mae Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 aaaa. protectie antifurt? adica o noua problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Am scos eu pompa de benzina din rezervor, nu e mare lucru de vazut ce-i acolo si de curatzat, poate ai pus benzina dubioasa odata. Cred ca e util de verificat si furtunul ala central care intra in "injectie", poate e strangulat/obturat pe undeva... sau poate filtru de aer e foarte incarcat. Cred ca e bine sa verifici si alte "trebi" care pot opri motorul... cum ar fi senzorul de cric sau killswich'ul... zic ce-as face eu. cu siguranta.am intrebat si pe advriders si 2 mi-au zis ca s-ar putea sa fie de la filtru de benzina. uite aici postul http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=364894 mai astept sa vad ce mai zic si dupa aia o sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 motoru are acum 32500 km asa ca nu e vorba de rodaj.cand acceleratia ajunge la 5000 rot ai senzatia ca se ineaca si degeaba accelerezi, turatia cade la relanti. daca nu o accelerezi de loc ea merge foarte bine la relanti (1400 rot). mai mult ca sigur e o problema cu unul dintre injectoare, in sensul de gunoi. l-ai luat din benzina, etc... du-te la motomania si fa-i o curatire a sistemului de benzina si a injectoarelor. la turatie mica gunoiu sta "cuminte" , in sarcina il "enervezi" sistemul electronic taie gazul cand sesizeaza abateri ale parametrilor normali de functionare. daca aveai carburatie, suflai nasu in jigler si mergea tun....sau turai la maxim pana sarea gunoiu. aici nu ai cum, ca inainte sa sara el, sistemu taie gazu. cred nu are legatura cu numarul de turatii, parerea mea, d-aia ai si la 3000 si la 5000....depinde cand il simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 mai mult ca sigur e o problema cu unul dintre injectoare, in sensul de gunoi. l-ai luat din benzina, etc...du-te la motomania si fa-i o curatire a sistemului de benzina si a injectoarelor. la turatie mica gunoiu sta "cuminte" , in sarcina il "enervezi" sistemul electronic taie gazul cand sesizeaza abateri ale parametrilor normali de functionare. daca aveai carburatie, suflai nasu in jigler si mergea tun....sau turai la maxim pana sarea gunoiu. aici nu ai cum, ca inainte sa sara el, sistemu taie gazu. cred nu are legatura cu numarul de turatii, parerea mea, d-aia ai si la 3000 si la 5000....depinde cand il simte. Cred ca este o explicatie foarte pertinenta ! Un filtru de benzina, in plus, nu ar strica ! ... montat undeva, imediat dupa pompa de benzina in exteriorul rezervorului. La 990, pompa de benzina este in rezervor ..... daca nu ma insel !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_Bert Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 La 990, pompa de benzina este in rezervor ..... daca nu ma insel !? Da, pompa de benzina este chiar in interiorul rezervorului...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Ieri am incheiat plimbarea ce a avut drept scop, stabilirea consumului de benzina la LC8. Am facut plinul, am rulat constant cu viteza de 115-120km/h. Am mers pana sa scurs ultima picatura de benzina din camerele de nivel ale carburatoarelor. Cati kilometrii credeti ca am facut ? ..... fix 407.5 km. Dupa un mic calcul reiese ca motorul a papat 5.4%. Nu este rau pentru un motor de aproape 1000ccm ! Cand sa aprins beculetul de rezerva aveam parcursi exact 300 km, iar pe rezerva am mai mers 107.5 km. Aveam o canistra de 5l in top-case ! Bineanteles, daca vrei poti merge si cu 10%, insa am vrut sa vad ce consum are motorul la un rulaj civilizat. Bafta ! Sa ne traiasca vacile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Ieri am incheiat plimbarea ce a avut drept scop, stabilirea consumului de benzina la LC8.Am facut plinul, am rulat constant cu viteza de 115-120km/h. Am mers pana sa scurs ultima picatura de benzina din camerele de nivel ale carburatoarelor. Cati kilometrii credeti ca am facut ? ..... fix 407.5 km. Dupa un mic calcul reiese ca motorul a papat 5.4%. Nu este rau pentru un motor de aproape 1000ccm ! Cand sa aprins beculetul de rezerva aveam parcursi exact 300 km, iar pe rezerva am mai mers 107.5 km. Aveam o canistra de 5l in top-case ! Bineanteles, daca vrei poti merge si cu 10%, insa am vrut sa vad ce consum are motorul la un rulaj civilizat. Bafta ! Sa ne traiasca vacile ! Nu te mai juca ca o sa plingi dupa pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Nu te mai juca ca o sa plingi dupa pompa de benzina. Stiu. Nu mai fac ! A fost doar asa sa vad pe ce ma bazez ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 nah... maine ma duc la Rasnov la intalnirea transalpistilor, nu mai vine nimeni din "clubul" asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 nah... maine ma duc la Rasnov la intalnirea transalpistilor, nu mai vine nimeni din "clubul" asta? O sa fiu si eu prin zona Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 (editat) Aceasta mobra (950adv), este prima la care ma gandesc foarte serios sa o pastrez mult timp de acum inainte. Din acest motiv, in perioada iernii vreau sa o bag intr-o ampla revizie. In aceasta revizie intra si procesul de cosmetizare. Inca de cand am cumparat motorul, are vopseaua exfoliata pe o portiune mica de la ,,semicarena" din partea stanga. Nu stiu ce sa intamplat, dar ,,buba" asta (de ordin estetic) imi provoaca nervi de cate ori o vad. Initial m-am gandit sa lipesc un stiker, ceva ... in locul ala, dar ar arata ca dracu', asa ca va intreb : Am vre-o sansa sa cumpar aceste plastice noi, pentru modelul de Adv. S din 2005 ??? ... ca de 990 Adv. S, nu se potrivesc ca desen! Sau daca stiti metode de a aranja putin accidentele de pe vopseaua motocicletei. Fac vre-o treaba daca ii dau cu Polish, peste micile zgarieturi ? Stiu ... o sa-mi spuneti ca sunt normale ,,ranile" la acest gen de motor, insa eu vreau sa fiu atent cu iubita mea vaca ! Este vorba de elementul incercuit in poza ! Cu bine ! Editat August 5, 2008 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 salutare. postez aici prima oara, pentru ca de vineri am si io un 990 adventure luat de la motomania. am patit destule cu el in primul drum pana la vama veche, printre care faptul ca am ramas fara benzina (pe stefan cel mare, la intoarcere in buc!) dupa ce regulat mi se aprindea becul de benzina dupa 140-150km , iar rezervorul stanga era permanent plin. acasa am descoperit, cu cartea in mana, ca robinetul de la rezervorul stanga era inchis sper ca gasca e unita si poate iesim la plimbari candva. io vin de pe bmw ps. dupa ce il cosmetizez un pic, pun poze cu el. asfalt uscat! spuneam de poze! uite ce frumusete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 S'o stapanesti sanatos... din toate punctele de vedere! da' tobele alea le-ai montat singur? sau dealeru' pune si alceva inafara de de akra fara sa pierzi garantia? spuneam de poze! uite ce frumusete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Frumoase vaci! Sunteti norocosi. Sa aveti bafta de ele! Astept si eu ziua cand o sa pun poza pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Frumoase vaci! Sunteti norocosi. Sa aveti bafta de ele! Astept si eu ziua cand o sa pun poza pe topicul asta. Si eu la fel...cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) Hai potoliti-va, ca nu e cine stie ce de capul acestei motociclete ! E grea, nu e puternica, abia ajunge la 120km/h, haleste cat un tanc, nu ai unde sa-ti pui bagajele, te bate vantul, te rogi de ea in depasiri, te face si unul cu Loganu' ! ... nu se merita ! Nu stiu ce va place voua la acest motor ?! Editat August 7, 2008 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 S'o stapanesti sanatos... din toate punctele de vedere! da' tobele alea le-ai montat singur? sau dealeru' pune si alceva inafara de de akra fara sa pierzi garantia? e luata de la motomania, tobele Sebring puse de ei, garantia rezista suna misto tobele, ce-i drept bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_Bert Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 a plecat unu' cu un 990 Adv 2008 de la Arc spre Casa Presei Libere si dai nene pe o roata pana s-a pierdut in zare........intrebarea mea este: cum a ridicat motorul, doar din acceleratie sau a lucrat si din ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Hai potoliti-va, ca nu e cine stie ce de capul acestei motociclete ! E grea, nu e puternica, abia ajunge la 120km/h, haleste cat un tanc, nu ai unde sa-ti pui bagajele, te bate vantul, te rogi de ea in depasiri, te face si unul cu Loganu' ! petrica, nici n-ai idee!!! apropo de unu cu loganu, azi m-a facut unu, era tare fericit. eram in drum spre birou pe banda de mijloc de la arc spre casa presei (e un drum drept de vreo juma de km). avea eleron, jenti jmechere si geamuri fumurii. cand m-am oprit in dreptul lui la piata presei, avea geamu jos si l-am complimentat "super masina, e puternica rau!" nu stia ce sa zica, daca imi bat joc de el sau nu hai sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Hai potoliti-va, ca nu e cine stie ce de capul acestei motociclete ! E grea, nu e puternica, abia ajunge la 120km/h, haleste cat un tanc, nu ai unde sa-ti pui bagajele, te bate vantul, te rogi de ea in depasiri, te face si unul cu Loganu' ! ... nu se merita ! Nu stiu ce va place voua la acest motor ?! Da! Da! Stiu ca sunt nashpa vacile astea. De aia vreau si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 a plecat unu' cu un 990 Adv 2008 de la Arc spre Casa Presei Libere si dai nene pe o roata pana s-a pierdut in zare........intrebarea mea este: cum a ridicat motorul, doar din acceleratie sau a lucrat si din ambreiaj? Depinde ce calcatura ai. Daca ai 17/42 trebuie sa ciupesti nitel si din ambreiaj, insa cu 17/45 doar tragi de gaz ! Cu 16/45 ... nici nu vreau sa-mi imaginez ! Eu am ridicat-o accidental de vre-o doua ori intr-a doua, la un demajar ,,mai vanjos", doar din acceleratie. Atunci aveam 17/45, ca bagam si off, insa am revenit la 17/42. Pentru coclauri folosesc (inca) jucaria din semnatura ! Inca ceva ... daca vrei sa te apuci de ,,sportul" asta, trebuie sa-ti misti fundul spre spate, ca LC8-ul este greu pe fata. Oricum ... sa-l ridici e usor, mai greu este sa-l tii in echilibru ......... pe laterale ! petrica, nici n-ai idee!!! apropo de unu cu loganu, azi m-a facut unu, era tare fericit. eram in drum spre birou pe banda de mijloc de la arc spre casa presei (e un drum drept de vreo juma de km). avea eleron, jenti jmechere si geamuri fumurii. cand m-am oprit in dreptul lui la piata presei, avea geamu jos si l-am complimentat "super masina, e puternica rau!" nu stia ce sa zica, daca imi bat joc de el sau nu hai sanatate! Eu cred ca minti ! Loganu' ... nu-l face nimeni ! . . . . . ..... sunt posesor de Logan ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Bai ia mai lasati voi Loganul in lumea lui si hai sa ne plimbam putin in lumea noastra. care are chef de o plimbarica in weekend? pe mine m-a "parasit" nevasa si am 2 zile libere, asa ca vreau sa profit nitel de ele (pana nu se intoarce ) stiti voi cine ) hai sa scotem vacile la pascut merem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Bai ia mai lasati voi Loganul in lumea lui si hai sa ne plimbam putin in lumea noastra. care are chef de o plimbarica in weekend? pe mine m-a "parasit" nevasa si am 2 zile libere, asa ca vreau sa profit nitel de ele (pana nu se intoarce ) stiti voi cine ) hai sa scotem vacile la pascut merem? buna idee! io zic pas de data asta. leasingu a avut o luna de zile (timp in care am avut numaru provizoriu) sa imi ia numarul permanent, iar azi dim cand m-am uitat pe act am vazut ca am provizoru expirat. ma indoiesc ca au numarul meu la ei si asteptau sa-i sun. ce bine-ar fi... o sa vb cu ei, dar tare mi-e frica ca voi sta pe tusa we asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marook Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Cineva care are KTM 990 Adventure, eventual scundut ( 175 ) si care poate sa-mi spuna daca la drum semi-lung ( 2-300 km ), asfalt 50% - forestier 50%, devine obositor ( in special pentru ... "posterior" )? Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Faci o tampenie daca iti cumperi motor gandindu-te in primul rand la "posterior" 990 Adventure nu a fost inventat ca sa fie culmea confortului da' totusi eu stau pe el timp de "un plin" (adica 230-240 km touring pe asfalt romanesc +/- forestier) fara nici o apasare. Seaua poa' sa fie ultimu' lucru care sa te preocupe, o potzi schimba dupa aia cu varianta cu gel, sau cu una Corbin, sau cu una Touratech, sau itzi mai pui pur si simplu un pad Airhawk de la Louis. Multumesc mult de raspuns, dar ... nu asta am facut? ... Scuze de ignoranta, dar sunt nou pe site si nu prea ma descurc. Vreau numai sa fiu sigur ca nu fac o tampenie cumparand-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.