dragosgeo Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 salutare. postez aici prima oara, pentru ca de vineri am si io un 990 adventure luat de la motomania. am patit destule cu el in primul drum pana la vama veche, printre care faptul ca am ramas fara benzina (pe stefan cel mare, la intoarcere in buc!) dupa ce regulat mi se aprindea becul de benzina dupa 140-150km , iar rezervorul stanga era permanent plin. acasa am descoperit, cu cartea in mana, ca robinetul de la rezervorul stanga era inchis sper ca gasca e unita si poate iesim la plimbari candva. io vin de pe bmw ps. dupa ce il cosmetizez un pic, pun poze cu el. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Bine ai venit printre noi!! Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 salutare. postez aici prima oara, pentru ca de vineri am si io un 990 adventure luat de la motomania. am patit destule cu el in primul drum pana la vama veche, printre care faptul ca am ramas fara benzina (pe stefan cel mare, la intoarcere in buc!) dupa ce regulat mi se aprindea becul de benzina dupa 140-150km , iar rezervorul stanga era permanent plin. acasa am descoperit, cu cartea in mana, ca robinetul de la rezervorul stanga era inchis sper ca gasca e unita si poate iesim la plimbari candva. io vin de pe bmw ps. dupa ce il cosmetizez un pic, pun poze cu el. asfalt uscat! salut. vad ca ai urmat si tu aceeasi cale ca si mine. dupa cum ai vazut si tu este cu totul altceva decat BMW-ul. trebuie ceva timp sa te obisnuiesti cu el. bafta multa si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 ce bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 ce bmw? gs 650 dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 ce bmw? ca si extremusski, am avut 650 dakaru. super motor, pe bune, dar cu dezavantajele unui monocilindru. am si io cateva intrebari 1. a pus careva pe 990 incalzire in manere? unde vine intrerupatoru pe ghidon? 2. cat papa normal / daca te dai la el? salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 ca si extremusski, am avut 650 dakaru. super motor, pe bune, dar cu dezavantajele unui monocilindru. am si io cateva intrebari 1. a pus careva pe 990 incalzire in manere? unde vine intrerupatoru pe ghidon? 2. cat papa normal / daca te dai la el? salutare. si eu am avut un soc referitor la consum fata de bmw. la mine este 6 % la drum intins gen 140-150 si 10% pe teren enduro. cosumul este aproape dublu dar senzatiile sunt geniale, de aia incerc sa scot cat mai mult din motor de fiecare data cand merg cu el , asa ca nu te alarma cand ajungi la benzinarie din 200km in 200 km. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 1. a pus careva pe 990 incalzire in manere? unde vine intrerupatoru pe ghidon? Am montat, dar butonul la-am lipit pe cadru (cam in locul unde se monteaza pinul amortizorului de directie). Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 salut. prima oara sa-a intamplat acum 2 saptamani cand i-am imprumutat mobra unui prieten. la un moment dat ma suna si-mi spune ca in jur de 5000 turatii brusc ai este taiat gazul. am presupus ca din cauza ca mergea pe rezerva s-a intamplat asta. i-a pus benzina si a disparut buba. am luat mobra de la el in buna stare fara aceste simtome. ieri in trafic fiind o patesc din nou. prima oara la 8000 ture, dupa aia la 5000 si apoi la 3000. oricat as fi vrut eu sa-i dau gaz imediat se reteza turatia. am presupus la fel ca prima oara numai ca acum inca nu se aprindea becul de rezerva, dar stiam ca e pe aproape. merg la benzinarie, bag benzina si plec. parca nu mai face. fericit merg mai departe. insa aproape de casa incepe sa faca la fel. opresc la garaj bag in neutru si trag gazu. 5000 e taiat. stie cineva ce ar putea fii? sa fie cumva o protectie a motorului, care in conditii de caldura maxima ca sa se protejeze si sa taie gazu? ier a fost infernal de cald si pentru prima oara in oras a ajuns temperatura motorului la 6 liniute. ventilatorul merge deci nu poate fii de la asta, nivelul in butoiasul de apa e perfect. deci?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) Nu prea imi pot da cu parerea pentru ca modelul meu (950), are mai putina ,,electronica" decat modelul tau, insa un lucru ti-l pot spune cu certitudine: NICIODATA, indicatorul de temperatura nu mi sa urcat pana la 6 liniute ! Chiar si pe canicula din zilele astea, am facut o incursiune in padure, pe malul Dunarii (la scaldat) unde viteza de deplasare scade considerabil si cu toate ca ventilatorul functiona non-stop, indicatorul de temperatura nu sa saltat mai sus de 5 liniute. Nici macar in ,,orasul care nu doarme" (Bucuresti), nu sa ridicat mai sus de 5 liniute..... si asta la ora 13.00-14.00, cand este ,,mai placut" sa stai la semafor ! Cati kilometrii are motorul tau ? Este posibil sa nu fi iesit din rodaj ? Despre un senzor de protectie, care sa taie gazul la temperatura mare, sincer ... nu am auzit ! Dar poate totusi exista ! Trebuie sa stie cineva. Dar, cum ,,taie gazul" ? Cade in ture (1000-2000rot/min) sau se opreste motorul de tot ? motoru are acum 32500 km asa ca nu e vorba de rodaj. cand acceleratia ajunge la 5000 rot ai senzatia ca se ineaca si degeaba accelerezi, turatia cade la relanti. daca nu o accelerezi de loc ea merge foarte bine la relanti (1400 rot). Editat Iulie 22, 2008 de extremusski Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Salut, am patit o chestie similara de la alarma. Nu trecea de 5000 rpm dupa care intrerupea si dadea rateuri. Dezactivat partea de protectie antifurt si merge ca noua, dar a mea este pe carburator! Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 aaaa. protectie antifurt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Salut,am patit o chestie similara de la alarma. Nu trecea de 5000 rpm dupa care intrerupea si dadea rateuri. Dezactivat partea de protectie antifurt si merge ca noua, dar a mea este pe carburator! Mae eu nu prea am alarma pe ea asa ca nu stiu unde sa ma mai uit. l-am intrebat si pe George de la Motomania si nici el nu a mai auzit de problema asta. a zis ca se mai intereseaza si-mi zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 cu siguranta. am intrebat si pe advriders si 2 mi-au zis ca s-ar putea sa fie de la filtru de benzina. uite aici postul http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=364894 mai astept sa vad ce mai zic si dupa aia o sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 aaaa. protectie antifurt? adica o noua problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Am scos eu pompa de benzina din rezervor, nu e mare lucru de vazut ce-i acolo si de curatzat, poate ai pus benzina dubioasa odata. Cred ca e util de verificat si furtunul ala central care intra in "injectie", poate e strangulat/obturat pe undeva... sau poate filtru de aer e foarte incarcat. Cred ca e bine sa verifici si alte "trebi" care pot opri motorul... cum ar fi senzorul de cric sau killswich'ul... zic ce-as face eu. cu siguranta.am intrebat si pe advriders si 2 mi-au zis ca s-ar putea sa fie de la filtru de benzina. uite aici postul http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=364894 mai astept sa vad ce mai zic si dupa aia o sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 motoru are acum 32500 km asa ca nu e vorba de rodaj.cand acceleratia ajunge la 5000 rot ai senzatia ca se ineaca si degeaba accelerezi, turatia cade la relanti. daca nu o accelerezi de loc ea merge foarte bine la relanti (1400 rot). mai mult ca sigur e o problema cu unul dintre injectoare, in sensul de gunoi. l-ai luat din benzina, etc... du-te la motomania si fa-i o curatire a sistemului de benzina si a injectoarelor. la turatie mica gunoiu sta "cuminte" , in sarcina il "enervezi" sistemul electronic taie gazul cand sesizeaza abateri ale parametrilor normali de functionare. daca aveai carburatie, suflai nasu in jigler si mergea tun....sau turai la maxim pana sarea gunoiu. aici nu ai cum, ca inainte sa sara el, sistemu taie gazu. cred nu are legatura cu numarul de turatii, parerea mea, d-aia ai si la 3000 si la 5000....depinde cand il simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_Bert Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 La 990, pompa de benzina este in rezervor ..... daca nu ma insel !? Da, pompa de benzina este chiar in interiorul rezervorului...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Ieri am incheiat plimbarea ce a avut drept scop, stabilirea consumului de benzina la LC8.Am facut plinul, am rulat constant cu viteza de 115-120km/h. Am mers pana sa scurs ultima picatura de benzina din camerele de nivel ale carburatoarelor. Cati kilometrii credeti ca am facut ? ..... fix 407.5 km. Dupa un mic calcul reiese ca motorul a papat 5.4%. Nu este rau pentru un motor de aproape 1000ccm ! Cand sa aprins beculetul de rezerva aveam parcursi exact 300 km, iar pe rezerva am mai mers 107.5 km. Aveam o canistra de 5l in top-case ! Bineanteles, daca vrei poti merge si cu 10%, insa am vrut sa vad ce consum are motorul la un rulaj civilizat. Bafta ! Sa ne traiasca vacile ! Nu te mai juca ca o sa plingi dupa pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 nah... maine ma duc la Rasnov la intalnirea transalpistilor, nu mai vine nimeni din "clubul" asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 nah... maine ma duc la Rasnov la intalnirea transalpistilor, nu mai vine nimeni din "clubul" asta? O sa fiu si eu prin zona Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 salutare. postez aici prima oara, pentru ca de vineri am si io un 990 adventure luat de la motomania. am patit destule cu el in primul drum pana la vama veche, printre care faptul ca am ramas fara benzina (pe stefan cel mare, la intoarcere in buc!) dupa ce regulat mi se aprindea becul de benzina dupa 140-150km , iar rezervorul stanga era permanent plin. acasa am descoperit, cu cartea in mana, ca robinetul de la rezervorul stanga era inchis sper ca gasca e unita si poate iesim la plimbari candva. io vin de pe bmw ps. dupa ce il cosmetizez un pic, pun poze cu el. asfalt uscat! spuneam de poze! uite ce frumusete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 S'o stapanesti sanatos... din toate punctele de vedere! da' tobele alea le-ai montat singur? sau dealeru' pune si alceva inafara de de akra fara sa pierzi garantia? spuneam de poze! uite ce frumusete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Frumoase vaci! Sunteti norocosi. Sa aveti bafta de ele! Astept si eu ziua cand o sa pun poza pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Frumoase vaci! Sunteti norocosi. Sa aveti bafta de ele! Astept si eu ziua cand o sa pun poza pe topicul asta. Si eu la fel...cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.