Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

1 hour ago, emilian_rks said:

image.thumb.png.003eb567b357d98b85f7a091968026c2.png

 

1 hour ago, mihay_star said:

Mersi fain , cat despre vascozitate stiti careva ceva ? La telescopul spate am folosit 7.5w  si mi se pare ok

 

1 hour ago, dominator_21 said:

10 w

 

ATF corespunde undeva cu 10W, gasisem la un moment dat intr-un manual de BMW R65 sau R45 ca se baga la furca ulei ATF sau 10w. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare colegi. Am un Honda Dominator nx650 din 1991, care a stat o perioada mai lunga de 2 ani nepornita.

Problema mea este că odata pornită ramane pornita doar daca o tin peste 5000 de turații, cand o las mai moale se opreste.

1. Baterie am,am verificat si cu bateria auto noua 

2 Scanteie este, dar eventual o sa incerc si cu o bujie noua,

2. Carburatorul este curățat recent,oricum făcea asa si inainte sa il curat, l-am curatat cu spray si solutie, dar nu am insistat foarte mult prin toata gaurelele.

3. Benzina este proaspătă de la pompă, este luata acum 2 zile,

Ce credeti ca ar putea fi sau ce sa mai verific? Pe mine ma duce gandul ca ar fi dusi segmenții si nu mai am compresie. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.07.2020 la 20:13, mobiletron a spus:

Imi pare rau ca @AlexAB a trebuit sa-si cumpere alta motocicleta dar pana la urma un sut in fund e un pas inainte, are o motocicleta mult mai noua si care are cel putin aceleasi capacitati de drum si offroad.

E bine totusi ca amandoi digerati Rammstein :D

 

arata f capabila de off moto asta a ta(fosta lui AlexAB), ce an e?

La 15.07.2020 la 20:43, mobiletron a spus:

 

Pai asa am urcat dar a trebuit sa opresc la jumatatea pantei si nu am mai avut cum sa plec de pe loc, problema de fapt era plecarea de pe loc. Chiar si masini 4x4 care au fost nevoite sa opreasca nu au mai putut urca si au coborat din nou la baza ca sa poata urca din nou.

Din cauza ta? :D

 

Da, big problem asta cu opritul in panta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra care a fost a lui AlexAB si acum e a lui mobiletron e vechiul meu motor. Cred ca doar cel care l-a adus prima data in 2008 din Italia nu l-a modificat, restul cu totii am surubarit la el :D

 

@l_francisc -- vezi ca e posibil sa fie muci carburatia, socul sau cablurile care le actioneaza. Verifica intai cablurile sa fie tensionata ok si sa mearga "fluid" fara sa "agate". Sunt fff multe variabile.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, dominator_21 said:

Nu se mai plimba nimeni?

 

Mai greu cu plimbatul, n-am ajuns la RAR ca sa schimb CIV-ul si astfel sa pot inmatricula dihania pe numele meu. M-am hotarat sa ma duc marti la RAR, sper sa nu intervina ceva si sa-mi schimbe planurile ca numai de probleme de genul asta am avut parte anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.08.2020 la 7:43, dsorinmihail a spus:

Swich, rezervorul de la acerbis pe unde e?

Nu mai stiu :D Le-am dat, parca, amandoua, prin 2011. Unul in Australia si unul catre Moldova, parca. Eu luasem doua, al doilea pentru cineva care s-a razgandit, iar mie nu imi placea cum arata cu rezervoru mare.

 

 

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.09.2020 la 18:58, vis-a-vis a spus:

Ăsta e?

image.thumb.png.04dcf6ecf963face3308e381ac7540e3.pngimage.thumb.png.38535fc1e1cb50854b180ebe8b4502d1.png

Am găsit... https://www.xrv.org.uk/threads/large-fuel-tank-for-rd08.163010/post-1336194

Cam gâlmos, într-adevăr...

Ce naiba e ala? Un Domi naked-uit si chopper-izat? Saracu...

 

 

Mai exact asa arata, ca era pe Alb (alb cu tenta galbuie, nu al curat):

 

100.jpg

 

Dadea mai bine pe carenajul alb de 92-94 (pe care il are motocicleta acuma), insa acele carene NU se fixau bine pe rezervor. Diferente subtile de pozitionare, din ce mi-am dat seama. In poza era cu carenajul de 96 care era mai "maleabil". Ar fi fost nevoie de ceva bricolaj pe la prinderi, pentru a avea un fit bun (saibe, suporti etc). Plus de asta, busonul nu avea cheie (si traim in RO!) si nici supapa, deci la o tranta incepea sa se scurga prin aerisire tot rezervorul. Ah si nu era nici "scobit" ca rezervorul original si nici nu aveai cum sa il ascunzi sub o husa de piele (bagster nu face huse pentru rezervorul Acerbis).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa rezolv cu schimbarea cartii de identitate, am fost la RAR si procedura prevede sa te prezinti cu vehiculul pt a face si identificare, nu inteleg rostul dar asta e, te conformezi. A vazut Dinicutu ca nu am toba omologata si m-a respins, ma asteptam la asta si aveam toba pregatita. M-am dus acasa si am adaptat toba de Hornet pe care o aveam si a doua zi m-am prezentat la RAR unde s-a rezolvat problema platind si revenirea (patru lei). Costul schimbarii de CIV este de 255 lei!

 

20200916_182838_resized.thumb.jpg.c7458e99ff4c83aecb4ae7dcec0eccca.jpg

 

Motivul pentru care nu m-am dus cu toba schimbata este unul destul de simplu, am vrut sa le dau un motiv fals de care sa se agate pentru o eventuala respingere. Toba oricum voiam sa o schimb pt ca era prea zgomotoasa iar adevarata problema era farul care e de KTM pe care nu aveam cum sa-l schimb usor revenind la farul de Dominator. Dinicutu s-a uitat in istoricul motocicletei si mi-a batut obrazul ca nu are farul original si mi-a aratat poza cu motocicleta cu farul original. Deja ma respinsese pentru toba si cred ca i s-a facut mila de mine si a trecut cu vederea farul dar s-a asigurat mai intai ca e omologat.

 

Toba de Hornet este super, este suficient de silentioasa si fiind originala Honda are omologare stantata pe ea, deci nu mai am treaba cu RAR-ul pe strada. In poza pare hidoasa dar in realitate arata binisor. 

 

Toate bune si frumoase, vinerea viitoare am rezervare la DRPCIV si inmatriculez dihania. Problema e ca s-a cam dus vremea de plimbari...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
3 minutes ago, switch said:

Totusi, de ce a fost nevoie de atata show si RAR si toate?

 

Cartea de identitate nu mai avea casete libere pentru o noua inmatriculare si a trebuit sa schimb cartea. Asta implica o noua identificare a vehicului si daca se constata si elemente neconforme (ex: toba esapament) te pot respinge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...