gabriell Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) @gabriell totusi de ce atunci cand accelerez brusc de la turatie joasa da in nas ? Daca ai nivelul prea mic spre foarte mic la acceleratie brusca sa nu cumva sa suga benzina din carburator prea prepede...si sa ramai fara. Mai este si amestecul dar aici nu stiu cum ar trebui sa fie. Incearca sa mergi linistit o distanta mare. Daca ai consum foarte mic (mult mai mic decat iti lua pana sa-l cureti) inseamna ca amestecul e prea sarac in benzina. Daca e prea mare inseamna ca ai amestecul prea bogat.(asa am auzit si eu dar nu stiu cat de adevarat este) Metode empirice, evident. Tot asa...zic si eu...ca nu am cunostinte de mecanica decat foarte mici si nu pot da sfaturi ci doar pareri neavizate. Incerc mai mult logic. Cel mai bine e sa apelezi la cineva priceput in asa ceva. Editat Aprilie 8, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Amestecu se face simplu: incalzesti bine motoru, pui relanti la 1400-1500 sau 1500 daca nu sta constant, apoi te joci cu surubu pana obtii turatia maxima (se simte si dupa ureche). Apoi reglezi iar relantiul la 1500 sau cat il lasi normal si reglezi iarasi pana la turatia maxima. Mare branza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) 2. mergi la un alt mecanic care poate face reglaje de carburatie folosind un "creion color-tune" care ar putea face treaba buna, dar din ultimele semnale pe care le-am primit, isi cam bate joc de ceea ce face (de aceea nu ti-l recomand nici in particular, dar am vrut sa amintesc doar de tehnica cu "creionul"). Nasoala treaba... n-am dormit deloc toata noaptea. Te rog nu ma mai tzine in tensiunea asta ca nu mai rezist. Cum e treaba cu "creion color- tune", ca mor de curiozitate. Am acasa o gramada de creioane colorate si nu stiu cum sa le folosesc... Vai, imi pare rau pentru tot ce ti-am facut azi-noapte! Dar treaba e simpla: adu tu cu tine toate creioanele colorate pe care le ai la Baile Herculane, eu aduc un notes, tu mai aduci niste bere si te invat cum se face treaba cu color tune Apropos de excursia la Baile Herculane, informatii recente aici. Editat Aprilie 8, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @gabriell la drum mai lung (170 km) facut luni nu am facut consumul dar la mers linistit se comporta bine doar de la 120 km/h in sus da in nas @ phreak si eu cred ca e vorba de reglaje doar ca nu prea imi ies. Nici eu nu vreau sa ii dau foc mai ales ca ma hotarasem sa o pastrz si sa nu o mai dau Multam fain @ switch dupa ce reglez iar relantiul la 1500 (la a 2-a parte) ai spus ca reglez iar pana la turatia maxima . Dupa asta va trebui sa reglez iar relantiul la 1500 nu? As incerca asta azi sper sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Sunt de acord cu tine, mai ales ca ai precizat ca ai dat un cost aproximativ. Vei fi tu inginer, insa daca ai fi vrut sa fii riguros, ar fi trebuit sa tii seama in calculul investitiei pe km si de variatia relativa intre indicii EUROBOR si ROBIBOR pe ultimele 14 luni si 23 de zile, caz in care valoarea reala a investitiei intr-un filtru de aer este de 0.00014(6) lei/km. Cu precizarea ca penultima si ultima cifra pot varia considerabil in functie de uzura cablului de soc precum si a kit-ului de lant. da domnu dar e relativa demonstratia. fiecare cu investitia lui. deci si rezultatul final e altul Mesaj completat am avut un clantanit in motor pe partea dreapta, numai la rece, care s-a dovedit a fi lantul de distributie prea uzat,,,,,,intins,,,,astfel incat intinzatorul nu isi mai facea treaba cum trebuie, polizand puternic in ghidajul fix al lantului in cauzaam schimbat ghidajul cu unul nou, pret 170 lei, si lantul,dar cu un lant folosit pe care l-am scos din alt motor, intrucat unul nou costa 382 lei am pus totul la loc, am aranjat aprinderea la punct, reglat supape, motorul la locul lui, conducte de ulei cuplate, fire,,,alea alea, ,,,,stiti voi AM FACUT TOTUL DE UNUL SINGUR fara nici un ajutor,,,,,,,fizic vorbind dar, am cules informatii de pe forum, de prin cartea tehnica,,, asa ca,,,,in cee ce priveste manopera,,,,, a fost gratis SI A PORNIT LA PRIMUL BUTON cum ai reglat supapele? asta e tema mea de casa pana la toamna in sesiune... Mesaj completat intrebam de supape ca totusi le cam visez noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Cine are de vanzare o maneta de ambreiaj ? Imi cam trebuie urgent ca am ramas cu ea in mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Cine are de vanzare o maneta de ambreiaj ? Imi cam trebuie urgent ca am ramas cu ea in mana www.dillypoint.ro; daca iti trebe musai si nu are el, da-mi un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @gabriell la drum mai lung (170 km) facut luni nu am facut consumul dar la mers linistit se comporta bine doar de la 120 km/h in sus da in nas Suna exact ca si cum nu are suficienta benzina. Adica fix atunci cand ar incepe sa pape mai mult (>120kmh si cand tragi de ea), ramane pe uscat. Verifica nivelul. @ switch dupa ce reglez iar relantiul la 1500 (la a 2-a parte) ai spus ca reglez iar pana la turatia maxima . Dupa asta va trebui sa reglez iar relantiul la 1500 nu? Acela este reglajul amestecului doar pentru relanti. Pentru sarcina se regleaza doar prin ridicare/coborarea acului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Acela este reglajul amestecului doar pentru relanti. Pentru sarcina se regleaza doar prin ridicare/coborarea acului. Carbu de domi nu are asa ceva, cel putin eu nu am vazut pe niciun ac niciun fel de saiba. Ace terminate in filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @ switch dupa ce reglez iar relantiul la 1500 (la a 2-a parte) ai spus ca reglez iar pana la turatia maxima . Dupa asta va trebui sa reglez iar relantiul la 1500 nu? As incerca asta azi sper sa mearga. Da. La urma reglezi din nou relantiul de la surubul opritor. Ziceai ca, pe langa lipsa de putere peste 120 km/h, iti da in nas la viteze mici si acceleratii bruste. Mie mi se pare amestec bogat. N-are pompa de spritz. M-am uitat in manual. Membrana mica e Air Cut-off Valve. Un fel de Coaster Enreacher de la carburatoarele Teikei. Poate ai bagat si membranele in decarbusolv si s-au deteriorat. Verifica, totusi, plutitorul (nivelul benzinei) si socul (sa inchida). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Ca fapt divers, daca pleci ca desteptu cu socul tras (amestec f bogat), cand tragi brusc de gaz da putin in nas, dar in rest merge ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Ca fapt divers, daca pleci ca desteptu cu socul tras (amestec f bogat), cand tragi brusc de gaz da putin in nas, dar in rest merge ok. nu sunt chiar asa . O pornesc o incalzesc dau drumul la soc si apoi plec . Dar totusi ma gandesc acum ....e posibil sa fie cablul de soc prea intins si sa fie un pic tras tot timpul ? mie nu mi s-a parut a fi intins dar cine stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 nu sunt chiar asa . O pornesc o incalzesc dau drumul la soc si apoi plec . Dar totusi ma gandesc acum ....e posibil sa fie cablul de soc prea intins si sa fie un pic tras tot timpul ? mie nu mi s-a parut a fi intins dar cine stie... Slabeste-l la maxim. Cand iti sta la relanti fara joc, joaca-te cu reglajul de la cablu. In mod normal, daca socul e impins, nu ar trebui sa iti varieze turatia decat intr-un singur sens al reglajului (ma rog, cred ca intelegi ce vreau sa zic). Mai e si posibil sa fie ceva sarit de pe fix la mecanismul socului -- nu e exclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Dati-mi seria de pe carburator (f, ed, sp, gi, gii, e, sw, ar) si va spun eu reglajul original de la aer ca am cartea tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Dati-mi seria de pe carburator (f, ed, sp, gi, gii, e, sw, ar) si va spun eu reglajul original de la aer ca am cartea tehnica sal la mine de ex seria este: VE87A pt asta ai? Mesaj completat hai ca mai intreb o chestie... voi ce ulei folositi? si cat de des schimbati uleiul? schimbati si filtrul odata cu uleiul sau tot la 2 schimburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Imi amintesc eu corect ca ziceai ca n-ai numarat cate ture avea surubul de aer ("main screw") inainte sa-l scoti? (cate ture avea pana la strans complet) In principiu, aici isi poate avea originea toata problema. Ca sa fii absolut sigur ca aceasta problema este rezolvata ai doua variante: 1. mergi la un mecanic bun la carburatie, pe care ti-l pot recomanda eu in particular; 2. mergi la un alt mecanic care poate face reglaje de carburatie folosind un "creion color-tune" care ar putea face treaba buna, dar din ultimele semnale pe care le-am primit, isi cam bate joc de ceea ce face (de aceea nu ti-l recomand nici in particular, dar am vrut sa amintesc doar de tehnica cu "creionul"). Parerea mea este sa mergi pe varianta 1 (care nici nu te-ar costa mult) inainte sa-i dai foc Mesaj completat Bravo, ai facut o treaba frumoasa, felicitari! Acum ce zici: vii cu noi la Baile Herculane/Orsova de 1 mai? Mai ales ca tu esti destul de aproape multumesc fe apreciere!!!!! as veni cu mare placere, chiar daca nu e chiar asa aproapem dar se suprapune cu un concurs de tir, faza finala pe MAI altfel,,,,ma invitam eu mai demult dar, nu-i bai, ca o sa mai fie intalnuri,,,,si o sa aduc si niste palinca, ca merge bine cu slanina fripta numa bine Mesaj completat da domnu dar e relativa demonstratia. fiecare cu investitia lui. deci si rezultatul final e altul Mesaj completat cum ai reglat supapele? asta e tema mea de casa pana la toamna in sesiune... Mesaj completat intrebam de supape ca totusi le cam visez noaptea [/quot dodo,,,e destul de usor dai jos cele 4 capace de pe capacul de chiuloasa scoti dopul din centrul vapacului alternatorului cu cheia de bujie invarti motorul in sens invers al acelor de ceasornic,pana ai un mic joc intre tacheti si supapele de admisie cu cheia de 12 destrangi piulita de la tacheti pui lera de 0,1 mm intre supapa si tachet, strangi usor cu surubelnita, pana simti ca strange putin lera blochezi cu cheia de 12 repeti manevra la evacuarea stanga la evacuarea dreapta, tre sa ai grija ca tre sa auzi un clic, cand cade decompresorul de pe cama ala e momentul in care se regleaza bafta si sa nu uiti sa pui la loc toate dopurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Vai, imi pare rau pentru tot ce ti-am facut azi-noapte! Dar treaba e simpla: adu tu cu tine toate creioanele colorate pe care le ai la Baile Herculane, eu aduc un notes, tu mai aduci niste bere si te invat cum se face treaba cu color tune Apropos de excursia la Baile Herculane, informatii recente aici. Perfect, o sa aduc berea de la Cluj, baiul e ca e posibil sa se incalzeasca pe drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 scoti dopul din centrul vapacului alternatorului cu cheia de bujie invarti motorul in sens invers al acelor de ceasornic,pana ai un mic joc intre tacheti si supapele de admisie cu cheia de 12 destrangi piulita de la tacheti pui lera de 0,1 mm intre supapa si tachet, strangi usor cu surubelnita, pana simti ca strange putin lera blochezi cu cheia de 12 repeti manevra la evacuarea stanga la evacuarea dreapta, tre sa ai grija ca tre sa auzi un clic, cand cade decompresorul de pe cama ala e momentul in care se regleaza bafta si sa nu uiti sa pui la loc toate dopurile io cu amicul dominator am desfacut sa facem supapele si am bagat lerele dar parca erau ok...nu le-am mai desfacut. dar faza e ca nu calca perpendicular la 90 grade... poate din cauza uzurii...sau asa trebuie? oricum, ceva de gandit daca sa mai reglez sau nu am avut, caci nu stiam exact cum trebuie sa se ridice dracia aia cand bagi lera sub ea...asa ca le-am reglat de nici nu le-am mai atins...am bagat cate o bere si s-au reglat singure. trage motorul de rupe si mai si porneste cu toate ca socul e pierdut prin spatiu cu surubul ala de plastic rupt la carb si vajaie de parca e locomotiva...dar va zic io: uleiul expirat castrol face toti banii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 hai ca mai intreb o chestie...voi ce ulei folositi? si cat de des schimbati uleiul? schimbati si filtrul odata cu uleiul sau tot la 2 schimburi? Eu folosesc exclusiv Motul 5100 (semisintetic) astfel: - vara 15W50; - primavara si toamna 10W40. Schimb la 2500km, iar filtrul de ulei la 5000km (la fiecare doua schimburi de ulei). Si sunt multumit de ulei; si sunt convins ca voi fi multumit de alegerea asta si peste urmatorii 50.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 motorex semisintetic 10w40 primavara/toamna, 15w50 vara + filtru ulei champion la fiecare 3000km filtru aer K&N curatat la fiecare 6000km intrebare pentru verificat supapele: cand dai jos dopul de la capacul de alternator sa invarti motorul cu cheia de bujii in sens invers... nu curge ulei !? (pt slr jocul e 0.1admisie 0.12 evacuare) mereu cand citesc topicul asta ma arde sa verific cate ceva la motor, cat de des trebuie verificat lantul de distributie, (a mai intrebat cineva dar nu gasesc) are intinzator automat ? test: cum verifici daca ambreiajul e uzat, care ar fi simptomele !? @switch abia astept sa vad modificarea cu furca de AT/ST x2disc, totusi cea mai tare modificare mi se pare fata de FMX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Si pe mine ma intereseaza cum imi dau seama daca am ambreiajul obosit . ce test pot sa fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 se suprapune cu un concurs de tir, faza finala pe MAI Domnu' Andrei, sa stii ca mi-am facut pana la urma RCA... Asta in caz ca MAI isi cauta tzinte pentru concurs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 sal la mine de ex seria este: VE87A pt asta ai? Mesaj completat hai ca mai intreb o chestie... voi ce ulei folositi? si cat de des schimbati uleiul? schimbati si filtrul odata cu uleiul sau tot la 2 schimburi? Nu am pentru carburatorul tau, cred ca e ultimul model de domi si de aia, Am pt ve81e-2-3/8 ve84j-2-1/4 ve84d-2-1/8 ve84f-2-1/8 ve84h-2-1/8 ve80d-2-1/8 Mesaj completat Si o intrebare: a folosit cineva bujie ngk iridium? eu am umblat vreo 25000 de km cu una si is multumit, de 5000 de km am pus-o pe a doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Intrebare pentru posesorii de model 92: IN CITE SURUBURI VA PRINDETI VOI MASCA DE FAR? Asa-i ca nici voi nu stiati ca-s 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Asa-i ca nici voi nu stiati ca-s 6? Masca de far la voi s-o prinde in 6. La 96+ e doar in 4, toate prinse de far... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.