bine. Vezi in poza atasata mai sus oficial intre 3000 si 6000 lei, eu am urcat, panoul l-am citit la coborare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Dar nu te a oprit nimeni inteleg, mai erau si alti temerari pe traseut cu motorizate? Ai vazut ceva jandarmi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Dar nu te a oprit nimeni inteleg, mai erau si alti temerari pe traseut cu motorizate? Ai vazut ceva jandarmi? nu mai era nimeni pe sus ca se pregatea de ploaie si fugeau toti care incotro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 2 ore de plimbat prin padure cam 1300 ml! MULT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Salut! Am nevoie de un sfat/parere. Mobra mea cred ca are personalitate multipla, cand ma incanta la maxim , cand ma scoate din sarite. Ce se intampla, de doua saptamani a inceput aleatoriu sa se opreasca sau sa refuze sa porneasca, dupa o serie de investigatii am constatat ca ramane fara scanteie dar nu reusesc sa-mi dau seama de unde i se trage. Am verificat/curatat contactul, verificat/curatat tot ce inseamna mufa, contact, buji schimbate, bobine verificate, magnetou ok DAR cand o apuca nu are scanteie Daca a mai dus careva Dr-ul la psihiatru dati-mi si mie o directie ca nu stiu ce sa-i mai fac! Merci anticipat! Problema mea persista ! Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou magnetou- ok, verificat releu decompresor- ok, masurat pick-up coil-ok, masurat power source coil -ok, verificat mese, scaune si alte contacte, mufe si altele ca ele - nimic suspect, dar mai nou nu are scanteie la prima pornire, stai, o freci, dai de zece ori la automat si cand sa se termine bateria hop, apare si prima scanteie si porneste nevinovata ca o floricica intr-o singura bujie de parca nimic nu s-ar fi intamplat si functioneaza normal......o opresti /pornesti ca o domnisoara, asculta tacita ori ce comanda, o lasi un sfert de ora nesupraveghiata si ....... povestea se repeta......ramane fara "scanteie". O luam de la capat....de zece ori la automat, baterie pe moarte...si cu ultima suflare....PORNESTE! Ma dispera mobra asta! Daca a mai trecut cineva prin "spasmele" astea va rog dati-mi o idee...daca nu, macar un CDI de inprumut ca-i ultima varianta la care ma gandesc, desi conform tabelului din manual cu rezistente si asta pare a fii OK! Merci anticipat! si benzen ieftin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 din pacate, cred ca este CDI-ul incerca sa il misti putin in suport, sau cu tot cu suport. la mine merge, o pacalesc sa porneasca. daca asta e buba, iti trimit un site din cehia de unde poti lus CDI la pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.