Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi.

salut

am patit la fel, doar ca viteza era a2-a,,,,

nu a fost mare lucru, ceva mizerie in cutie, dar a trebuit sa dau motorul jos, a il desfac bucatele,,,

de fapt, pe axul pedalei, e un angrenaj din doua piese,,,,un soi de clichet, care s-a intepenit

motor dat jos, despicat la mijloc, curatat, montat la loc, si merge ceas

treaba de ,,,,vreo 2 zile

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

 

hai ca mai scriu si eu ca ma uita lumea, bine zice dorin;

 

sunt curios de o treaba, dupa ce am alergat prin padis cu voi, acum cand merg pe teren putin accidentat, adica pe drumuri de pamanat, sau denivelari pe asfalt, la viteza mica (ca altfel nu aud eu) se aude un zgomot interesant, parca ar fi ceva sticle/ vase care se ciocnesc, nu se aude ft tare, dar nu stiu ce e, daca nu sunt pe mobra si o imping (Deh ca repede pot sa o imping) nu se aude nimic. aveti idee ce e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Tocmai am montat un set nou de gume Heidenau K60 (90/90-21, 120/90-17) si as vrea o parere despre presiunea optima pentru asfalt, momentan merg fara pasager sau bagaj -manualul zice 1.5 /1.5; voi cum le folositi?

Eu folosesc presiunea indicata in manual (in principiu, urc la 1.6 pe spate) si este absolut ok. Altii sunt mai "rai" si le umfla mai mult. Dar eu asa le-am folosit intotdeauna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc presiunea indicata in manual (in principiu, urc la 1.6 pe spate) si este absolut ok. Altii sunt mai "rai" si le umfla mai mult. Dar eu asa le-am folosit intotdeauna.

 

uite ce a raspuns producatorul:

 

"In our opinion, your mentioned air pressure is to low for street use. For this purpose we recommend 2,0 / 2,2 bar. For offroad use (rider only), the tyre pressure of 1,5 / 1,8bar is a good choice.

 

Best regards

 

Pierre Schäffer

Leiter Vertrieb / Sales Manager

 

Reifenwerk Heidenau GmbH & Co. Produktions KG"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ce a raspuns producatorul:

 

"In our opinion, your mentioned air pressure is to low for street use. For this purpose we recommend 2,0 / 2,2 bar. For offroad use (rider only), the tyre pressure of 1,5 / 1,8bar is a good choice.

 

Best regards

 

Pierre Schäffer

Leiter Vertrieb / Sales Manager

 

Reifenwerk Heidenau GmbH & Co. Produktions KG"

E ceva diferenta. Ia sa incerc si eu asa... poate nu ma vars pe asfalt la prima frana pe linia de tramvai :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D eu cam 2,1 ; 2,2 am pe spate si in fata cam 1,6.

cam asa de cand am luat motoru :D la inceput am umflat asa pt ca mi s-a parut prea putin 1,5; iar apoi pt ca in fiecare zi cand ies cu motoru merg si singur, si merg si cu pasager(a) (cine stie, cunoaste :moron: ). deci e cam la mijloc; dar pot sa spun ca si singur daca este 2,2 presiunea in roata spate, cu k60 am aderenta super (evident fuge spatele daca franez cu fata tare si apas si frana pe spate putin, doar e aproape in aer roata)

 

 

ps: domi a implinit ieri 35.000 km :lol: adica 4000 de cand l-am luat :D

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La gume, 1.5 / 1.7 e standard pentru mine solo cu bagaje in drumuri dubioase. Cand o tai insa la drum intins, 1.7 cu 2.0 e norma. Daca am pasager, mai bag un 0.1-0.2 pe spate.

 

@phreak -- La multi km, domnul meu! :moron:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: ce ulei folositi pt telescoapele fata? ma refer in special la vascozitate dar si la marca

Deci tu intrebai pe advrider? :cheers:

 

Baga ceva 10 de calitate. Sau ATF mai vascos.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez :cheers:

 

P.S: de asemenea sunt in cautare de:

- releu de semnalizare

- releu de pornire

- capacelul din imaginea atasata

 

 

P.P.S: am scris mai devreme de o problema, murea la relanti, am banuit ca este flansa dintre carburator si pompa de benizna. int-adevar era crapata toata, am schimbat-o... diferenta enorma (asta ca sa nu scriu o gramada de randuri cu cat de mult consuma si cat de bine trage acum). cum imi dau seama daca am nevoie de o sincronizare la carburator? inca moare la relanti, cand se incinge, sper sa fie bobina de inductie...

 

 

 

Va multumesc anticipat! Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez :cheers:

 

P.S: de asemenea sunt in cautare de:

- releu de semnalizare

- releu de pornire

- capacelul din imaginea atasata

 

 

P.P.S: am scris mai devreme de o problema, murea la relanti, am banuit ca este flansa dintre carburator si pompa de benizna. int-adevar era crapata toata, am schimbat-o... diferenta enorma (asta ca sa nu scriu o gramada de randuri cu cat de mult consuma si cat de bine trage acum). cum imi dau seama daca am nevoie de o sincronizare la carburator? inca moare la relanti, cand se incinge, sper sa fie bobina de inductie...

 

 

 

Va multumesc anticipat! Numai bine!

In doua vorbe: la motocicletele cu un sigur carburator (cazul nostru, de exemplu), nu se pune problema de sincronizare (se sinconizeaza minim doua carburatoare). La al tau te poti gandi la o curatare, de exemplu.

 

Dupa ce schimbi bobina de inductie, vezi daca mai ai probleme cu relantiul.

 

Din ce an e motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez :cheers:

 

Vezi la nenea stulewa (alias jumba) sau la nenea al_locului (alias Adi); ambii utilizatori ai forumului. Au la dezmembrare domi-uri din 93; oricum piesele respective sunt universale la domi-uri.

 

Eu tre sa trec pe la jumba pt niste piese zilele astea, poate il intreb de bobina si releele alea. Capacelele alea se duc usor...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...