Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salutare

 

Am o intrebare legata de schimbatul bujiei la un Suzuki DR 650 RS. Daca am la dispozitie doar cheia de bujii din trusa motocicletei trebuie sa dau neaparat rezervorul jos ca sa pot scoate bujia sa o curat sau sa o schimb? Deci va rog nu-mi ziceti de tot felul de chei ca numai pe aia din trusa o am. Dupa parerea mea fara sa dau rezervorul jos nu as avea cum sa pun cheia pe bujie. Acuma ziceti si voi..........Hai salut si benzina ieftina..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai nu i nimic mai facem una:). A fost ok ne am uitat eu la a lui si el la a mea :crack:). Am descoperit lucruri diferite, am macat o pizza, baut o bere si cam asta a fost. Eu de fel imi place sa mi fac mereu prieteni noi cu aspiratii asemanatoare. Poate reusim sa facem si ceva iesiri impreuna pe coclauri, ca doar avem atatea forestiere care astepta sa fie cucerite. Propun sa ne intalnim o zi pe saptamana, ce daca suntem putini acum. Wk asta sunt plecat dar wk viitor as vrea sa o scot pe "vacuta" la pascut. Poate facem o tura. Daca e cineva interesat eu am un traseu in minte.

Editat de silviu2403
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petronius

daca dai jos carena stanga, ar trebui sa mearga fara probleme

poti schimba bujia si fara sa dai jos rezervorul, eu am facut-o si a mers destul de usor.

 

grija mare la mana, cand slabesti bujia, daca iti scapa mana in marginea de jos a rezervorului risti o taietura urata(tot ca mine)

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, da' laconic mai esti..

da si tu detalii

cum se comporta utilaju' cu bujii noi

?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Pai sunt laconic pt ca dupa ce am reusit sa schimb bujiile am si scos calul la niste ture. Parca trage ceva mai bine, oricum tragea in draci si inainte. Despre consum benzina inca nu stiu, sa fac o tura mai lunga (400-500 km) ca sa vad daca s-a schimbat in bine. Bujiile vechi aratau perfect. Am fost la un amic, mecanic auto, sa-mi dea o lera si a zis ca puteam linistit sa mai merg cu ele. Le tin de rezerva. Am umblat la bujii pt ca in cartea motoretei zice ca la 12000-24000-etc. trebuie schimbate bujiile. In bord am acum 36135 km. O nu o fi real nu stiu :crack: Daca ma iau dupa cartea de service cu care a venit mobra din Germania asa ar trebui. Hai salut si benzina ieftina.......................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp din '99 :crack: , 2200 e :lol:

0722 348 326

 

Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. :baldy:

 

daca nu mananca ulei, il iau eu ! ;)

am un nou record, bucuresti-constanta si retur, ( mers nesimtit pt un monocilindru) 2.5l la 500km ( de ulei desigur)

 

acum fabuland, daca mobra asta avea un v2, fara consumuri de ulei, era de departe best bike in the world.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. :baldy:

Buna,

Legatura e ca e soft enduro :D si nu am zis ca e mai buna sau mai rea ci doar ca informatie,,,

Acu si tu,, cand vrei sa vinzi ceva cu cat stie mai multa lume cu atat cresc sansele :blbl:

Nu am vrut sa supar pe nimeni :)

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu mananca ulei, il iau eu ! :baldy:

am un nou record, bucuresti-constanta si retur, ( mers nesimtit pt un monocilindru) 2.5l la 500km ( de ulei desigur)

Te-am luat: 1.6 L de ulei la 200 km ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am nevoie de un sfat/parere. Mobra mea cred ca are personalitate multipla, cand ma incanta la maxim , cand ma scoate din sarite.

Ce se intampla, de doua saptamani a inceput aleatoriu sa se opreasca sau sa refuze sa porneasca, dupa o serie de investigatii am constatat ca ramane fara scanteie dar nu reusesc sa-mi dau seama de unde i se trage. Am verificat/curatat contactul, verificat/curatat tot ce inseamna mufa, contact, buji schimbate, bobine verificate, magnetou ok DAR cand o apuca nu are scanteie :baldy:

Daca a mai dus careva Dr-ul la psihiatru dati-mi si mie o directie ;) ca nu stiu ce sa-i mai fac!

Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia?

 

 

Mesaj completat

harta

post-37101-1281433229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia?

 

 

Mesaj completat

harta

 

Pe platou, dupa Piatra Arsa, accesul cu moto este interzis. Daca totusi ajungi la Babele, ca sa cobori direct in Busteni sui motoreta in telecabina sau iti iei un mare avant de pe Caraiman. Coborarea normala in Valea Prahovei se face prin muntele Dichiu - Cuibul Dorului sau, mai greu, pe la cota 2000 - cota 1500 pe partia de schi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia?

 

 

Mesaj completat

harta

Suna interesant si f aproape de ce-mi trecea mie prin cap ptr wk urmator, ma gandeam la Bolboci, Pestera. La Babele am urcat acum 3 saptamani si intr-adevar este restrictionat traficul motorizat dupa Piatra Arsa, dar poti sa urci pe barba ta cu mana pe portofel. Traseu a fost urmatorul: Sinaia, Cuibu Dorului, platou, Piatra Arsa, Babele si retur. Drumul este ok, un pic mai dificil pe ultima bucata evident dupa Piatra Arsa. Ai din Buc si pana sus 154 Km.

Daca reusesc sa-mi rezolv "scanteia" poate ne intersectam cumva, daca nu, vreme buna iti doresc! :baldy:

post-49126-1281473108_thumb.jpg

post-49126-1281473127_thumb.jpg

post-49126-1281473142_thumb.jpg

post-49126-1281473152_thumb.jpg

post-49126-1281473169_thumb.jpg

post-49126-1281473176_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru sfaturi, eu am fost cu masina pana la Pestera acum ceva timp. E ok drumul, insa dupa bolboci nu prea e spectaculos, mergi prin padure pe forestier si cam asta e. Spre Piatra arsa gandesc ca e gol alpin si privelistea e spectaculoasa.

 

Crezi ca merita sa ma risc pana la Babele, cam cat e "tariful" la jandarmi daca ma opresc?

 

Bafta cu reparatia ca sa ne vedem pe traseu. Numai bine.

Editat de silviu2403
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru sfaturi, eu am fost cu masina pana la Pestera acum ceva timp. E ok drumul, insa dupa bolboci nu prea e spectaculos, mergi prin padure pe forestier si cam asta e. Spre Piatra arsa gandesc ca e gol alpin si privelistea e spectaculoasa.

 

Crezi ca merita sa ma risc pana la Babele, cam cat e "tariful" la jandarmi daca ma opresc?

 

Bafta cu reparatia ca sa ne vedem pe traseu. Numai bine.

Vezi in poza atasata mai sus oficial intre 3000 si 6000 lei, eu am urcat, panoul l-am citit la coborare :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu te a oprit nimeni inteleg, mai erau si alti temerari pe traseut cu motorizate? Ai vazut ceva jandarmi?

nu mai era nimeni pe sus ca se pregatea de ploaie si fugeau toti care incotro :baldy:

post-49126-1281561704_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am nevoie de un sfat/parere. Mobra mea cred ca are personalitate multipla, cand ma incanta la maxim , cand ma scoate din sarite.

Ce se intampla, de doua saptamani a inceput aleatoriu sa se opreasca sau sa refuze sa porneasca, dupa o serie de investigatii am constatat ca ramane fara scanteie dar nu reusesc sa-mi dau seama de unde i se trage. Am verificat/curatat contactul, verificat/curatat tot ce inseamna mufa, contact, buji schimbate, bobine verificate, magnetou ok DAR cand o apuca nu are scanteie :baldy:

Daca a mai dus careva Dr-ul la psihiatru dati-mi si mie o directie :D ca nu stiu ce sa-i mai fac!

Merci anticipat!

Problema mea persista :) !

Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou magnetou- ok, verificat releu decompresor- ok, masurat pick-up coil-ok, masurat power source coil -ok, verificat mese, scaune si alte contacte, mufe si altele ca ele - nimic suspect, dar mai nou nu are scanteie la prima pornire, stai, o freci, dai de zece ori la automat si cand sa se termine bateria hop, apare si prima scanteie si porneste nevinovata ca o floricica intr-o singura bujie de parca nimic nu s-ar fi intamplat si functioneaza normal......o opresti /pornesti ca o domnisoara, asculta tacita ori ce comanda, o lasi un sfert de ora nesupraveghiata si ;) ....... povestea se repeta......ramane fara "scanteie". O luam de la capat....de zece ori la automat, baterie pe moarte...si cu ultima suflare....PORNESTE! Ma dispera mobra asta!

Daca a mai trecut cineva prin "spasmele" astea va rog dati-mi o idee...daca nu, macar un CDI de inprumut ca-i ultima varianta la care ma gandesc, desi conform tabelului din manual cu rezistente si asta pare a fii OK!

Merci anticipat! si benzen ieftin! :blbl:

post-49126-1281648191_thumb.jpg

post-49126-1281648247_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate, cred ca este CDI-ul

incerca sa il misti putin in suport, sau cu tot cu suport.

la mine merge, o pacalesc sa porneasca.

daca asta e buba, iti trimit un site din cehia de unde poti lus CDI la pret rezonabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...