Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Tare mi-e teama... :)

Cum ziceam: eu ma bag la etapa a 3-a, zisa si cea din Dolominti, fie ca se tine sau nu. :D

Pana atunci hai totusi sa facem o etapa a 2,5-a in, pardon de expresie, Bucegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

facem noi si aici cateva intalniri.nu trece vara fara sa ne reunim iar la un gratar si la o berica. CE ziceti, cautam ceva in zona muntilor Ceahlau?, pe la baraj ceva pe acolo? ca tot vb de deschiderea din mai(pe enduromaniacs.ro).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi daca au un club cu bani,de ce nu vin ei an Romania la antrunire :)

Cred ca ai pierdut esentialul. Ieri - cand a fost facut anuntul - a fost... 1 APRILIE.

 

Ca sa ii dau in vileag si pe Paco si Valentti, iata-i in fotografiile urmatoare:

 

cal-abandonat-valenti-04.jpg

Valentti

 

cal-abandonat-paco-04.jpg

Paco

 

cal-abandonat-paco-06.jpg

Paco & Valentti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai pierdut esentialul. Ieri - cand a fost facut anuntul - a fost... 1 APRILIE.

 

Apoi mai baiete, normal esti tu? Vrei sa pacalesti calaretii Dominatori?

Acuma ne zici ca era 1.04, cand mi-am facut pasaport, am cerut viza si mi-am reprogramat concediul? :)

 

No acuma vorbind serios, eu cand i-am propus tura asta lui Sebi eram deja hotarat sa mergem cu MZ Rider in Dolomiti. Singura diferenta era ca noi voiam sa mergem la inceputul lui iulie.

Defapt mai este o diferenta, in varianta noastra fiecare echipaj trebuie sa se autosponsorizeze.

Deci ideea e ca pacaleala pentru noi (3 Domi-uri) nu este o pacaleala ci o propunere reala.

Ce ziceti? Amatori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai pierdut esentialul. Ieri - cand a fost facut anuntul - a fost... 1 APRILIE.

 

Apoi mai baiete, normal esti tu? Vrei sa pacalesti calaretii Dominatori?

Acuma ne zici ca era 1.04, cand mi-am facut pasaport, am cerut viza si mi-am reprogramat concediul? :)

 

No acuma vorbind serios, eu cand i-am propus tura asta lui Sebi eram deja hotarat sa mergem cu MZ Rider in Dolomiti. Singura diferenta era ca noi voiam sa mergem la inceputul lui iulie.

Defapt mai este o diferenta, in varianta noastra fiecare echipaj trebuie sa se autosponsorizeze.

Deci ideea e ca pacaleala pentru noi (3 Domi-uri) nu este o pacaleala ci o propunere reala.

Ce ziceti? Amatori?

Dane, deja era 2 aprilie cand ai postat anuntul! :D

 

Si se si vede ca-i de gluma, ca initial vorbeai despre NX250 si MZRider si in paranteza mentioneazi 3 Domi-uri... :D

 

No, acum vorbind serios, pe mine ma tenteaza, insa de abia mi-am schimbat kit-ul de lant (si urmeaza sa schimb si rulmentii de la jug, garniturile si lichidul de frana, uleiul si filtrul) si mi-e cam teama sa merg sa merg cu astea noi, ca nu stii ce se poate intampla la drum lung... :D

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e clar. Dominatoriada tot pe la noi in tarisoara va fi pe undeva. Parea prea de tot varianta propusa de al 72-lea Dominator. Doar ca, precum el stie, am mai avut oferte de genul, nu cu motoreta, dar totusi.

 

Acum ca a trecut 1 aprilie am si eu o intrebare: Cat timp o sa scartaie discul si placutele noi? La franare usoara fac destul de urat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca a trecut 1 aprilie am si eu o intrebare: Cat timp o sa scartaie discul si placutele noi? La franare usoara fac destul de urat...

 

probabil mult si bine! scartaiala e din placute, eu am 7-800 de km cu placutele noi si scartaie in continuare la franare usoara, mai putin ca la inceput ce e drept... astea noi is TRW, cele vechi erau Brembo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='Dominator72'

 

Si se si vede ca-i de gluma, ca initial vorbeai despre NX250 si MZRider si in paranteza mentioneazi 3 Domi-uri... :)

No, acum vorbind serios, pe mine ma tenteaza, insa de abia mi-am schimbat kit-ul de lant (si urmeaza sa schimb si rulmentii de la jug, garniturile si lichidul de frana, uleiul si filtrul) si mi-e cam teama sa merg sa merg cu astea noi, ca nu stii ce se poate intampla la drum lung... :D

 

Singura gluma e ca... nu e nici o gluma. Ma enervezi cu gluma ta asa ca eu vorbesc f serios. Data cea mai probabila 1 iulie!

Daca am scris 3, inseamna ca e 3. Al treilea e juniorul meu cu un NX250.

Referitor la motorul tau, ai dreptate, e cam riscant sa pleci la drum lung cu piese noi, mai ales daca sunt japoneze...

Noroc ca exista prieteni, te ajut eu cu un lant cu rodajul facut, decalibrat, pe care te poti baza si cu niste rulmenti mai ruginiti.

Deci, nu mai sunt amatori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='phreak_or

 

Cat timp o sa scartaie discul si placutele noi? La franare usoara fac destul de urat...

 

Asta e o chestie nasoala si poate dura f mult.

Am vazut la Louis in raft o substanta speciala pt acest zgomot suparator. Nu mai stiu cum se numeste. Uita-te acolo unde sunt spray-urile si lubrifiantii.

Mesaj completat

cum nu?

eu ce ziceam meunazi????

 

ok, te trec pe lista.

Altzii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si placutele mele sunt TRW. Sper sa le treaca scartaitul. Am dat ieri seara cu brake cleaner si parca s-a mai redus putin galagia. Deocamdata am numai vreo 200km cu ele... mai merg un pic si poate inceteaza.

 

In tura de care vorbiti voi nu cred ca pot sa ma inscriu, e in perioada sesiunii sau a "practicii" si oricum dpdv financiar nu stiu daca as putea sa ma inscriu la o astfel de tura.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si placutele mele sunt TRW. Sper sa le treaca scartaitul. Am dat ieri seara cu brake cleaner si parca s-a mai redus putin galagia. Deocamdata am numai vreo 200km cu ele... mai merg un pic si poate inceteaza.

Ai vreo spita rupta? ia-le la mana si vezi daca joaca in nipluri. De obicei se reteaza la baza filetului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de gand sa schimb tobele stoc ca sunt praf sitele, foarte zgomotoase fara silencer si deranjante la drum lung sau la pornire dimineata (la ora 7 trezesc tot cartierul).

Am gasit ceva tentant aici: http://www.accesoriiautosimoto.com/TobeSportmoto.html

Trebuie adaptata bineinteles sa vina la prindere pe cadru (destul de simplu cu doua coliere zic eu) si cu o teava in forma de Y cu diametru de 60 spre toba si de 30 spre galerie (de preferat teava de inox).

Ce parere aveti? A mai montat careva modelul asta de toba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are phreak spite rupte. Doar la motoare omorate vezi asa ceva :)

 

Totusi o sa mai verific in seara asta. Acum 2 sapt cand am demontat furca am verificat si erau toate in regula.

 

Am de gand sa schimb tobele stoc ca sunt praf sitele, foarte zgomotoase fara silencer si deranjante la drum lung sau la pornire dimineata (la ora 7 trezesc tot cartierul).

Am gasit ceva tentant aici: <a href="http://www.accesoriiautosimoto.com/TobeSportmoto.html" target="_blank">http://www.accesoriiautosimoto.com/TobeSportmoto.html</a>

Trebuie adaptata bineinteles sa vina la prindere pe cadru (destul de simplu cu doua coliere zic eu) si cu o teava in forma de Y cu diametru de 60 spre toba si de 30 spre galerie (de preferat teava de inox).

Ce parere aveti? A mai montat careva modelul asta de toba?

 

Arata destul de bine :) Atata doar ca banuiesc ca va fi necesar sa adaptezi jigloarele (jet-urile) din carburator la noua evacuare in asa fel incat sa nu ai amestecul prea sarac. Pretul este super :) poate daca montezi tu si ne spui cum este o sa fac si eu manevra. Si in cealalta parte pot sa pun o toba falsa si sa tin leviere si o cheie mai mare (pt roata spate, nu mai stiu ce dimensiune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da fratilor. Sigur. Desteptii aia recomanda sa DEMONTEZI silenceru in oras. Nu de alta, dar nu ajunge ca trezesti tot blocul la pornire; tre sa trezesti tot cartieru! I-as plati daca s-ar impusca.

 

Revenind. Pe mine ma doare capul cautand o toba aftermarket care sa nu sune mai tare decat 10 petarde de anu nou. Orice e cat de cat decent costa de mai bine imi iau alta mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind. Pe mine ma doare capul cautand o toba aftermarket care sa nu sune mai tare decat 10 petarde de anu nou. Orice e cat de cat decent costa de mai bine imi iau alta mobra.

 

As alege Arrow dupa cum am mai zis daca as gasi SH, am avut ocazia sa o aud pe un XT (cel din semnatura) si suna chiar foarte bine (a se citi decent) si cu silencer si fara. De noua bate in 200 de iepurasi, iar banii astia nu i-as da oricum. Revenind, are cineva din Bucuresti timp/dispozitie sa mearga pana la magazinul cu pricina sa vada efectiv toba?

Stiu si de modelele de la vickexhaust dar banuiesc ca nu difera foarte mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da fratilor. Sigur. Desteptii aia recomanda sa DEMONTEZI silenceru in oras. Nu de alta, dar nu ajunge ca trezesti tot blocul la pornire; tre sa trezesti tot cartieru! I-as plati daca s-ar impusca.

 

Revenind. Pe mine ma doare capul cautand o toba aftermarket care sa nu sune mai tare decat 10 petarde de anu nou. Orice e cat de cat decent costa de mai bine imi iau alta mobra.

pune marving. nus scumpe suna mortal dar nu deranjant. pe pegaso am pus si erau atre misto. acum caut sa pun si pe domii. alea leam luat la 2 mil. moca.pacat ca nu leam tinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vreo spita rupta? ia-le la mana si vezi daca joaca in nipluri. De obicei se reteaza la baza filetului.

 

Am verificat. Nu e nici o spita rupta. Banuiesc ca e de la disc. Inca se vede ca nu e uzat uniform. Pana se asaza bine placutele si discul devine perfect plat. Oricum parca se aude mai incet deja... (am mai facut 30 km azi cu cateva franari lente de la 90km/h pana pe la 20km/h)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati Dominatorezi,

 

Care inca n-ati umblat la rulmentii de la jug, luati aminte recomandarea mea: pune-ti frumusel mana si umblati ca sa curatati si sa gresati cei doi rulmenti, ca altfel patiti ca mine. Respectiv, de ceva km buni incoace (ma refer la ultimii 2-3000km) aparuse un oarecare clantanit pe care-l simteam la ghidon cand miscam (la mana) motocicleta sau cand ma jucam cu frana fata. Acum 10 zile am mai strans (usor) rulmentii de jug, dar am constatat limitari de mobilitate ale ghidonului in anumite unghiuri.

 

Asa ca mi-am cumparat un set de rulmenti de jug si in dupa-amiaza asta am inceput operatiunea de schimbare. Ocazie cu care am constatat ca cei existenti (originali, cu bile) erau foarte frumos ruginiti si, evident, usor gripati. Probabil ca daca desfaceam inainte de a cumpara noii rulmenti, as fi curatat frumos, as fi gresat si toate ar fi fost bune si frumoase si ramaneam si cu 150 de lei in buzunar.

 

Deci: aviz amatorilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati Dominatorezi,

 

Care inca n-ati umblat la rulmentii de la jug, luati aminte recomandarea mea: pune-ti frumusel mana si umblati ca sa curatati si sa gresati cei doi rulmenti, ca altfel patiti ca mine. Respectiv, de ceva km buni incoace (ma refer la ultimii 2-3000km) aparuse un oarecare clantanit pe care-l simteam la ghidon cand miscam (la mana) motocicleta sau cand ma jucam cu frana fata. Acum 10 zile am mai strans (usor) rulmentii de jug, dar am constatat limitari de mobilitate ale ghidonului in anumite unghiuri.

 

Asa ca mi-am cumparat un set de rulmenti de jug si in dupa-amiaza asta am inceput operatiunea de schimbare. Ocazie cu care am constatat ca cei existenti (originali, cu bile) erau foarte frumos ruginiti si, evident, usor gripati. Probabil ca daca desfaceam inainte de a cumpara noii rulmenti, as fi curatat frumos, as fi gresat si toate ar fi fost bune si frumoase si ramaneam si cu 150 de lei in buzunar.

 

Deci: aviz amatorilor :)

 

am facut acceasi operatie sambata, doar rulmentul superior era bolnav si tot din vina mea pentru ca nu i-am strans suficient sa se aseze camesile si in foarte putini km si-a facut joc, chiar daca am mai strans dupa, a fost prea tarziu :) rulmentii in cauza daca sunt gresati si semeringurile sunt ok nu au voie sa cedeze la utilizare decenta...

@florynn: de unde le-ai luat?

Editat de lucay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut acceasi operatie sambata, doar rulmentul superior era bolnav si tot din vina mea pentru ca nu i-am strans suficient sa se aseze camesile si in foarte putini km si-a facut joc, chiar daca am mai strans dupa, a fost prea tarziu :) rulmentii in cauza daca sunt gresati si semeringurile sunt ok nu au voie sa cedeze la utilizare decenta...

Pai la gresare ma refer si eu. Adica: trebuie gresati periodic (respectiv 1-2 ani); parerea mea... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...