prisihayabusa Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 eu mi-am pus pe a mea ARROW dakar replica 2 in 1 si nu a trebuit sa schimb nici un jigler.singurul reglaj a fost la pilot screw pe care a mai trebuit sa-l desfac aprox 2/3 ture sa aiba un relanti frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 lantu l-am schimbat nou odata cu patinele,deci si el are 1500 de km,probabil so uzat din alta cauza patina posibil ca intinzatorul sa nu functioneze bine aici ma refer la ambreiajul unisens sau,,,,arcul intinzatorului sa fie moale multe posibilitati pompa de ulei isi face treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 pompa de ulei baga,cand destrang conducta de ulei care urca sus sare ulei peste tot,arcu ala de pe intinzator parca era cam moale,prea usor l-am bagat,unde gasesc arc de ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin D Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Am auzit ca cineva si-a adaptat un cdi de scooter la un dominator inversand ceva papuci la mufe se poate?stiti ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 am vazut si eu in targ la scutere CDI-uri care au exact aceleasi mufe ca la dominator,insa nu stiu daca functioneaza in parametri,harta avansului si alte chestii care probabil is setate de fabrica pt dominator. insa mi-ai trezit curiozitatea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 habar n-am,,,,,, daca vrei nou, incearca la dilly.ro sh,,,,,,la sectiunea dezmembrari trebuia sa fie reply pt heres,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Era o vreme cand ma intreba multa lume pentru ce iti cumperi un Domi. Filmuletul asta mi se pare numai bun ca raspuns: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 eu mi-am pus pe a mea ARROW dakar replica 2 in 1 si nu a trebuit sa schimb nici un jigler.singurul reglaj a fost la pilot screw pe care a mai trebuit sa-l desfac aprox 2/3 ture sa aiba un relanti frumos. E foarte probabil a ai carburatia varza (consum mai mare si putere mai mica decat se poate) pe toata plaja, mai putin la relanti Am auzit ca cineva si-a adaptat un cdi de scooter la un dominator inversand ceva papuci la mufe se poate?stiti ceva?? Da, am auzit de rahaturi din astea. Daca te dau banii afara din casa, incearca. E foarte probabil sa ai nevoie de un motor nou dupa ce incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) In legatura cu consumul de carburant e f ok,4,5-5 la suta in regim destul de fortat,nu ma pot abtine asta e.Bujia e ca la carte deci sincer nu-mi fac probleme,pur si simplu merge ok si se comporta ok insa nu contest faptul ca e posibil sa nu fie cel mai ok procentaj de aer/benzina insa atat timp cat merge ok nu-mi bat capul. As vrea sa mai intreb ceva. Am observat ca fata de alte dominatoare suspensia mea spate e cam moale(probabil arc lasat) desi amortizorul lucreaza corect,nu sare ca broscuta nu se comporta urat insa la greutatea mea de 60 de kg si a prietenei de 45 se lasa f tare 2/3 din cursa plus ca arcul e strans la maxim aproape din piulitele de pretensionare. Exista posibilitatea sa-i mai pun ceva inaltator la arc sau imi trebuie unul nou?A mai patit cineva asa ceva?Ce solutii ati gasit? Editat Septembrie 19, 2012 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 eu am bagat un distantier de aproximativ 1cm sub arc si merge perfect,avand an vedere ca eu am 98 kg si femeia 65 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 inseamna ca am sa- incerc si eu sa-i fac un distantier de aprox 1-2 cm,probabil din polimer sau aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Solutia ideala e un arc nou, liniar Dar merge cu distantier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 oare mobrele noastre au si ele mandria lor??? dupa ce m-a dus si adus in conditii f bune de la Oradea,,,, da, am fost la test-drive BMW,,,,,, si-a gasit sa nu mai porneasca nu mai avea scanteie dupa ce am dezbracat-o de carene si rezervor,,,,verificat cam tot ce mi-a trecut prin cap,,,,schimbat bujie, bobina, fise, pipe, sigurante, curatat contacte,,,,,tot fara scanteie lasata in pace vreo juma de ora ca au aparut alte prioritati,,,,, CE CREDETI? A PORNIT LA SFERT,,,,,,,,,,,,,,,,,, sa se fi suparat ca mi-au placut si BMW-urile? in special R1200GS Adventure si F 800 gs,,,dar asta e alta poveste, sau e semn ca o sa cedeze CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) oare mobrele noastre au si ele mandria lor??? dupa ce m-a dus si adus in conditii f bune de la Oradea,,,, da, am fost la test-drive BMW,,,,,, si-a gasit sa nu mai porneasca nu mai avea scanteie dupa ce am dezbracat-o de carene si rezervor,,,,verificat cam tot ce mi-a trecut prin cap,,,,schimbat bujie, bobina, fise, pipe, sigurante, curatat contacte,,,,,tot fara scanteie lasata in pace vreo juma de ora ca au aparut alte prioritati,,,,, CE CREDETI? A PORNIT LA SFERT,,,,,,,,,,,,,,,,,, sa se fi suparat ca mi-au placut si BMW-urile? in special R1200GS Adventure si F 800 gs,,,dar asta e alta poveste, sau e semn ca o sa cedeze CDI-ul? Aprindere clar. Senzor TDC/PMS, bobina sau CDI. Nu musai in ordinea asta. Editat Septembrie 27, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 se pare ca am rezolvat problema un fir din mufa senzorului de care zicea switch facea fitze statea el la locul lui,,,,dar, cand am miscat un pic mai amplu de cabluri,,,,,,a iesit afara pus la loc, a pornit Hoini la sfert acu,,,,ma gandesac sa renunt la serviciile mufei cu pricina sa leg firele direct si sa izolez bine cu banda stie careva cam ce tensiune e pe acolo? ca de frecventa,,,,,,ajunge pana la 12000 de impulsuri pe minut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 se pare ca am rezolvat problema un fir din mufa senzorului de care zicea switch facea fitze statea el la locul lui,,,,dar, cand am miscat un pic mai amplu de cabluri,,,,,,a iesit afara pus la loc, a pornit Hoini la sfert acu,,,,ma gandesac sa renunt la serviciile mufei cu pricina sa leg firele direct si sa izolez bine cu banda stie careva cam ce tensiune e pe acolo? ca de frecventa,,,,,,ajunge pana la 12000 de impulsuri pe minut Mah... daca izolezi cum se cuvine nu ai probleme Recomand insa o mufa sanatoasa - e mai bine cand ai de diagnosticat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Mah... daca izolezi cum se cuvine nu ai probleme Recomand insa o mufa sanatoasa - e mai bine cand ai de diagnosticat ceva. Sau dacă nu , măcar o lipitură cu cositor/frudor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 multam baieti am rezolvat cu aceeasi mufa, originala, care, daca m-am uitat mai atent,,,,,se demonta COMPLET numa bine si,,,,,noi cand ne-om vedea la o tura si niste bere???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Pana la urma cate kg au tobele originale impreuna ( sau macar una )? Stie careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 ambele? vreo 8 nu am cantarit, ca nu am cu ce phiiii da ce liniste pe aici,,,,, toata lumea e in ture, ca vine frigu?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Eu chiar am mai bagat ceva ture in WE ce a trecut si din pricina vremii cu toate ca nu credeam sa se lase asa frig da uite ca au avut dreptate astia la meteo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 are cineva un manual pentru domi cu kick, vreau sa imi pun kick pe a mea dar cred ca imi lipseste un pinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Il am eu, da-mi un PM cu un mail pe care sa ti-l trimit (are 47MB) Mda nu mai merge sa editez. Uite ia de aici http://www.carlsalter.com/download.asp?p=919 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 @simpson_ am descarcat manualul din link, ala il am si eu dar nu are nici un capitol despre mecanismul de kickstart, nu gasesc nicaieri nici o schema cu angrenaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Eu iam pus pedala de pornire la dominator dar mia trebuit tot angrenajul din motor plus trebuie si axul pe care vine pinionul tot de model cu pedala pentru ca la astea fara pedala nu este prelucrat ,ca sa poti pune pinionul pe el (este mai gros).Pentru asta trebuie sa desfaci motorul bucatele axul respectiv fiind an cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.