irinel2006 Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj ) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale) Editat Octombrie 1, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj ) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale) mege si cu lemn - doar ca trebuie sa ai grija pe unde raman aschiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 -stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual) -sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 -stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual) -sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura incearca cu un KIT de reparatie cabluri ambreiaj si acceleratie din Louis (este vreo 5 euro si are si elementele de fixare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 - pe al meu l-am facut dintr-un cablu de frana pentru bicicleta. Atentie model de cablu mai gros , cu mantaua aferenta costa 5 ron. Pe capetele cablului am avut elemente de fixare prevazute cu surub strangere pe interior. Se desfac suruburile, se baga cablul se strange la loc si gata. Toata operatiunea pana in 10 lei cu tot cu berea pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 ok, multumesc de "solutii". Eu aveam de ceva vreme un kit din asta de reparatie de la louis, dar am constat cu stupoare ca are doar un singur capat din asta cu surubel pe interior de diametrul care imi trebuie mie si acum caut o solutie ca sa pun ceva asemanator si in capatul celalalt. o sa incerc pe la magazine din astea de biciclete (cum cred ca ai facut si tu irinel2006), cine stie poate gasesc ceva util si ies si mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 ok, multumesc de "solutii". Eu aveam de ceva vreme un kit din asta de reparatie de la louis, dar am constat cu stupoare ca are doar un singur capat din asta cu surubel pe interior de diametrul care imi trebuie mie si acum caut o solutie ca sa pun ceva asemanator si in capatul celalalt. o sa incerc pe la magazine din astea de biciclete (cum cred ca ai facut si tu irinel2006), cine stie poate gasesc ceva util si ies si mai ieftin. merge si cu cel de frana de bicicleta dar este mai firav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) cei drept eu m-am jucat ...am luat un surub am polizat filetul si am ajuns la diametru bun. Dupa aia am taiat la dimensiune cilindru...am prins in menghina am gaurit cu un burghiu mic ...apoi am facut filet pe interior....am bagat surub...si distractia s-a terminat. Toate astea le-am facut cu o bere langa... Solutii sunt ...doar sa ai scule si idei. Editat Octombrie 4, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 cei drept eu m-am jucat ...am luat un surub am polizat filetul si am ajuns la diametru bun. Dupa aia am taiat la dimensiune cilindru...am prins in menghina am gaurit cu un burghiu mic ...apoi am facut filet pe interior....am bagat surub...si distractia s-a terminat. Toate astea le-am facut cu o bere langa... Solutii sunt ...doar sa ai scule si idei. am vazut in trecut reparatii facute cu o stutz dintr-o conducta de frigider, se gaurea pe lateral si se cositorea firul in interior (inainte de a face lipitura se desfacea/rasfira cablul in bucsa pentru o mai buna rezistenta). operatia de mai sus am vazut-o la cabluri de ambreiaj (chiar tinea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 asa e. E buna si varianta asta. E bine de folosit ciocan de lipit si cositor, nicidecum fludor- pentru ca acesta nu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 salutare! are cineva la vanzare un stator pentru un Dr 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 salutare! are cineva la vanzare un stator pentru un Dr 650? poate te ajuta link-ul de mai jos http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+aprilia+pegaso+650---suzuki+gs500e---suzuki+dr+650---furca+fata%2baripa+-141856.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 am vazut in trecut reparatii facute cu o stutz dintr-o conducta de frigider, se gaurea pe lateral si se cositorea firul in interior (inainte de a face lipitura se desfacea/rasfira cablul in bucsa pentru o mai buna rezistenta). operatia de mai sus am vazut-o la cabluri de ambreiaj (chiar tinea) chiar suna bine varianta asta si nici nu necesita prea multe scule, o sa incerc asa Foarte buna pana acum metoda de a face capete la cablu; cum nu am avut conducta deaia de frigider, am folosit o antenuta mai veche, am dat gaura pe lateral si am cositorit-o in interior(aviz amatorilor: nu va zgarciti cu rasfiratul firelor, trebuie desfacute in toate directiile pt. ca alfel nu are de ce sa se prinda cositorul si o sa cedeze cablul imediat, cum mi s-a intamplat si mie la prima incercare). Acum sunt curios cat o sa reziste, eu am tras de el in toate directiile si pare teapan, dar in orice caz am facut mai multe si le car dupa mine in caz de orice. Baieti va multumesc de sfaturi, chiar nu as fi crezut ca rezista cositorul asa bine. (astea sunt de rezerva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 chiar suna bine varianta asta si nici nu necesita prea multe scule, o sa incerc asa Foarte buna pana acum metoda de a face capete la cablu; cum nu am avut conducta deaia de frigider, am folosit o antenuta mai veche, am dat gaura pe lateral si am cositorit-o in interior(aviz amatorilor: nu va zgarciti cu rasfiratul firelor, trebuie desfacute in toate directiile pt. ca alfel nu are de ce sa se prinda cositorul si o sa cedeze cablul imediat, cum mi s-a intamplat si mie la prima incercare). Acum sunt curios cat o sa reziste, eu am tras de el in toate directiile si pare teapan, dar in orice caz am facut mai multe si le car dupa mine in caz de orice. Baieti va multumesc de sfaturi, chiar nu as fi crezut ca rezista cositorul asa bine. (astea sunt de rezerva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 acum ,daca tot am rezolvat una , am dat de alta....si anume: astazi am iesit cu motoru' la o plimbare si cand sa claxonez nu mai avea aceeasi intensitate, iar dupa vreo 5km turometrul imi arata valori complet eronate(adica la 100km/h imi arata vreo 6000rpm intr-a 5-a, desi se auzea clar ca nu erau mai mult de 4500-5000rpm)... si am tras concluzia ca nu mai incarca alternatorul, fapt demonstrat cand am ajuns acasa si am pus multimetrul pe ea( am testat functionarea alternat. asa cum scrie in manualul de service si nu incarca deloc). Acum, intrebarea mea este, de ce face asta?(mentionez ca weekendul trecut am intins balansierul)nu am decuplat niciun cablu electric si nu am dat jos nici statorul de pe capac atunci cand am intins balans., ci pur si simplu le-am pus pe un scaun langa motor in limita lungimii cablurilor, deci chiar nu stiu din ce cauza nu-mi mai incarca.Ce ar trebui sa fac? Si daca nu cer prea mult, imi poate explica cineva cum functioneaza turometrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 acum ,daca tot am rezolvat una , am dat de alta....si anume: astazi am iesit cu motoru' la o plimbare si cand sa claxonez nu mai avea aceeasi intensitate, iar dupa vreo 5km turometrul imi arata valori complet eronate(adica la 100km/h imi arata vreo 6000rpm intr-a 5-a, desi se auzea clar ca nu erau mai mult de 4500-5000rpm)... si am tras concluzia ca nu mai incarca alternatorul, fapt demonstrat cand am ajuns acasa si am pus multimetrul pe ea( am testat functionarea alternat. asa cum scrie in manualul de service si nu incarca deloc). Acum, intrebarea mea este, de ce face asta?(mentionez ca weekendul trecut am intins balansierul)nu am decuplat niciun cablu electric si nu am dat jos nici statorul de pe capac atunci cand am intins balans., ci pur si simplu le-am pus pe un scaun langa motor in limita lungimii cablurilor, deci chiar nu stiu din ce cauza nu-mi mai incarca.Ce ar trebui sa fac? Si daca nu cer prea mult, imi poate explica cineva cum functioneaza turometrul? daca nu ma insel turometrul "contorizeaza" cate comenzi de descarcare primeste bobina(ele) de inductie (citeste impulsul trimis de plot-ul de pe volanta). valoarea pe care o indica turometrul este jumate din impulsurile primite de bobine. apropos... ia vezi merg ambele bobine?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 valoarea pe care o indica turometrul este jumate din impulsurile primite de bobine. apropos... ia vezi merg ambele bobine?! hmm.. nu prea inteleg despre ce bobine zici. Asa pe capacul de la alternator este prins statorul si umpic mai sus este un senzor(cred ca e senzor) negru cu un varf/parte magnetic orientat pe partea exterioara a volantei(asa vine cand montezi capacul la loc), care cred ca el are rolul de a transmit impulsurile catre...ceva posibil si turometru. Si de testat o bobina cum fac/care e procedeul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) hmm.. nu prea inteleg despre ce bobine zici. Asa pe capacul de la alternator este prins statorul si umpic mai sus este un senzor(cred ca e senzor) negru cu un varf/parte magnetic orientat pe partea exterioara a volantei(asa vine cand montezi capacul la loc), care cred ca el are rolul de a transmit impulsurile catre...ceva posibil si turometru. Si de testat o bobina cum fac/care e procedeul? scuze de exprimare... bobinele de inductie... semnalul folosit este luat de turometru din CDI si este dat intradevar de acel cititor negru (fixat pe capacul din stanga) iar impulsul este dat de magentul (mic) de pe volanta. ceea ce primeste turometrul este fix jumate din descarcarile din bujie. ca sa verifici daca bocinele de inductie merg scoate pe rand cate o fisa si vezi cu care nu merge motorul - normal ar trebui sa mearga si doar cu una singura (recomand sa opresti motorul inainte sa scoti fisa ca sa nu ) Editat Octombrie 9, 2011 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 scuze de exprimare... bobinele de inductie... semnalul folosit este luat de turometru din CDI si este dat intradevar de acel cititor negru (fixat pe capacul din stanga) iar impulsul este dat de magentul (mic) de pe volanta. ceea ce primeste turometrul este fix jumate din descarcarile din bujie. ca sa verifici daca bocinele de inductie merg scoate pe rand cate o fisa si vezi cu care nu merge motorul - normal ar trebui sa mearga si doar cu una singura (recomand sa opresti motorul inainte sa scoti fisa ca sa nu ) da...multumesc de ajutor.Eu acum sunt cu capacul dat jos si nu am cum sa pornesc motorul, am verificat firele sa nu fie vreunul desfacut si totul e ok.Am printate pe niste foi tabelul cu param. normali de functionare si indicatiile(acelea in ohmi intre care trebuie sa se situeze diferite componente) si dupa verificare totul e bine(bobine, stator, senzor negru).Fac precizarea ca la mine fiind dr 650 rs nu am decat o singura bobina de aprindere din care pleaca fisele catre bujii, iar daca nu mergea bobina nu ar fi functionat ieri motorul.Acum am obseervat ca bateria nu mai are electrolit in ea si e posibil sa fi cauzat rezultatele afisate de multimetru ieri, cum la alternator, fizic, totul pare in regula o sa montez le montez pe toate la loc si o sa vad ce o sa afiseze acum cu bateria reumpluta si incaracata...vedem ce-o iesi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 ei fratilor ce va mai fac bestiile. Mai reusiti sa le porniti pe frigul asta ? Se simte frigul si in chiuloasa mea. Dimineata se cam alinta. Vrea sa ii sterg mai multe pedale si apoi porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 ei fratilor ce va mai fac bestiile. Mai reusiti sa le porniti pe frigul asta ? Se simte frigul si in chiuloasa mea. Dimineata se cam alinta. Vrea sa ii sterg mai multe pedale si apoi porneste. am tras husa pe ele... sa nu le prinda frigul... si m-am apucat de reconditionat o Jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 hmmm..interesant. Cei drept acum cativa ani in urma cand am avut jawa si nu visam la suzuki m-am apucat constiincios de reconditionarea ei. Am fost o mare multumire sufleteasca la vremea aceea. Pacat doar ca oricat de multa munca bagai, piesele o stricau. Puneam furci noi cumparate si nu erau deloc tratate. La prima bagare in viteza se indoia axul si se rupea un colt din furca. Si multe multe altele....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 (editat) hmmm..interesant. Cei drept acum cativa ani in urma cand am avut jawa si nu visam la suzuki m-am apucat constiincios de reconditionarea ei. Am fost o mare multumire sufleteasca la vremea aceea. Pacat doar ca oricat de multa munca bagai, piesele o stricau. Puneam furci noi cumparate si nu erau deloc tratate. La prima bagare in viteza se indoia axul si se rupea un colt din furca. Si multe multe altele....... eeeee............. ce vremuri...... atasat.... vinovata.... Editat Octombrie 17, 2011 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) hmm...interesanta piesa. Din ce an e ? e motorul de 250 sau 350 ? Multi laudau motorul de 250 ca era foarte fiabil. Spor la treaba ! Chiar vreau sa vad cum o aduci la viata. Inca imi este dor de acel miros de benzina cu ulei ars. Editat Octombrie 18, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 hmm...interesanta piesa. Din ce an e ? e motorul de 250 sau 350 ? Multi laudau motorul de 250 ca era foarte fiabil. Spor la treaba ! Chiar vreau sa vad cum o aduci la viata. Inca imi este dor de acel miros de benzina cu ulei ars. este varianta 356 cu motor de 175. din pacate nu mai are motorul original. din fericire are motor de CZ 175 sport nou (luat ca piesa de schimb din magazin). se misca treaba... anexat stadiul actual....(cadru sablat+revopsit+furca fata recoditionata+vopsit 2 elemente+inceput de asamblare...) pentru curiosi exista un topic separat - deja sunt off topic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.