Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitori

vreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? :hurt:

Mesaj completat

salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitori

vreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? :lol:

problema e ca are un prieten un cauciuc nou 130/80/17 continental TKC80 la un pret foarte bun si ma gandeam sa imi si pa fata sa fac pereche , dar ma cam ingrijoreaza durata de viata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitori

vreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? :hurt:

Mesaj completat

 

problema e ca are un prieten un cauciuc nou 130/80/17 continental TKC80 la un pret foarte bun si ma gandeam sa imi si pa fata sa fac pereche , dar ma cam ingrijoreaza durata de viata :lol:

 

Despre TKC-uri lumea spune ca sunt excelente si au cea mai buna aderenta pe asfalt dintre cramponate. Au o singura hiba: se tocesc repede. Si sunt scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitori

vreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? :hurt:

Mesaj completat

 

problema e ca are un prieten un cauciuc nou 130/80/17 continental TKC80 la un pret foarte bun si ma gandeam sa imi si pa fata sa fac pereche , dar ma cam ingrijoreaza durata de viata :lol:

 

Incearca si la http://www.heidenau.ro/ sau cu mai multe detalii in /index.php?showtopic=224462.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi.

Probabil s-a futut ceva in cutia de viteze. Avea vreun zgomot ciudat inainte? Suierat intr-o anumita viteza, etc?

 

Electromotorul invarte, dar nu pleaca mobra? Sau invarte foarte greu?

 

Posibil sa fie nevoie sa-l desfaci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu invarte pt ca nu e la neutru. Mie uneori, chiar cu cricul ridicat, nu imi pornea elecromotorul daca nu scoteam la neutru. Cineva zicea candva ca acel contact de la cric e aiurea... ca nuai nevoie de el. Daca stau sa ma gandesc de cate ori am incercat sa pornesc mobra s-o incalzesc fiind pusa pe cric si uitand s-o scot din vitea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate deja sunteti deja in tema, asa ca scuze daca ma repet:D

 

Credeti ca va reinvia Dominatorul?

 

 

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorc...zi-ar84415.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Honda NX 650 Dominator is a budget dual-sport motorcycle powered by a 644cc single-cylinder engine, produced by the Japanese manufacturer between 1988 and 2003.

 

Italy’s motorcycle design guru Oberdan Bezzi has come up with a rendering for a new Honda Dominator. Nowadays, such a bike would have to compete with models such as the Yamaha XT 660Z Tenere, BMW F 650 GS and Kawasaki KLX 650, but if the previous Dominator’s reliability and great mileage were also taken in consideration, we reckon the middleweight dual-sport segment will soon have a new leader. Still, that is only and only if Honda ever decides to revive the Dominator.

 

Looks like even a supermoto version isn’t to be neglected either.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

post-17689-1284143477_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate deja sunteti deja in tema, asa ca scuze daca ma repet:D

 

Credeti ca va reinvia Dominatorul?

 

 

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorc...zi-ar84415.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Honda NX 650 Dominator is a budget dual-sport motorcycle powered by a 644cc single-cylinder engine, produced by the Japanese manufacturer between 1988 and 2003.

 

Italy’s motorcycle design guru Oberdan Bezzi has come up with a rendering for a new Honda Dominator. Nowadays, such a bike would have to compete with models such as the Yamaha XT 660Z Tenere, BMW F 650 GS and Kawasaki KLX 650, but if the previous Dominator’s reliability and great mileage were also taken in consideration, we reckon the middleweight dual-sport segment will soon have a new leader. Still, that is only and only if Honda ever decides to revive the Dominator.

 

Looks like even a supermoto version isn’t to be neglected either.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

arata bestial ce vor sa faca astia , daca ar fi sa faca vreodata... P.S. ai motor exact ca al meu la colorit...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi.

salut

am patit la fel, doar ca viteza era a2-a,,,,

nu a fost mare lucru, ceva mizerie in cutie, dar a trebuit sa dau motorul jos, a il desfac bucatele,,,

de fapt, pe axul pedalei, e un angrenaj din doua piese,,,,un soi de clichet, care s-a intepenit

motor dat jos, despicat la mijloc, curatat, montat la loc, si merge ceas

treaba de ,,,,vreo 2 zile

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

hai ca mai scriu si eu ca ma uita lumea, bine zice dorin;

 

sunt curios de o treaba, dupa ce am alergat prin padis cu voi, acum cand merg pe teren putin accidentat, adica pe drumuri de pamanat, sau denivelari pe asfalt, la viteza mica (ca altfel nu aud eu) se aude un zgomot interesant, parca ar fi ceva sticle/ vase care se ciocnesc, nu se aude ft tare, dar nu stiu ce e, daca nu sunt pe mobra si o imping (Deh ca repede pot sa o imping) nu se aude nimic. aveti idee ce e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Tocmai am montat un set nou de gume Heidenau K60 (90/90-21, 120/90-17) si as vrea o parere despre presiunea optima pentru asfalt, momentan merg fara pasager sau bagaj -manualul zice 1.5 /1.5; voi cum le folositi?

Eu folosesc presiunea indicata in manual (in principiu, urc la 1.6 pe spate) si este absolut ok. Altii sunt mai "rai" si le umfla mai mult. Dar eu asa le-am folosit intotdeauna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...