Dominator72 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Ca sa mai diversificam putin subiectele, legate tot de Domi, bineinteles: [Pasagera temporara] [siluteta neagra - inainte de sablare] [silueta alba - a doua zi, dupa sablare] [Restul pieselor sablate] @NX250: n-am piese de vanzare P.S. Va voi tine la curent cu evolutia surorii mele mai mici, Domi de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Deci vom avea Dominator72 (salutare, omu! ) si Dominator27 (cu domi de 250)? PS: Ce ford e cabrioletul ala? Editat August 2, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Deci vom avea Dominator72 (salutare, omu! ) si Dominator27 (cu domi de 250)? PS: Ce ford e cabrioletul ala? Salutare Vom avea Dominator72 cu doua motoare, dintre care unu mic pentru oras, imrejurimi si creste de munte PS: Ford-ul e un StreetKA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Merge cineva la BMW camp? Parca am citit ca e in weekendul asta, in sau langa Rachitele, jud Cluj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Merge cineva la BMW camp? Parca am citit ca e in weekendul asta, in sau langa Rachitele, jud Cluj... Se reediteaza actiunea BMW Camp? Dupa cate stiu eu, a fost acum vreo 2 saptamani... Vezi filmul aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83414-bmw-camp-clubul-motoveteranilor/page__st__30 BMW-urile nu sant motoare rezistente si nu tzin la doua intalniri consecutive... Ca sa mai diversificam putin subiectele, legate tot de Domi, bineinteles: [Pasagera temporara] [siluteta neagra - inainte de sablare] [silueta alba - a doua zi, dupa sablare] [Restul pieselor sablate] @NX250: n-am piese de vanzare P.S. Va voi tine la curent cu evolutia surorii mele mai mici, Domi de 250 Foarte interesant suportul pentru vopsit, decapotat inainte de vopsire si capotat dupa, ca sa nu dea ploaia peste obiectul muncii. N-am nevoie de piese pt Domi Junior, ca le am pe toate si se invart foarte bine. Pardon, saua nu se invarte... Ma enervezi cu cricul ala cu lungime reglabila. Cand e un loc depresionar in amplasamentul in care parchezi, lungesti cricul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Ai dreptate, nu stiu ce am citit ) se vede ca eram obosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Foarte interesant suportul pentru vopsit, decapotat inainte de vopsire si capotat dupa, ca sa nu dea ploaia peste obiectul muncii. N-am nevoie de piese pt Domi Junior, ca le am pe toate si se invart foarte bine. Pardon, saua nu se invarte... Ma enervezi cu cricul ala cu lungime reglabila. Cand e un loc depresionar in amplasamentul in care parchezi, lungesti cricul? Stai linistit, ca am invatat sa merg cu capota trasa dupa ce, evident, m-a prins ploaia in trafic cand era decapotata; asa am invatat ca pot transporta cadrul si cu panza pe pozitie. Evident, dupa ce am acoperit masina, am inghesuit cadrul, a cam incetat si ploaia (torentiala, de altfel)... In ceea ce priveste cricul, treaba e mult mai simpla de cat pare: este cu autoreglare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Salutare, postez aci , in ideea ca are cineva nevoie de ceva. Mi-am vindut dominatorul si mi-au ramas niste "dubluri" ca deh, rominul e stringator.. Roata fata in stare foarte buna echipata cu disc inca utilizabil si cauciuc heidenau k60 la 90% Pahare jambe si etrier cu placute bune(tuburile le-am promis deja) Carburator in stare impecabila cu subar si membrana noua(kit original) Cilindru +piston cota 0 in stare foarte, foarte buna (din pacate am rupt eu un segment...deci fara segmenti) Un electromotor in stare impecabila Cartere in stare buna, o cutie de viteze (la punga) O patina fixa in stare buna Un intinzator de distrbutie in stare foarte buna cu ax cu tot Aparatoare pentru disc si jamba, parca doua seturi... Diverse pe care nu mi le mai amintesc... Pentru detalii PM sau 0726 339 729 Primul venit, primul servit Stima , Liviu Inca valabile cele de mai sus Protectiile de disc si jamba la care am reusit intr-un final sa le fac poze. Editat August 3, 2012 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Inca valabile cele de mai sus Protectiile de disc si jamba la care am reusit intr-un final sa le fac poze. Salut, oare se potrivesc protectiile de disc si jamba la un dominator cu frane brembo model 2001? Daca da, fa-mi un pret pentru un set (care este in stare mai buna )si pentru intinzatorul de distributie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 [quote name='Dominator72' ...In ceea ce priveste cricul, treaba e mult mai simpla de cat pare: este cu autoreglare. Buun, asta am inteles, dar cine ti-l autoregleaza... ca vad ca e nevoie de o fixa de 10... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Salut, oare se potrivesc protectiile de disc si jamba la un dominator cu frane brembo model 2001? Daca da, fa-mi un pret pentru un set (care este in stare mai buna )si pentru intinzatorul de distributie. Multumesc Nu se potrivesc - paharele jambelor de la suspensie nu au prinderile necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Buun, asta am inteles, dar cine ti-l autoregleaza... ca vad ca e nevoie de o fixa de 10... Ai spirit de observatie, insa nu ai observat tot. Pe partea cealalta este un surub de reglaj care are un imbus de 6 integrat si de acolo se face tot reglajul avand la baza principiul hemodinamic (adica in functie de cat sange ai in alcool). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Salut, oare se potrivesc protectiile de disc si jamba la un dominator cu frane brembo model 2001? Daca da, fa-mi un pret pentru un set (care este in stare mai buna )si pentru intinzatorul de distributie. Multumesc Ai PM Nu merg aparatorile decit pe RD02 Editat August 3, 2012 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 o semnalizare dreapta spate, sticla stop frana si eventual o carena dreapta fata pentru un RD02 daca are careva la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Problema e ca atunci cand pui in paralel doua baterii moto (prin cabluri), rezistenta interna a perechii de baterii este mult mai mica decat rezistenta interna normala a unei baterii moto. Asta in limbaj tehnic nu inseamna curent mult mai mare de incarcare, cat timp cele doua baterii sunt legate in paralel? Nu, nu asta inseamna. Rezistenta interna a acumulatorului variaza oricum f mult in functie de starea de incarcarea. Regulatorul de incarcare asa e construit ca sa limiteze curentul de incarcare, indiferent de rezistenta interna. O baterie de 2 acumulatori legati in paralel nu poate sa genereze tensiune mai mare decat tensiunea celui mai bun dintre ei. Defectiunea care s-a intamplat acolo ar putea sa fi fost cauzata eventual de o cuplare cu polaritate inversa. .. Pe partea cealalta este un surub de reglaj care are un imbus de 6 integrat si de acolo se face tot reglajul avand la baza principiul hemodinamic (adica in functie de cat sange ai in alcool). Ce tarrre... Niciodata nu am mai vazut cric cu circuite integrate. Adevarul e ca daca stai in Capitala, ai alte posibilitatzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 o semnalizare dreapta spate, sticla stop frana si eventual o carena dreapta fata pentru un RD02 daca are careva la vanzare. salutare cdi-ul nu l-am gasit o sticla de semnalizare am sa iti dau ar fi si un corp de semnalizator,,,,dar e in 2 bucati daca le vrei,,,,suna-ma, ca intru destul de rar 0749 275 812 andrei numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Salutare, postez aci , in ideea ca are cineva nevoie de ceva. Mi-am vindut dominatorul si mi-au ramas niste "dubluri" ca deh, rominul e stringator.. Roata fata in stare foarte buna echipata cu disc inca utilizabil si cauciuc heidenau k60 la 90% Pahare jambe si etrier cu placute bune(tuburile le-am promis deja) Carburator in stare impecabila cu subar si membrana noua(kit original) Cilindru +piston cota 0 in stare foarte, foarte buna (din pacate am rupt eu un segment...deci fara segmenti) Un electromotor in stare impecabila Cartere in stare buna, o cutie de viteze (la punga) O patina fixa in stare buna Un intinzator de distrbutie in stare foarte buna cu ax cu tot Aparatoare pentru disc si jamba, parca doua seturi... Diverse pe care nu mi le mai amintesc... Pentru detalii PM sau 0726 339 729 Primul venit, primul servit Stima , Liviu Si intinzatorul cu arc, ax, surubul de fixare si O-ring, din pacate la patina fixa si restul nu am facut poze deoarece trebuie sa dau de ele mai intii. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 (editat) Am o pedala de schimbator care mi-a ramas, si un amortizor din care a curs uleiul, cu arc cu tot (arcul e in cota de lucru normala, masurat). Cumperi una si le primesti pe ambele valabil pt slr-isti si cei cu dominator. /index.php?/topic/682249-pedala-schimbator-honda-oem/ Si un kit de reparatie pompa frana spate, asta se da separat, nu e folosit. 50 euroi. Editat August 10, 2012 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Cumpar releu reulator de tensiune original de Honada Dominator . Astept oferte pe bikerkes@yahoo.com"]bikerkes@yahoo.com[/email]sau P.M. Mltumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 (editat) Salutare domnilor. Dupa lupte seculare am reusit si eu sa pornesc telegarul ,numai ca mere tot asa cum vrea el. Dar sa o luam cu inceputul. Anul trecut nu mai pornea deloc, nici cu cdi-ul ei nici cu al lui Swich, Am schimbat bujia, releu de incarcare, bobina, etc(e bine ca am piese de schimb acum). Am gasit p'aci ca e posibil ca cdi-ul sa aiba lipituri reci(varsta..de..RD02,'90-'91) si uite asa l-am matrasit(CDI-UL) si am refacut lipiturile de pe cablaj. Azi am schimbat benzina, am pus bateria si dupa cateva incercari a pornit. Dar merge doar daca tin butonul de start apasat si cum i-au destu' de pe el se si opreste motorul de parca ai tai contactul. Efectiv acum porneste la cheie, se tureaza dar cu conditia sa tin starterul cuplat si nu e bine. Aveti vreo idee careva de unde sa fie buba? Eu sincer din schema instalatiei electrice nu pricep de unde ar fii problema. Editat August 11, 2012 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Decompresorul automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Decompresorul automat. ?!? Lamureste-ma, ca sunt in ceata. unde-i ala?, cum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Daca motorul face poc doar cat timp tii apasat automatul inseamna ca scapa compresia. Decompresorul e un dispozitiv pe la axa cu came. La Domi am inteles ca e mai deosebit. Si mai pretentios. Tu chiar turai motorul cu automatul apasat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Nu ai detaliat tu prea tare...dar cred ca ar trebui sa verifici/inlocuiesti releul de pornire/instalatia electrica in zona de releu pornire-cdi sigurante...ai scintee doar cind dai continuitate + ului catre releul de pornire si cdi, cind il eliberezi piba si releul de pornire(firesc) dar mai pina si alimentarea cu + a cdi-ului si ramaii fara scintee...parerea mea hic! Bafta la remediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.