Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca fapt divers, daca pleci ca desteptu cu socul tras (amestec f bogat), cand tragi brusc de gaz da putin in nas, dar in rest merge ok.

 

 

:blink: nu sunt chiar asa :huh: . O pornesc o incalzesc dau drumul la soc si apoi plec . Dar totusi ma gandesc acum ....e posibil sa fie cablul de soc prea intins si sa fie un pic tras tot timpul ? mie nu mi s-a parut a fi intins dar cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: nu sunt chiar asa :huh: . O pornesc o incalzesc dau drumul la soc si apoi plec . Dar totusi ma gandesc acum ....e posibil sa fie cablul de soc prea intins si sa fie un pic tras tot timpul ? mie nu mi s-a parut a fi intins dar cine stie...

Slabeste-l la maxim. Cand iti sta la relanti fara joc, joaca-te cu reglajul de la cablu. In mod normal, daca socul e impins, nu ar trebui sa iti varieze turatia decat intr-un singur sens al reglajului (ma rog, cred ca intelegi ce vreau sa zic). Mai e si posibil sa fie ceva sarit de pe fix la mecanismul socului -- nu e exclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi seria de pe carburator (f, ed, sp, gi, gii, e, sw, ar) si va spun eu reglajul original de la aer ca am cartea tehnica

 

 

sal

 

la mine de ex seria este: VE87A

 

pt asta ai?:blink:

Mesaj completat

hai ca mai intreb o chestie...

voi ce ulei folositi? si cat de des schimbati uleiul? schimbati si filtrul odata cu uleiul sau tot la 2 schimburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi amintesc eu corect ca ziceai ca n-ai numarat cate ture avea surubul de aer ("main screw") inainte sa-l scoti? (cate ture avea pana la strans complet)

 

In principiu, aici isi poate avea originea toata problema. Ca sa fii absolut sigur ca aceasta problema este rezolvata ai doua variante:

1. mergi la un mecanic bun la carburatie, pe care ti-l pot recomanda eu in particular;

2. mergi la un alt mecanic care poate face reglaje de carburatie folosind un "creion color-tune" care ar putea face treaba buna, dar din ultimele semnale pe care le-am primit, isi cam bate joc de ceea ce face (de aceea nu ti-l recomand nici in particular, dar am vrut sa amintesc doar de tehnica cu "creionul").

 

Parerea mea este sa mergi pe varianta 1 (care nici nu te-ar costa mult) inainte sa-i dai foc :D

Mesaj completat

 

Bravo, ai facut o treaba frumoasa, felicitari! Acum ce zici: vii cu noi la Baile Herculane/Orsova de 1 mai? Mai ales ca tu esti destul de aproape :blink:

multumesc fe apreciere!!!!!

as veni cu mare placere, chiar daca nu e chiar asa aproapem dar se suprapune cu un concurs de tir, faza finala pe MAI

altfel,,,,ma invitam eu mai demult

dar, nu-i bai, ca o sa mai fie intalnuri,,,,si o sa aduc si niste palinca, ca merge bine cu slanina fripta

numa bine

Mesaj completat

da domnu dar e relativa demonstratia. fiecare cu investitia lui. deci si rezultatul final e altul :huh:

Mesaj completat

 

 

cum ai reglat supapele? asta e tema mea de casa pana la toamna in sesiune...

Mesaj completat

intrebam de supape ca totusi le cam visez noaptea

[/quot

dodo,,,e destul de usor

dai jos cele 4 capace de pe capacul de chiuloasa

scoti dopul din centrul vapacului alternatorului

cu cheia de bujie invarti motorul in sens invers al acelor de ceasornic,pana ai un mic joc intre tacheti si supapele de admisie

cu cheia de 12 destrangi piulita de la tacheti

pui lera de 0,1 mm intre supapa si tachet, strangi usor cu surubelnita, pana simti ca strange putin lera

blochezi cu cheia de 12

repeti manevra la evacuarea stanga

la evacuarea dreapta, tre sa ai grija ca tre sa auzi un clic, cand cade decompresorul de pe cama

ala e momentul in care se regleaza

bafta

si sa nu uiti sa pui la loc toate dopurile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai, imi pare rau pentru tot ce ti-am facut azi-noapte! :huh: Dar treaba e simpla: adu tu cu tine toate creioanele colorate pe care le ai la Baile Herculane, eu aduc un notes, tu mai aduci niste bere si te invat cum se face treaba cu color tune :blink:

 

Apropos de excursia la Baile Herculane, informatii recente aici.

 

Perfect, o sa aduc berea de la Cluj, baiul e ca e posibil sa se incalzeasca pe drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoti dopul din centrul vapacului alternatorului

cu cheia de bujie invarti motorul in sens invers al acelor de ceasornic,pana ai un mic joc intre tacheti si supapele de admisie

cu cheia de 12 destrangi piulita de la tacheti

pui lera de 0,1 mm intre supapa si tachet, strangi usor cu surubelnita, pana simti ca strange putin lera

blochezi cu cheia de 12

repeti manevra la evacuarea stanga

la evacuarea dreapta, tre sa ai grija ca tre sa auzi un clic, cand cade decompresorul de pe cama

ala e momentul in care se regleaza

bafta

si sa nu uiti sa pui la loc toate dopurile :blink:

 

io cu amicul dominator am desfacut sa facem supapele si am bagat lerele dar parca erau ok...nu le-am mai desfacut. dar faza e ca nu calca perpendicular la 90 grade... poate din cauza uzurii...sau asa trebuie?

 

oricum, ceva de gandit daca sa mai reglez sau nu am avut, caci nu stiam exact cum trebuie sa se ridice dracia aia cand bagi lera sub ea...asa ca le-am reglat de nici nu le-am mai atins...am bagat cate o bere si s-au reglat singure. trage motorul de rupe si mai si porneste cu toate ca socul e pierdut prin spatiu cu surubul ala de plastic rupt la carb si vajaie de parca e locomotiva...dar va zic io: uleiul expirat castrol face toti banii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca mai intreb o chestie...

voi ce ulei folositi? si cat de des schimbati uleiul? schimbati si filtrul odata cu uleiul sau tot la 2 schimburi?

Eu folosesc exclusiv Motul 5100 (semisintetic) astfel:

- vara 15W50;

- primavara si toamna 10W40.

 

Schimb la 2500km, iar filtrul de ulei la 5000km (la fiecare doua schimburi de ulei).

 

Si sunt multumit de ulei; si sunt convins ca voi fi multumit de alegerea asta si peste urmatorii 50.000km. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorex semisintetic 10w40 primavara/toamna, 15w50 vara + filtru ulei champion la fiecare 3000km filtru aer K&N curatat la fiecare 6000km

 

 

intrebare pentru verificat supapele: cand dai jos dopul de la capacul de alternator sa invarti motorul cu cheia de bujii in sens invers... nu curge ulei !? (pt slr jocul e 0.1admisie 0.12 evacuare)

mereu cand citesc topicul asta ma arde sa verific cate ceva la motor, cat de des trebuie verificat lantul de distributie, (a mai intrebat cineva dar nu gasesc) are intinzator automat ?

test: cum verifici daca ambreiajul e uzat, care ar fi simptomele !?

 

 

@switch abia astept sa vad modificarea cu furca de AT/ST x2disc, totusi cea mai tare modificare mi se pare fata de FMX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

 

la mine de ex seria este: VE87A

 

pt asta ai?:blink:

Mesaj completat

hai ca mai intreb o chestie...

voi ce ulei folositi? si cat de des schimbati uleiul? schimbati si filtrul odata cu uleiul sau tot la 2 schimburi?

Nu am pentru carburatorul tau, cred ca e ultimul model de domi si de aia,

Am pt

ve81e-2-3/8

ve84j-2-1/4

ve84d-2-1/8

ve84f-2-1/8

ve84h-2-1/8

ve80d-2-1/8

 

Mesaj completat

Si o intrebare: a folosit cineva bujie ngk iridium? eu am umblat vreo 25000 de km cu una si is multumit, de 5000 de km am pus-o pe a doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de model 92: IN CITE SURUBURI VA PRINDETI VOI MASCA DE FAR?

Asa-i ca nici voi nu stiati ca-s 6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masca de far la voi s-o prinde in 6. La 96+ e doar in 4, toate prinse de far...

D'asta-i si intrebasem doar pe posesorii de 92. Si eu eram sigur ca doar in 4 dar uite ca am mai invatat o treaba noua acu, dupa 5 ani de cind am Domi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc exclusiv Motul 5100 (semisintetic) astfel:

- vara 15W50;

- primavara si toamna 10W40.

 

Schimb la 2500km, iar filtrul de ulei la 5000km (la fiecare doua schimburi de ulei).

 

Si sunt multumit de ulei; si sunt convins ca voi fi multumit de alegerea asta si peste urmatorii 50.000km. :blink:

 

 

eu am luat acuma 10W40 REPSOL full sintetic, si am prins la oferta castrol 10w40 tot full sintetic, ce ziceti? e ok ? cei de la mag din debrecen mi-au zis ca merge full sintetic la motoarele astea, ca la ei sunt multi care baga asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai mai, iar discutam de ulei. :D :blink:

 

Pai discuta oamenii ca nu toti au dominator de cand lumea si poate nici timp sa citeasca 318 pagini. Poate ar fi bine sa se faca subtopicuri in cadrul topicului acesta cu discutii despre ulei, bujii, reglaj carburator, etc... unde sa se stranga posturile la obiect astfel incat daca vrea omul sa afle despre ulei sa ia la puricat 10-30 de pagini nu 300si...

Fara suparare,

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai cum sa faci subtopicuri.

 

Deci da, ulei. Full sintetic e frectie la picior de lemn. Oricum il schimbi la 3000km daca tii la motor, chit ca e semi chit ca e full synthetic. Diferenta e doar in buzunaru tau -- mobra oricum nu e vizibil mai protejata cu full synth. De ce crezi ca toti posesorii de BMW boxer baga lei mineral? Pt ca orice altceva e in mod inutil mai scump. La fel si la noi. Semisintetic pe banda, ca daca dai de doua ori mai mult pe full synth oricum tot protectia aia o ai. Orice magazin va recomanda totdeauna cel mai scump ulei - probabil si cel mai bun; insa la motoarele noastre, proectia e cam tot aia. Concluzie? Baga semisintetic. Recomand 15w-50 daca stai la campie, 10w-40 doar daca stai sau te dai des pe la munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai cum sa faci subtopicuri.

 

Deci da, ulei. Full sintetic e frectie la picior de lemn. Oricum il schimbi la 3000km daca tii la motor, chit ca e semi chit ca e full synthetic. Diferenta e doar in buzunaru tau -- mobra oricum nu e vizibil mai protejata cu full synth. De ce crezi ca toti posesorii de BMW boxer baga lei mineral? Pt ca orice altceva e in mod inutil mai scump. La fel si la noi. Semisintetic pe banda, ca daca dai de doua ori mai mult pe full synth oricum tot protectia aia o ai. Orice magazin va recomanda totdeauna cel mai scump ulei - probabil si cel mai bun; insa la motoarele noastre, proectia e cam tot aia. Concluzie? Baga semisintetic. Recomand 15w-50 daca stai la campie, 10w-40 doar daca stai sau te dai des pe la munte.

 

 

multumesc de raspunsuri

 

si scuze ca am mai intrebat, era logic sa se mai fi discutat pe tema asta, dar nu am apucat sa ma uit pe toate paginile :blink:

 

o sa folosesc asta pe care l-am luat acum si dupa aceea trec si eu la ceva semi-sintetic si voi ramane constant si pe marca de ulei.

 

multumesc inca odata :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' Andrei, sa stii ca mi-am facut pana la urma RCA... Asta in caz ca MAI isi cauta tzinte pentru concurs... :blink:

brava fratzica!

si ioa care speram ca mai avem tinte pt concurs,,,,,,,

tocmai acu ti-ai gasit sa-ti tragi RCA??????????????

eu in ce mai trag la concurs?????

 

Mesaj completat

motorex semisintetic 10w40 primavara/toamna, 15w50 vara + filtru ulei champion la fiecare 3000km filtru aer K&N curatat la fiecare 6000km

 

 

intrebare pentru verificat supapele: cand dai jos dopul de la capacul de alternator sa invarti motorul cu cheia de bujii in sens invers... nu curge ulei !? (pt slr jocul e 0.1admisie 0.12 evacuare)

mereu cand citesc topicul asta ma arde sa verific cate ceva la motor, cat de des trebuie verificat lantul de distributie, (a mai intrebat cineva dar nu gasesc) are intinzator automat ?

test: cum verifici daca ambreiajul e uzat, care ar fi simptomele !?

 

 

@switch abia astept sa vad modificarea cu furca de AT/ST x2disc, totusi cea mai tare modificare mi se pare fata de FMX

nu curge ulei,,,,ca nu nivelul atat de sus

jocul la supape e la fel si la domi,,,,,,parca e acelasi motor, nu?

da, intinzatorul e automat, nu stiu cum ai putea verifica gradul de uzura,,,,cand e terminat,o sa auzi niste zgomote ciudate, in special la rece

in ce priveste ambreiajul,,,,,,cred ca e mai greu de controlata tractiune dar, nu sunt foarte sigur

numa bine

 

Mesaj completat

brava fratzica!

si ioa care speram ca mai avem tinte pt concurs,,,,,,,

tocmai acu ti-ai gasit sa-ti tragi RCA??????????????

eu in ce mai trag la concurs?????

 

Mesaj completat

 

nu curge ulei,,,,ca nu nivelul atat de sus

jocul la supape e la fel si la domi,,,,,,parca e acelasi motor, nu?

da, intinzatorul e automat, nu stiu cum ai putea verifica gradul de uzura,,,,cand e terminat,o sa auzi niste zgomote ciudate, in special la rece

in ce priveste ambreiajul,,,,,,cred ca e mai greu de controlata tractiune dar, nu sunt foarte sigur

numa bine

revin la ulei,,,,,,,daca totusi curge pe la dopul central al capacului alternatorului.....scurgi uleiul si il pui la loc dupa reglaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la ulei,,,,,,,daca totusi curge pe la dopul central al capacului alternatorului.....scurgi uleiul si il pui la loc dupa reglaj

Daca curge ulei pe la capacul de alternator, inseamna ca oricum nivelul de ulei e foarte mare, iar ceea ce curge pe acolo e foarte bine ca se elimina (in favoarea pompei de ulei printre altele). Cu alte cuvinte, daca "scapa" pe acolo, e ca la supapa de siguranta si sub nicio forma nu trebuie "recuperat" si pus inapoi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andreizalau:

Cum dracului sa curga pe la alternator? Sunt niste oringuri acolo.. Eu zic sa verifici ATENT instalatia de ungere inainte sa mai pornesti motocicleta. Ia incearca tu sa iei un bidon si sa scurgi rezervorul mare de ulei pe la surubul de 14 din fatza. Nu cumva e gol? In cazu asta s-ar putea sa ai o mare problema cu pompa. Desigur, poate doar ai prea mult ulei (la domi nu completezi pana nu mai incape, ca ar trebui sa bagi vreo 3l jumate) sau poate e infundat ceva pe acolo.

 

Niciodata la domi nu ai voie sa bagi mai mult de 2.4L ulei -- si asta pe motor nou, proaspat asamblat. In mod normal, la un schimb de ulei intra 1.9-2L - practic un bidon de 2L. Doar daca desfaci motorul cu totul si automat scurgi tot uleiul - abia atunci bagi 2.4L. Daca ai facut asa (ca la carte) atunci nu ai de ce sa ai nivelu pana la jumatea camerei inferioare a motorului - asta ar indica blocaje sau supapae proaste pe traseul de ungere.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...