Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai la cine a dezmembrat motor sau al strung. cu o bere, doua trebuie rezolvat ala daca gasesti omul normal

Mesaj completat

preferabil e sa gasesti unul de la dezmembrari. ala e important si depinde ce compozitie are OLC ul si cum a fost tratat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam si mai devreme ca mi s-a rupt surubul pe care culiseaza maneta de frana. Am desenat aici surubul, dupa ce l-am masurat. Stiti cumva unde as putea gasi asa ceva, eventual nu pe comanda de piese originale? poate cineva care sa il faca la strung... multumesc.....

 

1s199c.jpg

Cel mai bine incearca cu unul original. Vezi pe aici: http://www.dillypoint.ro/ (adica ai elementele de contact si intreabi - vezi ca raspunde si pe mess). Parerea mea :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Service Caprita in Bucuresti. Eu nu stiu alt strungar.

Daca e ala pe care-l cred eu, costa 5epuroi nounout.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ne spui cat costa si de unde provine, din cate stiu chinezii nu prea respecta compozitia de fier carbon si nici tratarea. sa nu cumva sa fie pt. scuter jingsengyoungje cu un STAS universal. frana conteaza destul de...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ne spui cat costa si de unde provine, din cate stiu chinezii nu prea respecta compozitia de fier carbon si nici tratarea. sa nu cumva sa fie pt. scuter jingsengyoungje cu un STAS universal. frana conteaza destul de...

cu cine vorbesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e buna protectia la telescop, oricum trebuie curatat telescopul cat mai des si uns in fiecare saptamana daca vrei sa nu faca scart

Uite asta nu am stiut ca trebuie uns... credeam ca are el ulei inauntru deci nu mai are rost sal ung(murdaresc de ulei) si eu, si nu a facut scart ci a scuipat tot uleiul afara deodata si vad o crapatura in plasticul ala de jos al telescopului asa ca mai bine cumpar altul si asta daca mai merge refacut bine daca nu piese de schimb, oricum la cel care il pun bag si protectie anti noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul original (ce a ramas din el) nu e din otel, e si ceva aluminiu, ca e mult mai usor si mai fragil. Daca il fac la strung, conteaza ca il fac din otel ? eu zic sa fie mai solid....

Mai demult am mai purtat o discutie asemanatoare cu cineva. Crezi ca japonezu' nu il putea face din otel? Cu siguranta au existat niste ratiuni cu baza tehnica solida pentru care au ales aliajul din care a fost facut surubul respectiv.

 

Si o sa-ti dau si un exemplu in sensul acesta, trait din proprie experienta. Se intampla prima data cand am schimbat filtrul de ulei singurel (la schimbul initial, chiar dupa ce am cumparat motoreta, am fost la un nene, ca nu stiam exact care e treaba - respectiv la nea Gigi din spatele Agipului de la Chibrit - nene pe care nu il recomand nimanui). Revenind la momentul in care am schimbat eu filtru de ulei, dupa ce l-am pus pe cel nou, am pus uleiul, am pornit motorul si... surpriza! Pe la capaul de la filtru aveam "izvor" de ulei!!! Stiind ca nu trebuie sa strang foarte tare suruburile de la capac, le-am mai strans foarte putin (dar foarte putin), uniform pe toate trei. Am pornit motorul si aceeasi poveste.

 

Mi-am zis ca ar fi trebuit sa schimb si garnitura de la capac. Asa ca am golit motorul de ulei si cand am inceput sa desfac suruburile de la capacul filtrului de ulei... poc, unul dintre ele s-a rupt exact cand am inceput sa desfac. Evident, mare parte a ramas infiletat in carter. Pe celelalte doua le-am scos intregi. Le-am studiat pe cele care nu erau rupte si am constatat ca filetul era elongat (deformat longitudinal) - pasul marit - spre capatul dinspre exterior. Amandoua la fel si din cate mi-am dat seama si cel care se rupsese. Ei bine, atunci mi-am amintit ca atunci cand am fost la nea Gigi, avusese si el problema cu supuratul uleiului pe langa acelasi capac, motiv pentru care s-a apucat omul sa le stranga zdravan, pana cand nu a mai curs. Rezultatul? Au aparut la suruburi acele elongari pe care le-am vazut; in plus, in zona elongarii s-a produs si slabirea materialului, astfel incat am avut parte de beleaua cu surubul rupt.

 

Prima reactie a fost sa-i injur pe japonezi, ca uite ce "economie" au facut la materialul de la suruburi si le-au pus dintr-un aliaj moale, in loc sa le faca de otel. Dupa ce am scos surubul ramas in carter (destul de usor, de altfel, ca se rupsese la desurubrare si nu era intepenit inauntru), mi-a picat fisa de ce au preferat aliajul moale in locul otelului, respectiv: ca sa protejeze filetul din carter (care si el, in sine, este un aliaj mai moale decat otelul - ceva duraluminiu imi pare a fi). Pai daca puneau japonezii suruburi de otel la capacul de la filtru, si se apuca nea Gigi al meu sa le stranga asa, romaneste, oare ce s-ar fi intamplat? Cu siguranta ar fi distrus filetul din carter si-uite-asa ar fi distrus frumusete de motor: din cauza a 3 suruburi de otel stranse muncitoreste. Avand in vedere pozitia filetelor din carter, slabe sperante sa fi putut sa le majorez, deoarece sunt destul de aproape de exterior.

 

In concluzie, le-am multumit in gand ca s-au gandit sa foloseasca acel aliaj moale pentru suruburile respectiv, in locul otelului.

 

De atunci recomand tuturor sa foloseasca piese originale sau similar celor originale, indiferent ca sunt suruburi sau alte organe de asamblare din plastic, in locul unor improvizatii care aparent pot parea imbunatatiri majore din punctul de vedere al utilizatorului (cum ar fi un surub de otel in locul unuia din aluminiu, de exemplu).

 

Iar pentru 5 iepuroi cat am inteles ca te-ar costa un surub original, chiar merita "investitia"; nu de alta, dar cu "meserias" si cat costa el, cat mai bati si drumurile ca sa-l gasesti, sa mai mergi o data sa iti mai rectifice nu-stiu-ce... tot pe acolo ajungi si poate cu o piesa nu tocmai perfecta in final...

 

P.S. Mamaaa, cat am scris! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg cum de aveai izvor acolo?

La mine e un filet dus, dar celelalte 2 suruburi tin foarte bine, pentru ca e garnitura, nici nu trebuiesc stranse cine stie ce, doar sa nu se desfaca de la vibratii.

 

Pe la capaul de la filtru aveam "izvor" de ulei!!! Stiind ca nu trebuie sa strang foarte tare suruburile de la capac, le-am mai strans foarte putin (dar foarte putin), uniform pe toate trei. Am pornit motorul si aceeasi poveste.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu l-am pus dar nu stiu inca sigur daca sa il vand sau sa il fac. Sunt destul de exigent si investitia pentru a-l aduce in starea in care vreau ar fi destul de mare si desi imi place (in special consumul) parca as trece la altceva.

Oricum, pana una alta caut la un pret cat mai bun urmatoarele (pt 650 ca sunt la fel):

-scarite sofer (complete si in stare buna)

-cric lateral, cric central(nu stiu sigur daca exista)

-2 discuri de frana in stare foarte buna

-crash-bar

-suporti bagaje laterale

-maneta acceleratie(care sa revina inapoi)

-electromotor (inca nu stiu sigur)

 

Am comandat deja lant de distributie de la dily (mersi swich), asta fiind prima lucrare importanta la ea

Mai am electromotoru si gata cu motorul...urmeaza restul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stie cineva vreun dominator la dezmembrat?

daca afli ceva am si eu nevoie de amortizorul spate, dai un semn te rog. P.S. a desfacut careva amortizorul ala sa schimbe/completeze uleiul din el ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca afli ceva am si eu nevoie de amortizorul spate, dai un semn te rog. P.S. a desfacut careva amortizorul ala sa schimbe/completeze uleiul din el ?

Eu am plimbat amortizoru pe la vreo trei mesteri si toti au zis fie ca nu au ce-i face, fie sa-mi iau altu. El din fabrica e gandit ca si consumabil :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am plimbat amortizoru pe la vreo trei mesteri si toti au zis fie ca nu au ce-i face, fie sa-mi iau altu. El din fabrica e gandit ca si consumabil :|

am reusit si l-am desfacut bucatica cu bucatica,l-am curatat, acum problema e ca nu stiu cat si de care ulei sa pun inauntru .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit si l-am desfacut bucatica cu bucatica,l-am curatat, acum problema e ca nu stiu cat si de care ulei sa pun inauntru .

 

Pune niste fotografii cu el demontat sa ne luminezi si pe noi.

Ce probleme ai avut la demontare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune niste fotografii cu el demontat sa ne luminezi si pe noi.

Ce probleme ai avut la demontare?

cea mai mare problema era ca nu stiam cum sal demontez... si asa frumos un prieten al meu a incepul usor bate aici loveste acolo pana am dat de capat cum se desface si surpriza inauntru arata destul de bine, mai o siguranta ce nu o vazusem nea dat batai de cap dar am izbandit. acum dilema e ca nush cat ulei sa pun la loc ca nu mai avea nimic inauntru, la scuipat pe tot afara deodata... cauza necunoscuta. poze maine ca acum amortizorul nu e acasa la mine. mai o problema a fost la demontarea amortizorului de pe cadru, operatiune ce nu am mai facuto pana acum asa frumos am desfacut toata partea din spate a motocicletei din cauza unui amarat de surubce tine amortizorul in partea de sus.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai mare problema era ca nu stiam cum sal demontez... si asa frumos un prieten al meu a incepul usor bate aici loveste acolo pana am dat de capat cum se desface si surpriza inauntru arata destul de bine, mai o siguranta ce nu o vazusem nea dat batai de cap dar am izbandit. acum dilema e ca nush cat ulei sa pun la loc ca nu mai avea nimic inauntru, la scuipat pe tot afara deodata... cauza necunoscuta. poze maine ca acum amortizorul nu e acasa la mine. mai o problema a fost la demontarea amortizorului de pe cadru, operatiune ce nu am mai facuto pana acum asa frumos am desfacut toata partea din spate a motocicletei din cauza unui amarat de surubce tine amortizorul in partea de sus.

 

Ulei hidraulic. Un litru iti ajunge. Gasesti la orice benzinarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...