Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salutare!

 

Andrei.. stiu ca bursa e in alta parte, dar am si eu ceva de vanzare, care daca il pun pe bursa nu va stii lumea de el...

 

Este vorba de racordul de la cablul de soc de la dominator (in cazul meu RD08) care la mine s-a rupt (cand inca il strangeam cu mana) In concluzie am dat comanda la un atelier sa imi faca altul din alama. Atata doar ca baietii au facut 2 bucati si in concluzie una este de vanzare.

 

attachicon.gif04180015.JPG

 

Pret 30 ron. Se potriveste foarte bine, deja am incercat (al meu e montat si merge)

 

Ce nu se potriveste la fel este siguranta aia mica ce intra pe cablu, dar se rezolva cu un pic de sarma de otel de genul cu care sunt legate cablurile in ambalaje... (trimit si o bucata de sarma din-aia)

Mihai, eu nu am nimic impotriva ofertelor de vanzare ori cumparare, ba din contra,,,,

numa ca sunt de parere ca anuntul acela nu isi are locul aici

aici sunt Dominatoare

 

am bucata de cauciuc dintre carburator si motor putin crapata. imi trage aer fals pe acolo? cateodata se opreste motoru singur

ai sanse mari sa traga aer fals pe acolo

dar, asa cum am mai scris,,,,,,verifica si O-ringul dintre flansa de admisie si chiuloasa

acu ceva vreme, la mine a fost facut praf de catre temperatura si vreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

as vrea sa schimb simeringurile la furca la un Dominator de 250, si banuiesc ca este asemanator cu cel de 650, asa ca as vrea sa studiez un diy sau ceva de genu', cu poze si detalii, dar nu gasesc nicaieri la modele astea.

ma puteti ajuta cu un link va rog, sau niste sfaturi de la cei care au facut treaba asta ?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor colegi!

De ieri am devenit si eu mandrul posesoru al unui domi mai batraior RD 02 din 89. 65 mii km reali ceva clantanituri la rece care dispar aproape complet in cateva minute de functionare, in rest merge si trage ok fara fumuri de ulei sau alte hibe. Si noah, cam toate consumabilele trebuie schimbate. In schimb bicicleta, discurile de frana, rotile, suspensiile toate ok. Imi doream de mult un monocilindru cu care sa pot aborda traseele enduro mai dificile unde greutatea africanei este prohibitiva. Fara sa ma gandesc la hard enduro sau la cross.

 

Asa ca doresc sa-l pregatesc pe Domi in consecinta si va cer voua, noilor mei colegi "de marca" cateva sfaturi :

1. Ce gume suparate se pot pune pe spate? Pe fata am pus deja o guma cross bunicica inca. Pe spate insa nu cunosc inca toate optiunile. Ma gandesc ca tkc80-ul de la continental 120X90X70 Twinduro ar corespunde, am vazut si ceva mitas la 130X70X17 care la fel cred ca merge. Cam ce puneti voi in teren pe roata din spate?

2. La cati km schimbati uleiul si ce tip folositi la o exploatare de munte?

3. Cum sta cu incalzirea in teren? Am inteles ca se poate monta un radiator de ulei suplimentar.Stiti ceva de asta?

4. Plasticurile cam suna urat in teren, mai ales zona bordului. Ce-i de facut?

5. De unde pot rostui oglinzi similare celor originale (ma tot gandesc sa nu pun poza sa nu radeti de mine ce oglinzi am)

6. Unde pot gasi manson compatibil de acceleratie (cel vechi e copt, atarna fasii din el)

7. Are careva de vanzare un crashbar pentru rd02?

 

Alte "secrete" pentru adaptarea capritei la enduro

merci anticipat !

post-4028-0-10372400-1367097879_thumb.jpg

post-4028-0-41879300-1367097901_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Vezi carenaju, rezervoru inclusiv shaua nu sunt de domi din 89.dupa cum arata asi zice 93

Oglinzi http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=20&products_id=69

Mansoane eu am luat de la MYMOTO acum 2 ani unele Progrip si sunt foarte multumit de ele.

Editat de Simpson_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa fi fost recarenata. Seria sasiu este HMRD02.... Merci fain de indicatii! Despre gume de teren spate pt domi ce stii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt carcotas,,,,dar nici motorul nu e din 89

nu are kickstart, deci este de dupa 92

dupa culoare, as zice ca numa cadrul este din 89

la gume, nu ma bag,,,,,depinde de gusturile si aptitudinile fiecaruia

ulei, 10w40

de incalzit, se incalzeste, dar nu am simtit nevoia unui radiator

eu mi-am confectionat un crash-bar, l-am folosit cateva zile, si acum e in cui

in legatura cu acel clantanit, sunt 2 hibe posibile

1- lant de distributie uzat

2- uzura intre piston si cilindru

depinde si cum se aude, ca s-ar putea trage niste concluzii

mai multe,,,io stiu,,,,,,

sa ai noroc de ea, si la multi kilometri



era sa uit,,,,,

am montat motorul cu piston si segmenti noi, luate de la Iasi, cu ajutorul userului Purice

si am facut azi o prima tura prin imprejurimi

saptamana viitoare or sa infloreasca narcisele in Poiana de la Racas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic! numai vesti bune! Se pare ca a fost refacut folosindu-se un "donator " din 94. Pai se aude la rece o plescaitura neregulata care se atenueaza in cateva minute la un nivel la care nu se mai percepe de pe motor. Probabil ceva la distributie, daca era pistonul clantanitura era regulata.Merci de urari! Bafta si tie cu narcisele alea! Pana vineri trebuie sa pun ceva guma suparata pe spate :) Am de facut ceva recunoasteri de traseu pentru intrunirea soft enduro-touring "Tara Motilor". Pun link-ul poate va intereseaza si pe voi. /index.php?/topic/694347-27-30-iunie-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/ Daca n-oi reusi, ma duc cu africana. Motorul asta l-am dobandit cumva neasteptat, n-am avut timp sa ma documentez. Citesc in draci topicul asta de sute de pagini inceput de prietenul Axa, inghit informatie ca un burete. Se pare ca sunt motoare foarte bune si fiabile pentru off si calaretii singuratici! Ai putea sa-mi trimiti o poza cu crashbarul?

 

Pe africana folosesc singura guma all road eficienta pentru vaci de 250 kg, heidenau K60 scout, dar aici asi vrea ceva mai aspru pentru catarat prin rape. De aia imi trebuie si crashbar sa nu crap carenele.Ma gandesc tot mai mult la mitas-ul ala cross. Ramane sa vad de unde pot face rost de o guma, chiar seccond in cateva zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca erau niste discutii aici pe topic despre decompresorul automat la Dominatoare care face reglajul culbutorilor sa fie destul de laborios. Daca reglajul nu se face ca la carte, motorul va avea un tacanit la rece, sau ceva de genul asta.

In ceea ce priveste cauciucuri suparate pentru dual-sport-uri, iti recomand Karoo, T63, Desert si E09. Tine-te departe de C02. Ar mai fi TKC80 si KarooT desi ultimul nu cred ca se gaseste pe dimensiuni corespunzatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor colegi!

De ieri am devenit si eu mandrul posesoru al unui domi mai batraior RD 02 din 89. 65 mii km reali ceva clantanituri la rece care dispar aproape complet in cateva minute de functionare, in rest merge si trage ok fara fumuri de ulei sau alte hibe. Si noah, cam toate consumabilele trebuie schimbate. In schimb bicicleta, discurile de frana, rotile, suspensiile toate ok. Imi doream de mult un monocilindru cu care sa pot aborda traseele enduro mai dificile unde greutatea africanei este prohibitiva. Fara sa ma gandesc la hard enduro sau la cross.

 

Asa ca doresc sa-l pregatesc pe Domi in consecinta si va cer voua, noilor mei colegi "de marca" cateva sfaturi :

1. Ce gume suparate se pot pune pe spate? Pe fata am pus deja o guma cross bunicica inca. Pe spate insa nu cunosc inca toate optiunile. Ma gandesc ca tkc80-ul de la continental 120X90X70 Twinduro ar corespunde, am vazut si ceva mitas la 130X70X17 care la fel cred ca merge. Cam ce puneti voi in teren pe roata din spate?

2. La cati km schimbati uleiul si ce tip folositi la o exploatare de munte?

3. Cum sta cu incalzirea in teren? Am inteles ca se poate monta un radiator de ulei suplimentar.Stiti ceva de asta?

4. Plasticurile cam suna urat in teren, mai ales zona bordului. Ce-i de facut?

5. De unde pot rostui oglinzi similare celor originale (ma tot gandesc sa nu pun poza sa nu radeti de mine ce oglinzi am)

6. Unde pot gasi manson compatibil de acceleratie (cel vechi e copt, atarna fasii din el)

7. Are careva de vanzare un crashbar pentru rd02?

 

Alte "secrete" pentru adaptarea capritei la enduro

merci anticipat !

 

Ma bucur ca ai intrat in randurile dominatoristilor.

Eu il am de 5 ani si nu m-am saturat inca de el :) era sa plece de la mine, dar s-a reintors.

 

1. Mitas E09, Heidenau K74 pe dimensiunea 120/90/17.

2. Uleiul la 3000lm - primele dati am folosit motul5100 (10W40 iarna si 15W50 vara), apoi am pus repsol rider 15W50 pana anul trecut cand mi se pare ca mergea rau cu repsol, acum am ulei de la louis Procycle 20W50, dar inca nu mi-am facut o parere ca l-am pus doar de 2-300km.

3. La urcari pe munte cu viteza 1-2 si turat se cam incinge. Eu am termometru de ulei si ajunge destul de usor la 120 grade. Ideea e ca daca ajung pe la 130grade ma opresc la o pauza de tigara ca nu-mi place sa-l chinui.

Radiator suplimentar se poate monta - si-a pus userul switch. Este si un thread pe advrider, dar nu il gasesc acum.

4. Este cunoscut faptul ca zornaie plasticele - dupa un timp te obisnuiesti.

5. Oglinzi se gasesc si la Romi, la Achimoto - si la majoritatea care aduc de la motomike: http://www.motomike.eu/autonet/category/10210000000/vehicle/51320/?show=gallery - sunt de transalp, dar se potrivesc la Domi.

6. Mansoane poti pune standard pentru ghidon de 22 - eu am pus incalzite de la louis.

7. Domi nu prea sufera la cazaturi - pentru mine crash-bar-ul nu e necesar.

 

Ca si modificari poti sa-i schimbi raportul de transmisie - sa-i pui pinion mai mare pe spate ca sa traga mai bine in Off - este la polo reducere la pinioane de 48 si 50 dinti pentru Domi.

 

post-15231-0-93176400-1367216442_thumb.jpg

Asta e radiatorul de ulei - si se monteaza in locul trusei de scule.

Eu am intrebat la 2 firme care fac radiatoare si mi-au cerut 200lei sa mi-l faca, dar pana la urma am renuntat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca erau niste discutii aici pe topic despre decompresorul automat la Dominatoare care face reglajul culbutorilor sa fie destul de laborios. Daca reglajul nu se face ca la carte, motorul va avea un tacanit la rece, sau ceva de genul asta.

In ceea ce priveste cauciucuri suparate pentru dual-sport-uri, iti recomand Karoo, T63, Desert si E09. Tine-te departe de C02. Ar mai fi TKC80 si KarooT desi ultimul nu cred ca se gaseste pe dimensiuni corespunzatoare.

Merci Andrei, cam pe astea m-am axat si eu E09 si TKC 80. Prima ieftina, a doua excelenta. Clamapanitura aia vad eu ce-i cu ele la iarna daca nu se accentueaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat despre schimbarea simeringurilor la telescoape?

 

Simeringuri pentru NX250, la polo sunt specificate astea:

http://www.polo-motorrad.de/de/gabeldichtringe-ari-044-37-x-50-x-13.html

 

Tutoriale, gasesti pe net - chiar si aici (pe motociclism) am vazut asa ceva

Cauta pe youtube de exemplu: fork seal replacement

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai intrat in randurile dominatoristilor.

Eu il am de 5 ani si nu m-am saturat inca de el :) era sa plece de la mine, dar s-a reintors.

 

1. Mitas E09, Heidenau K74 pe dimensiunea 120/90/17.

2. Uleiul la 3000lm - primele dati am folosit motul5100 (10W40 iarna si 15W50 vara), apoi am pus repsol rider 15W50 pana anul trecut cand mi se pare ca mergea rau cu repsol, acum am ulei de la louis Procycle 20W50, dar inca nu mi-am facut o parere ca l-am pus doar de 2-300km.

3. La urcari pe munte cu viteza 1-2 si turat se cam incinge. Eu am termometru de ulei si ajunge destul de usor la 120 grade. Ideea e ca daca ajung pe la 130grade ma opresc la o pauza de tigara ca nu-mi place sa-l chinui.

Radiator suplimentar se poate monta - si-a pus userul switch. Este si un thread pe advrider, dar nu il gasesc acum.

4. Este cunoscut faptul ca zornaie plasticele - dupa un timp te obisnuiesti.

5. Oglinzi se gasesc si la Romi, la Achimoto - si la majoritatea care aduc de la motomike: http://www.motomike.eu/autonet/category/10210000000/vehicle/51320/?show=gallery - sunt de transalp, dar se potrivesc la Domi.

6. Mansoane poti pune standard pentru ghidon de 22 - eu am pus incalzite de la louis.

7. Domi nu prea sufera la cazaturi - pentru mine crash-bar-ul nu e necesar.

 

Ca si modificari poti sa-i schimbi raportul de transmisie - sa-i pui pinion mai mare pe spate ca sa traga mai bine in Off - este la polo reducere la pinioane de 48 si 50 dinti pentru Domi.

 

attachicon.gifdomicooler.jpg

Asta e radiatorul de ulei - si se monteaza in locul trusei de scule.

Eu am intrebat la 2 firme care fac radiatoare si mi-au cerut 200lei sa mi-l faca, dar pana la urma am renuntat.

Merci Emilian pentru sfaturi, am un radiator de ulei de africana, am sa vad daca il pot pune. Si dupa prima iesire decid si cu raportul de transmisie. Nu prea sunt genul care tavalesc motorul, dar uneori tre sa lasi motorul jos si mai sunt chestii contondente prin padure, ramuri, cioate, etc. Am sa vad cat de curand cum se comporta lasat jos. Macar pe asta pot sa-l ridic cu o mana, ca am manere si mai ales antrenament de la ridicatul africanei :)) .Ai cumva un link pt termometrul de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jhonny ce te doare mai exact?

uite aici un tutorial dragut

http://imageshack.us/photo/my-images/259/7uz.mp4/

cu poze si explicatii ai si aici

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=127

Constructiv sunt identice furcile, doar marimile unor piese difera

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru oglinzi le recomand şi eu pe cele de la JMT , le găseşti în multe locatii , de exemplu : http://piesemoto.achimoto.ro/oglinda-neagra---jmt-europe---dr-sau--stg---m10/299.htm . Le văzusem şi în oferta romimoto, că-s mai aproape de tine. Au fost ani la rând la preţul de 25 lei bucata, nu crede şmecheria de marketing cu "redus de la 55 lei". Le-am avut pe Transalp şi au fost foarte bune.

Pentru cauciuc îţi recomand o variantă ieftină, cu crampoane de dimensiuni medii, nu precum la TKC80. Sunt de părere că E09 se descurcă mai bine în offroad decât TKC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic! numai vesti bune! Se pare ca a fost refacut folosindu-se un "donator " din 94. Pai se aude la rece o plescaitura neregulata care se atenueaza in cateva minute la un nivel la care nu se mai percepe de pe motor. Probabil ceva la distributie, daca era pistonul clantanitura era regulata.Merci de urari! Bafta si tie cu narcisele alea! Pana vineri trebuie sa pun ceva guma suparata pe spate :) Am de facut ceva recunoasteri de traseu pentru intrunirea soft enduro-touring "Tara Motilor". Pun link-ul poate va intereseaza si pe voi. /index.php?/topic/694347-27-30-iunie-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/ Daca n-oi reusi, ma duc cu africana. Motorul asta l-am dobandit cumva neasteptat, n-am avut timp sa ma documentez. Citesc in draci topicul asta de sute de pagini inceput de prietenul Axa, inghit informatie ca un burete. Se pare ca sunt motoare foarte bune si fiabile pentru off si calaretii singuratici! Ai putea sa-mi trimiti o poza cu crashbarul?

 

Pe africana folosesc singura guma all road eficienta pentru vaci de 250 kg, heidenau K60 scout, dar aici asi vrea ceva mai aspru pentru catarat prin rape. De aia imi trebuie si crashbar sa nu crap carenele.Ma gandesc tot mai mult la mitas-ul ala cross. Ramane sa vad de unde pot face rost de o guma, chiar seccond in cateva zile.

pariez o bere pe uzura cilindru piston

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pariez o bere pe uzura cilindru piston

Ce o fi o fi! Vedem la iarna. Multumesc domnilor pentru ajutor! Momentan am rezolvat si problema gumei spate si mansoanele de la comenzi. Guma VEE - rubber 215 lei. Asa ca sunt gata de drum. :mexicanwave:

post-4028-0-24117700-1367301386_thumb.jpg

post-4028-0-17310800-1367301473_thumb.jpg

post-4028-0-16920000-1367301474_thumb.jpg

post-4028-0-47636600-1367301493_thumb.jpg

post-4028-0-49250200-1367355655_thumb.jpg

post-4028-0-29671200-1367355657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jhonny ce te doare mai exact?

uite aici un tutorial dragut

http://imageshack.us/photo/my-images/259/7uz.mp4/

cu poze si explicatii ai si aici

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=127

Constructiv sunt identice furcile, doar marimile unor piese difera

multumesc tare mult.

de asta aveam nevoie, ca nu am mai desfacut niciodata, si vroiam sa vad mai detaliat.

e ceea ce imi trebuie.

asfalt uscat la toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am eu niste piese ramase dupa dezmembrarea unui Dominator, printre care si o pedala schimbator de viteze intreaga, putin indoita, varful pedalei nu culiseaza cum trebuie.

Pret 55 lei, transport inclus.

Nu am poze momentan, iti pot trimite cateva abia pe 7 Mai.

 

Pentru cei interesati, mai am urmatoarele piese:

o furca fata (2 amortizoare) - 450 lei

scut motor - 40 lei

2 x relee de incarcare - 150 lei / bucata

pompe frana spate - 50 lei / bucata

etrier spate - 50 lei

niste carene - aparatoare roata fata, carena frontala, o carena spate, aparatoare disc spate si altele - 50 lei toate - RD02 1993

un far cu prinderi rupte, sticla si oglinda intregi - 50 lei - RD08 1996

un bord cu carcasa sparta, nu stiu daca mai functioneaza - pe care il dau la schimb cu un suvenir din zona cumparatorului, valoare 5-10 lei - 33000 KM - model RD08 1996. aici se accepta si sticle de bautura sau alte piese.

instalatie electrica completa RD02 1993 (cred) - 50 lei

bloc comenzi (lumini) stanga RD02 1993 - 50 lei

bloc comenzi dreapta (start stop) RD02 1993 - 40 lei

 

Plus multe alte maruntisuri.

Nu mai exista - motor, cadru, bascula, roti, amortizor spate, ghidon, oglinzi

 

In mare parte, preturile pieselor second-hand sunt negociabile.

 

Contact: 0741 095 483 - Daniel.

 

Mai am urmatoarele piese noi, OEM:

Garnitura chiulasa - 100 lei - 1 bucata disponibila

http://www.cmsnl.com/products/gskt-cyln-head_12251mn9742/

 

Capace motor, pentru reglaj culbutori (tacheti) - 3 bucati disponibile - 40 lei / bucata - nu includ O-Ring

Link: http://www.cmsnl.com/products/cap-tappet-adjust_12361kf0010/

 

Melc vitezometru - 80 lei / bucata - 3 bucati disponibile

Link: http://www.cmsnl.com/products/gear-speedometer_44806kf0000/

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...