andrei belcic Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Astazi am schimbat si eu uleiul si am vrut sa vad si eu super performantele motorului.Nu am reusit pentru ca dupa ce am plecat din curte la 2 min. mi s-a desunflat roata spate.Am vazut si eu dupa un an de zile ca am camera.Este normal sa am camera?(am jenti dinalea galbui cu spite) Camera este rupta chiar langa valva.Se poate vulcaniza? I-mi trebuie o alta?Se poate fara camera?Unde gasesc o camera ieftina?SA-MI CUMPAR UN MOTOR NOU NOUT CARE NU ARE PANA PE SPETE??? - Este normal sai ai camera. Asa au majoritatea rotilor cu spite - Se poate vulcaniza o alta valva in loc - Majoritatea magazinelor moto au sau aduc camere - Motoarele noi, in general, nu au pana pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 au camera si spite toate pt ca sunt mai rezistente pe drum cu gropi decat cele fara spite. iti trebuie camera noua. AM VOTAT CU VADIM.Imi trimiti o camera cadou?? Mesaj completat - Este normal sai ai camera. Asa au majoritatea rotilor cu spite- Se poate vulcaniza o alta valva in loc - Majoritatea magazinelor moto au sau aduc camere - Motoarele noi, in general, nu au pana pe spate MULTAM FAIN SI MULTA SANATATE SI TIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Poti sa-i dai lejer pana la 140 fara sa o chinui. Totul e sa nu te deranjeze pe tine vantul, dar poate ai parbriz, sau esti mai scund etc... Poze cu motorul nu ne arati si noua? pai nici nu imi placea foarte mult sa merg asa ca am casca de enduro + ochelari si la 120 km/h deja se simte cam tare (nu am parbriz si nici nu sunt destul de mic sa ma ascund sub ghidon poze, poze... sunt si din italia, si ce mai am de pe acasa...o sa mai fie... asta e hondina mea Editat Aprilie 21, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 pai nici nu imi placea foarte mult sa merg asa ca am casca de enduro + ochelari si la 120 km/h deja se simte cam tare (nu am parbriz si nici nu sunt destul de mic sa ma ascund sub ghidon poze, poze... sunt si din italia, si ce mai am de pe acasa...o sa mai fie... asta e hondina mea Da, frumos, foarte frumos Dominator ai. Arata exact cum arata al meu si al lui Switch inainte de accidente Si arata la fel ca al unui tip de Medias sau din Valea Viilor (nu mai stiu exact, dar a fost vara trecuta cu el la intalnirea Dominatorilor din Sb), precum si cu al unui tip din Snagov (tot '97, numai ca el are si manere incalzite ). Sa-l stapanesti sanatos, sa nu patesti nimic cu el si sa aveti grija unul de altul zeci de mii de km (poate chiar si sute de mii, daca vrei tu)! Si poate ni-l arati si noua live la a doua editie a intalnirii Dominatorilor din vara asta, care foarte probabil va avea loc la doi pasi de tine (in Apuseni) P.S. Cu casca enduro (cea cu cozoroc), aveam si eu mari probleme la viteza > 100km/h. Din cauza cozorocului si, evident, a curentului de aer, imi facea capul ca girofaru' de la pompieri. In prima faza, am scos cozorocul si nu mai aveam probleme la viteza. Ulterior, mi-am luat o casca integrala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 AM VOTAT CU VADIM.Imi trimiti o camera cadou?? Mesaj completat MULTAM FAIN SI MULTA SANATATE SI TIE eu nu am votat cu vadim. dar iti trimit daca vrei camera spate cu care am mers pe pana. e ca perdeaua de muste:) . nu sufla sa se auda presiunea sa te sperii cand iese. e numai franjuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Da, frumos, foarte frumos Dominator ai. Arata exact cum arata al meu si al lui Switch inainte de accidente Si arata la fel ca al unui tip de Medias sau din Valea Viilor (nu mai stiu exact, dar a fost vara trecuta cu el la intalnirea Dominatorilor din Sb), precum si cu al unui tip din Snagov (tot '97, numai ca el are si manere incalzite ). Sa-l stapanesti sanatos, sa nu patesti nimic cu el si sa aveti grija unul de altul zeci de mii de km (poate chiar si sute de mii, daca vrei tu)! Si poate ni-l arati si noua live la a doua editie a intalnirii Dominatorilor din vara asta, care foarte probabil va avea loc la doi pasi de tine (in Apuseni) P.S. Cu casca enduro (cea cu cozoroc), aveam si eu mari probleme la viteza > 100km/h. Din cauza cozorocului si, evident, a curentului de aer, imi facea capul ca girofaru' de la pompieri. In prima faza, am scos cozorocul si nu mai aveam probleme la viteza. Ulterior, mi-am luat o casca integrala... mersi si eu sper sa ne vedem in vara si sper ca si dupa aceea sa arate tot asa bine chestia cu casca.... eu am cautat o casca de enduro cu vizor(sau cum ii mai zice) de-aia cu geam, si problema a fost ca nu am gasit pe marimea mea dar poate ca o sa o dau pe asta peste un pic de timp si o sa imi iau una asa cum cautam initial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 eu nu am votat cu vadim. dar iti trimit daca vrei camera spate cu care am mers pe pana. e ca perdeaua de muste:) . nu sufla sa se auda presiunea sa te sperii cand iese. e numai franjuri No' atunci ti-o trimit eu pe a mea sa faci o perdea de muste mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Ma scuzati! Surubul din partea dreapta de la carburator este surubul de aer sau surubul de relantiu. Sincer, eu stiu ca este de relantiu.... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Ma scuzati! Surubul din partea dreapta de la carburator este surubul de aer sau surubul de relantiu. Sincer, eu stiu ca este de relantiu.... Multumesc. Depinde. Daca e legat printr-un fel de furtun de carburator, e surubul de relanti. Daca e pe corpul carburatorului, e cel de golire. Surubul de aer e pe fatza de jos a carburatorului si se regleaza destul de incomod. Cel mai simplu e sa scoti in timpul reglajului tubul acela negru. Doar sa tii minte unde vin furtunele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Astazi am schimbat si eu uleiul si am vrut sa vad si eu super performantele motorului.Nu am reusit pentru ca dupa ce am plecat din curte la 2 min. mi s-a desunflat roata spate.Am vazut si eu dupa un an de zile ca am camera.Este normal sa am camera?(am jenti dinalea galbui cu spite) Camera este rupta chiar langa valva.Se poate vulcaniza? I-mi trebuie o alta?Se poate fara camera?Unde gasesc o camera ieftina?SA-MI CUMPAR UN MOTOR NOU NOUT CARE NU ARE PANA PE SPETE??? Eu iti recomand sa iti iei camere noi. Am patit si eu acceasi chestie, am vulcanizat, si m-a costat cat o camera noua. Plus ca este f sensibila zona, la mine, dupa putin timp a facut pana in acelasi loc. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 salutare babinu,,,eu am vulcanizat o camera,,,,,am pus valva de dacie, m-a costat vreo 5 lei, dar a trebuit sa majorez un pic gaura din janta Mesaj completat hai mai baieti,,,, nu are nimeni crash-bar pe Domi? pune careva ceva poze? noroc bun Mesaj completat era sa uit,,,,am gasit lant de distributie pt domi la 230 lei daca e cineva interesat,,,,,,va ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 nu are nimeni crash-bar pe Domi? Ba da Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 mai....nu stie cineva cum sa fac ambreiajul sa "prinda" mai repede?? deci, cand bag in viteza si las de ambreiaj nu cupleaza decat aproape cand i-am dat drumul de tot. cum pot sa fac sa prinda mai repede? la jumatatea cursei, sau ce stiu eu...la 1/3 dupa ce ii dau drumul? ps: poza de la plimbarea de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 mai....nu stie cineva cum sa fac ambreiajul sa "prinda" mai repede?? deci, cand bag in viteza si las de ambreiaj nu cupleaza decat aproape cand i-am dat drumul de tot. cum pot sa fac sa prinda mai repede? la jumatatea cursei, sau ce stiu eu...la 1/3 dupa ce ii dau drumul? ps: poza de la plimbarea de azi La ce-ti trebuie? Pentru ca daca prinde la finalul cursei, inseamna ca nici tu nu trebuie sa tragi prea mult de ambreiaj ca sa decupleze, deci ai cursa scurta, deci nu trebuie sa-l actioneazi pana la capat cand schimbi treptele. Totul e in regula in masura in care ai joc liber la maneta ca la carte (altfel, daca nu ai joc, sunt toate sansele ca capeti uzura cat de curand la ambreiaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 La ce-ti trebuie? Pentru ca daca prinde la finalul cursei, inseamna ca nici tu nu trebuie sa tragi prea mult de ambreiaj ca sa decupleze, deci ai cursa scurta, deci nu trebuie sa-l actioneazi pana la capat cand schimbi treptele. Totul e in regula in masura in care ai joc liber la maneta ca la carte (altfel, daca nu ai joc, sunt toate sansele ca capeti uzura cat de curand la ambreiaj). sa inteleg ca nu se poate? am facut ieri o tura cu un cb 500 si imi placea mult ambreiajul, incepea sa prinda la 2 cm de ghidon si era cuplat complet cam cu 2-3 cm inainte de capatul cursei la domi prinde cu 3 cm inainte sa ii dau drumul si e complet cuplat la 1.5 cm de capatul cursei manetei. pt ca are cursa asa scurta mi se pare foarte brutal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 io as vrea sa il am ca tine. abia mai economisesc din energie. nu-mi place sa il trag pana in maneta ca e spatiu mare si poate intra vreo musca si se blocheaza in camasa. poate ai cablul prea intins. ia uita-te la surubul ala de la ambreaj si ''joaca-te'' cu el , poate iti place mai destins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 23, 2010 Autor Share Postat Aprilie 23, 2010 sa inteleg ca nu se poate?am facut ieri o tura cu un cb 500 si imi placea mult ambreiajul, incepea sa prinda la 2 cm de ghidon si era cuplat complet cam cu 2-3 cm inainte de capatul cursei la domi prinde cu 3 cm inainte sa ii dau drumul si e complet cuplat la 1.5 cm de capatul cursei manetei. pt ca are cursa asa scurta mi se pare foarte brutal Slabeste reglajul de la maneta pana cand prinde ambreiajul unde vrei tu... chair daca o sa ai joc mare in maneta la finalul cursei nu e nici un bai. Daca incepe sa agate cand schimbi pe loc la semafor, mai strange-l putin inapoi. Si mie imi place acelasi stil de reglaj, mi se pare mai rapid si mai precis de dozat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Se poate. E reglaj si sus si jos la cablul asta. Inchipuiti-va ca ce vreti voi e sa mutati cablul fata de camasa. Dai drumu de sus, stringi jos. Stringi sus, dai drumu de jos. Atentie insa cit stringeti ca sa permitet i in ambele capete sa se miste cablul suficient. (lasati prea putin jos, s-ar putea sa il buliti cind stringeti maneta pina in capat; il strigeti prea mult sus, nu va mai decupleaza oricit ati trage de maneta) Mesaj completat Swith-ule!!! LMA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Ba daMesaj completat salut serbane! poti sa imi trimiti te rog cateva poze de la domi? un pic mai explicite,,,,,,,sa vad mai bine unde vin prinderile, atat in fata, cat si in spate multam fain si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 gata, am reglat si ambreiajul (tot scurta e cursa lui propriu-zisa, dar l-am dat mai spre ghidon si imi e mai comod si il pot controla mai bine) si am dat si ceva ture, pe zi ce trece imi place mai mult domi asta asfalt uscat! si.... noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 salut serbane!poti sa imi trimiti te rog cateva poze de la domi? un pic mai explicite,,,,,,,sa vad mai bine unde vin prinderile, atat in fata, cat si in spate multam fain si numa bine http://picasaweb.google.ro/serban.dumbrava...110446819498146 parca asta e de domi '92 http://picasaweb.google.ro/serban.dumbrava...260592669616658 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 multam tare fain serbane poate ne-om si vedea, sa dau o palinca Mesaj completat gata, am reglat si ambreiajul (tot scurta e cursa lui propriu-zisa, dar l-am dat mai spre ghidon si imi e mai comod si il pot controla mai bine) si am dat si ceva ture, pe zi ce trece imi place mai mult domi asta asfalt uscat! si.... noroi sa nu ma injuri tare,,,,dar mie imi suna ca ai ambreiajul uzat,,,,,,,,, sper sa ma insel,,,,,,,,,,oricum, nu strica sa te orientezi din timp poate ne vedem la o tura prin apuseni hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 multam tare fain serbanepoate ne-om si vedea, sa dau o palinca Mesaj completat sa nu ma injuri tare,,,,dar mie imi suna ca ai ambreiajul uzat,,,,,,,,, sper sa ma insel,,,,,,,,,,oricum, nu strica sa te orientezi din timp poate ne vedem la o tura prin apuseni hai noroc Ca bine zici tu de Apuseni! Mai ales voi, cei care sunteti din zona (Oradea, Zalau, Cluj Napoca etc), sper ca nu veti lipsi la cea de-a doua intalnire oficiala a "Dominatorilor" din 2010, care va avea loc in Apuseni! Detalii in curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 eu sper sa mai tina ambreiajul, de cuplat cupleaza bine, si nu patineaza in nici o treapta, iar in frana de motor daca las brusc de ambreiaj imi "scartzaie" roata din spate. de intalnirea asta ce se stie? unde gasesc detalii? (sper numai sa nu o stabiliti la inceputul verii ca e sesiune ) daca vreti stiu un loc in Padis unde se poate campa, este un rau curat in care se poate face si baie...etc:) (in ultimii 2 ani de zile am fost acolo cate 9-10 zile) ps: doar sa ne lase vulcanii astia in pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 eu sper sa mai tina ambreiajul, de cuplat cupleaza bine, si nu patineaza in nici o treapta, iar in frana de motor daca las brusc de ambreiaj imi "scartzaie" roata din spate. de intalnirea asta ce se stie? unde gasesc detalii? (sper numai sa nu o stabiliti la inceputul verii ca e sesiune ) daca vreti stiu un loc in Padis unde se poate campa, este un rau curat in care se poate face si baie...etc:) (in ultimii 2 ani de zile am fost acolo cate 9-10 zile) ps: doar sa ne lase vulcanii astia in pace Inca nu se stie (in cercuri prea largi); doar in principiu, s-a discutat inca de la intalnirea precedenta ca anul acesta va fi in Apuseni. Voi crea un topic separat referitor la intalnire si voi posta si link-ul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.