Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

smok il are legat direct pe baterie, merge non stop

eu ca sa nu stric instalatia motocicletei am facut asa cevapost-43899-0-94352800-1352308757_thumb.jpg

de aici am alimentat voltmetrul

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

indicatorul de treapta e model plug&paly, are mufa care se conecteaza la mufa de diagnoza de sub sa

 

Am facut schema , la un service in Graz , si merge brici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voltmetrul este legat direct la baterie cu o siguranta de 10 Ah pe firul plus....l`as fi legat dupa contact dar am constat ca pe instalatie sunt "pierderi" de 3-4 zecimi, pe instalatie masurat incarcarea este 13,7-13,8 V la relantiu si in ture mai ales langa un consumator si legat direct la baterie incarcarea este 14,1-14,2 V asa ca asta este motivul pt care este legat direct la baterie, cat despre consum nu stiu ce sa iti spun sincer ....nu am masurat cat imi consuma, dar pot sa iti spun ca este led ....deci cat sa imi consume...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce va mai complicati atata cu modificarea asta, nu-i mai simplu sa va luati BMW 1200GS? biggrin.png

 

da ce ii aia ? ceva marca noua de biscuti ? cu ce sunt :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce va mai complicati atata cu modificarea asta, nu-i mai simplu sa va luati BMW 1200GS? :D

 

Foarte tare... :funny:

 

Luigi....noi vorbeam aici de motociclete, nu de masini de cusut ....sper ca stii de gluma :hug:

 

In alta ordine de idei....eu vad total inutil indicatorul de treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cea mai tare kestie. Sa stii in orice moment in ce viteza esti, fara "calculele" viteza/turatie, sau memorizat non stop succesiunea schimbarilor. In oras si pe serpentine scurte. La drum lung chiar si la ultima iesire o cautam pe a saptea.

 

Ce va mai complicati atata cu modificarea asta, nu-i mai simplu sa va luati BMW 1200GS? :D

Nu e singurul. Ultimul V-strom 650 are si el.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Diego

Eu o cautam pe a II-a in curbe stranse si umede, de fapt eram deja in ea, coboram inca o treapta si imi fugea spatele de la smucitura ca a I-a pe Vara era doar pentru plecat de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, de cateva zile mi se tot reseteaza ceasul de pe varan, aveti vreo idee ? are baterie separata ?

 

:cheers:

 

porneste usor nu-i pe moarte bacteria varanului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

porneste usor nu-i pe moarte bacteria varanului?

 

nicidecum, e noua bateria si porneste foarte ok.

 

doar ca odata la doua,trei zile se reseteaza atat ceasul cat si trip-ul.

 

:scratch:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...