Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Pentru lucrari la sa vorbeste cu @MotoDan din Timisoara. Daca iti adauga material ca sa o faci mai confortabila specifica-i sa nu puna la fel si in fata, langa rezervor, in zona seii ce sta intre picioare. Serios vorbind, se lățește si o sa stai incomod, usor cracanat. Pentru spite ia legatura cu @cstelia de pe forum. El are un prieten foarte bun care se ocupa cu asa ceva (Sorin aka Grosvater), dar omul nu intra deloc pe forum. Nu i-am recomandat pe cei 2 fiindca sunt din Tm ci fiindcă sunt chiar buni in ceea ce fac. Sa il stăpânești cu placere.

 

Multam fain, cu Moto_Dan am luat deja legatura, iar cu spitele...o las pe cand ne-om intoarce in tara(si eu si motorul).

 

A, mai era ceva...planuiesc sa iau un cilindru receptor de la Oberon sau de la Sigutech. Ce ulei sa bag in instalatie (Magura blood mi se pare pur si simplu in bataie de joc de putin si de scump)?

Si mai vreau sa rotesc pedala de la schimbator ceva 'mai in jos'. Am vazut in manual ca la surubul de pe ax trebuie pus Loctite 648. Sunt sanse mari sa pierd surubul daca nu pun Loctite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Placutele sinterizate tin mult mai bine decat cele organice dar tocesc discul de frana mult mai repede.

La surubul ala poate poti sa pui saiba grover.

Saua, daca nu trebuie sa o cobori, nu o modifica. E enduro-touring. Nu touring-enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Saua 950/990-ului nu este chiar punctul lui forte. Am condus un 990 cu sa Touratech cu gel dar nu mi s-a părut confortabila nici aceea. Din ce mai citesc pe net, stiu ca sunt multi posesori care umbla la saua originala. Daca te uiti pe topicul lui Dan cu seile in a doua sau a treia pagina vei vedea cum a facut saua mea de la Tenere si poti observa cele doua straturi in plus adăugate. Daca iti pune material in plus (burete) spune-i sa subtieze stratul in zona vintrelor incat acolo sa ramana cat mai aproape de original. Sau na, asta depinde si de modul cum se imbina la tine in fata saua cu rezervorul si cata latime permite designul si ergonomia.

Referitor la spițe, eu mai mergeam cu rotile cam o data pe an la un batran cu un atelier de biciclete in zona depoului de tramvaie de la Badea Cartan, dar omul isi forta prea tare norocul de la an la an cu preturile si l-am lasat sa faca bani cu biciclistii lui. Asa, de stiut, in caz ca te mai trimite cineva la el. Baga si tu o poza cu animalul fiindca sunt chiar curios sa il vad si eu. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain, cu Moto_Dan am luat deja legatura, iar cu spitele...o las pe cand ne-om intoarce in tara(si eu si motorul).

 

A, mai era ceva...planuiesc sa iau un cilindru receptor de la Oberon sau de la Sigutech. Ce ulei sa bag in instalatie (Magura blood mi se pare pur si simplu in bataie de joc de putin si de scump)?

Si mai vreau sa rotesc pedala de la schimbator ceva 'mai in jos'. Am vazut in manual ca la surubul de pe ax trebuie pus Loctite 648. Sunt sanse mari sa pierd surubul daca nu pun Loctite?

Cand vrei sa i-ti iei cilindru receptor, da un semn. Mai am eu cred in garaj unul, ca atunci cand am schimbat kitul de ambreiaj, acesta a venit cu tot cu cilindru. Asa ca Oberonul e pe undeva in garaj.

Bafta si hai cu poze !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vrei sa i-ti iei cilindru receptor, da un semn. Mai am eu cred in garaj unul, ca atunci cand am schimbat kitul de ambreiaj, acesta a venit cu tot cu cilindru. Asa ca Oberonul e pe undeva in garaj.

Bafta si hai cu poze !!

 

F*K...l-am comandat ieri deja :-( sorry...

Am fost tot pe fuga zilele astea, si tot asa cred ca o sa fiu pana ajung acasa de Pasti...Vin si pozele...sper sa le fac azi.

 

Saua, daca nu trebuie sa o cobori, nu o modifica. E enduro-touring. Nu touring-enduro.

 

Sunt oarecum de acord cu tine, dar cred ca e loc de mai bine. Eu acuma am 2 sei, una inalta si colturoasa, care jeneaza la vintre si la c00r, si una joasa dar prea lata, care jeneaza RAU la vintre. Deocamdata am bagat-o pe cea joasa in bagaj si o duc la Dan in Timisoara, sa vedem ce-i poate face. Daca o mai ingusteaza un pic pe laterale si ii face un 'prag' in spate ca sa nu se mai urce pasagera pe mine la fiecare franare, eu as fi multumit.

Ceva de genul:

$T2eC16RHJHwE9n8ihql%28BRO0hNebsQ~~60_35

 

Intre timp am mai comandat:

- ulei si filtru (ca veni vorba, trebuie musai schimbata si saiba cuprata de la suruburile de ulei ?!?)

- aerisitoare cu buton pentru furca

- lant DID cu pinioane 16/42

 

Mai trebuie:

- placutele de frana

- bucse + simeringuri furca

- uleiul pentru ambreiaj (tot nu stiu de care ?!?)

- genti (probabil apelez la Heavy Duties - e o idee buna?)

- 'sosete' pentru furca

- poate un kit de discuri+arcuri ambreiaj 'just-in-case'

 

A, mai ceva...mai am nevoie de ceva recomandari pentru:

- relocare cric lateral

- scut motor

- sursa de piese OEM in Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

F*K...l-am comandat ieri deja :-( sorry...

Am fost tot pe fuga zilele astea, si tot asa cred ca o sa fiu pana ajung acasa de Pasti...Vin si pozele...sper sa le fac azi.

 

 

Mai trebuie:

- placutele de frana

- bucse + simeringuri furca

- uleiul pentru ambreiaj (tot nu stiu de care ?!?)

- genti (probabil apelez la Heavy Duties - e o idee buna?)

- 'sosete' pentru furca

- poate un kit de discuri+arcuri ambreiaj 'just-in-case'

 

A, mai ceva...mai am nevoie de ceva recomandari pentru:

- relocare cric lateral

- scut motor

- sursa de piese OEM in Romania

Da tu ce faci acum schimbi toata mobra? Atunci de ce ai mai cumparat-o? Apropo la ce bani ai gasit?

- relocare cric lateral- ori cumperi de la CJ din america ori pui tu pe cineva sa-ti faca dintr-o placa de aluminiu de 5mm. http://www.ktmtwins.com/cj-designs-ktm-950-990-adventure-kickstand-relocation-bracket

-scut poti sa-ti iei ca al meu din Isdrael. A fost cel mai ieftin pe care l-am gasit si nici nu am platit taxe vamale. Undeva pe la 170 euro. Vanzator pe Ebay- aviv1969

-la Romanica ai 2 variante verificate de mine Dementor si piesektm.ro. Cei din urma se misca un pic mai repede.

- gentile de la Heavy Duties sunt cele mai recomandate la momentul de fata raportat la calitate/pret. Fara probleme poti sa mergi pe mana lor.

-ulei pentru ambreiaj recomandat este cel de la Magura.

-kit de ambreiaj Ebay.com. Eu am luat unele din Polonia pret foarte bun- cred undeva pe la 700 ron parca setul.

-sosete de furca nu recomand, strang mizeria si e mai rau cu ele decat fara.

-service furca, daca nu te pricepi mai bine mergi la baietii lui Raduta din Otopeni. Se misca foarte bine si pret corect.

-placute frana Brambo- ultima oara am gasit la outletmoto.ro la 200 ron setul fata si 110 ron set spate.

 

 

Bafta si hai cu poze!

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da tu ce faci acum schimbi toata mobra? Atunci de ce ai mai cumparat-o? Apropo la ce bani ai gasit?

- relocare cric lateral- ori cumperi de la CJ din america ori pui tu pe cineva sa-ti faca dintr-o placa de aluminiu de 5mm. http://www.ktmtwins.com/cj-designs-ktm-950-990-adventure-kickstand-relocation-bracket

-scut poti sa-ti iei ca al meu din Isdrael. A fost cel mai ieftin pe care l-am gasit si nici nu am platit taxe vamale. Undeva pe la 170 euro. Vanzator pe Ebay- aviv1969

-la Romanica ai 2 variante verificate de mine Dementor si piesektm.ro. Cei din urma se misca un pic mai repede.

- gentile de la Heavy Duties sunt cele mai recomandate la momentul de fata raportat la calitate/pret. Fara probleme poti sa mergi pe mana lor.

-ulei pentru ambreiaj recomandat este cel de la Magura.

-kit de ambreiaj Ebay.com. Eu am luat unele din Polonia pret foarte bun- cred undeva pe la 700 ron parca setul.

-sosete de furca nu recomand, strang mizeria si e mai rau cu ele decat fara.

-service furca, daca nu te pricepi mai bine mergi la baietii lui Raduta din Otopeni. Se misca foarte bine si pret corect.

-placute frana Brambo- ultima oara am gasit la outletmoto.ro la 200 ron setul fata si 110 ron set spate.

 

 

Bafta si hai cu poze!

Mobra caut de prin ianuarie, am f* cam toate weekend-urile cu asta, am probat vreo 8 sau 9 intre timp si la fiecare m-a nemultumit cate ceva. Ori pretul, ori diverse probleme, ori raportul dintre pret/pachet. Si oricum ar fi fost, sa gasesc una exact cum imi imaginez eu era putin probabil.

 

Asta pe care am luat-o n-a fost nici cea mai ieftina, poate nici cea mai grozava, dar mi-a parut ca per total, raportul pret/pachet parea cel mai OK, cel putin dintre motoarele care imi erau accesibile in zona unde sunt acuma (Dusseldorf). Plus, m-am cam saturat sa tot astept si sa tot caut...Erau unele care pareau mai OK (cel putin din datele anunturilor) dar erau toate la peste 400km departare. Si cum lucrez pe contract si time=money...am ales sa iau ceva mai de aproape, chiar daca era ceva mai scump, pierderea mea per total fiind mai mica.

 

Asadar...e un 950 portocaliu din 2004, 44000km, are tobe Akrapovici titan cu dB killers, discuri frana Wave, GPS, crash bars, suport genti laterale, manere incalzite, 2 sei, plus tobele originale, un kit pentru pompa de benzina si un set de Pirelli Scorpion noi la pachet. Pretul final a fost 5250.

 

Ultima inspectie la KTM a fost facuta la ~38300km, cu reglaj jocuri la supape, schimbat intinzatoarele lantului de distributie, etc. Nu au facut nimic la furca, poate nici nu e nevoie...dar daca e sa plecam la un drum mai lung cu el as prefera sa rezolv potentialele probleme inainte de a pleca. Cam de asta incerc sa fac tot ce se poate face acuma, preventiv. La SV am facut singur service complet la furca, inclusiv am montat 'gold valves'. Dar pe de alta part furca de KTM e mult mai complexa, mai vad eu daca ma bag s-o desfac singur.

 

Cam asta ar fi...promit ca fac poze azi dupa lucru!

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si mai gasesti destule informatii pe net !

OK, ma pun pe studiat!

 

Pana una-alta, poze (cu vapoare :D ):

 

res_IMGP8549.jpg

 

res_IMGP8554.jpg

 

 

Acuma realizez ca am si uitat...mai are protectii de carbon la rezervoare si tankrucksack KTM...

Editat de ADVRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce albastra e teava aia, i-ai dat cox nu gluma.

sa te bucuri de ea si sa o tunezi dupa placul tau

 

Believe it or not...motorul suna si merge mai bine decat altele pe care le-am probat si aveau teava fara pic de albastreala. Cred ca depinde si de cat de des e curatata teava aia. Nush...sper sa fie bine si nu trebuiasca sa fac reparatii capitale prea curand :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Inseamna ca factorul fun pe Adventure este mai ridicat decat pe alte motociclete :D. La mine asa a fost.

Daca intrebarea era totusi una serioasa, este un topic inca actual pe aici pe undeva pe forum. Cred ca la Discutii generale sau ceva de genul.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici o diferenta , in sus jos , cu sprit , fara ; cred ca o sa il folosesc cand plec cu 1 si dupa aia gata :D ( cred ca is cam bou ca mi-am dat seama dupa 6k de mers )....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici o diferenta , in sus jos , cu sprit , fara ; cred ca o sa il folosesc cand plec cu 1 si dupa aia gata :D ( cred ca is cam bou ca mi-am dat seama dupa 6k de mers )....

 

dunno. o fi avand quickshifter pus si nu stii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inafara de Yuasa YTZ14S voi ce baterii mai aveti sau recomandati?

Am cumparat o yuasa anul trecut si acum o incarc si tine curent doua zile (urmeaza sa verific daca nu am consumuri "parazite" desi nu cred sa fie cazul). Ma gandesc ca fiind "factory activated" o fi stat cu anii prin depozite si atat i-a fost, oricum sa te coste mai bine de 700 lei si sa tina numai un sezon nu-i deloc amuzant. Am sa duc bateria la o firma specializata poate aflu ce are si daca se dovedeste ca e buna de aruncat ma gandesc sa cumpar alta dar care o activeaza omu' cu mana lui. Daca imi dati ceva idei va raman dator. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dunno. o fi avand quickshifter pus si nu stii :)

Cine stie ce i-o pus nebunu ala care o avut-o inainte

 

Si cateva poze din plimbarea de Pasti, 4 zile prin muntii Tatra , Slovakia ( sunt bucuros ca in sfarsit am convins consoarta sa se urce pe moto cu mine )

post-79949-0-55334900-1398091807_thumb.jpg

post-79949-0-89396300-1398091899_thumb.jpg

post-79949-0-39005300-1398092010_thumb.jpg

post-79949-0-33153700-1398092142_thumb.jpg

post-79949-0-42141500-1398092249_thumb.jpg

post-79949-0-96389500-1398092368_thumb.jpg

post-79949-0-28457000-1398092457_thumb.jpg

post-79949-0-68674800-1398092537_thumb.jpg

post-79949-0-88640400-1398092632_thumb.jpg

post-79949-0-58928500-1398092727_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Iara vin eu cun intrebarile de incepator...si-a pus cineva ghidon mai lat sau proiectoare? Ceva impresii/recomandari?



Si inca una...ce cauciucuri ar fi bune de forestiere si totusi nu chiar dezastruoase pe asfalt...si cat de cat rezistente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iara vin eu cun intrebarile de incepator...si-a pus cineva ghidon mai lat sau proiectoare? Ceva impresii/recomandari?

 

Si inca una...ce cauciucuri ar fi bune de forestiere si totusi nu chiar dezastruoase pe asfalt...si cat de cat rezistente?

 

Pt ghidon nu trebuie neaparat mai lat dar e o idee sa pui ghidon de EXC care e un pic mai deschis, backward angle mic.

Cauciucuri: TKC, KarooT, Anakee Wild.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comandat si primit una pereche de TKC 80. Sa vedem acuma cat rezista spatele si cam ce o fi in stare sa fac cu ele

 

Mai in gluma, mai in serios, am licitat pe ebay la niste jante Excel noi. Sincer nu ma asteptam sa castig, la cat am licitat, dar m-am trezit dimineata ca am castigat. Asa ca acu mai am o chestie pe lista de facut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...