Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

De ieri sunt si eu posesor de domi din 95 cu 41000 km . Azi am facut o tura pe la tara si toate bune pleaca si pe o roata foarte multumit pina acum :D . Eu am 1,85 cm si am strans arcu pe spate 3 sferturi ca sa fie cat mai inalta si pe fata vreau sa o mai ridic si vroiam sa stiu daca merge numia sa desfac suruburile la jug fara sa mai dau roata jos ca sa las amortizoarele. cine imi poate da un link cu manual de reparatie ptr domi :peace:

 

super tare mobra :P sa o folosesti sanatos :)

 

pentru cartea de service da-mi add pe messenger la id ca si userul de pe forum si ti-o trimit eu ( in engleza)

cum ai ridicat spatele? eu as vrea sa il las un pic, ai cheie pt amortizorul ala de pe spate? sau stie cineva de unde pot sa cumpar cheie pt reglat arcul de pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

16, nu 14, scuze :D 16/48 = 15/45 :peace:

 

Daca e limitata, ar trebui sa aiba ... man, tu ai NX500? Stai ca acolo e alta mancare de peste :P

 

 

 

In ce sens e alta mancare de peste ? Alt raport ?

 

P.S. Ai probat parbrizul?

 

Toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a schimbat cineva rulmentii de jug? daca da, are cumva cineva vreun cod, o dimensiune? ai mei cloncane de mama-mama si as vrea sa pun pe mobra ce e mai bun, SKF.

 

 

Mesaj completat

... si imi raspund tot eu: 138 lei in 4-5 zile made in japan @dilly.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia de la jug nu gasesti la SFK. De acolo doar pt roata si (eventual) bascula.

Mesaj completat

In ce sens e alta mancare de peste ? Alt raport ?

 

P.S. Ai probat parbrizul?

 

Toate bune

 

S-a raspuns putin mai sus:

 

- pinion de atac (fatza):

. . . .- mai mare = viteza

. . . .- mai mare = cuplu

- foaie/coroana (spate):

. . . .- mai mare = cuplu

. . . .- mai mare = viteza

 

Raportul se modifica schimband foaia si/sau pinionul. De remarcat ca 1 dinte la pinion ~ 3 dinti la coroana

 

 

Parbrizul inca e la uscat; n-am apucat sa vad ce-i cu el.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia de la jug nu gasesti la SFK. De acolo doar pt roata si (eventual) bascula.

Mesaj completat

 

 

S-a raspuns putin mai sus:

 

- pinion de atac (fatza):

. . . .- mai mare = viteza

. . . .- mai mare = cuplu

- foaie/coroana (spate):

. . . .- mai mare = cuplu

. . . .- mai mare = viteza

 

Raportul se modifica schimband foaia si/sau pinionul. De remarcat ca 1 dinte la pinion ~ 3 dinti la coroana

 

 

Parbrizul inca e la uscat; n-am apucat sa vad ce-i cu el.

 

 

rectificare

 

- pinion de atac (fatza):

. . . .- mai mare = viteza

. . . .- mai MIC = cuplu

- foaie/coroana (spate):

. . . .- mai mare = cuplu

. . . .- mai MIC = viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prezent pt intalnirea din 2010.

In alta ordine de idei,

DEZMEMBREZ DOMINATOR din 91 (carenele sunt ca la modelul 88, motorul e fara kick-start si are disc spate).

Pt ca suntem din aceeasi breasla preturile vor fi destul de accesibile si pentru calitatea pieselor pot sa garantez (altfel nu le trimit). Saptamana viitoare o sa dau toate detaliile si lista cu piesele si poze dar pana atunci puteti sa ma intrebati daca aveti nevoie de ceva (tel 0740581956 sau pm)

Mesaj completat

Prezent pt intalnirea din 2010.

In alta ordine de idei,

DEZMEMBREZ DOMINATOR din 91 (carenele sunt ca la modelul 88, motorul e fara kick-start si are disc spate).

Pt ca suntem din aceeasi breasla preturile vor fi destul de accesibile si pentru calitatea pieselor pot sa garantez (altfel nu le trimit). Saptamana viitoare o sa dau toate detaliile si lista cu piesele si poze dar pana atunci puteti sa ma intrebati daca aveti nevoie de ceva (tel 0740581956 sau pm)

Am uitat sa precizez, motivul dezmembrarii: s-a rupt o bucata din scaunul unei supape si de aici incolo va imaginati...asta dupa ce a fost facut motorul(piston cu segmenti noi, alezat cilindrul, lant distributie, garnituri, rulmenti...).

E prima data cand aud de asemenea problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las' ca nici el nu-i mai breaz.

a sucit mic cu mare la foaie.

 

 

unde unde :D

Mesaj completat

Nu mai bine imi editai post-ul? Asa vede toata lumea ce tampenie am scris :laugh:

 

Ascultati la enduristu cu TDM, ca stie ce zice :) Apropo, Cavalere, nu vrei sa vii cu noi in Apuseni la o endureala mica? ;)

 

pica prost perioada. Ca in rest suna prea bine. poate in week-end sa vin dar nu promit :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prezent pt intalnirea din 2010.

In alta ordine de idei,

DEZMEMBREZ DOMINATOR din 91 (carenele sunt ca la modelul 88, motorul e fara kick-start si are disc spate).

Pt ca suntem din aceeasi breasla preturile vor fi destul de accesibile si pentru calitatea pieselor pot sa garantez (altfel nu le trimit). Saptamana viitoare o sa dau toate detaliile si lista cu piesele si poze dar pana atunci puteti sa ma intrebati daca aveti nevoie de ceva (tel 0740581956 sau pm)

Mesaj completat

 

Am uitat sa precizez, motivul dezmembrarii: s-a rupt o bucata din scaunul unei supape si de aici incolo va imaginati...asta dupa ce a fost facut motorul(piston cu segmenti noi, alezat cilindrul, lant distributie, garnituri, rulmenti...).

E prima data cand aud de asemenea problema...

 

Domnul meu, astept cu interes niste poze :laugh: In special la scarite, handguarduri si blocuri de comenzi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire cu dominatoru meu cumparat de curand, il pornesc cu socu dupaia il imping , sta in relanti plec si daca pun niste frane de motor da un rateu asa mai scurt dar nu se opreste si cand se incalzeste bine numai da niciunu. o fii de la bujie sau trebuie reglate supapele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire cu dominatoru meu cumparat de curand, il pornesc cu socu dupaia il imping , sta in relanti plec si daca pun niste frane de motor da un rateu asa mai scurt dar nu se opreste si cand se incalzeste bine numai da niciunu. o fii de la bujie sau trebuie reglate supapele :laugh:

Iarta-ma ca pun asa problema, dar daca iti spun ce cred eu ca are, crezi k il rezolvi singur?

 

Din ce imi zici suna a carburatie varza (prost reglat). Am vazut asa la un domi dus la ceva mecanic de debara care si-a batut joc de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-ma ca pun asa problema, dar daca iti spun ce cred eu ca are, crezi k il rezolvi singur?

 

Din ce imi zici suna a carburatie varza (prost reglat). Am vazut asa la un domi dus la ceva mecanic de debara care si-a batut joc de el.

aha pai la 3000 rot trage mai treptat asa deabia la 4000 trage rotund si pot merge calumea cu el , daca trag de el de la 2500 pina la 4000 trage dar asa mai treptat nu ca de la 4000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate si matale bujia. spune-ne daca e albicioasa, bruna sau neagra. rateuri poti sa dai oricand in frana de motor daca ai tobele... mai goale. :laugh: s-ar putea sa nu fie neaparat prost reglat carbul cat probabil infundat vreun canal prin el. trebuie dat jos, curatat bine-bine, pus la loc si reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate si matale bujia. spune-ne daca e albicioasa, bruna sau neagra. rateuri poti sa dai oricand in frana de motor daca ai tobele... mai goale. :laugh: s-ar putea sa nu fie neaparat prost reglat carbul cat probabil infundat vreun canal prin el. trebuie dat jos, curatat bine-bine, pus la loc si reglat.

am scos bujia si era caramizie dupa un drum de vreo 50 km am curatato cu perie de sarma ca avea numai calamina pe ea, (e cam de acuma 2 ani bujia o cred si pe ea) dupaia statea rotund in relanti , tragea mai bine si na mai dat rateuri. Sa vad zilele ce urmeaza daca mai face figuri.

A mai schimbat cineva rulmenti la furca fata cei de la cadru? este complicat o pot face singur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deh, ti-am spus parerea mea despre rulmentii de jug si schimbarea lor. trebuie data furca jos si daca nu ai un cric moto e mai tricky sa faci tu totul singur.

 

cat despre bujie nu prea inteleg cum se pupa calamina (o depunere negricioasa, specifica 2 timpi-ului) cu culoarea caramizie. oricum, merita luata una noua, mai ales daca stii ca e veche si comporamentul mobrei se imbunatateste cand o cureti.

 

am scos bujia si era caramizie dupa un drum de vreo 50 km am curatato cu perie de sarma ca avea numai calamina pe ea, (e cam de acuma 2 ani bujia o cred si pe ea) dupaia statea rotund in relanti , tragea mai bine si na mai dat rateuri. Sa vad zilele ce urmeaza daca mai face figuri.

A mai schimbat cineva rulmenti la furca fata cei de la cadru? este complicat o pot face singur?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deh, ti-am spus parerea mea despre rulmentii de jug si schimbarea lor. trebuie data furca jos si daca nu ai un cric moto e mai tricky sa faci tu totul singur.

 

era o depunerea caramizie la bujie si am dato jos.

cat despre bujie nu prea inteleg cum se pupa calamina (o depunere negricioasa, specifica 2 timpi-ului) cu culoarea caramizie. oricum, merita luata una noua, mai ales daca stii ca e veche si comporamentul mobrei se imbunatateste cand o cureti.

asa e o sa schimb uleiu, filtru de ulei , aer , bujia si placute fata peste 500km ca sa fie la 42000km

ziceam sa o leg cu o chinga de ceva inalt si o ridic de cat am nevoie. :laugh:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello hello :laugh:

 

sper ca v-ati distrat bine de 1 mai

eu am fost 2 zile si 2 nopti prin padure cort, chestii, si evident domi ;)

am fost eu + prietena, si bagajele, consumul calculat cand am ajuns e cam 5,7 la suta de km

am facut in total 240 km viteza maxima cand am mers pe sosea ~110 (in depasiri) si apoi linistit cam la 90

am cazut de vreo 10 ori :lol: dar asta pe iarba, pamant, chestii de genul. Odata eram si cu cu prietena. nimeni nu a fost ranit:)) cu exceptia semanlizatorului din dreapta fata (se poate reface) si poate cateva mici zgarieturi de max 1 cm...

pun si ceva poze: post-51492-1272816567_thumb.jpg post-51492-1272816593_thumb.jpg post-51492-1272816605_thumb.jpg post-51492-1272816620_thumb.jpg post-51492-1272816644_thumb.jpg post-51492-1272816652_thumb.jpg

asta e chiar inainte sa pornim inapoi.

 

numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello hello :laugh:

 

sper ca v-ati distrat bine de 1 mai

eu am fost 2 zile si 2 nopti prin padure cort, chestii, si evident domi ;)

am fost eu + prietena, si bagajele, consumul calculat cand am ajuns e cam 5,7 la suta de km

am facut in total 240 km viteza maxima cand am mers pe sosea ~110 (in depasiri) si apoi linistit cam la 90

am cazut de vreo 10 ori :lol: dar asta pe iarba, pamant, chestii de genul. Odata eram si cu cu prietena. nimeni nu a fost ranit:)) cu exceptia semanlizatorului din dreapta fata (se poate reface) si poate cateva mici zgarieturi de max 1 cm...

pun si ceva poze: post-51492-1272816567_thumb.jpg post-51492-1272816593_thumb.jpg post-51492-1272816605_thumb.jpg post-51492-1272816620_thumb.jpg post-51492-1272816644_thumb.jpg post-51492-1272816652_thumb.jpg

asta e chiar inainte sa pornim inapoi.

 

numai bine :)

daca asa incarci bagaje pentru 2 zile si 2 nopti la doua persoane nu vreau sa-mi imaginez cum arata si cum sufera saracul DOMI la un concediu de vreo saptamana - doua ... vezi ca au aparut si remorci pt moto :D http://www.youtube.com/watch?v=Wb2NWnK-bBw ... glumeam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

sper ca a iesit bine intalnirea de la Herculane!!!!!!!!!!!!!

mai ales ca am auzit ca e si MISA pe acolo,,,,,,,,

chiar asa,,,,,nu v-ati,,,,,,,,,,,integrat in,,,,,,,,,absolut? :laugh:

Mesaj completat

hai ca pt Apuseni ma inscriu si io

ca am niste palincaaaaaaa

si numa nu o pot bea singur

hai noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca asa incarci bagaje pentru 2 zile si 2 nopti la doua persoane nu vreau sa-mi imaginez cum arata si cum sufera saracul DOMI la un concediu de vreo saptamana - doua ... vezi ca au aparut si remorci pt moto :lol: http://www.youtube.com/watch?v=Wb2NWnK-bBw ... glumeam

 

da, asta ne-am dat si noi seama... dar a fost prima data cand am fost in excursie cu moto si nu stiam nici ce conditii sunt si nici daca ne umplem de noroi.... in fine deja am stabilit cu partenera ca data vitoare va fi pachetul mai compact :laugh: si totusi cel mai mult spatiu l-a ocupat cortul, sacii de dormit si izolirele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...