Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! v-am ''facut'' prin munti cu ''foaie'' A4(2)

 

 

io kitul de lant tot DID imi iau ca se intinde mult....am scos cateva zale din el si merge dracia. am mai pus si pe la xr si pe la margele cateva. l-am stors ca untu' si parca sta binisor.

 

de aia ziceam io ca dominatoarele cu care m-am dat in afara de al meu, trageau la fel in treapta 1-2...ca aveau pinion mai mare!!!!!!!!!! sau ''foaie'' pedaliera de prajitura cum zice Swichu':peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi m-am crucit :D) am avut curiozitatea sa ma uit si la mine ce scrie pe pinion :peace: si am vazut pe-acolo ceva cu 48 (nu e cam mare? )aaaaaaaaaaaaaaaaaaa si intrebare: :P cat de usor ar trebui sa se ridice domi pe roata din spate? ca eu inca nu am reusit sa o ridic cum trebuie, din acceleratie nu vrea nici in a I-a iar din ambreiaj mi-e mila ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham, inseamna ca se simte ca e doar lipita membrana aia la carb; abia astept sa ajunga cea noua (dupa 1 mai candva) :D

presupunand ca ar fi limitata....de unde ar fi asta? ar trebui sa aiba ceva tabla gaurita dupa carb,pe admisie, nu? (dar nu are)

Mesaj completat

48 spate... daca ai 14 pe fatza atunci e tot una cu 15 45 (standard)....

 

pai daca am 14 pe fata si 48 spate raportul e muuult mai mare fata de 15 fata si 45 spate

(aka la bicicleta: foaie mai mica pe fata, pedalezi mai usor, forta mai mare viteza mica. Foaie mare spate pedalezi usor, forta mare, viteza mica. Daca e foaie mai mare in fata si foaie mai mica in spate obtii cea mai mare viteza (cu deficitul de demaraj bineinteles) ) :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca am 14 pe fata si 48 spate raportul e muuult mai mare fata de 15 fata si 45 spate

(aka la bicicleta: foaie mai mica pe fata, pedalezi mai usor, forta mai mare viteza mica. Foaie mare spate pedalezi usor, forta mare, viteza mica. Daca e foaie mai mare in fata si foaie mai mica in spate obtii cea mai mare viteza (cu deficitul de demaraj bineinteles) ) :peace:

 

Teoria este asa:

Raportul de transmitere la o transmisie cu lant este dat de z2: z1, unde z2 este nr de dinti de la pinionul de la roata si z1 este nr de dinti de la iesirea din motor.

Daca raportul este mare, viteza de deplasare este mica si cuplul este mare.

Daca raportul este mai mic, viteza de deplasare este mai mare si cuplul este mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are limitare (doar am desfacut tot) si e de 644cmc. problema e membrana aia din carb care deocamdata e doar lipita si petecita :peace: oricum pe saptamana vitoare ar trebui sa ajunga una noua nouta si sa o pun in loc, atunci probabil ca se va simti ca trage :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri sunt si eu posesor de domi din 95 cu 41000 km . Azi am facut o tura pe la tara si toate bune pleaca si pe o roata foarte multumit pina acum :D . Eu am 1,85 cm si am strans arcu pe spate 3 sferturi ca sa fie cat mai inalta si pe fata vreau sa o mai ridic si vroiam sa stiu daca merge numia sa desfac suruburile la jug fara sa mai dau roata jos ca sa las amortizoarele. cine imi poate da un link cu manual de reparatie ptr domi :peace:

post-51163-1272483580_thumb.jpg

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri sunt si eu posesor de domi din 95 cu 41000 km . Azi am facut o tura pe la tara si toate bune pleaca si pe o roata foarte multumit pina acum :D . Eu am 1,85 cm si am strans arcu pe spate 3 sferturi ca sa fie cat mai inalta si pe fata vreau sa o mai ridic si vroiam sa stiu daca merge numia sa desfac suruburile la jug fara sa mai dau roata jos ca sa las amortizoarele. cine imi poate da un link cu manual de reparatie ptr domi :peace:

 

Faina motocicleta. Ai grija de ea, mai ales cu guma aia pe care o are pe fata (in special in curbe pe asfalt, mai ales daca gasesti si ceva nisip/praf).

 

Iar daca vrei sa umbli mai des la pompa de ulei, tine-o cat mai mult pe-o roata.

 

Sa inteleg ca in august vei participa la A doua intrunire oficiala a posesorilor de Honda Dominator din Romania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina motocicleta. Ai grija de ea, mai ales cu guma aia pe care o are pe fata (in special in curbe pe asfalt, mai ales daca gasesti si ceva nisip/praf).

 

Iar daca vrei sa umbli mai des la pompa de ulei, tine-o cat mai mult pe-o roata.

 

Sa inteleg ca in august vei participa la A doua intrunire oficiala a posesorilor de Honda Dominator din Romania?

acum este incaltata cu gume de asfalt aia e o poza de la cel care o pusese la vanzare si mi lea dat si pe cele enduro , nu o tin pe o roata ca nu stiu sa ma dau , dar am urcat niste dealuri si facea pe nebuna se ridicase de fata. Si cu intilnirea mai e pina in august . Ce zici ai ideie pot face operatiune aia cu ridicatu de fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri sunt si eu posesor de domi din 95 cu 41000 km . Azi am facut o tura pe la tara si toate bune pleaca si pe o roata foarte multumit pina acum :D . Eu am 1,85 cm si am strans arcu pe spate 3 sferturi ca sa fie cat mai inalta si pe fata vreau sa o mai ridic si vroiam sa stiu daca merge numia sa desfac suruburile la jug fara sa mai dau roata jos ca sa las amortizoarele. cine imi poate da un link cu manual de reparatie ptr domi :peace:

 

super tare mobra :P sa o folosesti sanatos :)

 

pentru cartea de service da-mi add pe messenger la id ca si userul de pe forum si ti-o trimit eu ( in engleza)

cum ai ridicat spatele? eu as vrea sa il las un pic, ai cheie pt amortizorul ala de pe spate? sau stie cineva de unde pot sa cumpar cheie pt reglat arcul de pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16, nu 14, scuze :D 16/48 = 15/45 :peace:

 

Daca e limitata, ar trebui sa aiba ... man, tu ai NX500? Stai ca acolo e alta mancare de peste :P

 

 

 

In ce sens e alta mancare de peste ? Alt raport ?

 

P.S. Ai probat parbrizul?

 

Toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a schimbat cineva rulmentii de jug? daca da, are cumva cineva vreun cod, o dimensiune? ai mei cloncane de mama-mama si as vrea sa pun pe mobra ce e mai bun, SKF.

 

 

Mesaj completat

... si imi raspund tot eu: 138 lei in 4-5 zile made in japan @dilly.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia de la jug nu gasesti la SFK. De acolo doar pt roata si (eventual) bascula.

Mesaj completat

In ce sens e alta mancare de peste ? Alt raport ?

 

P.S. Ai probat parbrizul?

 

Toate bune

 

S-a raspuns putin mai sus:

 

- pinion de atac (fatza):

. . . .- mai mare = viteza

. . . .- mai mare = cuplu

- foaie/coroana (spate):

. . . .- mai mare = cuplu

. . . .- mai mare = viteza

 

Raportul se modifica schimband foaia si/sau pinionul. De remarcat ca 1 dinte la pinion ~ 3 dinti la coroana

 

 

Parbrizul inca e la uscat; n-am apucat sa vad ce-i cu el.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia de la jug nu gasesti la SFK. De acolo doar pt roata si (eventual) bascula.

Mesaj completat

 

 

S-a raspuns putin mai sus:

 

- pinion de atac (fatza):

. . . .- mai mare = viteza

. . . .- mai mare = cuplu

- foaie/coroana (spate):

. . . .- mai mare = cuplu

. . . .- mai mare = viteza

 

Raportul se modifica schimband foaia si/sau pinionul. De remarcat ca 1 dinte la pinion ~ 3 dinti la coroana

 

 

Parbrizul inca e la uscat; n-am apucat sa vad ce-i cu el.

 

 

rectificare

 

- pinion de atac (fatza):

. . . .- mai mare = viteza

. . . .- mai MIC = cuplu

- foaie/coroana (spate):

. . . .- mai mare = cuplu

. . . .- mai MIC = viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prezent pt intalnirea din 2010.

In alta ordine de idei,

DEZMEMBREZ DOMINATOR din 91 (carenele sunt ca la modelul 88, motorul e fara kick-start si are disc spate).

Pt ca suntem din aceeasi breasla preturile vor fi destul de accesibile si pentru calitatea pieselor pot sa garantez (altfel nu le trimit). Saptamana viitoare o sa dau toate detaliile si lista cu piesele si poze dar pana atunci puteti sa ma intrebati daca aveti nevoie de ceva (tel 0740581956 sau pm)

Mesaj completat

Prezent pt intalnirea din 2010.

In alta ordine de idei,

DEZMEMBREZ DOMINATOR din 91 (carenele sunt ca la modelul 88, motorul e fara kick-start si are disc spate).

Pt ca suntem din aceeasi breasla preturile vor fi destul de accesibile si pentru calitatea pieselor pot sa garantez (altfel nu le trimit). Saptamana viitoare o sa dau toate detaliile si lista cu piesele si poze dar pana atunci puteti sa ma intrebati daca aveti nevoie de ceva (tel 0740581956 sau pm)

Am uitat sa precizez, motivul dezmembrarii: s-a rupt o bucata din scaunul unei supape si de aici incolo va imaginati...asta dupa ce a fost facut motorul(piston cu segmenti noi, alezat cilindrul, lant distributie, garnituri, rulmenti...).

E prima data cand aud de asemenea problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las' ca nici el nu-i mai breaz.

a sucit mic cu mare la foaie.

 

 

unde unde :D

Mesaj completat

Nu mai bine imi editai post-ul? Asa vede toata lumea ce tampenie am scris :laugh:

 

Ascultati la enduristu cu TDM, ca stie ce zice :) Apropo, Cavalere, nu vrei sa vii cu noi in Apuseni la o endureala mica? ;)

 

pica prost perioada. Ca in rest suna prea bine. poate in week-end sa vin dar nu promit :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prezent pt intalnirea din 2010.

In alta ordine de idei,

DEZMEMBREZ DOMINATOR din 91 (carenele sunt ca la modelul 88, motorul e fara kick-start si are disc spate).

Pt ca suntem din aceeasi breasla preturile vor fi destul de accesibile si pentru calitatea pieselor pot sa garantez (altfel nu le trimit). Saptamana viitoare o sa dau toate detaliile si lista cu piesele si poze dar pana atunci puteti sa ma intrebati daca aveti nevoie de ceva (tel 0740581956 sau pm)

Mesaj completat

 

Am uitat sa precizez, motivul dezmembrarii: s-a rupt o bucata din scaunul unei supape si de aici incolo va imaginati...asta dupa ce a fost facut motorul(piston cu segmenti noi, alezat cilindrul, lant distributie, garnituri, rulmenti...).

E prima data cand aud de asemenea problema...

 

Domnul meu, astept cu interes niste poze :laugh: In special la scarite, handguarduri si blocuri de comenzi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire cu dominatoru meu cumparat de curand, il pornesc cu socu dupaia il imping , sta in relanti plec si daca pun niste frane de motor da un rateu asa mai scurt dar nu se opreste si cand se incalzeste bine numai da niciunu. o fii de la bujie sau trebuie reglate supapele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire cu dominatoru meu cumparat de curand, il pornesc cu socu dupaia il imping , sta in relanti plec si daca pun niste frane de motor da un rateu asa mai scurt dar nu se opreste si cand se incalzeste bine numai da niciunu. o fii de la bujie sau trebuie reglate supapele :laugh:

Iarta-ma ca pun asa problema, dar daca iti spun ce cred eu ca are, crezi k il rezolvi singur?

 

Din ce imi zici suna a carburatie varza (prost reglat). Am vazut asa la un domi dus la ceva mecanic de debara care si-a batut joc de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-ma ca pun asa problema, dar daca iti spun ce cred eu ca are, crezi k il rezolvi singur?

 

Din ce imi zici suna a carburatie varza (prost reglat). Am vazut asa la un domi dus la ceva mecanic de debara care si-a batut joc de el.

aha pai la 3000 rot trage mai treptat asa deabia la 4000 trage rotund si pot merge calumea cu el , daca trag de el de la 2500 pina la 4000 trage dar asa mai treptat nu ca de la 4000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate si matale bujia. spune-ne daca e albicioasa, bruna sau neagra. rateuri poti sa dai oricand in frana de motor daca ai tobele... mai goale. :laugh: s-ar putea sa nu fie neaparat prost reglat carbul cat probabil infundat vreun canal prin el. trebuie dat jos, curatat bine-bine, pus la loc si reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...