memyselfandI Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 sa-l restapanesti sanatos rinocerule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Mult'am ! Ati pus careva pe mobra cauciucuri HEIDENAU K60 SCOUT ??? My link Editat Mai 31, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Mult'am ! Ati pus careva pe mobra cauciucuri HEIDENAU K60 SCOUT ??? My link Eu am de anul trecut, sunt multumit, inca arata ca si noi.Nu stiu cum ii fata de pirelli ca nu am avut, dar fata de Mitas ce am avut mai inainte is mut mai bune si pe asfalt, dar mai ales pe off. Anul trecut am vazut pe Advrider pe un F800 cu care faceau RTW cu 2 persoane, dupa 9800 km aratau foarte bine, nu prea se vedea uzura pe ele. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 ajutor urgent pentru un motociclist francez i sa stricat pompa de benzina! momentan este in bucuresti! 0721376344 telefonul este al meu,si pot sa-l contactez sa rezolvat azi cu ajutorul prietenilor! mai mentionez ceva nici un prieten nu are asa model de ktm.dar daca vrei se poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) ajutor urgent pentru un motociclist francez i sa stricat pompa de benzina! momentan este in bucuresti! 0721376344 telefonul este al meu,si pot sa-l contactez sa rezolvat azi cu ajutorul prietenilor! mai mentionez ceva nici un prieten nu are asa model de ktm.dar daca vrei se poate! ... eu chiar am o pompa de benzina (de rezerva) de 950 Adv., insa am fost si eu ca tot omul la plimbare ! Nu-mi poti gasi vre'o vina pentru ca nu am stat in fata calculatorului ! L-as fi ajutat bucuros, insa ieri dimineata traversam in Bulgaria ... nu aveam cum sa vad mesajul asta ! Editat Iunie 5, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 binenteles ca nu ai vina! i-am montat o pompa sh iar azi dimineata cred ca a intrat in posesia pompei noi de la ktm pe care a platit-o deja de sambata!oricum ne-am organizat cativa prieteni si a fost ok! a si a trebuit sa-i tragem un fir pentru ca nu se mai alimenta releul pompei cu plus iar in tabloul de sigurante avea curent pe circuitul respectiv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Alexandria - Giurgiu ... un altfel de drum ... poate cel mai frumos ! duminica - 10.06.2012 ... daca aveam si gumele potrivite, era si mai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Petrica, da vad ca te plimbi iar nene bravo!! io daca anu asta ma voi axat pe enduro si nu o sa mai ies prea mult la ture lungi, am zis ca macar pentru asta mare sa ma apuc de ceva modificari pe care le aveam in gand. prima din ele pe care deja am testat-o azi dimineata este eliminarea senzorilor de aer. initial nu am crezut asa mult in ideea asta, dar azi dupa prima tura m-am convins ca am facut o alegere buna. pentru cei care merg mult prin oras cu motoarele astea mari si pe offroad, este o transformare impresionanta. nu se mai simte niciun zvac aiurea si o nesiguranta in acceleratie la turatii mici, ma refer aici intre 1500 rpm si 4000 rpm. sunt convins acum ca nicun posesor de BMW sau Honda nu se mai poate plange de KTM ca este un motor turbat. mai jos linkul de unde am luat jucarelele. urmeaza sa testez daca exista o diferenta la consum. vedem. aici link-ul: http://www.ebay.co.uk/itm/Oxygen-o2-sensor-eliminator-KTM-990-Adventure-06-on?item=251064775141&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D2%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D9100355409504150486#ht_1214wt_1103 pe de alta parte, o alta idee mai veche a mea prinde contur. am comadat o toba finala astfel incat sa pot face o adaptare de la evacuarea cu 2 tevi de acum la una singura. si azi o astept sa ajunga. sa vad acum unde voi merge sa fac adaptarea de la evacuari. revin si cu pozele cad o sa fie gata. urmatorul pas as vrea sa vad cum adaptez un rezervor suplimentar in locul unde a fost toba pe partea stanga. daca gasesc pe cineva sa mi-l faca sau al cumpar direct. mai vedem. poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Petrica, da vad ca te plimbi iar nene bravo!! io daca anu asta ma voi axat pe enduro si nu o sa mai ies prea mult la ture lungi, am zis ca macar pentru asta mare sa ma apuc de ceva modificari pe care le aveam in gand. prima din ele pe care deja am testat-o azi dimineata este eliminarea senzorilor de aer. initial nu am crezut asa mult in ideea asta, dar azi dupa prima tura m-am convins ca am facut o alegere buna. pentru cei care merg mult prin oras cu motoarele astea mari si pe offroad, este o transformare impresionanta. nu se mai simte niciun zvac aiurea si o nesiguranta in acceleratie la turatii mici, ma refer aici intre 1500 rpm si 4000 rpm. sunt convins acum ca nicun posesor de BMW sau Honda nu se mai poate plange de KTM ca este un motor turbat. mai jos linkul de unde am luat jucarelele. urmeaza sa testez daca exista o diferenta la consum. vedem. aici link-ul: http://www.ebay.co.uk/itm/Oxygen-o2-sensor-eliminator-KTM-990-Adventure-06-on?item=251064775141&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D2%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D9100355409504150486#ht_1214wt_1103 pe de alta parte, o alta idee mai veche a mea prinde contur. am comadat o toba finala astfel incat sa pot face o adaptare de la evacuarea cu 2 tevi de acum la una singura. si azi o astept sa ajunga. sa vad acum unde voi merge sa fac adaptarea de la evacuari. revin si cu pozele cad o sa fie gata. urmatorul pas as vrea sa vad cum adaptez un rezervor suplimentar in locul unde a fost toba pe partea stanga. daca gasesc pe cineva sa mi-l faca sau al cumpar direct. mai vedem. poze: Man, eu anul asta nu ma pot gandi la investitii majore pentru motocicleta (stii tu de ce !) Eu as fi fericit sa imi pot lua o pereche de cauciucuri mai de coclauri, cat despre adaptare evacuare si rezervor suplimnetar ... nici vorba ! Unde ai citit tu de chestia aia cu senzorii de aer ? O merge la tine ca ai injectie ?! ... da-mi si mie linkul daca ai asa ceva ! Apropo's ... cred ca aripa aia de SuperMoto cam blocheaza fluxul de aer spre radiator ... chiar si asa gaurita ! Am pus o intrebare ... AICI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sesZZR Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Salut. Am si eu o intrebare: e normal ca un KTM 990 adventure an 2010 tobe originale sa consume 10l%???. Banuiesc ca nu. Cam cat ar trebui sa consume? La ce sa ma uit? Am schimbat filtrul de aer deocamdata si mi-au refacut maparea la KTM cu una mai noua cica...parca merge mai frumos in ture mici dar consumul nici vorba sa fie mai mic parca dimpotriva. In general merg intre 4-5000 ture pentru ca acolo mi se pare ca merge bine. A mai patit cineva treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) Salut. Am si eu o intrebare: e normal ca un KTM 990 adventure an 2010 tobe originale sa consume 10l%???. Banuiesc ca nu. Cam cat ar trebui sa consume? La ce sa ma uit? Am schimbat filtrul de aer deocamdata si mi-au refacut maparea la KTM cu una mai noua cica...parca merge mai frumos in ture mici dar consumul nici vorba sa fie mai mic parca dimpotriva. In general merg intre 4-5000 ture pentru ca acolo mi se pare ca merge bine. A mai patit cineva treaba asta? ... si al meu consuma 10%, dar in conditiile in care il frec in treaptele 1, 2 si 3 prin coclauri ! In medie consuma cam 6% (urban/extraurban), tot asa intre 5000-5500 rot/min. Asta inseamna la mine mers afara cu 140-150km/h. Am reusit si un 5,2% la 115-120km/h, cu cineva care nu putea mai mult ! Astea in conditiile in care mobra mea este un 950 Adv.S, din 2005, pe carburatie, evacuare LeoVince si dezafectat EPC-ul care cica creste o idee consumul. Stilul meu de pilotaj nu este unul din acela ,,turbat-adolescentin", suparat pe toata lumea, schimbat numai peste 6000rot/min, ci unul mai potolit (nu neaparat de pensionar) ca al unei persoane ce nu are nimic de demonstrat, doar sa ajunga repede si in siguranta la destinatie. Apropo's ... ce autonomie ai cu un plin de rezervor ? Editat Iunie 15, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Salut. Am si eu o intrebare: e normal ca un KTM 990 adventure an 2010 tobe originale sa consume 10l%???. Banuiesc ca nu. Cam cat ar trebui sa consume? La ce sa ma uit? Am schimbat filtrul de aer deocamdata si mi-au refacut maparea la KTM cu una mai noua cica...parca merge mai frumos in ture mici dar consumul nici vorba sa fie mai mic parca dimpotriva. In general merg intre 4-5000 ture pentru ca acolo mi se pare ca merge bine. A mai patit cineva treaba asta? salut. daca te referi la consum de 10% pentru mers in oras, sa stii ca asta e un consum normal. pentru afara esta cam 6-6.5% la mers usor sportiv. deasemenea pentru off 10% e consum normal. sfatul meu este sa nu-ti mai bati capu cu consumul si sa te bucuri de plimbari cat poti de mult. nucio alta mobra de categoria asta nu poate sa-ti ofere acceleasi senzatii. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sesZZR Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Merg cam 200 km cu un rezervor, adica 10% si asta numai pe sosea nu pe coclau si un consum mixt cu localitati si ceva gen drum national autostrada. Ar trebui sa-i fac un consum numai de autostrada dar ma indoiesc ca e vreo diferenta si asta ma uimeste. Pana acum oricum am mers a consumat 9,5-10,5 % Probabil ca intr-adevar ar trebui sa ma dau si sa nu ma mai gandesc la asta dar as vrea ca totul sa fie in regula si sa remediez daca am ce mai ales ca motorul mai are cateva luni de garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Duminica am bagat o tura de aprox. 350km. Am facut plinul si am mers fix 297km pana sa aprins becul la rezerva de banzina. Am rulat cu 60-70km/h in localitate si 120-140km/h afara. Din cate imi amintesc de acum 4 ani, ,,pe rezerva" mai parcurgeam aprox. 100km. Deci pot spune ca la un rulaj omenesc, autonomia se duce undeva spre 400km. ... bine, lui @extremusski ii lua mai mult, dar si sangele lui este mai ....... in clocot ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 La mine becul se aprinde undeva intre 250-300 km, depinde de stilul de mers. Apropo, cati litrii mai avem cand se aprinde becul de rezerva? Pana acum nu am ramas fara, dar e bine de stiut. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Duminica am bagat o tura de aprox. 350km. Am facut plinul si am mers fix 297km pana sa aprins becul la rezerva de banzina. Am rulat cu 60-70km/h in localitate si 120-140km/h afara. Din cate imi amintesc de acum 4 ani, ,,pe rezerva" mai parcurgeam aprox. 100km. Deci pot spune ca la un rulaj omenesc, autonomia se duce undeva spre 400km. ... bine, lui @extremusski ii lua mai mult, dar si sangele lui este mai ....... in clocot ! sefu' nu uita ca tu din start ai rezervoru mai mare cu 3L, la noi pompa de benzina e in rezervor. si daca i-mi aduc aminte, cu mobra ta mergeam maxim 320 km, la stilul meu incluzand aici si rezerva. la mine acum se aprinde becu in oras la 160 km fix si bag benzina 15.5L aprox, iar in afara pe la 210-220 km aprox. deci la el e normal. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZEROS Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 salut nu am KTM,dar stiu din experientele de pe celelalte motociclete pe care le-am avut ca consumul poate fi strans legat de filtrul de aer.poate e o idee sa il scoti si sa il cureti....pe vstrom aveam consum de 9.5 mixt, am schimbat filtrul cu un pipercros si consumul a devenit unul decent 5.6 l(mentionez ca vb de vstrom 1000). o zi buna si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 salut nu am KTM,dar stiu din experientele de pe celelalte motociclete pe care le-am avut ca consumul poate fi strans legat de filtrul de aer.poate e o idee sa il scoti si sa il cureti....pe vstrom aveam consum de 9.5 mixt, am schimbat filtrul cu un pipercros si consumul a devenit unul decent 5.6 l(mentionez ca vb de vstrom 1000). o zi buna si asfalt uscat A scris pe undeva ca a schimbat filtrul de aer si i-au refacut maparea la KTM.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 ... ete ce fac altii ! Isi pun de Adventure motoare de RC8 (1190ccm) ! ... o trage bine ?! My link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) si dupa cum va spuneam zilele trecute, m-am apucat de modificari. si uite asa am ajuns si la tobe. astazi am luat mobra de la baietii din prelungirea Ghencea care zic eu ca au facut treaba buna. si chiar au dreptate pe forumuri. se simte diferenta din prima. am cuplu de jos, chiar incepand cu 1500 rpm si nu mai sunt nevoit sa merg cu ea turat in oras. pot sa zic ca si daca o las in treapta 4 la 60km/h tot nu maraie ca nu e bine. pana acum ziceai ca e turbata si nu vrea de loc sa mearga asa. modificarea facuta nu a necesitat eliminarea senzorilor de oxigen, asa ca oricand pot sa ai reactivez. dar cu sigurant o sa fiu nevoit daca fac asta, sa ai schimb harta. mai vedem. cat despre zgomot, pot sa zic ca e la fel ca cele originale. nu e deranjant de loc. am lasat amortizorul de zgomot pe ea, nu al scot ca nu ma intereseaza sa trezesc vecinii. si cateva poze: Editat Iunie 20, 2012 de extremusski Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 si dupa cum va spuneam zilele trecute, m-am apucat de modificari. si uite asa am ajuns si la tobe. astazi am luat mobra de la baietii din prelungirea Ghencea care zic eu ca au facut treaba buna. si chiar au dreptate pe forumuri. se simte diferenta din prima. am cuplu de jos, chiar incepand cu 1500 rpm si nu mai sunt nevoit sa merg cu ea turat in oras. pot sa zic ca si daca o las in treapta 4 la 60km/h tot nu maraie ca nu e bine. pana acum ziceai ca e turbata si nu vrea de loc sa mearga asa. modificarea facuta nu a necesitat eliminarea senzorilor de oxigen, asa ca oricand pot sa ai reactivez. dar cu sigurant o sa fiu nevoit daca fac asta, sa ai schimb harta. mai vedem. cat despre zgomot, pot sa zic ca e la fel ca cele originale. nu e deranjant de loc. am lasat amortizorul de zgomot pe ea, nu al scot ca nu ma intereseaza sa trezesc vecinii. si cateva poze: Salut, am o intrebare: ce Metzler sunt cele de pe vitel? Cum se comporta on/off? Ca eu am Tourance exp si-s prastie pe orice nu e asfalt sau forestier uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Salut, am o intrebare: ce Metzler sunt cele de pe vitel? Cum se comporta on/off? Ca eu am Tourance exp si-s prastie pe orice nu e asfalt sau forestier uscat... Karoo. sunt excelente pe ambele suprafete. doar ca pe asfalt fac cam mult zgomot si se tocesc repede. dar tin bine chiar si la apa. in off-super. trec peste orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) cate una alta despre 990 1. a intrebat cineva daca e normal la un model 2010 sa consume 10%. nu e normal. eu am model 2007, tobe akkra, filtru aer DNA, 16 dinti. la modelele 2007 - 2009 este cunoscuta o problema - 990 Fuel Injection Problems (stalling, abrupt on-off throttle): extras de aici: http://ktm950.info/how/ktm_950_issues.html 2007-2009Problems range from abrupt transition from off to on throttle, to stalling when throttle shut off over 5k rpm, to steady throttle engine shut down. Fixes range from installing G2 throttle cams, to tightening loose battery cables, replacing battery, charging system malfunction, aftermarket workarounds, and MAP updates. KTM hasn't admitted a problem exists, but the 2009 LC8's all got new ECU's. The final fix for the 990 FI may be at hand. TuneECU has a free program (shareware) that can reprogram the FI maps in the 990 ECU. The results have been very promising, so far. Check the ADVRider thread. La modelele mai noi incepand din 2010 au schimbat ECU si motocicleta raspunde liniar si in consecinta consuma mai putin. Stiu de la cineva cu un adv R 2010 la o excursie pana in Crimeea dus-intors mers linistit, consum mediu 5.7%. Eu tocmai am revenit din Crimeea (mers linistit) - consum mediu 7.5%.. Anul trecut imi consuma intre 6 si 7 uzual (am iesit o data pe off pana pe leaota si mi-a luat vreo 9%). Anul asta am fost sa ii fac o remapare (mi-au instalat KM601AK0704501, inaintea aveam cu *EU*). Trage mai de jos, dar a ajuns sa consume intre 7 si 8 si nu merg ca apucatul cu ea. La drum intins, vit constanta, fara curbe si fara depasiri imi ia 6.5. Daca merg pe serpentine se duce spre 8. Eu o tin in mod obisnuit pe la 4000 rpm. Am mers un pic pe un ktm model 2010. Merge mai lin. Nu i-am facut eu consumul, dar proprietarul mi-a spus ca e in jur de 6. 2. A scris mai devreme un user "gscristi" despre cama de acceleratie cu cama mai lina. Banuiesc ca este vorba despre "G2 throttle cam". Cu ce indice? 200/300/400? A scazut consumul? Se comporta mai liniar? 3. Nu am apucat inca sa citesc cele 100 de pagini despre advrider despre aceasta pb. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=633558 Unii zic de instalarea unui power commander. Ar revolva acest pc problema? 4. Se poate schimba ECU la modelul 2007 cu cel de pe modelul 2010? Bob Editat Iunie 21, 2012 de bob66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 cate una alta despre 990 1. a intrebat cineva daca e normal la un model 2010 sa consume 10%. nu e normal. eu am model 2007, tobe akkra, filtru aer DNA, 16 dinti. la modelele 2007 - 2009 este cunoscuta o problema - 990 Fuel Injection Problems (stalling, abrupt on-off throttle): extras de aici: http://ktm950.info/how/ktm_950_issues.html La modelele mai noi incepand din 2010 au schimbat ECU si motocicleta raspunde liniar si in consecinta consuma mai putin. Stiu de la cineva cu un adv R 2010 la o excursie pana in Crimeea dus-intors mers linistit, consum mediu 5.7%. Eu tocmai am revenit din Crimeea (mers linistit) - consum mediu 7.5%.. Anul trecut imi consuma intre 6 si 7 uzual (am iesit o data pe off pana pe leaota si mi-a luat vreo 9%). Anul asta am fost sa ii fac o remapare (mi-au instalat KM601AK0704501, inaintea aveam cu *EU*). Trage mai de jos, dar a ajuns sa consume intre 7 si 8 si nu merg ca apucatul cu ea. La drum intins, vit constanta, fara curbe si fara depasiri imi ia 6.5. Daca merg pe serpentine se duce spre 8. Eu o tin in mod obisnuit pe la 4000 rpm. Am mers un pic pe un ktm model 2010. Merge mai lin. Nu i-am facut eu consumul, dar proprietarul mi-a spus ca e in jur de 6. 2. A scris mai devreme un user "gscristi" despre cama de acceleratie cu cama mai lina. Banuiesc ca este vorba despre "G2 throttle cam". Cu ce indice? 200/300/400? A scazut consumul? Se comporta mai liniar? 3. Nu am apucat inca sa citesc cele 100 de pagini despre advrider despre aceasta pb. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=633558 Unii zic de instalarea unui power commander. Ar revolva acest pc problema? 4. Se poate schimba ECU la modelul 2007 cu cel de pe modelul 2010? Bob salut. din start mentionez ca eu am 17 pinion pe fata. asa ca tu sigur consumi mai mult ca mine. am avut si eu 16 pinion si consumul era cu aproape 2 L mai mare adica 7 la drum lung si 11-12 in oras. si nu stiu de ce zici tu ca nu e ok consumul de 10% in oras cand eu sincer nu am auzit pe nimeni sa mearga sub el niciunde in lume. si eu am filtru BMC, asa ca vorbesc de accelasi lucru ca si tie. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 salut. din start mentionez ca eu am 17 pinion pe fata. asa ca tu sigur consumi mai mult ca mine. am avut si eu 16 pinion si consumul era cu aproape 2 L mai mare adica 7 la drum lung si 11-12 in oras. si nu stiu de ce zici tu ca nu e ok consumul de 10% in oras cand eu sincer nu am auzit pe nimeni sa mearga sub el niciunde in lume. si eu am filtru BMC, asa ca vorbesc de accelasi lucru ca si tie. bafta. eu am inteles de 10% la drum lung. tu ce model ai? o sa incerc si eu sa pun un pinion de 17 sa vad ce diferenta e la consum. Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.