Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj :)) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale)

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj :)) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale)

mege si cu lemn - doar ca trebuie sa ai grija pe unde raman aschiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual)

 

-sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual)

 

-sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura

 

incearca cu un KIT de reparatie cabluri ambreiaj si acceleratie din Louis (este vreo 5 euro si are si elementele de fixare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- pe al meu l-am facut dintr-un cablu de frana pentru bicicleta. Atentie model de cablu mai gros , cu mantaua aferenta costa 5 ron.

 

Pe capetele cablului am avut elemente de fixare prevazute cu surub strangere pe interior. Se desfac suruburile, se baga cablul se strange la loc si gata. Toata operatiunea pana in 10 lei cu tot cu berea pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc de "solutii". Eu aveam de ceva vreme un kit din asta de reparatie de la louis, dar am constat cu stupoare ca are doar un singur capat din asta cu surubel pe interior de diametrul care imi trebuie mie si acum caut o solutie ca sa pun ceva asemanator si in capatul celalalt. o sa incerc pe la magazine din astea de biciclete (cum cred ca ai facut si tu irinel2006), cine stie poate gasesc ceva util si ies si mai ieftin. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc de "solutii". Eu aveam de ceva vreme un kit din asta de reparatie de la louis, dar am constat cu stupoare ca are doar un singur capat din asta cu surubel pe interior de diametrul care imi trebuie mie si acum caut o solutie ca sa pun ceva asemanator si in capatul celalalt. o sa incerc pe la magazine din astea de biciclete (cum cred ca ai facut si tu irinel2006), cine stie poate gasesc ceva util si ies si mai ieftin. :cheers:

 

merge si cu cel de frana de bicicleta dar este mai firav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei drept eu m-am jucat ...am luat un surub am polizat filetul si am ajuns la diametru bun. Dupa aia am taiat la dimensiune cilindru...am prins in menghina am gaurit cu un burghiu mic ...apoi am facut filet pe interior....am bagat surub...si distractia s-a terminat. Toate astea le-am facut cu o bere langa...

 

 

Solutii sunt ...doar sa ai scule si idei.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei drept eu m-am jucat ...am luat un surub am polizat filetul si am ajuns la diametru bun. Dupa aia am taiat la dimensiune cilindru...am prins in menghina am gaurit cu un burghiu mic ...apoi am facut filet pe interior....am bagat surub...si distractia s-a terminat. Toate astea le-am facut cu o bere langa...

 

 

Solutii sunt ...doar sa ai scule si idei.

 

am vazut in trecut reparatii facute cu o stutz dintr-o conducta de frigider, se gaurea pe lateral si se cositorea firul in interior (inainte de a face lipitura se desfacea/rasfira cablul in bucsa pentru o mai buna rezistenta).

 

operatia de mai sus am vazut-o la cabluri de ambreiaj (chiar tinea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut in trecut reparatii facute cu o stutz dintr-o conducta de frigider, se gaurea pe lateral si se cositorea firul in interior (inainte de a face lipitura se desfacea/rasfira cablul in bucsa pentru o mai buna rezistenta).

 

operatia de mai sus am vazut-o la cabluri de ambreiaj (chiar tinea)

 

chiar suna bine varianta asta si nici nu necesita prea multe scule, o sa incerc asa

 

Foarte buna pana acum metoda de a face capete la cablu; cum nu am avut conducta deaia de frigider, am folosit o antenuta mai veche, am dat gaura pe lateral si am cositorit-o in interior(aviz amatorilor: nu va zgarciti cu rasfiratul firelor, trebuie desfacute in toate directiile pt. ca alfel nu are de ce sa se prinda cositorul si o sa cedeze cablul imediat, cum mi s-a intamplat si mie la prima incercare). Acum sunt curios cat o sa reziste, eu am tras de el in toate directiile si pare teapan, dar in orice caz am facut mai multe si le car dupa mine in caz de orice. Baieti va multumesc de sfaturi, chiar nu as fi crezut ca rezista cositorul asa bine. :ok:

 

post-61400-0-54460000-1318057221_thumb.jpg (astea sunt de rezerva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar suna bine varianta asta si nici nu necesita prea multe scule, o sa incerc asa

 

Foarte buna pana acum metoda de a face capete la cablu; cum nu am avut conducta deaia de frigider, am folosit o antenuta mai veche, am dat gaura pe lateral si am cositorit-o in interior(aviz amatorilor: nu va zgarciti cu rasfiratul firelor, trebuie desfacute in toate directiile pt. ca alfel nu are de ce sa se prinda cositorul si o sa cedeze cablul imediat, cum mi s-a intamplat si mie la prima incercare). Acum sunt curios cat o sa reziste, eu am tras de el in toate directiile si pare teapan, dar in orice caz am facut mai multe si le car dupa mine in caz de orice. Baieti va multumesc de sfaturi, chiar nu as fi crezut ca rezista cositorul asa bine. :ok:

 

post-61400-0-54460000-1318057221_thumb.jpg (astea sunt de rezerva)

 

:friends: :cheers: :drink: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ,daca tot am rezolvat una , am dat de alta....si anume: astazi am iesit cu motoru' la o plimbare si cand sa claxonez nu mai avea aceeasi intensitate, iar dupa vreo 5km turometrul imi arata valori complet eronate(adica la 100km/h imi arata vreo 6000rpm intr-a 5-a, desi se auzea clar ca nu erau mai mult de 4500-5000rpm)... si am tras concluzia ca nu mai incarca alternatorul, fapt demonstrat cand am ajuns acasa si am pus multimetrul pe ea( am testat functionarea alternat. asa cum scrie in manualul de service si nu incarca deloc).

Acum, intrebarea mea este, de ce face asta?(mentionez ca weekendul trecut am intins balansierul)nu am decuplat niciun cablu electric si nu am dat jos nici statorul de pe capac atunci cand am intins balans., ci pur si simplu le-am pus pe un scaun langa motor in limita lungimii cablurilor, deci chiar nu stiu din ce cauza nu-mi mai incarca.Ce ar trebui sa fac? :what:

Si daca nu cer prea mult, imi poate explica cineva cum functioneaza turometrul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ,daca tot am rezolvat una , am dat de alta....si anume: astazi am iesit cu motoru' la o plimbare si cand sa claxonez nu mai avea aceeasi intensitate, iar dupa vreo 5km turometrul imi arata valori complet eronate(adica la 100km/h imi arata vreo 6000rpm intr-a 5-a, desi se auzea clar ca nu erau mai mult de 4500-5000rpm)... si am tras concluzia ca nu mai incarca alternatorul, fapt demonstrat cand am ajuns acasa si am pus multimetrul pe ea( am testat functionarea alternat. asa cum scrie in manualul de service si nu incarca deloc).

Acum, intrebarea mea este, de ce face asta?(mentionez ca weekendul trecut am intins balansierul)nu am decuplat niciun cablu electric si nu am dat jos nici statorul de pe capac atunci cand am intins balans., ci pur si simplu le-am pus pe un scaun langa motor in limita lungimii cablurilor, deci chiar nu stiu din ce cauza nu-mi mai incarca.Ce ar trebui sa fac? :what:

Si daca nu cer prea mult, imi poate explica cineva cum functioneaza turometrul?

 

daca nu ma insel turometrul "contorizeaza" cate comenzi de descarcare primeste bobina(ele) de inductie (citeste impulsul trimis de plot-ul de pe volanta).

 

valoarea pe care o indica turometrul este jumate din impulsurile primite de bobine.

 

apropos... ia vezi merg ambele bobine?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valoarea pe care o indica turometrul este jumate din impulsurile primite de bobine.

 

apropos... ia vezi merg ambele bobine?!

 

hmm.. nu prea inteleg despre ce bobine zici. Asa pe capacul de la alternator este prins statorul si umpic mai sus este un senzor(cred ca e senzor) negru cu un varf/parte magnetic orientat pe partea exterioara a volantei(asa vine cand montezi capacul la loc), care cred ca el are rolul de a transmit impulsurile catre...ceva posibil si turometru. Si de testat o bobina cum fac/care e procedeul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.. nu prea inteleg despre ce bobine zici. Asa pe capacul de la alternator este prins statorul si umpic mai sus este un senzor(cred ca e senzor) negru cu un varf/parte magnetic orientat pe partea exterioara a volantei(asa vine cand montezi capacul la loc), care cred ca el are rolul de a transmit impulsurile catre...ceva posibil si turometru. Si de testat o bobina cum fac/care e procedeul?

 

scuze de exprimare...

 

bobinele de inductie...

 

semnalul folosit este luat de turometru din CDI si este dat intradevar de acel cititor negru (fixat pe capacul din stanga) iar impulsul este dat de magentul (mic) de pe volanta. ceea ce primeste turometrul este fix jumate din descarcarile din bujie.

 

ca sa verifici daca bocinele de inductie merg scoate pe rand cate o fisa si vezi cu care nu merge motorul - normal ar trebui sa mearga si doar cu una singura (recomand sa opresti motorul inainte sa scoti fisa ca sa nu :yikes: )

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze de exprimare...

 

bobinele de inductie...

 

semnalul folosit este luat de turometru din CDI si este dat intradevar de acel cititor negru (fixat pe capacul din stanga) iar impulsul este dat de magentul (mic) de pe volanta. ceea ce primeste turometrul este fix jumate din descarcarile din bujie.

 

ca sa verifici daca bocinele de inductie merg scoate pe rand cate o fisa si vezi cu care nu merge motorul - normal ar trebui sa mearga si doar cu una singura (recomand sa opresti motorul inainte sa scoti fisa ca sa nu :yikes: )

 

da...multumesc de ajutor.Eu acum sunt cu capacul dat jos si nu am cum sa pornesc motorul, am verificat firele sa nu fie vreunul desfacut si totul e ok.Am printate pe niste foi tabelul cu param. normali de functionare si indicatiile(acelea in ohmi intre care trebuie sa se situeze diferite componente) si dupa verificare totul e bine(bobine, stator, senzor negru).Fac precizarea ca la mine fiind dr 650 rs nu am decat o singura bobina de aprindere din care pleaca fisele catre bujii, iar daca nu mergea bobina nu ar fi functionat ieri motorul.Acum am obseervat ca bateria nu mai are electrolit in ea si e posibil sa fi cauzat rezultatele afisate de multimetru ieri, cum la alternator, fizic, totul pare in regula o sa montez le montez pe toate la loc si o sa vad ce o sa afiseze acum cu bateria reumpluta si incaracata...vedem ce-o iesi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei fratilor ce va mai fac bestiile. Mai reusiti sa le porniti pe frigul asta ?

 

Se simte frigul si in chiuloasa mea. Dimineata se cam alinta. Vrea sa ii sterg mai multe pedale si apoi porneste.

 

am tras husa pe ele...

sa nu le prinda frigul...

 

si m-am apucat de reconditionat o Jawa. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm..interesant.

 

Cei drept acum cativa ani in urma cand am avut jawa si nu visam la suzuki m-am apucat constiincios de reconditionarea ei. Am fost o mare multumire sufleteasca la vremea aceea.

 

Pacat doar ca oricat de multa munca bagai, piesele o stricau. Puneam furci noi cumparate si nu erau deloc tratate. La prima bagare in viteza se indoia axul si se rupea un colt din furca.

 

Si multe multe altele.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm..interesant.

 

Cei drept acum cativa ani in urma cand am avut jawa si nu visam la suzuki m-am apucat constiincios de reconditionarea ei. Am fost o mare multumire sufleteasca la vremea aceea.

 

Pacat doar ca oricat de multa munca bagai, piesele o stricau. Puneam furci noi cumparate si nu erau deloc tratate. La prima bagare in viteza se indoia axul si se rupea un colt din furca.

 

Si multe multe altele.......

 

eeeee............. ce vremuri......

 

atasat.... vinovata....

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...interesanta piesa. Din ce an e ? e motorul de 250 sau 350 ? Multi laudau motorul de 250 ca era foarte fiabil. Spor la treaba ! Chiar vreau sa vad cum o aduci la viata. Inca imi este dor de acel miros de benzina cu ulei ars.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...interesanta piesa. Din ce an e ? e motorul de 250 sau 350 ? Multi laudau motorul de 250 ca era foarte fiabil. Spor la treaba ! Chiar vreau sa vad cum o aduci la viata. Inca imi este dor de acel miros de benzina cu ulei ars.

 

este varianta 356 cu motor de 175.

 

din pacate nu mai are motorul original. :-L

 

din fericire are motor de CZ 175 sport nou (luat ca piesa de schimb din magazin). :rolleyes:

 

se misca treaba...

 

anexat stadiul actual....(cadru sablat+revopsit+furca fata recoditionata+vopsit 2 elemente+inceput de asamblare...)

 

pentru curiosi exista un topic separat - deja sunt off topic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...