andreizalau Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 ma inscriu eu pt un astfel de pinion, cu 15 dinti,,,,, se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Salut. Am de dat o roata fata, etriere (fata - spate), si parca, un far de domi, preturile...vedem noi. Daca sunteti interesati da'ti un pm sau 0751185194. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 (editat) Salutare, caut patinele distributie in stare buna daca are careva la vanzare si o adresa de unde sa iau un lant distributie. multumesc si SARBATORI FERICITE Salutare, caut patinele distributie in stare buna daca are careva la vanzare si o adresa de unde sa iau un lant distributie. multumesc si SARBATORI FERICITE cu lantul am rezolvat, am luat nou, acum problema e la patinele alea daca are careva din dezmembrarea vreunui domi sa fie sanatoase si la pret omenesc. Deci, (fara deci)... am desfacut si eu motorul(prima data) ca nu mai mergea cum trebuie, initial am crezut ca e problema de la axul cu came mai exact decompresorul ala, invartea motorul dar la un moment dat nu mai avea putere destula sa il intoarca ... ce am gasit inauntru: axul cu came arata si functioneaza perfect insa lantul de la distributie era foarte uzat la fel si patinele dar la astea nu prea stiu cum sa stabilesc gradul de uzura, ce am mai gasit la supape cele de admisie aveau un strat foarte gros de calamina. intrebare care ar putea fi cauza. am sa incarc ceva poze cu uzurile cred ca maine. Editat Decembrie 22, 2012 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Poate pe timpul iernii ai pune-ai ulei in capul pistonului,o practica"inteligenta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Ionut,,,,,vezi la userul unchiu el avea ceva patine nu noi, dar zice ca in stare buna SARBA(U)TORI FERICITE!!!!!!!!! tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 MULTUMIM DE URARI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Inafara de patine are cumva careva angrenajul complet pentru kick stareter de vanzare ca tare ma tenteaza avand in vedere ca tot e desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Cu kick e adevaraciune ca la bobbere,plus avantajul ca daca ai bateria consumata sau probleme cu electromot.& comp.,na-i nici o treaba,o lovitura si ai plecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 a montat careva sistem kickstart pe domi care e prevazut fara, eventual daca se poate atasa poza cu ce anume componente e nevoie pentru transformarea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Eu am montat chik pe domi dar trebuie sa schimbi si un ax de la cutie! Axul pe care vine pinionul de la lantul de transmisie,pentru ca an partea ambreiajului are capatul neprelucrat pe care vine un pinion ce angreneaza pe cel de la carcasa ambreiajului cand actionezi pedala de pornire.Acel pinion nu se regaseste an motorul ce nu este prevazut cu pedala de pornire,cauza pentru care nici axul nu este strunjit la cota pentru acel pinion,si daca al strunjesti se duce cimentarea de pe ax si nu ai facut nimic!Ati trebuie sistemul de chik plus acel pinion plus axul din cutie care sunt de model Domi din 88 sau de xr 600! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 1. ax tren primar de domi 88 + bucsa care vine pe el + idle gear care vine pe el, piesele astea se gasesc doar pe domi 88 + pinion de atac pe 6 caneluri(dupa 91 cred toate au pinion atac pe 12 caneluri) 2. angrenajul de kick + pedala kick + capac ambreiaj domi 88 3. eu pe slr am avut nevoie sa imi fac un distantier pentru ca pinionul de la pompa de ulei nu e tinut de capacul de domi88 (aici trebuie sa va interesati daca pompa de ulei de pe domi 88 e identica cu a voastra sau nu) daca va uitati la modelul de pompa de ulei din ani diferiti o sa vedeti ca una are un gat mai lung la pinionul pompei de ulei, diferenta de surplus de material difera de la un capac ambreiaj la altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 si pe xr 600 sunt aceleasi piese! sau pe xr 650L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 deja e mai complicat decat ma asteptam, cred ca abandonez momentan treaba cu pedala dar cine stie poate in viitorul apropiat... ms de raspunsuri si UN AN NOU MAI BUN la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 cred ca ai putea sa iti faci damblaua cu pedala, daca ai cauta un motor din 88-89, chiar si defect, numai cutia sa fie ok,,,,, pui pe cutie setul tau motor,,,,,,,si gata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 good point Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 ma baieti,,,,uite ca anu s-o gatat, dar nu si lumea asa ca, pentru la anu care vine, io va doresc mai multi kilometri impreuna cu cine va doriti voi ca daca faceti multi km, asta inseamna ca sunteti sanatosi, si la punga grosi,,,,ca benzenu e in urcare numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 la multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 la multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 La multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 La multi ani tuturor!!! Un an nou mai bun si cu mai multi km calare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Pt. cei care au probleme cu pornirea sau oprire in mers,nu mai cautati gunoaie in carbur.,nici nu stiu ce reglaje la supape sau orice tine de motor,motoru' de domi e super robust si sigur nu-i din carb. sau motor(cu exceptia apei),singurul vinovat e CDI-u',care cu timpu' de la vibratii sau diverse incepe sa desfaca din lipituri(unele nu se vad cu ochiu' liber),in general de la mufa de intrare,dar nu numai.Asta e valabil la toate motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 in general se opreste pe decelerare, sau la relantiu, si asta inseamna ca nu e amestecul corect, mai puteti incerca sa deschideti surubul de aer mai mult... in multe situatii se rezolva doar asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 In timp ce desf surubul de aer se raceste cdi-u si o sa porneasca,in felul asta o sa te pacaleasca mereu si mereu,incercati sa stati 5 min. fara sa-i faceti nimic sa vezi ca porneste,deeeeci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 @50 bani, mosule intr-un final am reusit sa dau de multravnita patina si sa o trag si in pozna, linga ea mai atasez si un intinzator in aceiasi stare( iE najpa, nu le lua LOL) Pentru studiul uzurii atasez si cateva imagini Si intinzatorul distributiei cu arc , ax si surub de fixare Astept sa ma contactezi sa facem schimb de cont si adresa de livrare. Toate cele bune, Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Desi a trecut aproape o luna , din noul an , cred ca sunt bine venite urarile mele de , LA MULTI ANI , MULTA SANATATE SI FERICIRE ! nu mai stiu la ce pagina era ceva despre CDI , al meu e praf , asa cum ati spus , oprea scanteia cind era lumea mai draga , cu timpul , din ce in ce mai des , pana a cedat cu totul. Acum , am incercat sa rectific lipiturile , dar nimic .Zicea un coleg pe aici de nu stiu ce firma care face CDI-uri la pret bun , chiar si programabile ... aveti idee de ce firma/site era vorba si ce preturi au ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.