duc Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 salut! caut si eu un cerc de roata pe 17 sa-l pun la un xt de 600, al meu nu mai merge recuperat, poate aveti de la vreo roata cu butucul defect, spart sau ceva de genul. rog pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 de unde se poate cupara un melc de kilometraj pentru un Dr 800 din 93? multumesc maaaaaammmmmmmaaaaaaa, ce de raspunsuri dupa atatea zile de asteptare........ multumesc!!!!!!!!!!!!!!!???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 de unde se poate cupara un melc de kilometraj pentru un Dr 800 din 93? multumesc maaaaaammmmmmmaaaaaaa, ce de raspunsuri dupa atatea zile de asteptare........ multumesc!!!!!!!!!!!!!!!???????????? Avand in vedere ca ne despart vre-o 500 de km nu stiu ce sa-ti spun...in Buc de la MotorTeam. Am gasit la ei cam tot ce am cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 vezi si aici, dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 De unde fac si eu rost de niste semnalizatoare (originale suzuki ca dalea cu 15 ron gsesc usor), ceas de km + cablu, si m-ar mai interesa niste aparataoare pentru maini (dalea care se prind in 2 puncte). Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonutzbal Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 salut! un melc de kilometraj imi lipseste de la motoreta (dr 650 se) Ajutor! Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 salut, am si eu nevoie de busonul(capacul)(pe unde pui ulei) pt un Suzuki DR 650.daca stiti pe cineva care are vreunul in plus, v-as fi recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 se vinde vaca /index.php?/topic/663608-suzuki-dr-800s-big/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 De unde fac si eu rost de niste semnalizatoare (originale suzuki ca dalea cu 15 ron gsesc usor), ceas de km + cablu, si m-ar mai interesa niste aparataoare pentru maini (dalea care se prind in 2 puncte). Mersi. Un ceas de km fara cablu am eu (varianta fara turometru) si aparatori de maini originale albastre. daca te intereseaza lasa-mi mesaj pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoradn Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salutare, am o problema cu dr-u si se pare ca mesterii din Sibiu sunt toti ocupati de mama focului. Problema este cam asa, cand motorul este cald (se cam incinge prin oras) motorul se accelereaza singur si trebe s-o bag in viteza si sa frec un pic ambreiajul ca sa se domoleasca. Aveti idee din ce motiv ar putea face asta, o mai patit careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 am si eu o problema si as vrea sa stiu daca s-a mai intamplat si altora:din cate am inteles de la inceputul lui iulie benzinariile s-au aliniat la normele euro si au bagat etanol in benzina(5%), de aici si problema; initial nu stiam ce se intampla cu motocilceta, pierdea putere pe accelerare si pur si simplu nu mai are vlaga pana nu se incalzeste bine motorul; e vreo metoda ca sa o reglez sa revina la comportamentul anterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Incalzeste bine motorul. Acum ca aflu, parca si la mine se simte ceva asemanator. Si in plus, parca a scazut consumul. Adica m-am mirat de consumul redus la ultimul plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 mie mi-a crescut umpic consumul ,dar poate si din cauza ca am tras mai tare de ea;iar chestia asta cu lipsa de putere la accelerare eu am sesizat-o prima data la masina, dar am zis ca poate nu se "pupa" cu injectia da acum ca imi face si la motor care are carburator mi se pare cam nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Inseamna ca faci drumuri foarte scurte si nu are timp motorul sa se incalzeasca. Sau drumuri pe sosea, la viteza mare. Ai spus ca, atunci cand se incalzeste, trage normal. Eu oricum merg cu cartonul pe radiator. Numai asa tin la respect consumul de ulei la Tenere. La DR nu merge treaba asta. Dar, pana se incalzeste, parca nu mai trage ca inainte. Apoi, insa, no problemo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 hello pun si eu poze cu al meu care m-a dus si m-a adus pe drumuri pt care nu neaparat e facut . experienta cu el pe autostrada . sincer un pic de chin datorita sezutului care e cam ingust si iti rupe curu dupa ceva vreme , cauciucuri allroad care iar nu sunt f recomandate pt autostrazi . modificare windshield care a crapat datorita materialului prost din care a fost facut si a vantului din ungaria, in rest si-a facut treaba extraordinar in austria motorul avea un tacait de la supape dar am schimbat acolo uleiul care avea doar 1000km , am pus unul no name dar sincer merge dr-ul cu el de rupe si suna f bine . chiar mi-am luat mai mult sa am si la schimburile urmatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Ma bucur sa vad DR-ul si la drum lung, strabatand autostrazile. E printre foarte putinele motociclete enduro-touring din clasa 600 - 650 mono care poate tine o viteza de croaziera bunisoara pe autostrazi daca e nevoie. Si asta din cauza cutiei cu rapoarte lungi pe 4 si pe 5. Nici macar XTZ 660-ul care are un motor mult mai "tehnologizat" decat cel de DR nu m-a convins in ceea ce priveste viteza de croaziera. Sa ai 4500 rpm la 120 km/h (turatie la care motorul e nestresat si toarce frumos) si sa mergi daca vrei si cu 130 - 140 constant fara nici cea mai mica problema, e o chestie. DR-ul e un cal credincios care face destule chestii si daca ai grija de ea (mai ales la ulei) te duce multi km unde nici cu gandul nu gandesti. E simpla si fiabila iar peste neajunsurile constructive ("defecte" de model) se poate trece cu usurinta. Stiu, vorbeste nostalgia din mine. :friends: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Stiu, vorbeste nostalgia din mine. :friends: De ce ? La ce preturi sunt acum pe piata iti poti lua inca unul cand vrei, asa pentru suflet. Eu il tin in garaj, il ingrijesc si daca am chef sa ies cu el, bine, daca nu , nu, il pornesc, il sterg si gata. Si doua - trei iesiri pe sezon daca faci si tot isi merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) pai ia nu ma tineti voi caprele in garaj si hai la coclaureala merge DR-ul de rupe, cel mai bine ii place la munte poate facem vreo aroganta mai multi DRisti,ca tot ziceam noi anii trecuti ca facem, dregem Gabi, cand mai iesi la ture da de veste, poate ne nimerim. io am punctat deja Tabla Butii, Babele, Siriu... si lista deabea s-a deschis hai toate bune si va astept cu idei de ture pe creste si pasuni! p.s. Cicioc, tot respectu'! baga mare Editat Iunie 20, 2011 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 hehe ms acum am sa pregatesc un alt windshield mai rezistent . schimb cauciucurile am schimbat sezutul si o sa fie mult mai comod . dar pana atunci e ok de mers pe paduri asa cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) spune mai multe despre cum pregatesti winshieldul ala, ca ma intereseaza si pe mine... merci. Editat Iunie 21, 2011 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 spune mai multe despre cum pregatesti winshieldul ala, ca ma intereseaza si pe mine... merci. deja cel de pe motor nu mai e originalul are 38 cm inaltime si e facut din policarbonat cu protectie uv lucrat la cald . aceta e perfect pt dr.( nu iti mai da aerul in piept ) acum v-a trebui sa fac ceva mai mare dar la acesta din urma v-a trebui sa lucrez la rezistenta si aspect deoarece e de 50 cm inaltime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Stii cumva si ce sanse sunt sa se aschieze la rupere? Ca nu mi-ar place sa ma trezesc cu o bucata in gat la prima tranta sau, si mai rau,daca-i dau in gura pe sosea, sa se rupa din cauza curentului...ai facut ceva teste de de rezistenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Stii cumva si ce sanse sunt sa se aschieze la rupere? Ca nu mi-ar place sa ma trezesc cu o bucata in gat la prima tranta sau, si mai rau,daca-i dau in gura pe sosea, sa se rupa din cauza curentului...ai facut ceva teste de de rezistenta? eu cu asta merg cam de 1 an am si cazut:P am fost si pe autostrada cu el dimensiunea asta e perfecta pt ca nu e nici prea mare nici prea mic , rezistenta e f buna mai ales din cauza indoiturii de sus , iar daca e sa crape sau sa se rupa ..e doar din cauza unei cazaturi serioase sau lovituri serioase. cand se crapa face o dunga dupa care e preferabil sa il tot rupi de tot. eu asta am pa6tit cu originalul la un accident ... mi-a zburat in o gramada de bucati si mi-a ramas din el doar un colt indreptat spre mine . iti dai seama ca l-am rupt tot si l-am tot aruncat . materialul care il folosesc nu e un plexiglas normal , e policarbonat care e mai rezistent si mai maleabil . plexiglasul crapa f usor si e mult mai casant Editat Iunie 23, 2011 de cicioc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 si cum ai facut prelucrarea la cald ? ma intereseaza mai ales cum ai mantzocarit buza aia de sus, ca acolo e tot spilu la protectie ok de vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 si cum ai facut prelucrarea la cald ? ma intereseaza mai ales cum ai mantzocarit buza aia de sus, ca acolo e tot spilu la protectie ok de vant. numai la cald se poate altfel nu ai cum . si se pune pe o rola altfel risti sa nu iasa uniform Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.