treid Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 La 18.10.2018 la 19:06, Purice a spus: Sorry nu am piese de motor sau crashbar Cadru Roti Scarite Alte piese adiacente salut. un far cu prinderi ai? La 02.09.2017 la 23:52, Super Zero 6 Forty a spus: Am luat eu de pe ebay cu 50 E de undeva din intalia acum 3 sapatamani deci se poate » Post actualizat in 02 Sep 2017 20:55 https://www.olx.ro/oferta/oglinda-dreapta-stanga-metric-10-1-25-ID7OlKh.html sau asa https://www.olx.ro/oferta/oglinzi-moto-pentru-honda-filet-10mm-infiletare-normala-spre-dreapta-ID8uO0t.html » Post actualizat in 04 Sep 2017 17:06 Am pentru dominator 650: farul, cadrul de bord, carena patrata care vine peste far, aripa fata, conducta de frana fata completa, oglinda originala dreapta, set oglinzi aftermarket noi, daca doreste cineva putem discuta pentru preturi. Multam, salut. farul are ceva prinderi rupte? ce model de dominator este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 Acum 8 minute, treid a spus: salut. un far cu prinderi ai? salut. farul are ceva prinderi rupte? ce model de dominator este? Salut, Mult timp a trecut, doritori nu au fost, am aruncat tot... e istorie. Imi pare rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 Salutare ! Caut un telescop spate de Dominator, fie el si defect, dar prinderea de jos, de pe progresiv sa fie ok. Mihai de la Sebes 0740062592 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 1, 2018 Share Postat Decembrie 1, 2018 La 20.11.2018 la 20:50, AlexAB a spus: Hahah, pai asta e la alt service :)) N-am eu noroc.. Au zis ca au reusit sa desfaca pe acolo si ca "fisa e complet iesita din bobina, e legata cu o sarma ceva in spirala". Au zis ca o rezolva. Dar ma rog, eu am incredere in oameni. Pana la urma.. se rezolva. Mulțumesc pentru sugestii. Bateria nouă. Fișă la bujie nouă. Bujie nouă. Mort releul de încărcare Prin urmare, cumpăr releu de încărcare.. Sarma aia legata peste fisha era pe vremuri senzorul de la turometru Vezi sa nu iti zica dupa releu ca "e mort CDI-ul", iar la final sa constate ca la ultima verificare ala care facuse supapele nu stia cum se fac la domi si le reglase d'am pixu. Happened before. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Decembrie 1, 2018 Share Postat Decembrie 1, 2018 5 minutes ago, switch said: Sarma aia legata peste fisha era pe vremuri senzorul de la turometru A pus-o la loc, tot în 10 spire, merge ok turometrul. Mersi fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 Salutare ! Are cineva de vanzare aparatori (handguard) albe pt. Dominator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 (editat) EDIT (switch): Au fost donate. Salut, Donez urmatoarele piese de Honda NX650 RD08: Ax roata spate, complet Aripa fata alba Aripa spate alba, fara suport numar Cablu soc complet Valva soc carburator Instalatie electrica completa Senzor pompa frana spate Pompa frana spate Scarita pasager / spate stanga Scarita pasager / spate dreapta Suport scarita pasager / spate stanga Suport etrier frana spate Patina lant bascula Protectie disc frana roata spate Geam semnal fata Geam semnal spate Piesele se dau ca si pachet. Se pot ridica din Bucuresti, zona Obor sau pot fi expediate prin curier rapid, caz in care persoana interesata suporta costul transportului. Contact: . Multumesc. Editat Martie 8, 2019 de switch La cerere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) La 08.02.2019 la 7:47, mexykanu a spus: Salut, Donez (...) Multumesc. Piesele au plecat catre un utilizator al forumului. Rog un moderator sa stearga aceasta postare. Editat Martie 8, 2019 de switch la cerere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 27, 2019 Share Postat Februarie 27, 2019 (editat) Salutari, am nevoie de ajutor cu mobra, daca a mai avut cineva experienta cu problema asta. In noiembrie a primit baterie noua, bujie noua, fisa noua apoi a intrat la iernat in garaj incalzit, mergea impecabil înainte de asta (carburatorul a fost golit inainte de iernat). Acum in primavara a primit si o flansa noua de admisie pentru ca cea veche era fisurata. S-a facut schimbul de ulei, filtru ulei si filtru aer. A fost verificat circuitul electric, a fost curatat carburatorul, si s-au reglat supapele, garniturile sunt ok. A primit bezina proaspata. S-a încercat și cu altă baterie. Motorul ar fi trebuit sa mearga ca uns. Problema persista: Dupa ce se incalzeste in mers la relanti, pierde putere/da sa se opreasca. Trebuie strans ambreiajul si dozat acceleratia ca sa nu se opreasca in acele momente. In ture (accelerat in a 2a) la fel, are pierderi momentare de putere in timpul acceleratiei. La mers la relanti in viteza 1 la fel, motorul da sa se opreasca sau se opreste. Da rateuri pe teava cand inainte nu dadea deloc. Aveti idei ce ar mai putea fi verificat sau ce ar putea cauza comportamentul asta? Multumesc ( @switch?) Editat Februarie 27, 2019 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 (editat) Din pacate nu cred sa fie atat de simplu. Socul functioneaza normal. Daca ar ramane cuplat de ce ar scadea turatiile? Ne-am jucat si cu reglajul la relanti, si problema tot persista. Pe la noi a cam venit primavara sa stii.. din pacate . Bai cat ma oftic , mai ales ca mergea atat de bine inainte de iarna. Si mai ales ca am atatea piese noi sau curatate pe ea, releu de incarcare nou, flansa admisie noua, carburator curatat, supape reglate, circuit electric verificat, etrier fata cu garnituri si pistoane noi, placute frana noi, uleiul schimbat, filtre noi, baterie noua, am pana si saua noua :))) Editat Februarie 28, 2019 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator petre81. Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Acum 3 minute, AlexAB a spus: Din pacate nu cred sa fie atat de simplu. Socul functioneaza normal. Daca ar ramane cuplat de ce ar scadea turatiile? Ne-am jucat si cu reglajul la relanti, si problema tot persista. Pe la noi a cam venit primavara sa stii.. din pacate . Mai verifica flansa aia, poate ceva nu e bine la ea si trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 (editat) Miroase a aprindere dusa cu pluta. Vezi CDI. CDIul tau e din 1991, ca si instalatia electrica [daca nu cumva l-a schimbat @stulewa intre timp]. Instalatia de pe cadrul original de 96 nu "pusca" la pozitia releului pe cadru de motor 1991. CDI-ul de 96 nu se potriveste (alte fire); se poate adapta, dar la vremea respectiva aveam 3 CDIuri pe mana. Daca ai de la cine sa iei un CDI sa vezi daca face la fel... Editat Februarie 28, 2019 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 15 minutes ago, petre81. said: Mai verifica flansa aia, poate ceva nu e bine la ea si trage aer fals. Multumesc, i-am rugat sa mai verifice o data si flansa. 9 minutes ago, switch said: Daca ai de la cine sa iei un CDI sa vezi daca face la fel... Mersi switch, o sa incerce maine treaba cu CDI-ul, se mai uita o data si la bujie si cred ca o sa faca si un test de compresie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Nu e de compresie iar bujia daca e noua si nu e altceva decat trebuie... nu prea are cum sa fie de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 5 minutes ago, switch said: Nu e de compresie iar bujia daca e noua si nu e altceva decat trebuie... nu prea are cum sa fie de acolo. Am inteles. Sa vad acum daca gasesc pana maine un CDI pentru proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 @AlexAB, eu am motorul in curs de desfacere pentru o segmentare. Daca se potriveste CDI-ul ai putea sa vii sa il iei pe al meu si sa testezi. Al meu e din '94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Voi realizati ca mobra lui @AlexAB e la mecanic/in service si diagnosticarea se incearca pe forum??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Hahah e adevarat john si stiu unde bati Incerc si eu sa-i ajut pe oameni s-o repare.. nu e vina lor ca face mofturi cazanul meu de 28 de ani. bursy, mersi frumos de tot - vad ce fac maine si iau legatura cu tine, iti dau un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Acum 3 ore, AlexAB a spus: Si mai ales ca am atatea piese noi sau curatate pe ea, releu de incarcare nou, flansa admisie noua, carburator curatat, supape reglate, circuit electric verificat, etrier fata cu garnituri si pistoane noi, placute frana noi, uleiul schimbat, filtre noi, baterie noua, am pana si saua noua :))) Poate la una din operatiuni s-a strecurat o greseala sau piesa neconforma , asta daca zici ca inainte de iernat, functiona totul perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Nu cred că e vorba de greșeală, a mers bine după toate schimburile de piese noi.. Momentan ma gândesc dacă mai are rost sa investesc în ea, in ultimele 2 săptămâni am cheltuit 1800 lei si m-am plimbat doar 300m cat sa constat ca tot așa merge. Mai adaug cei 1000 lei din noiembrie pentru celelalte piese noi si deja am depășit jumătate din valoarea mobrei.. De la 21 Noiembrie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Adică sa pun banii la soseta pentru bătrânețe in loc sa-i dau pe motocicleta, nu? :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 optica asta de genul 'reparatia face mult din pretul masinii' nu e corecta sunt masini vechi care neintretinute pot fi date si cadou,asta inseamna ca trebuie platit 1 leu la mecanic sau pe piese? munca trebuie platita corect,la masini vechi e mai multa munca decit la modele mai uzuale,iar obrazul subtire .... trebuie doar mecanic experimentat si rabdare din partea clientului pina la urma o masina/motocicleta veche dar intretinuta foarte bine poate valora mult mai mult ca una noua am vazut in Roma multe Fiaturi 500/600 din anii 1960 ce parca erau scoase din cutie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Am realizat de la început ca motociclismul costă dar eu speram ca de banii cheltuiți sa ma si plimb, intelegi? :)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Martie 5, 2019 Share Postat Martie 5, 2019 Of. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 8, 2019 Share Postat Martie 8, 2019 (editat) Cadrul, plasticele, carcasa filtru aer, flansa, carb - toate au 27. Motorul cu accesorii are 22 de ani (motor etc.). Etrierii la fel; discul fatza si cu radiatorul de ulei nu, alea sunt 2010-2011. La fel si conductele de ulei ale radiatorului si conducta de frana (cel putin cea de pe fatza). Cam asta stiu/imi aduc aminte eu. Daca sapi prin thread vei gasi informatii detaliate Problema e ca plasticele si firele (ca sa nu mai zicem de electonica veche) toate sunt dincolo de durata de viata asteptata (10-15 ani). Al dracu de fiabile oricum o dai. Vad ca ai deja pe lista: - CDI (schimbat pan la urma?) - releu - etrieri - flansa Din amintiri, simeringurile de supape sunt ok, garnitura capacului de chiulasa e ok, furtunele de frana sunt Ok. Amortizoarele fatza parca le servisase stulewa acu vreo doi-trei ani. Ar mai fi: - membrana carb + curatat carb - verificat pompe frana fata-spate (prin 2011 n-a fost nevoie sa umblu) - distributie + pantina + intinzator (vezi si tu daca s-a facut, la mine nu era cazul acu jdemii de ani) - lantul de transmisie + patina aferenta - posibil amortizoarele de soc din butucul rotii spate (desi alea nu am auzit sa nu isi faca treaba chiar si dupa 25 de ani, e bine sa te uiti sa nu fie chiselita) - amortizoru spate - de asta nu stiu nimic (la mine nu a fost cu probleme) E motocicleta veche, clar bagi macar jumate din banii pe ea direct in reparatii si reconditionari (sau iti bagi picioarele in ea de mobra si mergi pana crapa - ar fi pacat dar multi fac asta). Parerea mea e ca dupa ce bagi atatia bani intr-o motocicleta, nu merita sa o vinzi doar ca sa iei alta sa bagi la fel de multi bani in ea. Doar sa o vinzi si sa iei ceva nou. Daca s-a facut segmentare (sau am citit aiurea?), era bine sa se schimbe si toate arcurile de supape, inclusiv cele din cama decompresorului automat. Ieftine si dupa 20 de ani iti garantez ca nu mai fac la fel de bine treaba. Editat Martie 8, 2019 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.