Lupu Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Uite AICI lant DID, pret foarte bun, Romi e baiat serios, iti vine in maxim 5 - 6 zile. Nu fac reclama, e doar o recomandare. P.S.: ala care n-a auzit ca DID face si lanturi de distributie e un papagal. Toti papagalii se apuca sa vanda acum diverse si "se pricep" de numa numa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) Eu as zice ca este peste media preturilor. DID este in jur de 50 euro si se comporta foarte bine. Incearca la un magazin moto - poate au piese OEM (preturile sunt surprinzator de bune) PS: stai cuminte cu incarcatul tijei intinzatorului ca o sa strici dantura pinioanelor (ax came + arbore) si atunci sa vezi distractie cautand piese... O sa pui lant nou si o dai vina ca nu este de calitate - o sa se duca repede (copiaza pasul pinioanelor) Modelul de intinzator pe care il am eu e cel cu surub pe mijloc si arc de ceas care se strange si se regleaza automat. El a mai fost incarcat probabil de fostul proprietar. Din pacate pentru a putea pune motorul pe picioare a trebuit sa il incarc la sudura cu sarma, polizat la capat . Asa i-am marit putin cursa. Nu ma va deranja pe viitor pentru ca el se va strange (in cazul unui lant nou). Am reusit sa intind lantul de distributie, dar nu l-am strans la maxim, am lasat putina lejereala. Intinzatorul apasa pe patina care la randul ei tensioneaza lantul, deci nu are ce sa strice. Oricum se stie chiar si in cazul schimbarii transmisiei ca e recomandat schimbul si de pinioane. Am reusit sa pornesc motorul aseara si acel zgomot a disparut. E silentioasa acum, dar asta nu ma face sa renunt la achizitionarea unuia nou. Am avut ceva de furca cu distributia, pt ca sarise de pe punct si noroc de acest topic. Am luat pagina cu pagina de la inceput si am descoperit tehnica reglarii.( Foarte bun ca informatie, dar din pacate sarac in detalii si poze) Probabil o sa postez pe topicul meu alaturi de poze ...cum ar trebuie puse semnele pentru cei care se vor confrunta prima data cu aceasta problema. Uite AICI lant DID, pret foarte bun, Romi e baiat serios, iti vine in maxim 5 - 6 zile. Nu fac reclama, e doar o recomandare. P.S.: ala care n-a auzit ca DID face si lanturi de distributie e un papagal. Toti papagalii se apuca sa vanda acum diverse si "se pricep" de numa numa... iti multumesc mult ! si totusi din ce vad eu acolo e pt alt model ? Modelul meu este suzuki dr 650 rs sp42b (1990) MORSE by Borg Warner ---- ce am mai gasit despre firma asta din pacate germana la mine e la pamant uite ce scrie la did: "Endlose Steuerkette - Lieferung nach VerfĂźgbarkeit von Borg Warner Morse (Tourmaxverpackung) oder DID - Made in Japan und in ErstausrĂźsterqualität - fĂźr ein direktes Vernieten am Fahrzeug nutzen Sie bitte unsere offenen Steuerketten mit beigelegtem Schloss" deci sunt ambele la acelasi nivel ? Editat Septembrie 23, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Modelul de intinzator pe care il am eu e cel cu surub pe mijloc si arc de ceas care se strange si se regleaza automat. El a mai fost incarcat probabil de fostul proprietar. Din pacate pentru a putea pune motorul pe picioare a trebuit sa il incarc la sudura cu sarma, polizat la capat . Asa i-am marit putin cursa. Nu ma va deranja pe viitor pentru ca el se va strange (in cazul unui lant nou). Am reusit sa intind lantul de distributie, dar nu l-am strans la maxim, am lasat putina lejereala. Intinzatorul apasa pe patina care la randul ei tensioneaza lantul, deci nu are ce sa strice. Oricum se stie chiar si in cazul schimbarii transmisiei ca e recomandat schimbul si de pinioane. Am reusit sa pornesc motorul aseara si acel zgomot a disparut. E silentioasa acum, dar asta nu ma face sa renunt la achizitionarea unuia nou. Am avut ceva de furca cu distributia, pt ca sarise de pe punct si noroc de acest topic. Am luat pagina cu pagina de la inceput si am descoperit tehnica reglarii.( Foarte bun ca informatie, dar din pacate sarac in detalii si poze) Probabil o sa postez pe topicul meu alaturi de poze ...cum ar trebuie puse semnele pentru cei care se vor confrunta prima data cu aceasta problema. gresit.... limita de uzura a lantului este data de distanta dintre bolturi nu de cursa intinzatorului (si implicit a zgomotului); lantul cand se intinde ramane la acelasi numar de zale dar dispuse la o distanta mai mare - teoretic vorbind se poate intinde atat cat ii permite tenacitatea materialului; (mai exact distanta intre bolturi se mareste) prima uzura evidenta va fi pe varful pinioanelor (mai ales cel de pa axul cu came - este mai mare) urmat de o inclinare a lor... toate bune si frumoase pana cand vei pune un lant nou si va fi fortat (de intinzator) sa se aseze pe pinioane cu dantura decalibrata si in scurt timp pinioanele vor trebui sa se deformeze/uzeze in "sens invers" (stiu ca suna abstract dar asa este) copiind atat cat este posibil pasul latului de distributie; surpriza mai mare este cand cedeaza lantul dupa pasul pinionului (in varianta unui lant slab calitativ)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 deja am facut comanda de la romimoto de lantul did 250 ron cu tot cu transport. Ce spui tu mai sus este adevarat de cele mai multe ori insa lantul se da dupa pinioane. Nu exclud faptul ca e posibil sa imi fie afectate pinioanele , dar astept sa vad in iarna daca am norocul sa se nimereasca la pas cu lantul cel nou. Daca pinionul e decalibrat lantul va tinde sa sara de la locul lui. Momentan lantul de distributie nu este intins la maxim ca sa imi frece de pinioane, are o mica lejeritate plus ca in urmatoarea luna voi merge foarte usor cu el, servici-casa si retur si poate ceva iesiri lejere prin imprejurimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Din "marea mea experienta" la o distributie, mai intai se duce intinzatorul. Parerea mea este ca ar trebui sa schimbi si intinzatorul. Nu este o regula... am schimbat si eu recent lantul de distributie si am lasat intinzatorul vechi pentru ca mai mergea. Acasa am un intinzator nou in punga care asteapta sa fie montat. La tine ar trebui cu atat mai mult cu cat spui ca l-ai mantzocarit. Decizia iti apartine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 intinzatorul a fost demontat de la locul lui si desfacut. ARcul ala tip ceas este ok, tensioneaza bine. Se blocheaza rapid cand este eliberat surubul din sttangere. Nu da inapoi nici un mm decat daca surubul este strans. am incercat sa il comprim si sa il fortez ca si cum ar apasa patina pe el si sta fix. Pe tija intinzatorului in capul ei e o chestie ca o bila ce e nituita parca. Ei bine aia am incarcat-o eu. intinzatorul a fost demontat de la locul lui si desfacut. ARcul ala tip ceas este ok, tensioneaza bine. Se blocheaza rapid cand este eliberat surubul din sttangere. Nu da inapoi nici un mm decat daca surubul este strans. am incercat sa il comprim si sa il fortez ca si cum ar apasa patina pe el si sta fix. Pe tija intinzatorului in capul ei e o chestie ca o bila ce e nituita parca. Ei bine aia am incarcat-o eu. Poate are nevoie cineva de asa ceva eu m-am dat la facut curatenie prin dulapuri: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/85158-placute-fata-suzuki-dr-650-rs-mcb597/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Cam asa arata BIG-ul acum, ar mai urma furtunele de frana armate si partea estetica la iarna... in orice caz, imi place atat de mult cu rotile astea incat l-am scos de la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 iti multumesc mult ! si totusi din ce vad eu acolo e pt alt model ? Modelul meu este suzuki dr 650 rs sp42b (1990) E acelasi motor pe ele! @Hellicks_Helmet: iese bine, iese bine, ce modificari de estetica ii mai aduci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 O sa sablez si vopsesc electrostatic cadrul, scaritele si alte maruntisuri, vopsit rezervorul si crash-barul, schimbat niste autocolant pe botul mobrei.... si cam atat! Dar inainte de asta mai trebuie sa pun sus furtunele de frana armate, din teflon si o punte de rigidizare pe furca fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 E acelasi motor pe ele! @Hellicks_Helmet: iese bine, iese bine, ce modificari de estetica ii mai aduci? Da asa e. Unde am umblat eu initial nu imi dadea nimic de modelul meu, apoi insistand am gasit un site unde era trecuta lista cu toate modelele ce suporta modelul asta de lant. Surprinzator si honda era pe acolo. Oricum marti am primit coletul de acum cand o sa am timp la iarna o sa il montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Oricum marti am primit coletul de acum cand o sa am timp la iarna o sa il montez. E simplu, treaba de 2 ore maxim. Fara sa scurgi uleiul, dai motocicleta pe partea ailalta, desfaci suroabele, desfaci capacul si-l dai la o parte (cu grija la firele de curent). Apoi... iti trebuie o PRESA ca sa dai afara volanta/magnetoul. Am auzit ca unii s-au chinuit sa il schimbe fara sa dea volanta afara. Cred ca iti ia 2 zile de chinuiala. Faci la strungar o presa simpla si va merge la 2-3 folosiri (pana sa se fuche ca-s facute din "fier mort" ). Apoi dai jos lantul si il pui pe ala nou cu grija la semne ca altfel o sa mearga dezechilibrat. Montezi la loc "intinzatorul" ala manual, volanta, capacul si cam aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 E simplu, treaba de 2 ore maxim. Fara sa scurgi uleiul, dai motocicleta pe partea ailalta, desfaci suroabele, desfaci capacul si-l dai la o parte (cu grija la firele de curent). Apoi... iti trebuie o PRESA ca sa dai afara volanta/magnetoul. Am auzit ca unii s-au chinuit sa il schimbe fara sa dea volanta afara. Cred ca iti ia 2 zile de chinuiala. Faci la strungar o presa simpla si va merge la 2-3 folosiri (pana sa se fuche ca-s facute din "fier mort" ). Apoi dai jos lantul si il pui pe ala nou cu grija la semne ca altfel o sa mearga dezechilibrat. Montezi la loc "intinzatorul" ala manual, volanta, capacul si cam aia e. parca trebuia sa schimbe lantul de distribuitie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 pai ala il schimb..numai ca tre sa desfac la ambreiaj...m-au trecut fiorii pe sira spinarii cand am auzit de presa, volanta. Din ce am vazut eu pe net e un pic de treaba. lantul a venit inchis deci tre sa dau jos oala de la ambreiaj si pinionul de jos. Momentan fiind cu serviciul si cu mancarimea asta in talpa nu prea imi convine sa stau pe dreapta. Si asa mai am exact 1 luna si o garez. Sa mai profit putin de vremea frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 pai ala il schimb..numai ca tre sa desfac la ambreiaj...m-au trecut fiorii pe sira spinarii cand am auzit de presa, volanta. Din ce am vazut eu pe net e un pic de treaba. lantul a venit inchis deci tre sa dau jos oala de la ambreiaj si pinionul de jos. Momentan fiind cu serviciul si cu mancarimea asta in talpa nu prea imi convine sa stau pe dreapta. Si asa mai am exact 1 luna si o garez. Sa mai profit putin de vremea frumoasa. pai pentru distributie nu iti trebuie scule speciale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Iti trebuie: ca sa dai magnetoul (rotorul, volanta) jos. Dar daca merge si fara sa-l dai jos, atunci doar scule obisnuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Stie cineva cum se regleaza telescopul cu gaz de pe Suz DR 650? Are un surub de reglare si o contra dar nu am umblat inca si as vrea un sfat. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Iti trebuie: ca sa dai magnetoul (rotorul, volanta) jos. Dar daca merge si fara sa-l dai jos, atunci doar scule obisnuite. guys.... este pe partea opusa magnetoului.... desfaci doar oala ambreiajului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 pai pentru distributie nu iti trebuie scule speciale.... Wow LOL da, corect. Deci ERATA - nu stiu de ce dracu ma gandeam la lantul balansierilor :lol: Nu, nu iti tre' nici o scula speciala la distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Wow LOL da, corect. Deci ERATA - nu stiu de ce dracu ma gandeam la lantul balansierilor :lol: Nu, nu iti tre' nici o scula speciala la distributie... ... stiu eu totusi o scula "speciala" de care s-ar putea sa ai nevoie la distributie... este vorba de o bucata de jeans (d'ala adevarat) sa pui intre pinioane (pentru blocare - nu deterioreaza dantura) ca sa desfaci surubul de la oala ambreiajului. nu prea ai cum sa ti contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Ei bine, pt tinut contra exista scula speciala. Dar nu merita atata timp cat existe metode altrnative, mai mult sau mai putin ortodoxe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Ei bine, pt tinut contra exista scula speciala. Dar nu merita atata timp cat existe metode altrnative, mai mult sau mai putin ortodoxe . si daca nu ai bani de una "noua" bagi direct maneca de la salopeta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj ) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale) Editat Octombrie 1, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj ) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale) mege si cu lemn - doar ca trebuie sa ai grija pe unde raman aschiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 -stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual) -sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 -stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual) -sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura incearca cu un KIT de reparatie cabluri ambreiaj si acceleratie din Louis (este vreo 5 euro si are si elementele de fixare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.