andreizalau Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 s-a ros in halul ala din cauza lantului de distributie f uzat daca nu pui patina,,,,,,o sa roada prin motor si sa vezi ce bucurii iti poate face pilitura aia pompa de ulei o sa cada prima, apoi,,,,motoru cu totu ce zici? te bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 lantu l-am schimbat nou odata cu patinele,deci si el are 1500 de km,probabil so uzat din alta cauza patina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 cam cu cat se usureaza motorul daca schimb tobele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) cam cu cat se usureaza motorul daca schimb tobele ? Cateva kg. Nu prea merita, mai ales ca o sa faca foarte foarte urat. Si costa o gramada, pentru ca trebuie tobe, coturi de galerii (sau 2-in-1) cu prinderi la cadru, apoi recalibrata carburatia (schimbat jet-ul principal si cel de idle, apoi reglat cat de cat amestecul la relanti). Nu merita decat daca esti obsedat de motoare care urla. Salut,in 1500 de km patina fixa so ros pana la metal,nu stiu cauza,noua e cam scumpa si second...nu prea are rost,ce ziceti...daca nu pun deloc patina fixa s-ar putea sa sara lantu sau sa bata prin motor(intreb de curios).Numa bine Probabil e ceva FOARTE uzat care nu a fost schimbat. Intinzator sau cealalta patina. Sau intinzatorul nu a fost tensionat corect. Sau nu a ajuns ulei in capac la timp (fara ulei, lantul cam "toaca"). Oricum fara patina se va duce dracu motoru extrem de repede. Vizavi de cota:la dominator pistonul standard este de 100,iar la xr este de 97 deci ati trebuie unul de xr de 100,5 sau de 101 la Wiseco este asa ceva si e marfa,si compresie marita rectific!doar xr 650L are cota mai mare ,pt ca xr 600 are doar pana la 100 . Vezi aici 200 dolari compresie 10.5.1 http://www.wiseco.com/ProductSearch.aspx http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=4989M10100&ModelID=424&ModelYear=2000&AppID=28569 Vezi ca tu vorbesti acolo de pistoanele de XR600! Noi avem 644cc, deci diamentru la cota zero de 100mm. @Purice: tie iti trebuie un piston de 100mm + cat trebuie luat din camasa. Nu stiu cat de uzata e - in functie de asta alegi cota pistonului nou. Daca trebuie luat min 0.15, atunci iei un piston care are 100.15 minim. iar cilindrul il faci oricum dupa piston. Pistonele de XR600 nu merg, evident, insa cele de 650 (XR-L, NX, SLR, VIGOR, FMX) se potrivesc. Toate au 644cc, raport stock 8.3:1, aceeasi cursa, acelasi diametru. Editat Septembrie 17, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Cateva kg. Nu prea merita, mai ales ca o sa faca foarte foarte urat. Si costa o gramada, pentru ca trebuie tobe, coturi de galerii (sau 2-in-1) cu prinderi la cadru, apoi recalibrata carburatia (schimbat jet-ul principal si cel de idle, apoi reglat cat de cat amestecul la relanti). Nu merita decat daca esti obsedat de motoare care urla. Pai ma bate gandul sa-mi iau o toba ( sau un set - ramane de vazut si bugetul ) care este facuta special pentru dominator si vine direct cu tot cu hardware, doar le dai jos pe alea standard si o prinzi pe aia noua . Am gasit Marving ( cu 2 tobe ) sau Arrow ( 2-1 ) incepand cu 250E cu tot cu transport la romanica . Am un prieten care are pe ambele motoare tobe aftermarket calibrate exact pentru respectivele , iar cu dbkiller se aude foarte decent ( vb aici de un transalp si un drz-sm ) . Tobele mele oricum sunt mancate de rugina , iar galeriile sunt impuscate in unele locuri , plus ca se aude zici ca-i scuter . Iar faptul ca trebe sa-i mai schimb un jigler ceva , chiar nu ma deranjeaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 eu mi-am pus pe a mea ARROW dakar replica 2 in 1 si nu a trebuit sa schimb nici un jigler.singurul reglaj a fost la pilot screw pe care a mai trebuit sa-l desfac aprox 2/3 ture sa aiba un relanti frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 lantu l-am schimbat nou odata cu patinele,deci si el are 1500 de km,probabil so uzat din alta cauza patina posibil ca intinzatorul sa nu functioneze bine aici ma refer la ambreiajul unisens sau,,,,arcul intinzatorului sa fie moale multe posibilitati pompa de ulei isi face treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 pompa de ulei baga,cand destrang conducta de ulei care urca sus sare ulei peste tot,arcu ala de pe intinzator parca era cam moale,prea usor l-am bagat,unde gasesc arc de ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin D Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Am auzit ca cineva si-a adaptat un cdi de scooter la un dominator inversand ceva papuci la mufe se poate?stiti ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 am vazut si eu in targ la scutere CDI-uri care au exact aceleasi mufe ca la dominator,insa nu stiu daca functioneaza in parametri,harta avansului si alte chestii care probabil is setate de fabrica pt dominator. insa mi-ai trezit curiozitatea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 habar n-am,,,,,, daca vrei nou, incearca la dilly.ro sh,,,,,,la sectiunea dezmembrari trebuia sa fie reply pt heres,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Era o vreme cand ma intreba multa lume pentru ce iti cumperi un Domi. Filmuletul asta mi se pare numai bun ca raspuns: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 eu mi-am pus pe a mea ARROW dakar replica 2 in 1 si nu a trebuit sa schimb nici un jigler.singurul reglaj a fost la pilot screw pe care a mai trebuit sa-l desfac aprox 2/3 ture sa aiba un relanti frumos. E foarte probabil a ai carburatia varza (consum mai mare si putere mai mica decat se poate) pe toata plaja, mai putin la relanti Am auzit ca cineva si-a adaptat un cdi de scooter la un dominator inversand ceva papuci la mufe se poate?stiti ceva?? Da, am auzit de rahaturi din astea. Daca te dau banii afara din casa, incearca. E foarte probabil sa ai nevoie de un motor nou dupa ce incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) In legatura cu consumul de carburant e f ok,4,5-5 la suta in regim destul de fortat,nu ma pot abtine asta e.Bujia e ca la carte deci sincer nu-mi fac probleme,pur si simplu merge ok si se comporta ok insa nu contest faptul ca e posibil sa nu fie cel mai ok procentaj de aer/benzina insa atat timp cat merge ok nu-mi bat capul. As vrea sa mai intreb ceva. Am observat ca fata de alte dominatoare suspensia mea spate e cam moale(probabil arc lasat) desi amortizorul lucreaza corect,nu sare ca broscuta nu se comporta urat insa la greutatea mea de 60 de kg si a prietenei de 45 se lasa f tare 2/3 din cursa plus ca arcul e strans la maxim aproape din piulitele de pretensionare. Exista posibilitatea sa-i mai pun ceva inaltator la arc sau imi trebuie unul nou?A mai patit cineva asa ceva?Ce solutii ati gasit? Editat Septembrie 19, 2012 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 eu am bagat un distantier de aproximativ 1cm sub arc si merge perfect,avand an vedere ca eu am 98 kg si femeia 65 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 inseamna ca am sa- incerc si eu sa-i fac un distantier de aprox 1-2 cm,probabil din polimer sau aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Solutia ideala e un arc nou, liniar Dar merge cu distantier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 oare mobrele noastre au si ele mandria lor??? dupa ce m-a dus si adus in conditii f bune de la Oradea,,,, da, am fost la test-drive BMW,,,,,, si-a gasit sa nu mai porneasca nu mai avea scanteie dupa ce am dezbracat-o de carene si rezervor,,,,verificat cam tot ce mi-a trecut prin cap,,,,schimbat bujie, bobina, fise, pipe, sigurante, curatat contacte,,,,,tot fara scanteie lasata in pace vreo juma de ora ca au aparut alte prioritati,,,,, CE CREDETI? A PORNIT LA SFERT,,,,,,,,,,,,,,,,,, sa se fi suparat ca mi-au placut si BMW-urile? in special R1200GS Adventure si F 800 gs,,,dar asta e alta poveste, sau e semn ca o sa cedeze CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) oare mobrele noastre au si ele mandria lor??? dupa ce m-a dus si adus in conditii f bune de la Oradea,,,, da, am fost la test-drive BMW,,,,,, si-a gasit sa nu mai porneasca nu mai avea scanteie dupa ce am dezbracat-o de carene si rezervor,,,,verificat cam tot ce mi-a trecut prin cap,,,,schimbat bujie, bobina, fise, pipe, sigurante, curatat contacte,,,,,tot fara scanteie lasata in pace vreo juma de ora ca au aparut alte prioritati,,,,, CE CREDETI? A PORNIT LA SFERT,,,,,,,,,,,,,,,,,, sa se fi suparat ca mi-au placut si BMW-urile? in special R1200GS Adventure si F 800 gs,,,dar asta e alta poveste, sau e semn ca o sa cedeze CDI-ul? Aprindere clar. Senzor TDC/PMS, bobina sau CDI. Nu musai in ordinea asta. Editat Septembrie 27, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 se pare ca am rezolvat problema un fir din mufa senzorului de care zicea switch facea fitze statea el la locul lui,,,,dar, cand am miscat un pic mai amplu de cabluri,,,,,,a iesit afara pus la loc, a pornit Hoini la sfert acu,,,,ma gandesac sa renunt la serviciile mufei cu pricina sa leg firele direct si sa izolez bine cu banda stie careva cam ce tensiune e pe acolo? ca de frecventa,,,,,,ajunge pana la 12000 de impulsuri pe minut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 se pare ca am rezolvat problema un fir din mufa senzorului de care zicea switch facea fitze statea el la locul lui,,,,dar, cand am miscat un pic mai amplu de cabluri,,,,,,a iesit afara pus la loc, a pornit Hoini la sfert acu,,,,ma gandesac sa renunt la serviciile mufei cu pricina sa leg firele direct si sa izolez bine cu banda stie careva cam ce tensiune e pe acolo? ca de frecventa,,,,,,ajunge pana la 12000 de impulsuri pe minut Mah... daca izolezi cum se cuvine nu ai probleme Recomand insa o mufa sanatoasa - e mai bine cand ai de diagnosticat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Mah... daca izolezi cum se cuvine nu ai probleme Recomand insa o mufa sanatoasa - e mai bine cand ai de diagnosticat ceva. Sau dacă nu , măcar o lipitură cu cositor/frudor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 multam baieti am rezolvat cu aceeasi mufa, originala, care, daca m-am uitat mai atent,,,,,se demonta COMPLET numa bine si,,,,,noi cand ne-om vedea la o tura si niste bere???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Pana la urma cate kg au tobele originale impreuna ( sau macar una )? Stie careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 ambele? vreo 8 nu am cantarit, ca nu am cu ce phiiii da ce liniste pe aici,,,,, toata lumea e in ture, ca vine frigu?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.