dantu Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Mersi de raspuns, daca gasesc si o foaie am sa te contactez sa-mi zici un pret. Cel mai tare imi trebuie foaia de pe spate si lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Mersi de raspuns, daca gasesc si o foaie am sa te contactez sa-mi zici un pret. Cel mai tare imi trebuie foaia de pe spate si lantul... http://dillypoint.ro/zen/...io de la astia mi-am comandat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Mersi de raspuns, daca gasesc si o foaie am sa te contactez sa-mi zici un pret. Cel mai tare imi trebuie foaia de pe spate si lantul... daca le pui desperecheate, o sa te miri ce repede se duce lantul o sa il intinzi dupa fiecare iesire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) @Radulaz, Mersi, le-am dat un mail. @Andreizalau, Stiu...ideal ar fi sa le pun noi, insa s-au adunat multe nevoi la motocicleta asta si deja am mai bagat in ea cam o treime din cat am dat pe motocicleta cand am cumparat-o, in urma cu 2 luni...si mai am inca de bagat...si vb aia: "de unde iei si nu mai pui...nu-i" ). Editat Aprilie 5, 2014 de dantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristisorploiesti Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Eu folosesc cu succes 15w50 si chiar 20w50 (pentru primavara tarzie - vara - toamna frumoasa). Indiferent de marca, numai de moto sa fie. Am inceput cu Motul 10w40 apoi 15w50 (multa vreme), am continuat cu Repsol si ultima data parca Yacco a fost. Nu recomand ulei auto. Am uitat sa precizez: semi-sintetic, nu mineral (desi cand au fost inventate motoarele astea, atlceva nu exista). Insa semi-sintetic mi se pare un compromis de bun simt, in raport calitate/pret. Sa nu uitam ca totusi racirea e preponderent pe ulei, deci temperatura de lucru solicita chimic uleiul, asadar un plus de 20-30 de lei (cat banuiesc ca ar fi diferenta intre mineral si semi-sintetic) raportati la 2500-3000km intre schimburi se justifica. Intr-adevar, full-sintetic nici nu se pune problema... Parerea mea In alta ordine de idei: Stiti careva pe (alt)cineva care vinde un Dominator in toate mintile lui in zona Bucuresti-Ilfov sau in judetele vecine/limitrofe? Am un prieten care s-a indragostit de al meu, dar eu nu-l vand, insa mi-ar placea sa-l ajut in acest sens. Multumesc! Eu folosesc cu succes 15w50 si chiar 20w50 (pentru primavara tarzie - vara - toamna frumoasa). Indiferent de marca, numai de moto sa fie. Am inceput cu Motul 10w40 apoi 15w50 (multa vreme), am continuat cu Repsol si ultima data parca Yacco a fost. Nu recomand ulei auto. Am uitat sa precizez: semi-sintetic, nu mineral (desi cand au fost inventate motoarele astea, atlceva nu exista). Insa semi-sintetic mi se pare un compromis de bun simt, in raport calitate/pret. Sa nu uitam ca totusi racirea e preponderent pe ulei, deci temperatura de lucru solicita chimic uleiul, asadar un plus de 20-30 de lei (cat banuiesc ca ar fi diferenta intre mineral si semi-sintetic) raportati la 2500-3000km intre schimburi se justifica. Intr-adevar, full-sintetic nici nu se pune problema... Parerea mea In alta ordine de idei: Stiti careva pe (alt)cineva care vinde un Dominator in toate mintile lui in zona Bucuresti-Ilfov sau in judetele vecine/limitrofe? Am un prieten care s-a indragostit de al meu, dar eu nu-l vand, insa mi-ar placea sa-l ajut in acest sens. Multumesc! baterie din toamna,mecanic ok,are si kick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 daca le pui desperecheate, o sa te miri ce repede se duce lantul o sa il intinzi dupa fiecare iesire Nu este intru totul adevarat, se pot imperechea componente cu grade similare de uzura. Un chit de lant tine cam 25-30 mii daca este intretinut cat de cat corect. Dar se poate utiliza si pana la "victoria finala" , adica inca 5-7 mii km in plus. Asa am facut si cu fostul kit de pe domi, chiar am exagerat (mi-a sarit de doua ori lantul-foarte periculos). Trebuie stiut ca se consuma intai pinionul mic, cand incep sa se curbeze dintii subtiati de uzura, trebuie inlocuit cu altul mai putin uzat. Daca in aceasta etapa se inlocuieste si lantul (tot cu unul mai putin uzat) ansamblul mai tine cam 10-15 mii. Daca nu, oricum mai tine minimum 5mii. Pinionul mare se uzeaza ultimul. Profit de ocazie ca sa "demolez " un mit, cel al spray-urilor. Nimic de comentat, la motoarele "strasse" sunt bune. La motoarele de teren insa, genereaza impreuna cu noroiul praful si nisipul un compost abraziv "excelent" care poate "termina" chitul in 15 mii. Dupa ce am schimbat la africana doua chituri la 25 si 17 mii, am trecut la ungerea cu ulei de motor. Fie ca folositi ungator, fie ca il pensulati la 200-300km, uleiul (ce folositi in motor sau orice ulei auto-cat mai ieftin-curat nu cumva ars!) asigura cea mai indelungata exploatare a kitului. Actualul kit de pe africana va fi dat jos abia la 60 mii. E drept ca nu m-am zgarcit cu uleiul si am ugator automat marca "Galen", asa ca spal noroiul de pe lant oricand am chef apasand doar un buton. Singurul dejavantaj este "clisa unsuroasa" care se depune constant pe geanta rotii din spate. In alta ordine de idei, am rezolvat-o cu elementul de far, suruburile de reglaj slabite la maximum si adaugate intre corp si element bucati potrivite de cauciuc pentru pozitionarea corecta. Am adaptat si kit-ul bixenon si led in loc de bec pe pozitie, asa ca s-a incheiat si capitolul lumini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 D-aia exista doua tipuri de spary de lant: pt strada si pt ne-strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Pt gresarea lantului eu folosesc un spray ieftin (17RON-400ml) luat de la un supermarket si sunt mega multumit de el. Nu tine f mult si nici nu imi doresc asta pentru ca eu folosesc mobra si pe asfalt, dar si prin noroaie, praf, etc, asa ca un jet de apa il spala rapid si ii pot da un strat proaspat imediat. Personal nu sunt fanul unsului cu ulei tocmai pt mizeria care se face, dar probabil ca nu e ca si atunci cand dai cu vaselina. Spray-ul pe care il folosesc e foarte fluid si intra bine peste tot si nici nu face mizerie; nu lasa un strat "gros" ca sa faca, impreuna cu praful de pe coclauri, pasta aia abraziva de care zice Galen mai sus...de asta am incredere in el. Apropos de uleiuri-astazi i-am facut si eu schimbul de ulei+filtru lu' Dormitor al meu. Am luat un ulei pentru mobre in 4 timpi, marca Prista 15W50 API SJ. Daca e cineva din Cluj si are nevoie de pont, eu l-am luat de la magazinul de piese auto de pe strada Taberei (colt cu Calea Floresti). A fost 16RON/litrul. Pentru un 15W50, eu zic ca e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 baterie din toamna,mecanic ok,are si kick Hi-hi! ..ce albastru BGS are pe el. Sa va stapaniti sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristisorploiesti Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 baterie din toamna,mecanic ok,are si kick am lucrat la ei in ploiesti...!! firma ok . staf-ul varza!!! isi bat joc de agenti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Pt gresarea lantului eu folosesc un spray ieftin (17RON-400ml) luat de la un supermarket si sunt mega multumit de el. Nu tine f mult si nici nu imi doresc asta pentru ca eu folosesc mobra si pe asfalt, dar si prin noroaie, praf, etc, asa ca un jet de apa il spala rapid si ii pot da un strat proaspat imediat. Personal nu sunt fanul unsului cu ulei tocmai pt mizeria care se face, dar probabil ca nu e ca si atunci cand dai cu vaselina. Spray-ul pe care il folosesc e foarte fluid si intra bine peste tot si nici nu face mizerie; nu lasa un strat "gros" ca sa faca, impreuna cu praful de pe coclauri, pasta aia abraziva de care zice Galen mai sus...de asta am incredere in el. Apropos de uleiuri-astazi i-am facut si eu schimbul de ulei+filtru lu' Dormitor al meu. Am luat un ulei pentru mobre in 4 timpi, marca Prista 15W50 API SJ. Daca e cineva din Cluj si are nevoie de pont, eu l-am luat de la magazinul de piese auto de pe strada Taberei (colt cu Calea Floresti). A fost 16RON/litrul. Pentru un 15W50, eu zic ca e ok Foarte bun pretul la ulei, cam acolo am iesit si eu, merci de pont, m-am saturat sa colectionez filtre de dacie date "la pachet' cu uleiul. Am sa incerc si eu la urmatorul schimb. Spray-ul e cumva ala de biciclete de la Selgros? Mi-am luat si eu unul pentru cazuri de urgenta (lipsa de ulei) iesi oricum foarte scump cu el ca e foarte diluat, dar daca cititi manualele de honde o sa vedeti ca "omuletii oblici" recomanda ungerea lantului cu ulei de motor. 60 mii de km cu un kit, nu-i poveste, e realitate! Si mizeria pe janta e rezonabila, o data pe an ma joc putin cu o carpa cu benzina s-o dau jos. Editat Aprilie 8, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Prista am impresia ca e bulgaresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Asta e sprayul de care ziceam. Eu il cumpar de la Cora (17RON). L-am vazut si in alte magazine la preturi apropiate (sensibil mai mari). Are aplicatii diverse...eu il folosesc de 3 ani la absolut tot ce trebuie gresat, nu numai la lantul de la mobra. Ultima data, de exemplu, am gresat mecanismele de la portierele masinii ca incepusera sa mearga greu (varsta..). La mobra am dat si pe butonele, comutatoare, contact, mufe, cric, cabluri, etc. L-am laudat destul...astept de-acuma banii pe reclama de la producator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 nenea Galen, ai si tu dreptate, dar sa il vad eu pe ala care le imperecheaza cu grade egale de uzura,,,, lant nou, pe pinioane batrane,mai merge, dar, lant vechi pe pinioane tinere,,,,,,,le va imbatrani urgent numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Stie cineva prin Cluj sau prin apropiere vreun atelier care face pinioane moto si lanturi de transmisie? ...sau... are cineva un kit complet de Dominator (pinion+lant+foaie de 45-47 de dinti)? Al meu e cam pe ultima suta de metri si trebuie sa-l schimb, dar caut variante cat mai ieftine cu putinta, chiar si SH daca sunt in stare acceptabila Sunama 0745538663 mihai am eu lant si pinioane ca inca sunt bune de pe transalp daca le vrei suna-ma nu te costa nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Asta e sprayul de care ziceam.1.jpg Eu il cumpar de la Cora (17RON). L-am vazut si in alte magazine la preturi apropiate (sensibil mai mari). Are aplicatii diverse...utilizari-Brunox-Turbo-Spray.pngeu il folosesc de 3 ani la absolut tot ce trebuie gresat, nu numai la lantul de la mobra. Ultima data, de exemplu, am gresat mecanismele de la portierele masinii ca incepusera sa mearga greu (varsta..). La mobra am dat si pe butonele, comutatoare, contact, mufe, cric, cabluri, etc. L-am laudat destul...astept de-acuma banii pe reclama de la producator ) Da, e un fel de vd40, care si el(vd40) poate fi folosit la nevoie ca spray de lant. Problema e ca nici vb sa unga ca uleiul, ma tem ca mergi majoritatea timpului cu lantul "uscat". Cati km ai cu kit-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Abia am cateva sute de km de cand am luat motocicleta, dar am luat-o cu kitul terminat. La motocicletele pe care le-am avut in trecut l-am folosit cu succes si nu am simtit niciodata ca s-ar fi uzat lantul sau pinioanele prematur. Am incercat mai demult si cu uleiuri si alte substante unsuroase, insa dupa o tura prafuita sau noroita nu simteam ca e chiar ok pt lant...in final am gasit solutia asta de compromis si mi s-a parut f ok. Probabil ca pentru cei care merg mai mult pe asfalt, uleiul e o alegere mai buna decat un spray dintr-asta...dar pentru felul in care folosesc eu mobra, mie asa mi s-a parut ca ar fi mai bun spray-ul asta "semiunsuros" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Abia am cateva sute de km de cand am luat motocicleta, dar am luat-o cu kitul terminat. La motocicletele pe care le-am avut in trecut l-am folosit cu succes si nu am simtit niciodata ca s-ar fi uzat lantul sau pinioanele prematur. Am incercat mai demult si cu uleiuri si alte substante unsuroase, insa dupa o tura prafuita sau noroita nu simteam ca e chiar ok pt lant...in final am gasit solutia asta de compromis si mi s-a parut f ok. Probabil ca pentru cei care merg mai mult pe asfalt, uleiul e o alegere mai buna decat un spray dintr-asta...dar pentru felul in care folosesc eu mobra, mie asa mi s-a parut ca ar fi mai bun spray-ul asta "semiunsuros" . Problema e ca se "evapora" cam repede si ca sa ungi lantul ca lumea, cam scoti multi bani din buzunar. Acuma tot nu mai conteaza, dar cand pui kit-ul nou iti recomand sa folosesti ulei de motor. Dai un jet cu apa si apoi pensulezi cu ulei din 200 in 200km on road si cand trebuie "off". Nu mai este nevoie sa speli lantul cu solventi ca de ulei nu prea adera jegul, doar jet de apa si pensulat cand e nevoie, lasa sa planga negustorii de spray-uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Am sa incerc si cu ulei, multumesc! Probabil ca dupa Paste imi pun un alt kit de lant pe care l-am primit de la dl. Mihai (fairplaybiker) si caruia ii multumesc din nou pt. asta si sper sa am ocazia sa ma revansez candva. Pana atunci, Dormitor al meu se odihneste la umbra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salut am un set de placute fata corbone lorraine s4 ptr dominator cu etriere brembo , sunt sigiliate daca are cineva nevoie , revin si eu cu ceva intrebari dupa ce am reparat dominatoru care am avut accident in 2011 , problema e ca daca dau relantiu mai mic pe la 1100 incepe o tacaneala banuiesc de la decompresor si porneste greu dimineata oare sa fie de la supape ca le reglasem dupa accident si nu am mai mers cu ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 tacaneala e asa cum banuiesti relantiu tre sa fie pe la 1300, ca sa ai si ungere buna cu pornitu, verifica din nou supapele, sa nu fie prea mic jocul, in special evacuarea dreapta mai fratilor, dar de o mica Dominatoriada nu punem? ca vine 1 Mai peste noi,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Galen are dreptate tacaneala e asa cum banuiesti relantiu tre sa fie pe la 1300, ca sa ai si ungere buna cu pornitu, verifica din nou supapele, sa nu fie prea mic jocul, in special evacuarea dreapta mai fratilor, dar de o mica Dominatoriada nu punem? ca vine 1 Mai peste noi,,,,,,, right Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 mai fratilor, dar de o mica Dominatoriada nu punem? ca vine 1 Mai peste noi,,,,,,, Ba da. De 1Mai este o intrunire misto la Garnic in Caras Severin, plus ca se pot face trasee off, Clisura si Cheile Nerei sunt aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Galen are dreptate right +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Are cineva de vanzare sau care se incurca de ele aparatoarea aceea cu gauri care vine pe galerii si aparatorile de la maini de plastic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.