Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Nu mai stiu pe ce site am gasit o explicatie a CBS-ului.

Cine poate sa-mi zica cum functioneaza instalatia?

Din ce-mi aduc eu aminte, era cam asa: Cand franezi cu fata, intra in actiune 4 pistoane de pe fata si unu de pe spate.

Cand franez cu spatele, intra 2 pistoane de pe spate si doua de pe fata (cate unu de la fiecare disc). Si toate cele 9 intra cand se apasa simultan pe ambele frane.

Asa e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parbrizul ala ii o adevarat mana cereasca pentru rider.. :angry: Eu pana sa-mi iau Varadero n-am fost prea incantat de parbrizele alea mari, de touring... In schimb, cand mi-am luat Varadero-u' cu parbriz d-ala.. mi-am schimbat parerea.. Pana pe la 160-170 ii super ok, te protejeaza de vant, te poti ascunde dupa el si nu-ti mai urla vantu' in urechi.. In schimb, duppa 170, incepe sa vibreze urat de tot parbrizul si nu-i prea placut..

 

DDC

Scuze bogdan harea nu am vazut intrebarea referitoare la an pana la replyul acesta.Este 2001

Stau cam rau la capitolul calculatoare nu am luat postul cu totul

Elcamino am sapat in forum si am studiat mai atent "inceputul"confectionarii coburilor.Eu imi imaginam cum as fi facut eu fara aparatura.Super si bordurarea pt intarire.Si da vreau poze

Respect

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la cbs...:Exact asa este (din ce stiu si eu).

 

 

Zilele astea am terminat de montat noua pompa de benzina am sincronizat carburile, am schimbat bujiile si am pretensionat arcul de pe spate.

 

Ieri au venit ansamblul spate prindere bascula + suport cric central+cric central si lateral de la sablat si acoperit in camp electrostatic cu pulbere neagra ( de doua ori le-am copt in cuptor).

 

Am montat evacuarea cu clingherit armat ,grafitat si pasta de etansat de pe louis. am cumparat coliere noi de evacuare de inox , am slefuit toata evacuarea ( ce era de inox ,binenteles) . Nu mi se pare sa sufle pe undeva............o sa vedem in timp. cateva poze sa va faceti o idee. Maine revin cu poze noi

post-47756-1260041527_thumb.jpg

post-47756-1260041555_thumb.jpg

post-47756-1260041582_thumb.jpg

post-47756-1260041605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cricul central este prins de baia de ulei (de motor)?

Cam naspa.

Apropo de prinderile astea.

Pe Varadero International.com, era o discutie vis-a-vis de suruburile alea lungi care trec prin cadru si care se mai folosesc la prinderile barilor de la GIVI. Eu le-am dat jos si am gasit (au cazut) doua piese de fier ca niste bucse sau ca niste distantiere care erau intre cadru si motor. Cand m-am uitat mai bine am vazut ca suruburile alea lungi se prind direct de blocul motor. Mai exact de capatul (capacul) cilindrului. (scuzati descrierea, dar sunt varza la mecanica). Destul de ciudate prinderile astea direct de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu numai honda . foarte multe tipuri de motociclete au adoptat stilul asta de cadru. motocicleta este construita in jurul motorului folosindu-se de acesta ca si de un cadru. gandeste-te ce ar insemna un varadero cu cadru perimetral (inchis).400 de kile la gol .....un exemplu foarte bun la dimensiunile astea cu cadru inchis este de exemplu un harley davidson electra glide.380 de kilograme

In acest fel au reusit sa faca o motocicleta mare cat un goldwing sa cantareasca cat un africa twin.acelasi fel de cadru il are si v-stromul de 1000 numai ca au fost putin mai destepti si in loc de fieroaica au pus aluminiu si uite asa s-a ajuns vaca sa cantareasca 205 kg...nu 235 ca varadero...si tot asa

In privinta rezistentei sa stai linistit.......sunt foarte bine calculate. Sa te uiti de curiozitate daca o sa ai ocazia la un bmw gs 1100 sau 1150.motorul si cutia de viteze este in centru si de ele se leaga bascula cu cardan,amortizorul spate,cadrul secundar pt sa ,coloana de directie in fata si amortizorul fata .....practic la el nu exista cadru deloc....numai ca nemtii au mers putin cam departe si se cam aud cazuri cu incarcari la limita cand pe drum denivelat se sparge carcasa cutiei de viteza (unde este prins semicadru spate ) si asa mai departe .

Nimeni la honda sau suzuki nu a auzit de asa ceva vreodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu numai honda . foarte multe tipuri de motociclete au adoptat stilul asta de cadru. motocicleta este construita in jurul motorului folosindu-se de acesta ca si de un cadru. gandeste-te ce ar insemna un varadero cu cadru perimetral (inchis).400 de kile la gol .....un exemplu foarte bun la dimensiunile astea cu cadru inchis este de exemplu un harley davidson electra glide.380 de kilograme

In acest fel au reusit sa faca o motocicleta mare cat un goldwing sa cantareasca cat un africa twin.acelasi fel de cadru il are si v-stromul de 1000 numai ca au fost putin mai destepti si in loc de fieroaica au pus aluminiu si uite asa s-a ajuns vaca sa cantareasca 205 kg...nu 235 ca varadero...si tot asa

In privinta rezistentei sa stai linistit.......sunt foarte bine calculate. Sa te uiti de curiozitate daca o sa ai ocazia la un bmw gs 1100 sau 1150.motorul si cutia de viteze este in centru si de ele se leaga bascula cu cardan,amortizorul spate,cadrul secundar pt sa ,coloana de directie in fata si amortizorul fata .....practic la el nu exista cadru deloc....numai ca nemtii au mers putin cam departe si se cam aud cazuri cu incarcari la limita cand pe drum denivelat se sparge carcasa cutiei de viteza (unde este prins semicadru spate ) si asa mai departe .

Nimeni la honda sau suzuki nu a auzit de asa ceva vreodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la cbs...:Exact asa este (din ce stiu si eu).

 

 

Zilele astea am terminat de montat noua pompa de benzina am sincronizat carburile, am schimbat bujiile si am pretensionat arcul de pe spate.

 

Ieri au venit ansamblul spate prindere bascula + suport cric central+cric central si lateral de la sablat si acoperit in camp electrostatic cu pulbere neagra ( de doua ori le-am copt in cuptor).

 

Am montat evacuarea cu clingherit armat ,grafitat si pasta de etansat de pe louis. am cumparat coliere noi de evacuare de inox , am slefuit toata evacuarea ( ce era de inox ,binenteles) . Nu mi se pare sa sufle pe undeva............o sa vedem in timp. cateva poze sa va faceti o idee. Maine revin cu poze noi

 

Good job. :angry:

Cum ai pus pompa de benzina pana la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus pompa de benzina cum arata pe net ,...am indoit suportul si l-am prins cu suruburi. necazul este ca curge pe la filetele conice de la stuturile din bronz ale pompei...cu toate ca le-am strans bine.

 

uite niste poze .....cu spatele ansamblat in sfarsit...maine revin cu poze cu pompa 

post-47756-1260128146_thumb.jpg

post-47756-1260128193_thumb.jpg

post-47756-1260128293_thumb.jpg

post-47756-1260129098_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gscristi mai aveai chef de treaba cand afara sfaraia gratarul? :angry:

Ieri am "facut si eu primii pasi" pana la Sinaia-Cota 1400 si sunt indragostit :(

Parbrizul face intradevar minuni-la 130 saltat viziera si.......nimic

Ce am observat la moto

-un zornait cand e in neutru(cine a mai lucrat la dacii gen priza cutie sau rulment de presiune scuzati comparatia) care dispare cand trag ambreiajul

-arcul spate fleasca-pe cricul lateral tre sa o trag dupa mine cand cobor sa fiu sigur ca nu "pleaca" pe dreapta(asta daca nu e terenul drept-pe asfalt ok)cric central nu am dar o sa trebuiasca ca ma chinui cu stenderul de unul singur

Respect

Mesaj completat

Si poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus pompa de benzina cum arata pe net ,...am indoit suportul si l-am prins cu suruburi. necazul este ca curge pe la filetele conice de la stuturile din bronz ale pompei...cu toate ca le-am strans bine.

 

Pune niste banda de teflon din aia alba ce se foloseste la instalatii :angry:

 

Numai bine,

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult das das .........asa am sa fac.

In ceea ce priveste zornaitul de la ambreiaj vad acum ca este normal. Din pacate am apucat deja sa cumpar kitul de ambreiaj (120 euro).Daca l-am cumparat deja o sa desfac totul si il schimb ....verific absolut totul(oala ambreiaj , rulmentul cu ace de pe oala, angrenaj conic , etc....buinenteles ca va tin la curent cu fiecare pas.....si o sa-ti spun daca are sens sa faci si tu ceva si daca da ....ce.

Daca ai observat cand accelerezi brusc simplu se aude un toc toc toc.....spre deosebire de acceleratia in gol cu ambreiajul apasat cand sunetul dispare.

Suspectez o uzura a cateilor exteriori de pe placile de ambreiaj (cei ce intra in oala de ambreiaj).....vom vedea . Avand in vedere ca trebuie sa dai si pompa de apa jos i-ti trebuie doua garnituri sa cumperi, daca vrei sa faci manopera asta (de capac de ambreiaj si capac pompa apa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am zornaitul ala de cand am luat motorul. Initial am avut aceleasi ganaduri ca si gscristi, dar pentru ca nu am avut nici un alt simptom de defectiune la ambreiaj m-am lasat pagubas deocamdata si nu m-am apucat sa il desfac. Ce pot sa va zic ca in 15.000 km nu sa acentuat sau modificat.

 

gscristi, pls sa ne ti la curent cu operatiunea. Mi-ar fi placut mult sa fiu de fata la toata treaba :angry:

 

Numai bine,

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema asta cu sunetul de la ambreiaj se pare ca-i destul de raspandita pe la Honda... Mai ales la motoarele V2.. Eu am avut, inainte de Varadero, o Honda VT 500E si o Africa Twin... Ambele faceau acelasi sunet si din pacate nici la Varadero n-am scapat de el.. Se pare ca ii ceva uzura la ambreiaj, dar toti cu care am vorbit pana acuma ziceau ca nu-i nicio problema...

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am linistit.Sunt maniac cu motoarele si mai ales cand aud "sunete,zgomotoe"ciudate intru repede in priza

Are cineva idee de un cric central?

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu e nou nout (2009) (1600 km) si face zgomotul ala cand o accelerez in neutral.

La relanti nu se aude.

Si eu am fost obsedat de zgomot crezand ca este ceva desfacut sau nestrans si zornaie, dar m-am intalnit cu un prieten si mi-am permis s-o accelerez un pic si pe a lui ( tot modelul nou 2008) si facea la fel. Se pare ca este de la oala de ambreiaj, si este un zgomot normal.

Dar, ca sa fiu sigur, cand ma voi duce la VIM 12 in Mai, o sa le accelerez pe toate ca sa fiu linistit. :moron: :P :) :scratch: :moron:

Editat de Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...