ser79ban Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Da, ai ceva de munca pentru a construi pozitivul. Din ce il faci? Din lut? am incercat sa "umplu" masca standard, intai cu "papier mache" dar din lipsa de aracet am pus faina, apoi am incercat cu spuma poliuretanica dar dupa ce s-a uscat coaja si nu a mai avut unde sa se intinda, s-a umflat spre masca. ultima varianta a fost cu chit insa nu am mai ajuns la garaj sa o finisez/completez si sa o torn in ipsos (pe care apoi sa-l mai festonez nitel ca nu cred ca scot un pozitiv direct din chit. Probabil ca la un moment dat o sa ajung si la lut. La asta macar mai pun niste nisip si niste cacao si am sanse sa iasa un militian ( ca in bancul ala vechi). Incerc sambata sa ajung pe la garaj si sa termin suportul de bagaje si poate apuc sa-l si vopsesc. Ma gindeam sa-l scot de la hibernat da' o sa-l mai las ca nu cere de mincare acolo si oricum e vremea inca ciudata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) heiii. dupa ce faceti mulahul din ipsos, partea pe care incepeti sa o aranjati cu fibra trebuie sa fie acoperita cu(cand eram mic si iL ajutam pe tata sa faca proteze invelea matrita de ghips cu un balon si apoi incepea cu ciorapul si fibra de sticla), deci zic eu ca e bine sa fie unsa cu putin ulei sau pudra si cred ca merge pus folie transparenta pt alimente, apoi puneti fibra de sticla si amestecul de A+B al solutiei. nu uitati e bine sa faceti piesa din 2 straturi cu timp de intarire intre ele. AYENTIE!CAND INCEPE PROCESUL DE INTARIRE , produsul se incalzeste f tare. preferabil sa lucrati cu manusi si masca de zubravi cand intrebuintati fibra de sticla. spor la treab. si sebastianeeee, daca nu reusesti nici cu mulajul nici cu fibra vb dupa ce reusesc sa fac mutarea la mama-adica in jur de 10 martie sunt mutat si avem timp ca sa te ajut cu modelajul. vb scz de greseli dar e noapte, eu-obosit si tastatura face figuri-bateriile, mama ei Editat Februarie 13, 2009 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 heiii. dupa ce faceti mulahul din ipsos, partea pe care incepeti sa o aranjati cu fibra trebuie sa fie acoperita cu(cand eram mic si iL ajutam pe tata sa faca proteze invelea matrita de ghips cu un balon si apoi incepea cu ciorapul si fibra de sticla), deci zic eu ca e bine sa fie unsa cu putin ulei sau pudra si cred ca merge pus folie transparenta pt alimente, apoi puneti fibra de sticla si amestecul de A+B al solutiei. nu uitati e bine sa faceti piesa din 2 straturi cu timp de intarire intre ele. AYENTIE!CAND INCEPE PROCESUL DE INTARIRE , produsul se incalzeste f tare. preferabil sa lucrati cu manusi si masca de zubravi cand intrebuintati fibra de sticla. spor la treab. si sebastianeeee, daca nu reusesti nici cu mulajul nici cu fibra vb dupa ce reusesc sa fac mutarea la mama-adica in jur de 10 martie sunt mutat si avem timp ca sa te ajut cu modelajul. vb scz de greseli dar e noapte, eu-obosit si tastatura face figuri-bateriile, mama ei Da, e foarte adevat ceea ce spui despre fibra. In ultimii ani au aparut materiale speciale pentru demulare (pentru separat obiectul finit de matrita). Serbane, daca ajungi in faza in care sa torni (bati) fibra si nu ai demulant, arunci o vorba si-ti dau eu. In alta ordine de idei, nu stiu (inca) cum mi-a iesit mulajul de test pe care l-am facut din fibra la o bucatica din masca de la Domi, insa stiu sigur ca lipitura carenei din dreapta fata mi-a iesit aproape bine ("aproape", deoarece nu am fixat perfect pe linia rupturii cele doua piese si va trebui sa o prelucrez la fata cand va fi gata). Mai am inca un strat, doua de fibra de dat si... am deja o carenaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 sebastianeee, la carena aia lipita fa-i o dublura pe spate ca sa tina, ca nu se vede pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 La multi ani Schumy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) @Shumy: La multi ani! @Sorin: Dublura? Am lipit-o numai pe interior si are 4 straturi de fibra. O fi bine? O fi rau? Editat Februarie 14, 2009 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 1st up: La multi ani Schumy 2nd thing: care te dadeai azi pe Baba Novac cu un Dominator 93-95 roshu? 3rd issue: Se face ca azi mi-am schimbat kitu de lant. Sau am incercat, pentru ca... am stat 30 min sa dau jos lantul. Am stat juma de ora sa desfac suruburile de la foaie.Am bagat de trei ori pinionu pana sa ma prind cum trebe pus. Am umblat sambata la pranz dupa o vilcanizare care sa schimbe roti cu camera de motor. Am stat apoi o ora sa incerc sa pun piulita la axul rotii din spate la loc. N-a mers. Nu stiu din ce motiv, dar piulita aia nu vrea sa intre calumea - intra doar stramb si dupa trei ture doar cu pneumatica o mai misti. A mai patit cineva asa tampenie? Are cineva idee cum s-ar putea rezolva? ...ma gandesc cu groaza ca lantul inca nu l-am pus... si nici presa de lant nu am ca sa-l strang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 3rd issue: Se face ca azi mi-am schimbat kitu de lant. Sau am incercat, pentru ca... am stat 30 min sa dau jos lantul. Am stat juma de ora sa desfac suruburile de la foaie.Am bagat de trei ori pinionu pana sa ma prind cum trebe pus. Am umblat sambata la pranz dupa o vilcanizare care sa schimbe roti cu camera de motor. Am stat apoi o ora sa incerc sa pun piulita la axul rotii din spate la loc. N-a mers. Nu stiu din ce motiv, dar piulita aia nu vrea sa intre calumea - intra doar stramb si dupa trei ture doar cu pneumatica o mai misti. A mai patit cineva asa tampenie? Are cineva idee cum s-ar putea rezolva? ...ma gandesc cu groaza ca lantul inca nu l-am pus... si nici presa de lant nu am ca sa-l strang. Se pare ca ai pus-o! Hai, cu piulitza treaca-mearga, da' cu presa de lantz... e groasa! La faza asta chiar ar fi meritat sa schimbi lantul (numai lantul) la un atelier, unde sa aiba presa de lant! Eu am stat trei saptamani cu lantzu-n buzunar din cauza asta. Cu greu am gasit pe cineva care a venit acasa si mi l-a nituit. In rest, toti ma asteptau cu motoreta la ei la atelier... Din pacate, nu mai am cum sa dau de tipul care mi-a nituit lantul si nici nu cred ca ar fi venit pana in Titan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 1st up: La multi ani Schumy 2nd thing: care te dadeai azi pe Baba Novac cu un Dominator 93-95 roshu? 3rd issue: Se face ca azi mi-am schimbat kitu de lant. Sau am incercat, pentru ca... am stat 30 min sa dau jos lantul. Am stat juma de ora sa desfac suruburile de la foaie.Am bagat de trei ori pinionu pana sa ma prind cum trebe pus. Am umblat sambata la pranz dupa o vilcanizare care sa schimbe roti cu camera de motor. Am stat apoi o ora sa incerc sa pun piulita la axul rotii din spate la loc. N-a mers. Nu stiu din ce motiv, dar piulita aia nu vrea sa intre calumea - intra doar stramb si dupa trei ture doar cu pneumatica o mai misti. A mai patit cineva asa tampenie? Are cineva idee cum s-ar putea rezolva? ...ma gandesc cu groaza ca lantul inca nu l-am pus... si nici presa de lant nu am ca sa-l strang. tztztz... nu te-a intrebat dilly daca ai presa? ca de obicei mai vorbeste cu omu', nu ii arunca marfa direct in brate si ii ia banii ai incaltzat vacutza cu K60-uri? daca da, unde? si cu cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) Momentan stau degeaba pentru ca nu pot pune (fixa) axul din spate, mama ei de treaba. De piulita/filetu ala mi-e mie tarsa... Stiti careva vreun baiat care sa lucreze cu un strung si care ar fi dispus sa rectifice un filet? Pentru presa, am vazut cum se face si voi face si eu la fel. Nu-i mare scofala daca stii 1-2 chestii. Editat Februarie 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 dominatoare rosii au AdyBoby(care-l are de la Irascibi, care-l are de la Ninja-Skija care-l are de la Axa) si Diaconestii(a fost al lui NewProfiler care chiar statea prin zona dar acuma el e in Germania si s-ar putea sa-l fi luat tatal lui la "purtat" ca nu cred ca l-a luat fratele lui ca stiu ca a avut mai demult accident si se cam fereste). Nu este insa exclus sa mai fie citeva. Doriane, cu lantul ala ai cam pus-o. Eu am stat un an cu lantul cumparat si nepus, am mai mers un sezon cu lant uzat pentru ca al meu era deja inchis si mi-a fost sila sa il rup si apoi sa-l reinchid. Intai ca nu poate reface nimeni inchiderea cum e de la mama ei si in al doilea rind pentru ca nu gaseam presa. Nici scosul basculei nu a fost funny dar is multumit. @Dominator72: pina oi ajunge eu sa torn masc aia cred ca mai trece un sezon. Am abandonat pregatitul de vopsit si am facut carenele "souvage" pentru ca mi-am distrus mainile tot frecind la carene asa ca nu prea ma mai trage ata la modelat/smirgeluit ghitul ca sa fac pozitivul si apoi sa-l torn in matritza dupa care sa o mai frec si pe aia pina o fac frumoasa si buna sa torn fibra in ea. Si pe tipul cu fibra (rasina, plasa si acetona) l-am aminat; n-as vrea sa o cumpar si dup-aia sa-i duc grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Switch eu ti-am povestit cat am stat cu dilly sa schimbam la mine kitul de lant, nu e asa usor si mai mereu apar complicatii. Incearca sa vb cu el sa te ajute. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Multumesc pentru urari. Saptamana care vine urmeaza sa imi cumpar si eu cauciucuri(k60), sper ca mai au baietii din Timisoara pe stoc. Si inca o intrebare: filtrele de ulei Champion is ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Probabil ca da. Sincer nu stiu in ce masura calitatea filtrului de ulei influenteaza motorul cand uleiul il schimbi la 2500 iar filtrul la fiecare 2 schimburi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Frate:)) scuze ca ma bag dar voi sunteti reali?...greu de crezut Boltul lantului se poate scoate/ introduce cu dornul si ciocanul, putina indemanare...si sa stiti ca presa nu elimina nevoia unui ciocan...va las sa aflati voi de ce. Norocul vostru e ca aveti Honde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Frate:)) scuze ca ma bag dar voi sunteti reali?...greu de crezutBoltul lantului se poate scoate/ introduce cu dornul si ciocanul, putina indemanare...si sa stiti ca presa nu elimina nevoia unui ciocan...va las sa aflati voi de ce. Norocul vostru e ca aveti Honde In timpul in care ai scris replica de mai sus ai fi putut explica procesul pas cu pas. Probabil ai fi reusit sa incarci si suportul de imagini necesar mai bunei intelegeri a afirmatiilor tale. Sau ai fi putut cauta un tutorial si ai fi pus link aici. Data viitoare nu vei mai fi avertizat. Stiu ca nu este cel mai usor de inteles dar poate va va ajuta acest tutorial de schimbare a lantului, de la LOUIS: http://www.louis.de/_203e785ddc772048020a9...ad/10-kette.pdf Editat Februarie 15, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Legat de schimbatul lantului: asa se nituieste un lant de KTM 950 cu ciocanu: http://www.garagenight.tv/ep-8-chain-and-sprockets-part-2/ Daca merge la KTM, merge si la Honde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 @ switch: Mane, cat de tare poate sa fie blogul asta din care ai dat tu link ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Bai fratilor, eu propun o enciclopedie de schimbat lantul. Pe vremuri avea lumea atatea prese si alte SDV-uri si sa stea sa le si foloseasca pe deasupra? Nu tata, dornul + ciocanul + un suport bun + o piulitza zdravana si bunavointa rezolva problema. Sa va zic cum? Pai iaca hai ca va zic: Se elibereaza roata spate, se scoate axul si se da jos de pe bascula (atentie la etrier si placute), se da lantul jos de pe pinionul spate, se scoate aparatoarea pinionului fatza, se da lantul jos si de pe pinionul fatza. Buuun, se ia lantul nou care poate sa vina in doua variante - cu sigurantza si fara sigurantza. Prima varianta e simpla: se pune roata spate la loc fara a se strange inca pe pozitie si cat mai apropiat de motor (ca sa fim siguri ca ajunge lantul, ba chiar ca e si in plus ), se aseaza lantul pe pinion-foaie (atentie sa treaca si prin chain-guide daca nu l-ati dat jos) si undeva la mijloc se aseaza "zona desfacuta". Se infige zaua de legatura, se pune siguranta si gata. A doua varianta - fara siguranta - e ceva mai "cotoioasa" dar e varianta clasica ("batraneasca"). In cazul asta se aseaza lantul pe pinionul de atac doar; se ia un suport bun de fier sau chiar si lemn solid (eu am o bucata de sina de cale ferata, dar merge si o buturuga mai zdravana), se aseaza pe suport o piulitza iar lantul, mai precis zaua de legatura se aseaza cu gaura unde va intra boltzul in dreptul gaurii piulitei (ca sa poata iesi putin din el pe partea cealalta a lantului); este batut apoi boltul zalei de legatura cu dornul si ciocanul pana intra aproape complet (se lasa aprox 0.5 mm) afara de-o parte si de alta a lantului, ulterior batand usor cu ciocanul boltul pe marginile sale pentru a-l "inflori" ca sa nu mai iasa. Poze cu prima ocazie cand schimb lantul. P.S.: la Dominator, kitul de lant a fost schimbat in aprox. 30 de minute (fara complicatii, e adevarat) userului KoL. P.S.2: in legatura cu axul si piulita buclucasa (@switch): a fost bautut in ax? dar chiar si asa, ala are un "varf" special facut pentru asta (filetul nu incepe direct); incearca sa cureti cu WD40 filetul piulitei vagaboande si cel al axului deopotriva. Inainte de WD 40 da-i bine cu peria de sarma. Daca a iesit usor cand ai desfacut-o, trebuie sa intre la fel de usor. Daca nu, a fost bagata stramb inainte. Daca vrei strungar bun iti dau eu un nr. de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 @Lupu: 1-se pot face dar tre sa ai macar o idee cit de mica de proces. Nu cred ca tuturor le iese din prima. 2-eu l-am avut inchis direct. Probabil ca acuma stiind exact ce tre sa scot, avind si cheie tzapana pentru piulita aia de la ax) si cum se misca fiecare piesa (sa nu caut bucsa din interiorul basculei, care nu exista da' era singura explicatie pentru care nu iesea) nu-mi mai trebuie asa de mult timp. 3-se merita sa desfaci treaba facuta de fabrica si apoi sa o faci tu (eventual si prima data in viatza) cu ciocanul, o buturuga si dornul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 3-se merita sa desfaci treaba facuta de fabrica si apoi sa o faci tu (eventual si prima data in viatza) cu ciocanul, o buturuga si dornul ? Pai cand nu ai incotro ce sa faci? Cel mai bine e sa te apuci singur si sa nu depinzi de altii, cel putin mie asa imi place. Nici eu nu stiam, mi-am dat peste degete, de stricat nu prea am stricat si pana la urma am mai deprins una-alta. Si ziceau niste cunostinte nu de putine ori ca treaba nu tine... ba sa vezi ce tine si la urcat dealul in forja, si la wheelie Acum fiecare cum vrea, nu zic, poate nu are fiecare incredere in "lucrul pe genunchi" cum s-ar zice si apeleaza la profesionisti. Nu zic ca e o idee rea, eu am vorbit din prisma personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Multumesc de ajutor Deocamdata surubul e la strungar si astept sa fie rectificat. Dupa aia urmeaza fixatul lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Dragii mei, revin cu vesti bune! Una la mana: un strungar priceput mi-a aranjat surubu. Acu se pupa linistit cu piulita aia. Sper sa nu mai am probleme de stilu asta Doi la mana: am gasit o vulcanizare langa Dilly, fix la capatu' Bd. Expozitiei, unde e un mustacios care lucreaza cauciuce d'ale noastre cu camera si jenti spitzate. Te duci cu rotile in punga, dar ti le face la niste scoruri mai mult decat decente. Nu stiu daca a ciupit sau nu camera (inca) dar voi afla. In curand urmeaza montarea lantului... sa vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 se pot spune pe post "scorurile"? ai de "batut" scorul vulcanizarii din comuna Rosu, unde erau parca 90 RON perechea, cu tot cu echilibrare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.