andreizalau Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi. salut am patit la fel, doar ca viteza era a2-a,,,, nu a fost mare lucru, ceva mizerie in cutie, dar a trebuit sa dau motorul jos, a il desfac bucatele,,, de fapt, pe axul pedalei, e un angrenaj din doua piese,,,,un soi de clichet, care s-a intepenit motor dat jos, despicat la mijloc, curatat, montat la loc, si merge ceas treaba de ,,,,vreo 2 zile numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 baietii!!! cand e dus telescopul spate cum face? scartaie sau bate? al meu scartie urat dintr-o data dupa ce am carat 300 kile peste greutatea lui...parca scrie max 355kile total...nici curat nu e...intrebam si io ca sa nu stau degeaba sa ma uite lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Faceca barca atunci cand se duce. Si al meu scartaie - e vorba de acele de rulment din angrenajul suspensiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 salut hai ca mai scriu si eu ca ma uita lumea, bine zice dorin; sunt curios de o treaba, dupa ce am alergat prin padis cu voi, acum cand merg pe teren putin accidentat, adica pe drumuri de pamanat, sau denivelari pe asfalt, la viteza mica (ca altfel nu aud eu) se aude un zgomot interesant, parca ar fi ceva sticle/ vase care se ciocnesc, nu se aude ft tare, dar nu stiu ce e, daca nu sunt pe mobra si o imping (Deh ca repede pot sa o imping) nu se aude nimic. aveti idee ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 chiar nu vrea nimeni un domi super? detalii in semnatura! pret negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Faceca barca atunci cand se duce. Si al meu scartaie - e vorba de acele de rulment din angrenajul suspensiei. multam batrane. m-am uitat mai bine si era o bucata de sarma agatata pe acolo si freca de bascula...si io credeam ca e telescopul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 multam batrane. m-am uitat mai bine si era o bucata de sarma agatata pe acolo si freca de bascula...si io credeam ca e telescopul... Ti-am spus eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salut! Dezmembrez Honda Dominator din '93. Preturile sunt negociabile ca vine frigu. ) ma gasiti la 0751185194 /index.php?showtopic=536520 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salut! Dezmembrez Honda Dominator din '93. Preturile sunt negociabile ca vine frigu. ) ma gasiti la 0751185194 /index.php?showtopic=536520 scz daca nu am citit sau nu am obs. a fost vreo problema majora la el de nu merita reparat? asa din curiozitate intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) I-o crapat motoru si nu mai merge vandut intreg. Si daca omu vrea altceva... de ce sa bage 500e in el cand il da cu - sa zicem - 1500? Editat Septembrie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salut! Dezmembrez Honda Dominator din '93. Preturile sunt negociabile ca vine frigu. ) ma gasiti la 0751185194 /index.php?showtopic=536520 Verifica si tu link-ul ala, ca e introdus gresit sau nu mai e valabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salutare! Tocmai am montat un set nou de gume Heidenau K60 (90/90-21, 120/90-17) si as vrea o parere despre presiunea optima pentru asfalt, momentan merg fara pasager sau bagaj -manualul zice 1.5 /1.5; voi cum le folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salutare! Tocmai am montat un set nou de gume Heidenau K60 (90/90-21, 120/90-17) si as vrea o parere despre presiunea optima pentru asfalt, momentan merg fara pasager sau bagaj -manualul zice 1.5 /1.5; voi cum le folositi? Eu folosesc presiunea indicata in manual (in principiu, urc la 1.6 pe spate) si este absolut ok. Altii sunt mai "rai" si le umfla mai mult. Dar eu asa le-am folosit intotdeauna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Eu folosesc presiunea indicata in manual (in principiu, urc la 1.6 pe spate) si este absolut ok. Altii sunt mai "rai" si le umfla mai mult. Dar eu asa le-am folosit intotdeauna. uite ce a raspuns producatorul: "In our opinion, your mentioned air pressure is to low for street use. For this purpose we recommend 2,0 / 2,2 bar. For offroad use (rider only), the tyre pressure of 1,5 / 1,8bar is a good choice. Best regards Pierre Schäffer Leiter Vertrieb / Sales Manager Reifenwerk Heidenau GmbH & Co. Produktions KG" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 uite ce a raspuns producatorul: "In our opinion, your mentioned air pressure is to low for street use. For this purpose we recommend 2,0 / 2,2 bar. For offroad use (rider only), the tyre pressure of 1,5 / 1,8bar is a good choice. Best regards Pierre Schäffer Leiter Vertrieb / Sales Manager Reifenwerk Heidenau GmbH & Co. Produktions KG" E ceva diferenta. Ia sa incerc si eu asa... poate nu ma vars pe asfalt la prima frana pe linia de tramvai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) eu cam 2,1 ; 2,2 am pe spate si in fata cam 1,6. cam asa de cand am luat motoru la inceput am umflat asa pt ca mi s-a parut prea putin 1,5; iar apoi pt ca in fiecare zi cand ies cu motoru merg si singur, si merg si cu pasager(a) (cine stie, cunoaste ). deci e cam la mijloc; dar pot sa spun ca si singur daca este 2,2 presiunea in roata spate, cu k60 am aderenta super (evident fuge spatele daca franez cu fata tare si apas si frana pe spate putin, doar e aproape in aer roata) ps: domi a implinit ieri 35.000 km adica 4000 de cand l-am luat Editat Septembrie 15, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) La gume, 1.5 / 1.7 e standard pentru mine solo cu bagaje in drumuri dubioase. Cand o tai insa la drum intins, 1.7 cu 2.0 e norma. Daca am pasager, mai bag un 0.1-0.2 pe spate. @phreak -- La multi km, domnul meu! Editat Septembrie 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 io am citit undeva ca trebuie 1,7 cu 2. De 30 mii km tot asa am mers. ori fara, ori cu un pasager, ori cu doi pasageri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) ASV Air Switching Valve PCV Positive Crankcase Ventilation valve Editat Septembrie 17, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Intrebare: ce ulei folositi pt telescoapele fata? ma refer in special la vascozitate dar si la marca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) Intrebare: ce ulei folositi pt telescoapele fata? ma refer in special la vascozitate dar si la marca Deci tu intrebai pe advrider? Baga ceva 10 de calitate. Sau ATF mai vascos. Editat Septembrie 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 FOTO&VIDEO Intrunirea oficiala posesori Honda Dominator 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez P.S: de asemenea sunt in cautare de: - releu de semnalizare - releu de pornire - capacelul din imaginea atasata P.P.S: am scris mai devreme de o problema, murea la relanti, am banuit ca este flansa dintre carburator si pompa de benizna. int-adevar era crapata toata, am schimbat-o... diferenta enorma (asta ca sa nu scriu o gramada de randuri cu cat de mult consuma si cat de bine trage acum). cum imi dau seama daca am nevoie de o sincronizare la carburator? inca moare la relanti, cand se incinge, sper sa fie bobina de inductie... Va multumesc anticipat! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez P.S: de asemenea sunt in cautare de: - releu de semnalizare - releu de pornire - capacelul din imaginea atasata P.P.S: am scris mai devreme de o problema, murea la relanti, am banuit ca este flansa dintre carburator si pompa de benizna. int-adevar era crapata toata, am schimbat-o... diferenta enorma (asta ca sa nu scriu o gramada de randuri cu cat de mult consuma si cat de bine trage acum). cum imi dau seama daca am nevoie de o sincronizare la carburator? inca moare la relanti, cand se incinge, sper sa fie bobina de inductie... Va multumesc anticipat! Numai bine! In doua vorbe: la motocicletele cu un sigur carburator (cazul nostru, de exemplu), nu se pune problema de sincronizare (se sinconizeaza minim doua carburatoare). La al tau te poti gandi la o curatare, de exemplu. Dupa ce schimbi bobina de inductie, vezi daca mai ai probleme cu relantiul. Din ce an e motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez Vezi la nenea stulewa (alias jumba) sau la nenea al_locului (alias Adi); ambii utilizatori ai forumului. Au la dezmembrare domi-uri din 93; oricum piesele respective sunt universale la domi-uri. Eu tre sa trec pe la jumba pt niste piese zilele astea, poate il intreb de bobina si releele alea. Capacelele alea se duc usor... Editat Septembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.