Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Ca sa mai diversificam putin subiectele, legate tot de Domi, bineinteles:

 

post-33842-0-97422700-1343909382_thumb.jpg

[Pasagera temporara]

 

post-33842-0-02132600-1343909421_thumb.jpg

[siluteta neagra - inainte de sablare]

 

post-33842-0-18602500-1343909453_thumb.jpg

[silueta alba - a doua zi, dupa sablare]

 

post-33842-0-87835100-1343909501_thumb.jpg

[Restul pieselor sablate]

 

@NX250: n-am piese de vanzare :D

 

P.S. Va voi tine la curent cu evolutia surorii mele mai mici, Domi de 250 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci vom avea Dominator72 (salutare, omu! :wave:) si Dominator27 (cu domi de 250)? :D

 

PS: Ce ford e cabrioletul ala? :D

Salutare :) Vom avea Dominator72 cu doua motoare, dintre care unu mic pentru oras, imrejurimi si creste de munte :D

 

PS: Ford-ul e un StreetKA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge cineva la BMW camp? Parca am citit ca e in weekendul asta, in sau langa Rachitele, jud Cluj...

 

Se reediteaza actiunea BMW Camp? Dupa cate stiu eu, a fost acum vreo 2 saptamani...

Vezi filmul aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83414-bmw-camp-clubul-motoveteranilor/page__st__30

BMW-urile nu sant motoare rezistente si nu tzin la doua intalniri consecutive...

 

Ca sa mai diversificam putin subiectele, legate tot de Domi, bineinteles:

 

post-33842-0-97422700-1343909382_thumb.jpg

[Pasagera temporara]

 

post-33842-0-02132600-1343909421_thumb.jpg

[siluteta neagra - inainte de sablare]

 

post-33842-0-18602500-1343909453_thumb.jpg

[silueta alba - a doua zi, dupa sablare]

 

post-33842-0-87835100-1343909501_thumb.jpg

[Restul pieselor sablate]

 

@NX250: n-am piese de vanzare :D

 

P.S. Va voi tine la curent cu evolutia surorii mele mai mici, Domi de 250 ;)

 

Foarte interesant suportul pentru vopsit, decapotat inainte de vopsire si capotat dupa, ca sa nu dea ploaia peste obiectul muncii.

N-am nevoie de piese pt Domi Junior, ca le am pe toate si se invart foarte bine. Pardon, saua nu se invarte...

Ma enervezi cu cricul ala cu lungime reglabila. Cand e un loc depresionar in amplasamentul in care parchezi, lungesti cricul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte interesant suportul pentru vopsit, decapotat inainte de vopsire si capotat dupa, ca sa nu dea ploaia peste obiectul muncii.

N-am nevoie de piese pt Domi Junior, ca le am pe toate si se invart foarte bine. Pardon, saua nu se invarte...

Ma enervezi cu cricul ala cu lungime reglabila. Cand e un loc depresionar in amplasamentul in care parchezi, lungesti cricul?

Stai linistit, ca am invatat sa merg cu capota trasa dupa ce, evident, m-a prins ploaia in trafic cand era decapotata; asa am invatat ca pot transporta cadrul si cu panza pe pozitie. Evident, dupa ce am acoperit masina, am inghesuit cadrul, a cam incetat si ploaia (torentiala, de altfel)...

In ceea ce priveste cricul, treaba e mult mai simpla de cat pare: este cu autoreglare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, postez aci , in ideea ca are cineva nevoie de ceva.

Mi-am vindut dominatorul si mi-au ramas niste "dubluri" ca deh, rominul e stringator..

 

Roata fata in stare foarte buna echipata cu disc inca utilizabil si cauciuc heidenau k60 la 90%

Pahare jambe si etrier cu placute bune(tuburile le-am promis deja)

Carburator in stare impecabila cu subar si membrana noua(kit original)

Cilindru +piston cota 0 in stare foarte, foarte buna (din pacate am rupt eu un segment...deci fara segmenti)

Un electromotor in stare impecabila

Cartere in stare buna, o cutie de viteze (la punga)

O patina fixa in stare buna

Un intinzator de distrbutie in stare foarte buna cu ax cu tot

Aparatoare pentru disc si jamba, parca doua seturi...

Diverse pe care nu mi le mai amintesc...

Pentru detalii PM sau 0726 339 729

 

Primul venit, primul servit

 

Stima ,

 

Liviu

Inca valabile cele de mai sus

Protectiile de disc si jamba la care am reusit intr-un final sa le fac poze.

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca valabile cele de mai sus

Protectiile de disc si jamba la care am reusit intr-un final sa le fac poze.

Salut, oare se potrivesc protectiile de disc si jamba la un dominator cu frane brembo model 2001? Daca da, fa-mi un pret pentru un set (care este in stare mai buna )si pentru intinzatorul de distributie. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='Dominator72'

...In ceea ce priveste cricul, treaba e mult mai simpla de cat pare: este cu autoreglare.

Buun, asta am inteles, dar cine ti-l autoregleaza... ca vad ca e nevoie de o fixa de 10...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, oare se potrivesc protectiile de disc si jamba la un dominator cu frane brembo model 2001? Daca da, fa-mi un pret pentru un set (care este in stare mai buna )si pentru intinzatorul de distributie. Multumesc

Nu se potrivesc - paharele jambelor de la suspensie nu au prinderile necesare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun, asta am inteles, dar cine ti-l autoregleaza... ca vad ca e nevoie de o fixa de 10...

Ai spirit de observatie, insa nu ai observat tot. Pe partea cealalta este un surub de reglaj care are un imbus de 6 integrat si de acolo se face tot reglajul avand la baza principiul hemodinamic (adica in functie de cat sange ai in alcool).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, oare se potrivesc protectiile de disc si jamba la un dominator cu frane brembo model 2001? Daca da, fa-mi un pret pentru un set (care este in stare mai buna )si pentru intinzatorul de distributie. Multumesc

Ai PM

 

Nu merg aparatorile decit pe RD02

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o semnalizare dreapta spate, sticla stop frana si eventual o carena dreapta fata pentru un RD02 daca are careva la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca atunci cand pui in paralel doua baterii moto (prin cabluri), rezistenta interna a perechii de baterii este mult mai mica decat rezistenta interna normala a unei baterii moto. Asta in limbaj tehnic nu inseamna curent mult mai mare de incarcare, cat timp cele doua baterii sunt legate in paralel?

 

Nu, nu asta inseamna.

Rezistenta interna a acumulatorului variaza oricum f mult in functie de starea de incarcarea. Regulatorul de incarcare asa e construit ca sa limiteze curentul de incarcare, indiferent de rezistenta interna.

O baterie de 2 acumulatori legati in paralel nu poate sa genereze tensiune mai mare decat tensiunea celui mai bun dintre ei.

Defectiunea care s-a intamplat acolo ar putea sa fi fost cauzata eventual de o cuplare cu polaritate inversa.

 

.. Pe partea cealalta este un surub de reglaj care are un imbus de 6 integrat si de acolo se face tot reglajul avand la baza principiul hemodinamic (adica in functie de cat sange ai in alcool).

 

Ce tarrre... Niciodata nu am mai vazut cric cu circuite integrate.

Adevarul e ca daca stai in Capitala, ai alte posibilitatzi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o semnalizare dreapta spate, sticla stop frana si eventual o carena dreapta fata pentru un RD02 daca are careva la vanzare.

salutare

cdi-ul nu l-am gasit

o sticla de semnalizare am sa iti dau

ar fi si un corp de semnalizator,,,,dar e in 2 bucati

daca le vrei,,,,suna-ma, ca intru destul de rar

0749 275 812

andrei

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, postez aci , in ideea ca are cineva nevoie de ceva.

Mi-am vindut dominatorul si mi-au ramas niste "dubluri" ca deh, rominul e stringator..

 

Roata fata in stare foarte buna echipata cu disc inca utilizabil si cauciuc heidenau k60 la 90%

Pahare jambe si etrier cu placute bune(tuburile le-am promis deja)

Carburator in stare impecabila cu subar si membrana noua(kit original)

Cilindru +piston cota 0 in stare foarte, foarte buna (din pacate am rupt eu un segment...deci fara segmenti)

Un electromotor in stare impecabila

Cartere in stare buna, o cutie de viteze (la punga)

O patina fixa in stare buna

Un intinzator de distrbutie in stare foarte buna cu ax cu tot

Aparatoare pentru disc si jamba, parca doua seturi...

Diverse pe care nu mi le mai amintesc...

Pentru detalii PM sau 0726 339 729

 

Primul venit, primul servit

 

Stima ,

 

Liviu

Si intinzatorul cu arc, ax, surubul de fixare si O-ring, din pacate la patina fixa si restul nu am facut poze deoarece trebuie sa dau de ele mai intii.

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o pedala de schimbator care mi-a ramas, si un amortizor din care a curs uleiul, cu arc cu tot (arcul e in cota de lucru normala, masurat).

Cumperi una si le primesti pe ambele valabil pt slr-isti si cei cu dominator.

 

/index.php?/topic/682249-pedala-schimbator-honda-oem/

 

 

Si un kit de reparatie pompa frana spate, asta se da separat, nu e folosit. 50 euroi.

Editat de zu1u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor. Dupa lupte seculare am reusit si eu sa pornesc telegarul ,numai ca mere tot asa cum vrea el. Dar sa o luam cu inceputul. Anul trecut nu mai pornea deloc, nici cu cdi-ul ei nici cu al lui Swich, Am schimbat bujia, releu de incarcare, bobina, etc(e bine ca am piese de schimb acum). Am gasit p'aci ca e posibil ca cdi-ul sa aiba lipituri reci(varsta..de..RD02,'90-'91) si uite asa l-am matrasit(CDI-UL) si am refacut lipiturile de pe cablaj. Azi am schimbat benzina, am pus bateria si dupa cateva incercari a pornit. Dar merge doar daca tin butonul de start apasat si cum i-au destu' de pe el se si opreste motorul de parca ai tai contactul. Efectiv acum porneste la cheie, se tureaza dar cu conditia sa tin starterul cuplat si nu e bine. Aveti vreo idee careva de unde sa fie buba? Eu sincer din schema instalatiei electrice nu pricep de unde ar fii problema.

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca motorul face poc doar cat timp tii apasat automatul inseamna ca scapa compresia. Decompresorul e un dispozitiv pe la axa cu came. La Domi am inteles ca e mai deosebit. Si mai pretentios.

Tu chiar turai motorul cu automatul apasat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai detaliat tu prea tare...dar cred ca ar trebui sa verifici/inlocuiesti releul de pornire/instalatia electrica in zona de releu pornire-cdi sigurante...ai scintee doar cind dai continuitate + ului catre releul de pornire si cdi, cind il eliberezi piba si releul de pornire(firesc) dar mai pina si alimentarea cu + a cdi-ului si ramaii fara scintee...parerea mea hic! :friends:

 

Bafta la remediat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...