dodomotox Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! v-am ''facut'' prin munti cu ''foaie'' A4(2) io kitul de lant tot DID imi iau ca se intinde mult....am scos cateva zale din el si merge dracia. am mai pus si pe la xr si pe la margele cateva. l-am stors ca untu' si parca sta binisor. de aia ziceam io ca dominatoarele cu care m-am dat in afara de al meu, trageau la fel in treapta 1-2...ca aveau pinion mai mare!!!!!!!!!! sau ''foaie'' pedaliera de prajitura cum zice Swichu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 azi m-am crucit ) am avut curiozitatea sa ma uit si la mine ce scrie pe pinion si am vazut pe-acolo ceva cu 48 (nu e cam mare? )aaaaaaaaaaaaaaaaaaa si intrebare: cat de usor ar trebui sa se ridice domi pe roata din spate? ca eu inca nu am reusit sa o ridic cum trebuie, din acceleratie nu vrea nici in a I-a iar din ambreiaj mi-e mila ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 48 spate... daca ai 14 pe fatza atunci e tot una cu 15 45 (standard). Imposibil sa nu se ridice din gaz in viteza 1. Ori nu merge a ta cum trebe, ori e limitata (33cp) ori ti-e frica sa-i dai bice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 aham, inseamna ca se simte ca e doar lipita membrana aia la carb; abia astept sa ajunga cea noua (dupa 1 mai candva) presupunand ca ar fi limitata....de unde ar fi asta? ar trebui sa aiba ceva tabla gaurita dupa carb,pe admisie, nu? (dar nu are) Mesaj completat 48 spate... daca ai 14 pe fatza atunci e tot una cu 15 45 (standard).... pai daca am 14 pe fata si 48 spate raportul e muuult mai mare fata de 15 fata si 45 spate (aka la bicicleta: foaie mai mica pe fata, pedalezi mai usor, forta mai mare viteza mica. Foaie mare spate pedalezi usor, forta mare, viteza mica. Daca e foaie mai mare in fata si foaie mai mica in spate obtii cea mai mare viteza (cu deficitul de demaraj bineinteles) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 pai daca am 14 pe fata si 48 spate raportul e muuult mai mare fata de 15 fata si 45 spate (aka la bicicleta: foaie mai mica pe fata, pedalezi mai usor, forta mai mare viteza mica. Foaie mare spate pedalezi usor, forta mare, viteza mica. Daca e foaie mai mare in fata si foaie mai mica in spate obtii cea mai mare viteza (cu deficitul de demaraj bineinteles) ) Teoria este asa: Raportul de transmitere la o transmisie cu lant este dat de z2: z1, unde z2 este nr de dinti de la pinionul de la roata si z1 este nr de dinti de la iesirea din motor. Daca raportul este mare, viteza de deplasare este mica si cuplul este mare. Daca raportul este mai mic, viteza de deplasare este mai mare si cuplul este mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 16, nu 14, scuze 16/48 = 15/45 Daca e limitata, ar trebui sa aiba ... man, tu ai NX500? Stai ca acolo e alta mancare de peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 nu are limitare (doar am desfacut tot) si e de 644cmc. problema e membrana aia din carb care deocamdata e doar lipita si petecita oricum pe saptamana vitoare ar trebui sa ajunga una noua nouta si sa o pun in loc, atunci probabil ca se va simti ca trage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) De ieri sunt si eu posesor de domi din 95 cu 41000 km . Azi am facut o tura pe la tara si toate bune pleaca si pe o roata foarte multumit pina acum . Eu am 1,85 cm si am strans arcu pe spate 3 sferturi ca sa fie cat mai inalta si pe fata vreau sa o mai ridic si vroiam sa stiu daca merge numia sa desfac suruburile la jug fara sa mai dau roata jos ca sa las amortizoarele. cine imi poate da un link cu manual de reparatie ptr domi Editat Aprilie 28, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 De ieri sunt si eu posesor de domi din 95 cu 41000 km . Azi am facut o tura pe la tara si toate bune pleaca si pe o roata foarte multumit pina acum . Eu am 1,85 cm si am strans arcu pe spate 3 sferturi ca sa fie cat mai inalta si pe fata vreau sa o mai ridic si vroiam sa stiu daca merge numia sa desfac suruburile la jug fara sa mai dau roata jos ca sa las amortizoarele. cine imi poate da un link cu manual de reparatie ptr domi Faina motocicleta. Ai grija de ea, mai ales cu guma aia pe care o are pe fata (in special in curbe pe asfalt, mai ales daca gasesti si ceva nisip/praf). Iar daca vrei sa umbli mai des la pompa de ulei, tine-o cat mai mult pe-o roata. Sa inteleg ca in august vei participa la A doua intrunire oficiala a posesorilor de Honda Dominator din Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Faina motocicleta. Ai grija de ea, mai ales cu guma aia pe care o are pe fata (in special in curbe pe asfalt, mai ales daca gasesti si ceva nisip/praf). Iar daca vrei sa umbli mai des la pompa de ulei, tine-o cat mai mult pe-o roata. Sa inteleg ca in august vei participa la A doua intrunire oficiala a posesorilor de Honda Dominator din Romania? acum este incaltata cu gume de asfalt aia e o poza de la cel care o pusese la vanzare si mi lea dat si pe cele enduro , nu o tin pe o roata ca nu stiu sa ma dau , dar am urcat niste dealuri si facea pe nebuna se ridicase de fata. Si cu intilnirea mai e pina in august . Ce zici ai ideie pot face operatiune aia cu ridicatu de fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 De ieri sunt si eu posesor de domi din 95 cu 41000 km . Azi am facut o tura pe la tara si toate bune pleaca si pe o roata foarte multumit pina acum . Eu am 1,85 cm si am strans arcu pe spate 3 sferturi ca sa fie cat mai inalta si pe fata vreau sa o mai ridic si vroiam sa stiu daca merge numia sa desfac suruburile la jug fara sa mai dau roata jos ca sa las amortizoarele. cine imi poate da un link cu manual de reparatie ptr domi super tare mobra sa o folosesti sanatos pentru cartea de service da-mi add pe messenger la id ca si userul de pe forum si ti-o trimit eu ( in engleza) cum ai ridicat spatele? eu as vrea sa il las un pic, ai cheie pt amortizorul ala de pe spate? sau stie cineva de unde pot sa cumpar cheie pt reglat arcul de pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 16, nu 14, scuze 16/48 = 15/45 Daca e limitata, ar trebui sa aiba ... man, tu ai NX500? Stai ca acolo e alta mancare de peste In ce sens e alta mancare de peste ? Alt raport ? P.S. Ai probat parbrizul? Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) si-a schimbat cineva rulmentii de jug? daca da, are cumva cineva vreun cod, o dimensiune? ai mei cloncane de mama-mama si as vrea sa pun pe mobra ce e mai bun, SKF. Mesaj completat ... si imi raspund tot eu: 138 lei in 4-5 zile made in japan @dilly. Editat Aprilie 29, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) Aia de la jug nu gasesti la SFK. De acolo doar pt roata si (eventual) bascula. Mesaj completat In ce sens e alta mancare de peste ? Alt raport ? P.S. Ai probat parbrizul? Toate bune S-a raspuns putin mai sus: - pinion de atac (fatza): . . . .- mai mare = viteza . . . .- mai mare = cuplu - foaie/coroana (spate): . . . .- mai mare = cuplu . . . .- mai mare = viteza Raportul se modifica schimband foaia si/sau pinionul. De remarcat ca 1 dinte la pinion ~ 3 dinti la coroana Parbrizul inca e la uscat; n-am apucat sa vad ce-i cu el. Editat Aprilie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Aia de la jug nu gasesti la SFK. De acolo doar pt roata si (eventual) bascula.Mesaj completat S-a raspuns putin mai sus: - pinion de atac (fatza): . . . .- mai mare = viteza . . . .- mai mare = cuplu - foaie/coroana (spate): . . . .- mai mare = cuplu . . . .- mai mare = viteza Raportul se modifica schimband foaia si/sau pinionul. De remarcat ca 1 dinte la pinion ~ 3 dinti la coroana Parbrizul inca e la uscat; n-am apucat sa vad ce-i cu el. rectificare - pinion de atac (fatza): . . . .- mai mare = viteza . . . .- mai MIC = cuplu - foaie/coroana (spate): . . . .- mai mare = cuplu . . . .- mai MIC = viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Nu mai bine imi editai post-ul? Asa vede toata lumea ce tampenie am scris Ascultati la enduristu cu TDM, ca stie ce zice Apropo, Cavalere, nu vrei sa vii cu noi in Apuseni la o endureala mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Prezent pt intalnirea din 2010. In alta ordine de idei, DEZMEMBREZ DOMINATOR din 91 (carenele sunt ca la modelul 88, motorul e fara kick-start si are disc spate). Pt ca suntem din aceeasi breasla preturile vor fi destul de accesibile si pentru calitatea pieselor pot sa garantez (altfel nu le trimit). Saptamana viitoare o sa dau toate detaliile si lista cu piesele si poze dar pana atunci puteti sa ma intrebati daca aveti nevoie de ceva (tel 0740581956 sau pm) Mesaj completat Prezent pt intalnirea din 2010. In alta ordine de idei, DEZMEMBREZ DOMINATOR din 91 (carenele sunt ca la modelul 88, motorul e fara kick-start si are disc spate). Pt ca suntem din aceeasi breasla preturile vor fi destul de accesibile si pentru calitatea pieselor pot sa garantez (altfel nu le trimit). Saptamana viitoare o sa dau toate detaliile si lista cu piesele si poze dar pana atunci puteti sa ma intrebati daca aveti nevoie de ceva (tel 0740581956 sau pm) Am uitat sa precizez, motivul dezmembrarii: s-a rupt o bucata din scaunul unei supape si de aici incolo va imaginati...asta dupa ce a fost facut motorul(piston cu segmenti noi, alezat cilindrul, lant distributie, garnituri, rulmenti...). E prima data cand aud de asemenea problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Nu mai bine imi editai post-ul? Asa vede toata lumea ce tampenie am scris las' ca nici el nu-i mai breaz. a sucit mic cu mare la foaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 las' ca nici el nu-i mai breaz.a sucit mic cu mare la foaie. unde unde Mesaj completat Nu mai bine imi editai post-ul? Asa vede toata lumea ce tampenie am scris Ascultati la enduristu cu TDM, ca stie ce zice Apropo, Cavalere, nu vrei sa vii cu noi in Apuseni la o endureala mica? pica prost perioada. Ca in rest suna prea bine. poate in week-end sa vin dar nu promit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Prezent pt intalnirea din 2010. In alta ordine de idei, DEZMEMBREZ DOMINATOR din 91 (carenele sunt ca la modelul 88, motorul e fara kick-start si are disc spate). Pt ca suntem din aceeasi breasla preturile vor fi destul de accesibile si pentru calitatea pieselor pot sa garantez (altfel nu le trimit). Saptamana viitoare o sa dau toate detaliile si lista cu piesele si poze dar pana atunci puteti sa ma intrebati daca aveti nevoie de ceva (tel 0740581956 sau pm) Mesaj completat Am uitat sa precizez, motivul dezmembrarii: s-a rupt o bucata din scaunul unei supape si de aici incolo va imaginati...asta dupa ce a fost facut motorul(piston cu segmenti noi, alezat cilindrul, lant distributie, garnituri, rulmenti...). E prima data cand aud de asemenea problema... Domnul meu, astept cu interes niste poze In special la scarite, handguarduri si blocuri de comenzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 am si eu o nelamurire cu dominatoru meu cumparat de curand, il pornesc cu socu dupaia il imping , sta in relanti plec si daca pun niste frane de motor da un rateu asa mai scurt dar nu se opreste si cand se incalzeste bine numai da niciunu. o fii de la bujie sau trebuie reglate supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 am si eu o nelamurire cu dominatoru meu cumparat de curand, il pornesc cu socu dupaia il imping , sta in relanti plec si daca pun niste frane de motor da un rateu asa mai scurt dar nu se opreste si cand se incalzeste bine numai da niciunu. o fii de la bujie sau trebuie reglate supapele Iarta-ma ca pun asa problema, dar daca iti spun ce cred eu ca are, crezi k il rezolvi singur? Din ce imi zici suna a carburatie varza (prost reglat). Am vazut asa la un domi dus la ceva mecanic de debara care si-a batut joc de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Iarta-ma ca pun asa problema, dar daca iti spun ce cred eu ca are, crezi k il rezolvi singur? Din ce imi zici suna a carburatie varza (prost reglat). Am vazut asa la un domi dus la ceva mecanic de debara care si-a batut joc de el. aha pai la 3000 rot trage mai treptat asa deabia la 4000 trage rotund si pot merge calumea cu el , daca trag de el de la 2500 pina la 4000 trage dar asa mai treptat nu ca de la 4000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Carburatie aiurea. Du-te la cineva priceput sa ti-o faca, sau daca te incumeti singur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 scoate si matale bujia. spune-ne daca e albicioasa, bruna sau neagra. rateuri poti sa dai oricand in frana de motor daca ai tobele... mai goale. s-ar putea sa nu fie neaparat prost reglat carbul cat probabil infundat vreun canal prin el. trebuie dat jos, curatat bine-bine, pus la loc si reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.