andreizalau Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 o semnalizare dreapta spate, sticla stop frana si eventual o carena dreapta fata pentru un RD02 daca are careva la vanzare. salutare cdi-ul nu l-am gasit o sticla de semnalizare am sa iti dau ar fi si un corp de semnalizator,,,,dar e in 2 bucati daca le vrei,,,,suna-ma, ca intru destul de rar 0749 275 812 andrei numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Salutare, postez aci , in ideea ca are cineva nevoie de ceva. Mi-am vindut dominatorul si mi-au ramas niste "dubluri" ca deh, rominul e stringator.. Roata fata in stare foarte buna echipata cu disc inca utilizabil si cauciuc heidenau k60 la 90% Pahare jambe si etrier cu placute bune(tuburile le-am promis deja) Carburator in stare impecabila cu subar si membrana noua(kit original) Cilindru +piston cota 0 in stare foarte, foarte buna (din pacate am rupt eu un segment...deci fara segmenti) Un electromotor in stare impecabila Cartere in stare buna, o cutie de viteze (la punga) O patina fixa in stare buna Un intinzator de distrbutie in stare foarte buna cu ax cu tot Aparatoare pentru disc si jamba, parca doua seturi... Diverse pe care nu mi le mai amintesc... Pentru detalii PM sau 0726 339 729 Primul venit, primul servit Stima , Liviu Si intinzatorul cu arc, ax, surubul de fixare si O-ring, din pacate la patina fixa si restul nu am facut poze deoarece trebuie sa dau de ele mai intii. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 (editat) Am o pedala de schimbator care mi-a ramas, si un amortizor din care a curs uleiul, cu arc cu tot (arcul e in cota de lucru normala, masurat). Cumperi una si le primesti pe ambele valabil pt slr-isti si cei cu dominator. /index.php?/topic/682249-pedala-schimbator-honda-oem/ Si un kit de reparatie pompa frana spate, asta se da separat, nu e folosit. 50 euroi. Editat August 10, 2012 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Cumpar releu reulator de tensiune original de Honada Dominator . Astept oferte pe bikerkes@yahoo.com"]bikerkes@yahoo.com[/email]sau P.M. Mltumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 (editat) Salutare domnilor. Dupa lupte seculare am reusit si eu sa pornesc telegarul ,numai ca mere tot asa cum vrea el. Dar sa o luam cu inceputul. Anul trecut nu mai pornea deloc, nici cu cdi-ul ei nici cu al lui Swich, Am schimbat bujia, releu de incarcare, bobina, etc(e bine ca am piese de schimb acum). Am gasit p'aci ca e posibil ca cdi-ul sa aiba lipituri reci(varsta..de..RD02,'90-'91) si uite asa l-am matrasit(CDI-UL) si am refacut lipiturile de pe cablaj. Azi am schimbat benzina, am pus bateria si dupa cateva incercari a pornit. Dar merge doar daca tin butonul de start apasat si cum i-au destu' de pe el se si opreste motorul de parca ai tai contactul. Efectiv acum porneste la cheie, se tureaza dar cu conditia sa tin starterul cuplat si nu e bine. Aveti vreo idee careva de unde sa fie buba? Eu sincer din schema instalatiei electrice nu pricep de unde ar fii problema. Editat August 11, 2012 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Decompresorul automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Decompresorul automat. ?!? Lamureste-ma, ca sunt in ceata. unde-i ala?, cum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Daca motorul face poc doar cat timp tii apasat automatul inseamna ca scapa compresia. Decompresorul e un dispozitiv pe la axa cu came. La Domi am inteles ca e mai deosebit. Si mai pretentios. Tu chiar turai motorul cu automatul apasat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Nu ai detaliat tu prea tare...dar cred ca ar trebui sa verifici/inlocuiesti releul de pornire/instalatia electrica in zona de releu pornire-cdi sigurante...ai scintee doar cind dai continuitate + ului catre releul de pornire si cdi, cind il eliberezi piba si releul de pornire(firesc) dar mai pina si alimentarea cu + a cdi-ului si ramaii fara scintee...parerea mea hic! Bafta la remediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 si io zic ca e o pb electrica ai verificat toate mufele? in special alea de sub rezervor? sper sa o faci sa mearga ca lumea, altfel,,,te prinde ursu Sorinele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 verifica nivelul la acid din baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) Releu de pornire verificat. DE fapt atata vreme cat invarte electromotorul e ok. Pe el sunt cele 2 suruburi, pe unul vine+de la baterie si pe celalalt pleaca acest plus spre electromotor atunci cand se da contact. Sunt 4 papuci: cei dinspre suruburi activeaza babina ca sa puna in scurt suruburile iar ceilalti dinspre siguranta(sunt in scurt din fabricatie) sunt "+'-ul instalatiei electrice ce vine de la surubul "+" legat la baterie si trece prin siguranta de 20A. In concluzie releu este ok. E posibil sa fie de la senzor neutral? dar altfel nu ar pornii,nu? CRed totusi ca este in continuare CDI-ul asa ca rog pe cine are telegar din 90-91cu cdi cu mufe verzi sa ma ajute sa il probez pe al meu. Trimit prin curierat pe al meu daca nu e nimeni din Bucuresti disponibil. Tu chiar turai motorul cu automatul apasat? tineam din acceleratie ca in timpul scurt de 5-6-7secunde nu aveam timp sa reglez socul. Editat August 13, 2012 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 nu are nimica daca electromotorul invirte in timp ce merge motorul , chiar turat , pt ca nu e ca la masina , cu bendix , la domi e un rulment unisens , deci odata ce viteza de rotatie a vibrochenului e mai mare ca cea produsa de electromotor , acest rulment deblocheaza ( ceva in genul ambreajului la motoferastraie sau scutere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 nu are cum sa fie de la cdi dar, daca vrei, poti sa il trimiti la mine te ajut cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Prajesti dracu electromotoru daca ii mai dai in gol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Intreb si eu o chestie: De ce ar mai curge ulei dintr-un brat de furca, daca simeringurile sunt noi? Deja am incercat sa curat cu un "dispozitiv" din plastic, si inainte sa montez simeringurile am inspectat suprafata bratului, dar nu parea sa aiba urme semnificative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Poate furca a fost indoita, indreptata si strunjita ? Astfel incat sa fie micsorat cu putin diametrul jambei. Editat August 16, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Nu parea sa aiba nici un fel de urme la nici un capat, deci nu a fost prinsa in menghina, iar pe toata suprafata am dat cu mana si nu se simte nici o diferenta, nici o umflatura, nimic de genul asta. Doar o observatie ar fi, cand am bagat bratele inapoi in jug nu s-au aliniat perfect gaurile din juguri (inferior, superior)...sa fie torsionata furca din cauza aia, si sa nu calce bine simeringul? Din bratul celalalt nu curge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Imi poate imprumuta/vinde cineva un capac de reglaj tacheti pentru motor de Dominator ? Topicul de vanzari e inchis... Phreak_or - cand ai montat amortizorul, ai verificat daca este etans inainte sa il bag in jug ? Editat August 16, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Da, l-am incercat si parea ok, dar nu puteam sa il solicit asa cum e solicitat pe mobra... O sa il mai dau jos si o sa incerc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Am o intarziere in acceleratie cand incerc sa accelerez brusc de la relanti. Revine foarte bine in ture si accelereaza cum trebuie cand este in mers. Nu are nici o alta problema si nici nu imi moare la relanti. Bujia arata ca merge cam sarac, dar reglajul asta e cel mai bun care mi-a iesit pana acum. Consumul este excelent. Voi pune luni o bujie Iridium si un filtru de aer nou, stock. Stiu sigur ca poate merge si mai bine, intrebarea este daca trebuie sa schimb slow jet cu cel #50 de pe XR650 sau daca trebuie sa o mai gadil un pic la reglajul carburatorului ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 In ce treapta de viteza face asa? Sau asta se intampla stand pe loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Asta se intampla doar la neutru, cand o accelerez brusc in timp ce sta la relanti. In mers accelereaza cum trebuie. Are cineva capace de reglaj tacheti ? Editat August 16, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 s-ar putea sa iti traga aer fals,,,,,, cel mai probabil pe la o-ring-ul de la galeria de admisie din cauza temperaturii si a timpului, isi pierde elasticitatea si,,,,,se mai aspira aer si pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Intreb si eu o chestie: De ce ar mai curge ulei dintr-un brat de furca, daca simeringurile sunt noi? Deja am incercat sa curat cu un "dispozitiv" din plastic, si inainte sa montez simeringurile am inspectat suprafata bratului, dar nu parea sa aiba urme semnificative. ghidaje proaste, eu le-am incarcat pe exterior cu o pelicula fina de cositor ca era dus cam tot grafitul, se vedea cupru de dedesubt si am pilit putin unde sunt despicate ca sa inchida mai mult am mai taiat si cam 1cm din arcul de la semeringurile de ulei ca sa stranga mai mult nu mai am probleme de 1 an si ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.