marook Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 In legatura cu saua moale vs mai tare si mai larga. Am stat si m-am gandit un pic pentru ca nu am experienta unora dintre voi si e posibil sa o mai dau in bara. Nu si de data asta! Sorry! E-adevarat, saua larga creaza o baza de sustinere mai buna, disipand greutatea, dar, si spun asta cunoscand ceva anatomie ..., curu' nu e plat, cel putin nu al majoritatii oamenilor. Exista puncte de presiune (spinele iliace postero-inferioare s.a.m.d ...) care, pe o baza mai dura, oricat de larga ar fi ea, preiau toata sarcina. Rolul gelului e sa redistribuie aceasta sarcina cat mai eficient. Nu spun asta doar de dragul de a fi Gigi-Contra, ci pentru ca sunt convins ca am dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Pai da. Eu ziceam doar de ce nu trebe sa fie doar moale seaua. Ca degeaba ii moale daca stai pe o fasie ingusta. Cat despre treaba cu gelu, eu presupun ca rolul lui nu ii sa fie mai moale ca buretele ci ca sa se dispuna in functie de forma sezutului fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Are cineva idee de unde pot cumpara ce se vede in poza ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Inaltatoare de ghidon sau vorbesc prostii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Oooooo ...... ce onoare !? Am fost trecuti la ,,topicuri principale" ? Sa inteleg ca se inmultesc posesorii de 950/990 ? Nu este rau ! Inaltatoare de ghidon sau vorbesc prostii ? Nu ,,vorbesti prostii" ! Chiar astea sunt ! Insa sunt putin mai speciale, in sensul ca se pot regla spre inainte/inapoi. Dupa ce am montat amortizorul de ghidon impreuna cu jugul superior, acesta este la fel ca inaltime cu cel de inainte, insa vine o idee mai in fata si cum eu nu am doar picioarele scurte ... ci si mainile, stau o idee in maini ... un pic aplecat spre fata. Daca as face rost de astfel de inaltatoare, as regla-o pe dimensiunile mele. Ce sa faci ... LC8-ul este o motoreta supradimensionata pentru statura mea, dar eu ma incapatanez si o adaptez ! Ura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Sal tuturor, ieri avui o experienta nasoala pe dihania mea. coboram din poiana brasov catre rashnov, destul de tare in turatii... intr-una din curbe, am tras de acceleratie dar nu a mai accelerat, a stat la relanti vreo 5 sec, dupa care a murit motoru. repet, eram in mers. am tras pe dreapta, am incercat sa dau la demaror, facea ca si cum nu s-ar alimenta cu benzina. am deschis capacele de la rezervoare si nu se vedea benzina deloc inauntru. noroc ca eram pe coborare, asa ca am intrat pe sosea si cu motoru oprit am ajuns pana la campingu de la rashnov, unde spre norocul meu era intalnirea motociclistilor. am luat de la baieti un bidon de 5l de benzina si am turnat in el. tot nu a pornit. am mai dat de cateva ori la buton, dupa care a murit de tot. noroc cu un baiat cu o rulota care m-a adus in bucuresti, pana in curte la motomania. azi sa vad ce-mi spun mecanicii ca are. nu a avut nici macar un simptom inainte de a muri. pur si simplu a murit!!! nasoala experienta.....cu BMWul, in cativa ani, nu am avut astfel de surprize. nici nu vreau sa ma gandesc daca mi se intampla saptamana trecuta pe Transalpina bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Hmm ... ... inclin sa cred ca este loterie, 990-urile astea ! Am mai auzit cativa care se plandg de tot felul de intreruperi, pierderi de putere, zvancneli si alte fenomene din astea. Cineva a cumparat un 990 Adv. de la KTM-MotoAdventure - Bucuresti si dupa ce a plecat cu el, sa reantors pe motiv ca directia ii trepideaza foarte tare pe la 70-80km/h. Cica a facut taraboi mare de tot. Cei de la service nu au avut ce sa ii faca, iar tipul este dispus sa mearga la ai acasa ... in Austria ! Bah ... eu nu am nici o problema cu ,,batrana mea" de 950 ! Am luat-o la 18500km, iar acum are apoape 34000km si merge ... ca in prima ei zi de viata ! Poate chiar mai bine ! Nu ma lasat nici o data ...... bine, nu e timpul trecut ! Sper sa-si vada de traba ei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 ai dreptate. si eu am impresia ca e o loterie. despre voblajul ghidonului la 70-80 km/h i-ti dau dreptate caci si al meu face la fel pe decelerare. asta am citit si pe adv si se pare ca e intalnita destul de des. cat despre taierea gazului si a puterii tot la mine ai auzit-o si inclin sa cred ca e ceva de domeniul SF mai ales ca saptamana trecuta am facut revizia cat si rescrierea map-ei si se pare ca face la fel. ieri de ex abia am ajuns acasa dupa ce in prealabil m-am plimbat pe camp si nimic, am mers pe asfalt si iar facea nasol. inclin sa cred ca este ceva legat de temperaturile de afara si e ukn senzor sau ceva care se incinge de la asfalt si da erori in computer. nu stiu banuiesc. o sa ma intorc la motoadventure si o sa pun problema din nou. tot ieri am patit si io ceva de genu relantii foarte mic si tendinte de oprire, dar i-am dat gaz si intr-un final si-a revenit. off se pare ca incep sa apara problemele.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Uite si o poza pe la 2000 de metri, fara intreruperi, fara opriri, traiasca carburatorul! 26500 km fara dureri de cap prea mari, doar un cilindru de ambreiaj si acum frina spate. Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Castravete Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Eu am niscaiva probleme suparatoare, mai exact doua. Una din ele sper sa se rezolve la prima servisare - in timp ce merg, pierde putere .. suna ca se ineaca .. si blof .. bolboroseste si moare motorul . Scade in ture.. si pur si simplu moare , ca si cum ar fi infundat. Din cate am vbit cu BDu , carburatoarele ar fi de vina , fiind murdare si nu zic nu . Saptamana asta o sa primeasca spalaturi intestinale intense ca trebe pregatita. Al doilea lucru este de ne explicat totusi , la relanti , moare motorul , brusc .. cate o data si invariabil de temperatura sau stil de mers sau ce vreti voi .. pur si simplu e ca si cum as da de buton si as omori aprinderea. Dai la demaror si o ia normal si iti continui drumul ... foarte ciudat. Inca o chestie suparatoare este sonda chimica din rezervor care s;a stricat si nu aprinde martorul de rezerva decat in momentul in care mai am decat 0 picaturi benzina .. funny . In rest cam atat .. so far so good. Bestiala mobreta. Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Uite si o poza pe la 2000 de metri, fara intreruperi, fara opriri, traiasca carburatorul!26500 km fara dureri de cap prea mari, doar un cilindru de ambreiaj si acum frina spate. Mae Si ce vrei sa zici ? In plimbarica din week-end, nu ai facut decat o fotografie ? Hai, nu fii sfios ! Mai baga niste poze, barem sa ma oftic 100% ! Daca nu eram incurcat cu apartamentul, mergeam negresit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 coboram din poiana brasov catre rashnov, destul de tare in turatii...intr-una din curbe, am tras de acceleratie dar nu a mai accelerat, a stat la relanti vreo 5 sec, dupa care a murit motoru. repet, eram in mers. probabil ai verificat sigurantza de la "ignition" si era ok, nu? am patit si eu odata ceva de genu asta si eram sa intru in panica ... concluzia mea, in cazul meu, a fost ca de la "eroare umana", adica: vara trecuta ma uitam aiurea printr-o benzinarie si am umplut pana la buza ambele rezevoare dupa care fara nici o bataie de cap am trantit capacele desupra si dupa 10 min. am plecat. Inainte de a pleca, desi stiam ca am turnat ca prostu' in rezervoare, nu m-am prins ca pe supraplinuri nu curge nimic cum ar fi fost normal si... dupa 40 de km, in plina acceleratie pe la 150 la ora, motoru a tacut brusc si pa! Orice incercare de-al reporni nu a avut nici un rezultat pe moment. Alta explicatie n-am gasit decat ca s-a facut vacuum in rezervoare, pompa de benzina nu a mai alimentat injectia care s-a "uscat", zic asta pentru ca dupa ce s-a oprit se comporta ca si cum nu mai avea benzina deloc. Remediu a fost ca am dat rezervoru' din dreapta jos, am desfacut furtunul care alimenteaza injectia, a curs de acolo nijte gaz, am pus furtunu la loc, am incarcat bateria si dupa aia a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. nah... asta a fost singura mea experientza de genu asta in 28.000 km pe motoru' asta ma gandesc ca poate si in cazul tau s-a intamplat ceva asemanator, chiar is foarte curios ce itzi spun ce-i de la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 probabil ai verificat sigurantza de la "ignition" si era ok, nu? am patit si eu odata ceva de genu asta si eram sa intru in panica ... concluzia mea, in cazul meu, a fost ca de la "eroare umana", adica: vara trecuta ma uitam aiurea printr-o benzinarie si am umplut pana la buza ambele rezevoare dupa care fara nici o bataie de cap am trantit capacele desupra si dupa 10 min. am plecat. Inainte de a pleca, desi stiam ca am turnat ca prostu' in rezervoare, nu m-am prins ca pe supraplinuri nu curge nimic cum ar fi fost normal si... dupa 40 de km, in plina acceleratie pe la 150 la ora, motoru a tacut brusc si pa! Orice incercare de-al reporni nu a avut nici un rezultat pe moment. Alta explicatie n-am gasit decat ca s-a facut vacuum in rezervoare, pompa de benzina nu a mai alimentat injectia care s-a "uscat", zic asta pentru ca dupa ce s-a oprit se comporta ca si cum nu mai avea benzina deloc. Remediu a fost ca am dat rezervoru' din dreapta jos, am desfacut furtunul care alimenteaza injectia, a curs de acolo nijte gaz, am pus furtunu la loc, am incarcat bateria si dupa aia a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. nah... asta a fost singura mea experientza de genu asta in 28.000 km pe motoru' asta ma gandesc ca poate si in cazul tau s-a intamplat ceva asemanator, chiar is foarte curios ce itzi spun ce-i de la service Uite ... AICI ... un remediu la aceasta problema ! Cred ca stiati de ea ? Daca nu ........ e simplu de facut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Si ce vrei sa zici ? In plimbarica din week-end, nu ai facut decat o fotografie ? Hai, nu fii sfios ! Mai baga niste poze, barem sa ma oftic 100% ! Daca nu eram incurcat cu apartamentul, mergeam negresit ! vrei poze? ia d-aici, mai tari ca ale lu petrica, la 2200m, transfagarasanu....transalpina....pasu urdele.... fusei singur...nemtii ma-conjurau cu bimarelile lor bafta! probabil ai verificat sigurantza de la "ignition" si era ok, nu? am patit si eu odata ceva de genu asta si eram sa intru in panica ... concluzia mea, in cazul meu, a fost ca de la "eroare umana", adica: vara trecuta ma uitam aiurea printr-o benzinarie si am umplut pana la buza ambele rezevoare dupa care fara nici o bataie de cap am trantit capacele desupra si dupa 10 min. am plecat. Inainte de a pleca, desi stiam ca am turnat ca prostu' in rezervoare, nu m-am prins ca pe supraplinuri nu curge nimic cum ar fi fost normal si... dupa 40 de km, in plina acceleratie pe la 150 la ora, motoru a tacut brusc si pa! Orice incercare de-al reporni nu a avut nici un rezultat pe moment. Alta explicatie n-am gasit decat ca s-a facut vacuum in rezervoare, pompa de benzina nu a mai alimentat injectia care s-a "uscat", zic asta pentru ca dupa ce s-a oprit se comporta ca si cum nu mai avea benzina deloc. Remediu a fost ca am dat rezervoru' din dreapta jos, am desfacut furtunul care alimenteaza injectia, a curs de acolo nijte gaz, am pus furtunu la loc, am incarcat bateria si dupa aia a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. nah... asta a fost singura mea experientza de genu asta in 28.000 km pe motoru' asta ma gandesc ca poate si in cazul tau s-a intamplat ceva asemanator, chiar is foarte curios ce itzi spun ce-i de la service au reparat motoru de ieri dupa-amiaza. era pompa de benzina busita si au schimbat-o pe garantie. din cauza faptului ca am dat destul de mult la demaror, a supraincalzit siguranta principala - aia de sub motor si a ars-o. d-aia a murit de tot. m-am dat un pic cu el ieri seara si merge ca uns. in we plec cu el in bulgaria si vreau sa fiu sigur ca nu mai face vreo figura. super ok baietii de la Motomania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 vrei poze? ia d-aici, mai tari ca ale lu mae, la 2200m, transfagarasanu....transalpina....pasu urdele.... Cred ca asa vroiai sa scrii ! Eu nu am plecat niciunde week-end-u' asta ! ....... Bag la finisaje interioare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 vrei poze? ia d-aici, mai tari ca ale lu petrica, la 2200m, transfagarasanu....transalpina....pasu urdele.... fusei singur...nemtii ma-conjurau cu bimarelile lor bafta! bai cum naiba de nu reusim noi de loc sa ne strangem mai multi niciodata? de fiecare data toti zicem ca am fost singuri pe acolo sau pe acolo si a fost frumos, mai sare atuci altu si zice ca a fost si el in cutare loc. cum sa facem sa ne intalim la o tura serioasa si sa ne dam in stil ADENTURE? ca stim fiecare din noi ca deja asta e un stil de mers si comportament in trafic si nu numai. ca de aia ne-am luat mostrii astia de abia se tina toti dupa noi deci ? reusim ceva si noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Cred ca asa vroiai sa scrii ! Eu nu am plecat niciunde week-end-u' asta ! ....... Bag la finisaje interioare ! sorry Petrica, mai greseste omu...oricum, presupun ca se aduna presiunea odata cu terminarea apartamentului... are dreptate si extremusski, ar trebui sa ne adunam candva sa discutam de pascutul vacilor... din pacate io stau in momentul asta f. prost cu week-endurile, dar mi-ar placea macar sa ne vedem la o cola intr-o seara...daca o fi si mai mult, cu atat mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Uite ... AICI ... un remediu la aceasta problema ! Cred ca stiati de ea ? Daca nu ........ e simplu de facut ! da, e o idee buna sa lasi rezervorul sa se ventileze (si) prin capac, nu pricep de ce nu au facut capacele asa din fabrica, cel putin pentru modelele europene, ca numa in state e paranoia asta cu rezervoare inchise ermetic, charcoal filter & shit instalate pe toate vehiculele. era pompa de benzina busita si au schimbat-o pe garantie. din cauza faptului ca am dat destul de mult la demaror, a supraincalzit siguranta principala - aia de sub motor si a ars-o. d-aia a murit de tot. deci pompa, nasol, n-am auzit ca pompa ar fi un known issue la 990, cati km are motoru' tau? ai aflat mai exact ce anume a patit pompa, nu de alta da' e bine de stiut... bai cum naiba de nu reusim noi de loc sa ne strangem mai multi niciodata?de fiecare data toti zicem ca am fost singuri pe acolo sau pe acolo si a fost frumos, mai sare atuci altu si zice ca a fost si el in cutare loc. cum sa facem sa ne intalim la o tura serioasa si sa ne dam in stil ADENTURE? ca stim fiecare din noi ca deja asta e un stil de mers si comportament in trafic si nu numai. ca de aia ne-am luat mostrii astia de abia se tina toti dupa noi deci ? reusim ceva si noi ? ar fi fain sa ne intalnim, eu unu' as face tot posibilul sa vin... ideal ar fi sa nu fie in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Daca stabilim o data de pe acum, fac tot posibilul sa vin. Le las balta pe toate si ma prezint regulamentar! Cel mai super ar fi undeva ,,mai in natura", nu in vre'un oras , unde am avea posibilitatea sa bem si cate ceva si sa vorbim despre subiectul principal ---> KTM 950/990 Adventure. Luna octombrie se anunta suspect de calduroasa, pate stabilim o data (si un loc) pentru inceputul lui octombrie .... aaa ? Ce ziceti ? Editat Septembrie 10, 2008 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Ma inscriu si eu. Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marook Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 vrei poze? ia d-aici, mai tari ca ale lu petrica, la 2200m, transfagarasanu....transalpina....pasu urdele.... fusei singur...nemtii ma-conjurau cu bimarelile lor bafta! au reparat motoru de ieri dupa-amiaza. era pompa de benzina busita si au schimbat-o pe garantie. din cauza faptului ca am dat destul de mult la demaror, a supraincalzit siguranta principala - aia de sub motor si a ars-o. d-aia a murit de tot. m-am dat un pic cu el ieri seara si merge ca uns. in we plec cu el in bulgaria si vreau sa fiu sigur ca nu mai face vreo figura. super ok baietii de la Motomania. Servus! Ai fost, cumva, acum aproape doua saptamani ( week-end-ul 30-31 august ) la Bilea? Am vazut un motor identic ca al tau. Stii cumva daca se potriveste saua cu gel, pentru 990, si la 950? Se potriveste (saua). Am si vazut una pe un 950 negru; arata bestial. Sincer sa fiu, sunt tare aproape sa-mi iau unul ( luna viitoare, maxim cealalta ), chiar pe asta de-ti spusei ca l-am vazut cu sa cu gel, da' tare ma tem ca nu mai e de mult de vanzare pana atunci. Nu prea vreau 990; nu vreau sa supar sau sa jignesc pe nimeni, da' nu prea am incredere in sistemele lor de injectie. Am citit prin topice, forumuri si nu numai, lucruri destul de ingrijoratoare. Prefer carburatia. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 ......... Nu prea vreau 990; nu vreau sa supar sau sa jignesc pe nimeni, da' nu prea am incredere in sistemele lor de injectie. Am citit prin topice, forumuri si nu numai, lucruri destul de ingrijoratoare. Prefer carburatia.O zi buna! Stai tu linistit ! ........ crapa altele, pana la injectie ! Problema este la senzorii care pot baga in ceata unitatea centrala de calcul. Dar si CDI-ul unui 950 poate da rateuri din cauza unui senzor, releu, contact ori siguranta care nu isi face treaba ! Bafta la achizitie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Servus!Ai fost, cumva, acum aproape doua saptamani ( week-end-ul 30-31 august ) la Bilea? Am vazut un motor identic ca al tau. Stii cumva daca se potriveste saua cu gel, pentru 990, si la 950? Se potriveste (saua). Am si vazut una pe un 950 negru; arata bestial. Sincer sa fiu, sunt tare aproape sa-mi iau unul ( luna viitoare, maxim cealalta ), chiar pe asta de-ti spusei ca l-am vazut cu sa cu gel, da' tare ma tem ca nu mai e de mult de vanzare pana atunci. Nu prea vreau 990; nu vreau sa supar sau sa jignesc pe nimeni, da' nu prea am incredere in sistemele lor de injectie. Am citit prin topice, forumuri si nu numai, lucruri destul de ingrijoratoare. Prefer carburatia. O zi buna! da, io eram pe la Bilea. ma duceam spre Sibiu. modelele noi vin cu sa de gel. e super ok. cica cea de touratech e cea mai misto, nu am avut insa ocazia sa o incerc. e super tare 990-ul ma, nu regret ca l-am luat. e puternic si impresionant. iar ciclistica e bestiala, foarte usor si intuitiv de condus. parerea mea... chestia cu defectatu, cred ca e valabila la multe motoare. atata timp cat e reparabila rapid, e suportabila. e o chestie de gustibus injectia vs. carburatia. depinde ce vrei, io prefer injectia. am pus si un sticker pe geamul fata, cu dakar. super misto Editat Septembrie 10, 2008 de dragosgeo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marook Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 da, io eram pe la Bilea. ma duceam spre Sibiu.modelele noi vin cu sa de gel. e super ok. cica cea de touratech e cea mai misto, nu am avut insa ocazia sa o incerc. e super tare 990-ul ma, nu regret ca l-am luat. e puternic si impresionant. iar ciclistica e bestiala, foarte usor si intuitiv de condus. parerea mea... chestia cu defectatu, cred ca e valabila la multe motoare. atata timp cat e reparabila rapid, e suportabila. e o chestie de gustibus injectia vs. carburatia. depinde ce vrei, io prefer injectia. am pus si un sticker pe geamul fata, cu dakar. super misto Am facut o poza cu ea, daca nu te superi. Tocmai coborasem de la Capra ( mai tii minte ce ceata si ce frig era?) si am innebunit cand am vazut-o! Sunt mort dupa motoru' asta! Daca ai rabdare, ma duc s-o trec de pe note-book pe stick, apoi in calculator ( sunt la spital, la munca ) si ti-o trimit. Am fost atat de incantat de ea ( imi plac mai mult "brunetele" decat "roscatele" ) incat am uitat sa vad ce numar are, da' stiu ca ramasesera doar Touratech-urile, luasei top-case-ul si tank-bag-ul si mi-am zis ca "asta precis e roman si a fost "calcat" de e asa precaut! ). S-o stapanesti sanatos! E superba! Scuze, nu luasei top-case-ul ... Nu pot sa-ti trimit (deocamdata) pozele; nu se incarca, nu stiu de ce. Incerc mai tarziu, sau, daca-mi dai adresa de mail / mess, ti le trimit direct. M-am bunghit de ce nu le pot trimite; sunt facute la rezolutie mare cu un aparat profesional si nu incap ( au peste 3 MB fiecare ). Daca, totusi, le vrei, da-mi adresa de mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Am facut o poza cu ea, daca nu te superi. Tocmai coborasem de la Capra ( mai tii minte ce ceata si ce frig era?) si am innebunit cand am vazut-o! Sunt mort dupa motoru' asta!Daca ai rabdare, ma duc s-o trec de pe note-book pe stick, apoi in calculator ( sunt la spital, la munca ) si ti-o trimit. Am fost atat de incantat de ea ( imi plac mai mult "brunetele" decat "roscatele" ) incat am uitat sa vad ce numar are, da' stiu ca ramasesera doar Touratech-urile, luasei top-case-ul si tank-bag-ul si mi-am zis ca "asta precis e roman si a fost "calcat" de e asa precaut! ). S-o stapanesti sanatos! E superba! Scuze, nu luasei top-case-ul ... Nu pot sa-ti trimit (deocamdata) pozele; nu se incarca, nu stiu de ce. Incerc mai tarziu, sau, daca-mi dai adresa de mail / mess, ti le trimit direct. M-am bunghit de ce nu le pot trimite; sunt facute la rezolutie mare cu un aparat profesional si nu incap ( au peste 3 MB fiecare ). Daca, totusi, le vrei, da-mi adresa de mail. cum sa ma supar de poze? e super ok. era frig intr-adevar de mureai... pune si tu pozele aici....fa-le sub 1mb fiecare, ca sa le poti pune. sau trimite-mi-le pe dragosgeo@gmail.com. bafta si ia-ti 990. n-o sa regreti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.