scabron Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 simeringurile de ulei le-am schimbat io recent la un djebel din 91. ce anume te intereseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lauris Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 simeringurile de ulei le-am schimbat io recent la un djebel din 91. ce anume te intereseaza? cum sa desfac telescopul adica sa scot jamba din partea de jos (la exterior trebuie un imbus de 10 iar la interior un "T" la care nu stiu cat e hexagonul) ca daca folosesc doar imbusul se invarte in gol si trebuie tinut pe interior cu acel Teu. Tu cum ai procedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) sper ca nu e bai daca iti dau un link extern catre advrider (de la postul #2892 incolo) , da numa ce am explicat acolo de curand. e in engleza, dar cred ca te descurci. ti-as imprumuta chiar ustensila fabricata pentru ocazia asta, da din nefericire am fost cam entuziast si am polizat prea mult laturile patratului, asa ca risti sa strici hexul interior. in alta ordine de idei. cu ocazia schimbarii lantului de distributie, logic ca a trebuit sa desfac motoru. adica implicit si capacul de chiulasa (sper sa nu busesc termenii tehnici, e capacul cel mai de sus, de care se prin capacelele de vizitare / reglare a jocului supapelor). cand l-am pus la loc prima data, am folosit niste silicon de etanseizare d-ala rosu, pt temperaturi inalte strat f fin (aprox 0.5mm). dupa aprox 2 sapt, a inceput sa pise ulei pe la garnitura pe undeva prin zona bujiilor. am zis ca nu am pus io silicon suficient, si aseara am dat jos din nou capacul si am pus acum undeva la 1.5 - 2 mm. eh, amu nu ca pisa, curge in toata regula. mentionez ca am curatat inainte suprafata cu mare grija si am si degresat-o, iar pe silicon zice ca tine pana pe la 360 de grade. chestia e ca io cand am surubait la motor mi-am luat un set complet de garnituri. din care lipsea fix garnitura asta de la capac. ma uit acum si pe shema din catalogul oem si nici acolo nu au. voi cum dumnezeu ati procedat ? Editat Iunie 30, 2011 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 sper ca nu e bai daca iti dau un link extern catre advrider (de la postul #2892 incolo) , da numa ce am explicat acolo de curand. e in engleza, dar cred ca te descurci. ti-as imprumuta chiar ustensila fabricata pentru ocazia asta, da din nefericire am fost cam entuziast si am polizat prea mult laturile patratului, asa ca risti sa strici hexul interior. in alta ordine de idei. cu ocazia schimbarii lantului de distributie, logic ca a trebuit sa desfac motoru. adica implicit si capacul de chiulasa (sper sa nu busesc termenii tehnici, e capacul cel mai de sus, de care se prin capacelele de vizitare / reglare a jocului supapelor). cand l-am pus la loc prima data, am folosit niste silicon de etanseizare d-ala rosu, pt temperaturi inalte strat f fin (aprox 0.5mm). dupa aprox 2 sapt, a inceput sa pise ulei pe la garnitura pe undeva prin zona bujiilor. am zis ca nu am pus io silicon suficient, si aseara am dat jos din nou capacul si am pus acum undeva la 1.5 - 2 mm. eh, amu nu ca pisa, curge in toata regula. mentionez ca am curatat inainte suprafata cu mare grija si am si degresat-o, iar pe silicon zice ca tine pana pe la 360 de grade. chestia e ca io cand am surubait la motor mi-am luat un set complet de garnituri. din care lipsea fix garnitura asta de la capac. ma uit acum si pe shema din catalogul oem si nici acolo nu au. voi cum dumnezeu ati procedat ? De obicei, la capacul chiulasei nu se foloseste garnitura, deoarece axa cu came se fixeaza jumate in chiulasa si jumate in capacul chiulasei. O garnitura acolo ar modifica cotele. Nu stiu cum e la DR dar probabil e la fel. Eu folosesc silicon rosu (gasket sealant) dupa ce, desigur, ma asigur ca suprafetele sunt plane si curate. Apoi strang alternativ, in cruce, suruburile capacului chiulasei cu acelasi cuplu. Folosesc o cheie dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Nu are garnitura acolo la DR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Nu are garnitura acolo la DR. deci vine direct metal pe metal... sec ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 pentru un coleg pun anuntul Crash bars marca Five Stars NOI (cu toate chitibusurile) pt. DR Big 800 Model SR42 cu 100,-. (pret in magazin 180) 0751223726 robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 da pentru dr-ul RS meu de 650 unde gasesc niste crash bar-uri ?si cam la ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) deci vine direct metal pe metal... sec ?! Nu sec. Cu gasket sealant. Adica pasta de etansare. Ai facut bine prima oara. Probabil a prins un gunoi sau nu sunt suprafetele drepte (au zgarieturi) sau n-au fost perfect curate si degresate sau n-ai strans la fel suruburile sau le-ai strans incepand dintr-o parte si terminand in alta. Editat Iulie 1, 2011 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Salutare, doar ce am luat DR-ul si deja am ceva probleme Nu mai porneste. Bateria am luat-o noua acum 2 zile, bujiile noi, benzina are . Motocicleta a sta 1 an in garaj nepornita, am reusit sa o pornesc acum 2 zile dar acum nu mai vrea deloc. Am incercat si cu cabluri sa iau curent de la o masina si degeaba. Ce am observat este ca pe la capacul din dreapta, cred ca acolo este ambreiajul, atunci cand motorul era pornit si statea pe loc pierdea ceava ulei, asta ma gandesc ca se rezolva cu silicon rosu. O alta surpriza am avut cand am vrut sa verific filtrul de aer, lipsea din cutie (trebuie sa cumpar). Nu stiu ce sa mai verific la ea sa o fac sa porneasca. Are pornire numai la buton. Modelul este DR 650 RSE din 1993. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 si eu cand mi-am luat DR-ul am avut ceva probleme cu pornirea(mentionez ca al meu e doar cu kick-starter), cred ca tot din cauza ca am luat motoru dupa ce a stat ceva vreme si le-am rezolvat dupa ce am curatat carburatorul(a curs o gramada de negreala).Nu stiu daca te ajuta prea mult dar poti incerca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 si eu cand mi-am luat DR-ul am avut ceva probleme cu pornirea(mentionez ca al meu e doar cu kick-starter), cred ca tot din cauza ca am luat motoru dupa ce a stat ceva vreme si le-am rezolvat dupa ce am curatat carburatorul(a curs o gramada de negreala).Nu stiu daca te ajuta prea mult dar poti incerca. O sa incerc sa curat carburatorul, multumesc pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) deci vine direct metal pe metal... sec ?! Salut baietu Cand am facut garnituri am folosit silicon negru GASKET MAKER black. Deja de cand am terminat reconditionarea am bagat kilometri la greu si nu am nici o picatura de ulei pe la capacele laterale si nici la cel de sus. Foarte important, eu am degresat totul cu diluant si trebuie lasat cam 20 minute sa se usuce bine, astfel o sa se formeze o garnitura de cauciuc, iar la strangere, "in cruce" e tehnica. Deja stii cred, ca mi-ai vazut posturile pe celalat site. As fi foarte bucuros daca o sa ai odata timp sa imi spui in cam ce consta operatiunea de intindere a balansierului si ce zgomote scoate ala. Nu am umblat niciodata la el.Suspectez o mica galagie de inceput in partea stanga ca o scartaiala. Editat Iulie 1, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Salutare, nu am mai dat p-acilea de multisor dar, de veni momentul sa ma mai laud si eu cu vaca... a inplinit 70 de mii si inca merge, binisor pentru varsta ei, zic eu. Pe cand bagam si noi o intalneala??? macar astia din zona, sa ne mai dam cu parerea de una, de alta, ca-i mai greut se pare din taste Apropo, de plictiseala, pana reusim sa ne vedem (care cu care nu stiu) are cineva un CDI care refuza sa mai functioneze si sta aruncat, evident pentru DR?? dau de-o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Multi inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Salutare Dupa aprox 25000 km a venit vremea ca sa faca si vaca mea figuri. Problema e urmatoarea: ramane frana blocata pe spate. Apas pedala si nu mai revine. Acum m-am intors din drum, la prima curba dupa plecarea de acasa am ramas franat )) Sa fie din cauza ca placutele sunt prea uzate? Nu m-am uitat la ele inca. Postez mesajul asta si ma duc sa vad. Heeeeeeeeeellppp. Motocicleta este un DR 650 RS din 1996. Multumiri tuturor celor care imi vor da ceva sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Salutare Dupa aprox 25000 km a venit vremea ca sa faca si vaca mea figuri. Problema e urmatoarea: ramane frana blocata pe spate. Apas pedala si nu mai revine. Acum m-am intors din drum, la prima curba dupa plecarea de acasa am ramas franat )) Sa fie din cauza ca placutele sunt prea uzate? Nu m-am uitat la ele inca. Postez mesajul asta si ma duc sa vad. Heeeeeeeeeellppp. Motocicleta este un DR 650 RS din 1996. Multumiri tuturor celor care imi vor da ceva sfaturi. verifica pistoanele din etrier. sigur s-a strans mizerie acolo si nu mai isi revin . verifica;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) Salutare, doar ce am luat DR-ul si deja am ceva probleme Nu mai porneste. Bateria am luat-o noua acum 2 zile, bujiile noi, Daca ai cumparat bujiile din Romanica, s-ar putea sa ai o surpriza cand le scoti sa le verifici... Mai pe scurt: bujiile ce se vand la noi sunt de proasta calitate, chiar daca scrie NGK sau Champion pe ele. Am patit-o de doua ori, nu mai cumpar bujii de aici. Iti recomand sa ceri macar imprumut bujii de la cineva, despre care stii sigur ca merg, chiar daca nu sunt noi. Editat Iulie 3, 2011 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Ma poate ajuta si pe mine cineva. Cine a facut schimbul de discuri ambreiaj si a folosit EBC ? Cum se comporta. Am inteles ca cica sunt foarte dure si e posibil sa patineze. Cica ar fi o firma americana aparuta acum pe piata din Romania care comercializeaza discuri de ambreiaj mai bune. Motorul il folosesc doar pt touring fara endureala. Oare se merita sa ma orientez spre ceva cu kevlar ? Motorul e din '90 si nu cred ca au fost vreodata schimbate.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) Am rezolvat problema cu blocarea franei. Am demontat etrierul, am scos placutele apoi am apasat usor pe pedala pana au iesit pistonasele cam 4-5 mm. Dupa asta am spalat totul cu lichid de frana si am sters bine cu o carpa. Apoi am montat totul la loc si evrikaaaaaa. P.S. Voi curata la fel si pe fata asa preventiv. Mai nasol e ca placutele sunt cam duse. (((((((((((((( Editat Iulie 3, 2011 de Petronius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 ai grija si la garniturile de la etriere. si curata bine tot etrierul.. si apoi.... apa,paie si bataie! asta ii place cel mai mult DR-ului....nu-l menaja prea tare...da-i in goarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Daca ai cumparat bujiile din Romanica, s-ar putea sa ai o surpriza cand le scoti sa le verifici... Mai pe scurt: bujiile ce se vand la noi sunt de proasta calitate, chiar daca scrie NGK sau Champion pe ele. Am patit-o de doua ori, nu mai cumpar bujii de aici. Iti recomand sa ceri macar imprumut bujii de la cineva, despre care stii sigur ca merg, chiar daca nu sunt noi. Intradevar bujiile erau din Romania, am comandat altele la Louis, dar ajung la mine peste o saptamana. Acum am dat si carburatorul jos sa il curat si in interior avea ceva de parca era namol, nu foarte mult dar suficient cat sa blocheze ceva pe acolo. Sper sa o rezolv maine sau poimaine ca deja nu mai rezist sa ma uit la ea si sa nu merg cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 succes cu reparatia! si ai grija cu garniturile alea de la carburator ca la mine erau coapte si a trebuit sa le schimb, pt ca imi curgea benzina si daca statea 2-3 min cu motorul oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 succes cu reparatia! si ai grija cu garniturile alea de la carburator ca la mine erau coapte si a trebuit sa le schimb, pt ca imi curgea benzina si daca statea 2-3 min cu motorul oprit. Nu am observat sa aibe ceva probleme la garnituri dar multumesc pentru sfat, o sa incerc sa verific totul cu atentie ca sa nu mai fie nevoie sa il mai desfac inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Cum sunt la prima motocicleta si nu prea am experienta, as vrea sa stiu daca la dr-ul meu se pot regla culbutorii?pt.ca se aude un tacanit si un baiat mi-a zis ca ei sunt de vina.Acum o fi bine daca ma duc undeva sa mi-i regleze(asta in cazul in care se regleaza)? In plus la mers(70-80km/h la 3500-4000rot/min) se mai aude un mic tacanit pe langa cel al culbutorilor si e de frecventa mai mare, ce-o putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.