Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

salut,

ieri am tras o fuga dupa-amiaza pana la brasov (pe la valeni-cheia) si intoarcere pe dn.

aveam nevoie de 300km pt a o duce sapt asta la revizia de 1000km, ca in we viitor plec cu ea pe transalpina.

am tras un pic de ea prin urcari si curbe. surpriza placuta a venit cand i-am facut consumul la brasov.

mi-a mancat exact 5.5%.

 

e super motoru, trage f bine si se comporta misto pe vant. am venit pe dn aseara pe un vant apreciabil, cu toate astea statea perfect pe drum la 140km/h.

 

am facut 5h juma, cu stat 20 min in petromu de la brasov. asa, de duminica... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...depinde de unde batea vantul ! Daca te batea din lateral nu mai era asa ,,cool" !

Eu am mers vreo 150km cu vant transversal. Cand am ajuns la destinatie cauciucurile aratau de ziceai ca m-am invartit tot timpul intr-un cerc !

Motoarele ,,mai scunde" se comporta mai bine la vant ! Cu vacile astea trebuie sa duci lupte grele ! :kali:

 

Sa nu ma contrazici ca stiu ce spun ! :D :scratch:

 

cum as putea sa te contrazic ma... :crack: tot ce spun e ca se comporta ok, e manevrabil pe vant, de exemplu prin comparatie cu 650 dakaru care l-am avut.

 

in alta ordine de idei, uite ce am gasit pe net:

http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventu...arkles_adv.html

 

au tot felu de chestii misto p-acolo. ma uitam la stabilizatoru de ghidon....dar chiar merita banii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

io am inebunit din nou ieri. nu stiu ce sa mai zic.

dupa cum stiti a fost foarte cald. drept urmare jucaria mea s-a gandit iar sa faca probleme. astfel a inceput sa-mi taie gazu asa cum avea ia chef.

ca un test am tinut acceleratia la maxim si cand ajungea la 8500 ture ai taia gazu imediat si ajungea la 5000, dupa care iar urca la 8500 si iar taia si uite asa in continuare. temperatura aratat pe bord ora la 6 liniute, deci destul de bine. apa aveam in radiator. deci? a mai patit cineva asa??

io azi am facut programare la 'Doctor' la motomania pt saptamana viitoare si sper ca atunci sa-mi spuna ce dracu are.

offf!! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

io am inebunit din nou ieri. nu stiu ce sa mai zic.

dupa cum stiti a fost foarte cald. drept urmare jucaria mea s-a gandit iar sa faca probleme. astfel a inceput sa-mi taie gazu asa cum avea ia chef.

ca un test am tinut acceleratia la maxim si cand ajungea la 8500 ture ai taia gazu imediat si ajungea la 5000, dupa care iar urca la 8500 si iar taia si uite asa in continuare. temperatura aratat pe bord ora la 6 liniute, deci destul de bine. apa aveam in radiator. deci? a mai patit cineva asa??

io azi am facut programare la 'Doctor' la motomania pt saptamana viitoare si sper ca atunci sa-mi spuna ce dracu are.

offf!! :scratch:

 

6 liniute este prea mult.. motorul este supraincalzit. Mergi la doctor.. la george la motoadventure, este tatic in lc8-uri :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce azi iar au apucat-o dracii m-am intors la motomania in pipera si ei mi-au zis ca o sa-i faca o verificare pe computer si dupa aia oricum o sa-mi schimbe maparea , sa puna una mai noua. vedem atunci cum o fii.

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si o poza cu noua jucarie:

 

Lamureste-ma si pe mine te rog, odata instalata "jucaria" mai potzi bloca ghidonul? Am intzeles ca treb'e demontat sistemul de blocare original, se monteaza alceva in loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva cutii original KTM, cele de plastic.

Detalii pret PM.

Mae

 

 

Insa ..... in a treia poza este arcu' de 130Nm care face bine, bine, bine la confort ! :angry:

 

Da macar este portocaliu.

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor crescatorilor si imblanzitorilor de vaci :unsure:.

 

Da , eu sunt cel care a luat 950iu de la BDu. Mobra este de vis, numai cuvinte de lauda momentan, in afara de ceva mici hibe pe care le voi rezolva pe parcurs, nu am de ce sa ma plang, nici macar de sa :angry: in care am petrecut si peste 400km intr;o zi fara probleme.

 

Cele bune

 

 

Andrei

 

post-3289-1219822854_thumb.jpg post-3289-1219822874_thumb.jpg post-3289-1219822863_thumb.jpg

post-3289-1219822870_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la Vali (MotoMania) si m-am lamurit in legatura ca saua 990-ului; stau perfect pe el, fara sa umblu la suspensii sau mai stiu eu unde. Si, ca tot veni vorba de sa, am vazut ieri, la Bilea Lac un 990 negru; nimic neobisnuit, doar ca, atunci cand i-am "pipait" saua, nu mi-a venit sa cred! Era mai moale decat fotoliile mele de-acasa! Mai mult ca sigur era varianta mai scunda, cu gel. Acu' realizez eu de ce era Petrica asa de incantat de ea ... :cheers:

O zi buna tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ..., care-ar fi problema ca e prea moale?! ... Nu te contrazic, dar, totusi, de ce?

Cu Touratech-ul ... habar n-am!; nu le-am vazut decat in poze, asa o fi. Stii tu ceva.

Te duci in week-end pe Transalpina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ..., care-ar fi problema ca e prea moale?! ... Nu te contrazic, dar, totusi, de ce?

Cu Touratech-ul ... habar n-am!; nu le-am vazut decat in poze, asa o fi. Stii tu ceva.

Te duci in week-end pe Transalpina?

 

Problema la o sea nu e neaparat ca e tare(gandestete la un scaun din lemn, chiar si daca nu ai o perina subtire sub tine, nu e incomod deoarece greutatea ta se sprijina pe o suprafata mare si care repescta anatomia) ci daca nu respecta anatomia corpului. Pe o sea ingusta stai cu o suprafata redusa dintre picioare, ceea ce e clar ca dupa ceva timp o sa devine incomod datorita greutatii proprii sustinuta de asa putina suprafata. Si nici sa fie moale nu e solutia deoarece socurile care nu sunt absorbite de amortizoare se mai absorb si in sea, iar daca seaua este prea moale o sa te lovesti cu sezutul foarte des plasticul de sub burete.

Dar o sea mai lasa inseamna automat o zona mai mare de sezut pe care iti susti greutatea, automat nu o sa mai amorteasti asa repede. Apai daca buretele nu este moale o sa poate amortiza si socurile mai puternice de care ziceam mai sus, dar nu trebuie sa fie prea tare deoarece atuncae nu ar mai amortiza nimica.

Sper ca ai inteles ceea ce vroiam sa spun.

 

Si ca sa nu fiu offtopic: credeti ca unui viitor posesor de categoria A, dar actual posesor de categorie A1(si motocicleta de 125cc) si cu cateva mii de km experienta(atat onroad cat si offroad-asta inseamna echilibru foarte bine dezvoltat, capacitate buna de controlare a motocicletei) i s-ar potrivi un 950 adventure sau mai degraba un 640adv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti se potrivesc amandoua, sau niciuna ! Ce am vrut sa spun ? Cred ca mai important este sa-ti formezi reflexele de care ai nevoie pentru a circula pe drumurile publice, sa anticipezi miscarile celorlalti participanti, sa cunosti foarte bine regulile de circulatie si sa le respecti. Sa ai grija de tine si sa nu astepti sa aiba soferul de langa tine, ca il doare ,,undeva" !

In rest poti rula cu un 640 la fel ca si cu un 950 si invers !

La menevrele ,,din scurt" s'ar putea sa ai oarece probleme cu 950/990 din cauza greutatii si a centrului de greutate, situat mai sus, insa este o chestiune de antrenament ...... asta pentru un tip scund ca mine (1.70m), dar daca natura a fost generoasa cu tine nu cred ca este nici o problema !

 

Bafta ! :banana:

 

Despre cum ii cu conduita pe sosele cred ca mi-am facut deja o idee si ceva reflexe in vreo 3000km de oras si inca 2000km de sosele de toate tipurile plus inca peste 1000km de offroad(toti acesti km cu cazaturile si lectile lor).

Cat despre inaltime si pozitie, eu am 1.80 si m-am urcat pe un 640 si ajung decent la pamant(aproape cu toata talpa) si pozitia pe el mi-a placut(weekendul asta sper sa am sansa sa il incerc la un ride test de cateva sute de metri ca sa imi fac o idee). Din pacate 950/990 nu am avut ocazia decat sa il vad de aproape.

Mersi de sfaturi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He, he ... si cand ma gandesc ca ieri am trecut prin Cluj, venind de la Baia Mare ! :cheers:

Intamplarea nu a facut sa ne intalnim, altfel te lasam se te cocotzi putin pe vaca mea !

 

:friends:

:blbl: Noah aici ii clar voia intamplarii. Mi-ar fi placut mai ales ca S pana acuma nu am vazut:( si eram curios cat ii de vizila diferenta :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu saua moale vs mai tare si mai larga. Am stat si m-am gandit un pic pentru ca nu am experienta unora dintre voi si e posibil sa o mai dau in bara. Nu si de data asta! Sorry! E-adevarat, saua larga creaza o baza de sustinere mai buna, disipand greutatea, dar, si spun asta cunoscand ceva anatomie ..., curu' nu e plat, cel putin nu al majoritatii oamenilor. Exista puncte de presiune (spinele iliace postero-inferioare s.a.m.d ...) care, pe o baza mai dura, oricat de larga ar fi ea, preiau toata sarcina. Rolul gelului e sa redistribuie aceasta sarcina cat mai eficient. Nu spun asta doar de dragul de a fi Gigi-Contra, ci pentru ca sunt convins ca am dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da. Eu ziceam doar de ce nu trebe sa fie doar moale seaua. Ca degeaba ii moale daca stai pe o fasie ingusta. Cat despre treaba cu gelu, eu presupun ca rolul lui nu ii sa fie mai moale ca buretele ci ca sa se dispuna in functie de forma sezutului fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal tuturor,

ieri avui o experienta nasoala pe dihania mea.

 

coboram din poiana brasov catre rashnov, destul de tare in turatii...

intr-una din curbe, am tras de acceleratie dar nu a mai accelerat, a stat la relanti vreo 5 sec, dupa care a murit motoru.

repet, eram in mers.

 

am tras pe dreapta, am incercat sa dau la demaror, facea ca si cum nu s-ar alimenta cu benzina. am deschis capacele de la rezervoare si nu se vedea benzina deloc inauntru. noroc ca eram pe coborare, asa ca am intrat pe sosea si cu motoru oprit am ajuns pana la campingu de la rashnov, unde spre norocul meu era intalnirea motociclistilor.

 

am luat de la baieti un bidon de 5l de benzina si am turnat in el. tot nu a pornit.

am mai dat de cateva ori la buton, dupa care a murit de tot. :D

 

noroc cu un baiat cu o rulota care m-a adus in bucuresti, pana in curte la motomania.

azi sa vad ce-mi spun mecanicii ca are.

 

nu a avut nici macar un simptom inainte de a muri. pur si simplu a murit!!!

nasoala experienta.....cu BMWul, in cativa ani, nu am avut astfel de surprize. :D

 

nici nu vreau sa ma gandesc daca mi se intampla saptamana trecuta pe Transalpina :D

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate. si eu am impresia ca e o loterie.

despre voblajul ghidonului la 70-80 km/h i-ti dau dreptate caci si al meu face la fel pe decelerare. asta am citit si pe adv si se pare ca e intalnita destul de des.

cat despre taierea gazului si a puterii tot la mine ai auzit-o si inclin sa cred ca e ceva de domeniul SF mai ales ca saptamana trecuta am facut revizia cat si rescrierea map-ei si se pare ca face la fel.

ieri de ex abia am ajuns acasa dupa ce in prealabil m-am plimbat pe camp si nimic, am mers pe asfalt si iar facea nasol. inclin sa cred ca este ceva legat de temperaturile de afara si e ukn senzor sau ceva care se incinge de la asfalt si da erori in computer. nu stiu :D banuiesc. o sa ma intorc la motoadventure si o sa pun problema din nou.

tot ieri am patit si io ceva de genu relantii foarte mic si tendinte de oprire, dar i-am dat gaz si intr-un final si-a revenit.

off se pare ca incep sa apara problemele.............. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si o poza pe la 2000 de metri, fara intreruperi, fara opriri, traiasca carburatorul!

26500 km fara dureri de cap prea mari, doar un cilindru de ambreiaj si acum frina spate.

Mae

post-4576-1220902779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am niscaiva probleme suparatoare, mai exact doua. Una din ele sper sa se rezolve la prima servisare - in timp ce merg, pierde putere .. suna ca se ineaca .. si blof .. bolboroseste si moare motorul . Scade in ture.. si pur si simplu moare , ca si cum ar fi infundat. Din cate am vbit cu BDu , carburatoarele ar fi de vina , fiind murdare si nu zic nu . Saptamana asta o sa primeasca spalaturi intestinale intense ca trebe pregatita. Al doilea lucru este de ne explicat totusi , la relanti , moare motorul , brusc .. cate o data si invariabil de temperatura sau stil de mers sau ce vreti voi .. pur si simplu e ca si cum as da de buton si as omori aprinderea. Dai la demaror si o ia normal si iti continui drumul ... foarte ciudat. Inca o chestie suparatoare este sonda chimica din rezervor care s;a stricat si nu aprinde martorul de rezerva decat in momentul in care mai am decat 0 picaturi benzina .. funny :D . In rest cam atat .. so far so good. Bestiala mobreta.

 

 

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

coboram din poiana brasov catre rashnov, destul de tare in turatii...

intr-una din curbe, am tras de acceleratie dar nu a mai accelerat, a stat la relanti vreo 5 sec, dupa care a murit motoru.

repet, eram in mers.

 

probabil ai verificat sigurantza de la "ignition" si era ok, nu?

 

am patit si eu odata ceva de genu asta si eram sa intru in panica :D ... concluzia mea, in cazul meu, a fost ca de la "eroare umana", adica: vara trecuta ma uitam aiurea printr-o benzinarie si am umplut pana la buza ambele rezevoare dupa care fara nici o bataie de cap am trantit capacele desupra si dupa 10 min. am plecat. Inainte de a pleca, desi stiam ca am turnat ca prostu' in rezervoare, nu m-am prins ca pe supraplinuri nu curge nimic cum ar fi fost normal si... dupa 40 de km, in plina acceleratie pe la 150 la ora, motoru a tacut brusc si pa! Orice incercare de-al reporni nu a avut nici un rezultat pe moment. Alta explicatie n-am gasit decat ca s-a facut vacuum in rezervoare, pompa de benzina nu a mai alimentat injectia care s-a "uscat", zic asta pentru ca dupa ce s-a oprit se comporta ca si cum nu mai avea benzina deloc. Remediu a fost ca am dat rezervoru' din dreapta jos, am desfacut furtunul care alimenteaza injectia, a curs de acolo nijte gaz, am pus furtunu la loc, am incarcat bateria :D si dupa aia a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

 

nah... asta a fost singura mea experientza de genu asta in 28.000 km pe motoru' asta

ma gandesc ca poate si in cazul tau s-a intamplat ceva asemanator, chiar is foarte curios ce itzi spun ce-i de la service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce vrei sa zici ? In plimbarica din week-end, nu ai facut decat o fotografie ? :kiss:

Hai, nu fii sfios ! Mai baga niste poze, barem sa ma oftic 100% !

Daca nu eram incurcat cu apartamentul, mergeam negresit ! :unsure:

 

vrei poze? ia d-aici, mai tari ca ale lu petrica, la 2200m, transfagarasanu....transalpina....pasu urdele.... :scratch:

 

fusei singur...nemtii ma-conjurau cu bimarelile lor :)

 

bafta!

 

probabil ai verificat sigurantza de la "ignition" si era ok, nu?

 

am patit si eu odata ceva de genu asta si eram sa intru in panica :P ... concluzia mea, in cazul meu, a fost ca de la "eroare umana", adica: vara trecuta ma uitam aiurea printr-o benzinarie si am umplut pana la buza ambele rezevoare dupa care fara nici o bataie de cap am trantit capacele desupra si dupa 10 min. am plecat. Inainte de a pleca, desi stiam ca am turnat ca prostu' in rezervoare, nu m-am prins ca pe supraplinuri nu curge nimic cum ar fi fost normal si... dupa 40 de km, in plina acceleratie pe la 150 la ora, motoru a tacut brusc si pa! Orice incercare de-al reporni nu a avut nici un rezultat pe moment. Alta explicatie n-am gasit decat ca s-a facut vacuum in rezervoare, pompa de benzina nu a mai alimentat injectia care s-a "uscat", zic asta pentru ca dupa ce s-a oprit se comporta ca si cum nu mai avea benzina deloc. Remediu a fost ca am dat rezervoru' din dreapta jos, am desfacut furtunul care alimenteaza injectia, a curs de acolo nijte gaz, am pus furtunu la loc, am incarcat bateria :kiss: si dupa aia a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

 

nah... asta a fost singura mea experientza de genu asta in 28.000 km pe motoru' asta

ma gandesc ca poate si in cazul tau s-a intamplat ceva asemanator, chiar is foarte curios ce itzi spun ce-i de la service

 

au reparat motoru de ieri dupa-amiaza.

era pompa de benzina busita si au schimbat-o pe garantie. din cauza faptului ca am dat destul de mult la demaror, a supraincalzit siguranta principala - aia de sub motor si a ars-o. d-aia a murit de tot.

 

m-am dat un pic cu el ieri seara si merge ca uns. in we plec cu el in bulgaria si vreau sa fiu sigur ca nu mai face vreo figura.

super ok baietii de la Motomania.

post-23137-1220955574_thumb.jpg

post-23137-1220955583_thumb.jpg

post-23137-1220955590_thumb.jpg

post-23137-1220955596_thumb.jpg

post-23137-1220955603_thumb.jpg

post-23137-1220955610_thumb.jpg

post-23137-1220955617_thumb.jpg

post-23137-1220955623_thumb.jpg

post-23137-1220955663_thumb.jpg

post-23137-1220955670_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...