Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Salut,

 

Actual posesor de CB500 - viitor (cel putin momentan visez) posesor de XL1000.

Pareri/recenzii despre moto am gasit pe net destule - fiabile, bine gandite, etc - numai lucruri bune.

Am insa nevoie de o parere obiectiva a unui posesor de XL1000 (modelul dupa 2007) , posesor cu o inaltime cat mai apropiata de 1,74 m. Ma intereseaza cat de usor/daca se descurca cu ea pe loc sau la opriri, daca ajunge jos cu varfurile sau cu talpile.

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se poate cobora usor. e ok la 1.74. poti sa te " urci " pe a mea sau a lui Dragos ( stiu eu ca i ar placea ) :)

 

oricum , crash bar-urile sunt " un must" la vacile noastre, no matter what

prea multe plastice, oglinzi manete :)

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Actual posesor de CB500 - viitor (cel putin momentan visez) posesor de XL1000.

Pareri/recenzii despre moto am gasit pe net destule - fiabile, bine gandite, etc - numai lucruri bune.

Am insa nevoie de o parere obiectiva a unui posesor de XL1000 (modelul dupa 2007) , posesor cu o inaltime cat mai apropiata de 1,74 m. Ma intereseaza cat de usor/daca se descurca cu ea pe loc sau la opriri, daca ajunge jos cu varfurile sau cu talpile.

 

Multumesc !

Salut!! doar atat!!! eu am 165 cm si am varadero si nici ca vreau sa ma dau jos de pe el .:) am invatat de alungul anilor datorita si celor vazute ca nu conteaza cat de mare e motoreta ci cat de bine detii controlul ei...dupa cum probabil ca bine stii nu doar cei cu varadero cad ci si cei cu scuter...care sunt foarte joase :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am 3 accesorii de adaugat la lista

-cric central sw-motech(montat de mine, nu a avut)

-filtru aer k&n( din lene de a achizitiona de fiecare data filtru)

-protectii jambe din neopren(luate de la ktm, am taiat sigla ktm, oricum erau lungi)-foxu stie mai bine de ce am pus protectii la jambe

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am 2 accesorii de adaugat la lista

-cric central sw-motech(montat de mine, nu a avut)

-filtru aer k&n( din lene de a achizitiona de fiecare data filtru)

Salutare!!! am iesit zilele trecute cu varadero pe autostrada sa vad un pic cum se intinde la drum....si ce sa vezi stupoare: pe la 130km/h incepea sa danseze spatele. am zis in prima faza ca poate e vantul ....nu stiam la ce sa ma gandesc avand in vedere ca nu am mai mers cu varadero...poate nu fac eu ceva bine m am gandit. totusi am oprit pe marginea autostrazii... iti dai seama ce dezamagire.... am urcat pe cricul central si ce sa vezi....joc la roata spate!!!!!! am si comandat rulmentii spate 3 la numar la doar 180 lei fara semeringurile de protectie de pe butuc. luni ii schimb si sper sa se rezolve problema cu "dansul" :)

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar ca de la jocul roatei de pe spate...altceva nu poate fi...io iam dat blana la varadero si ajunge la 200 ...fara nici un joc pe spate sau fata. bine ca ai obs. la timp sa nu fi patit altceva ma rau. si io am patit asa cu rulmenti pe spate imi tot suna din cind in cind,in timpul mersului ceva pe spate,sunet metalic...etc...practic sa rupt cosarca de la rulment si acum se spargeau bilele...si io habar nu aveam...in primul orad care lam intilnit,tg.secuiesc,am cautat un mecanic moto,am gasit si sa rezolvat problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde sa ma duc , in Bucuresti?! ...pai nu costa drumul cat toti 3 rulmentii. i`am schimbat ca avem un mecanic destul de bun (repr Honda, sunt motociclisti vechi si prieteni) si m`a ajuns 180 lei cu tot cu manopera. 2 rulmenti de la SKF si din cate am citit pe ambalaj made in italy nicicum germany (ca idee ,asta) si unul de la koyo made in Japan. ciudat e ca sunt 3 cote diferite. ajuns la garaj am montat roata si nu mai are deloc joc....dar voi vedea cum e si la drum ...sper sa se incalzeasca , sa merg si la rar sa ii fac certificatul de autenticitate ptr inmatriculare...caci resul documentelor sunt gata :)

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde sa ma duc , in Bucuresti?! ...pai nu costa drumul cat toti 3 rulmentii. i`am schimbat ca avem un mecanic destul de bun (repr Honda, sunt motociclisti vechi si prieteni) si m`a ajuns 180 lei cu tot cu manopera. 2 rulmenti de la SKF si din cate am citit pe ambalaj made in italy nicicum germany (ca idee ,asta) si unul de la koyo made in Japan. ciudat e ca sunt 3 cote diferite. ajuns la garaj am montat roata si nu mai are deloc joc....dar voi vedea cum e si la drum ...sper sa se incalzeasca , sa merg si la rar sa ii fac certificatul de autenticitate ptr inmatriculare...caci resul documentelor sunt gata :)

 

da ai notat undeva cotele pentru rulementi ? daca ai noatat dale aici pe teava sa le stim toti ( sunt 3 buc adica 2 in roata stg+dr si unul in butucul cu pinion )????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da . asa sunt dispusi....dar spre prostia mea nu am notat codurile. o sa trec pe la service poate au notat ei ce mi au adus.



In sfarsit !!!!azi am reusit sa o inmatriculez.....RAR, Politie....numere, tot ce trebuie....doar soare sa mai fie de acum.....:)

Daca intereseaza pe cineva documentatia ptr inmatriculare sa spuna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. am in vedere printre altele ,pe sfarsitul anului sa cumpar un varadero 1000cmc , dar m-am lovit de 2 bube, consumul si cauciucuri de teren.

Tot am citit si am vazut ca sunt destui care scot un consum de 10 l chiar mai mult in oras si 8 afara la mers normal, nu sport, nu sunt un maniac cand e vorba de benzina, insa pe termen lung m-ar cam atinge la buzunar, problema asta oare e o problema tehnica ,din motor ? se poate remedia la un consum decent de 8 urban si un 6 afara?

Si cu cauciucurile, chiar nu se gasesc cauciucuri de off sa se pupe cu ele ? cam ca astea http://www.motorcycle-superstore.com/2/29/393/11052/ITEM/Metzeler-Karoo-Traveler-Dual-Sport-Rear-Tire.aspx sau ca si Enduro 3 sahara .

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da . asa sunt dispusi....dar spre prostia mea nu am notat codurile. o sa trec pe la service poate au notat ei ce mi au adus.

 

In sfarsit !!!!azi am reusit sa o inmatriculez.....RAR, Politie....numere, tot ce trebuie....doar soare sa mai fie de acum..... :)

Daca intereseaza pe cineva documentatia ptr inmatriculare sa spuna!

daca cineva mai doreste sa schimbe rulmentii la roata spate poate achizitiona de la magazin de rulmenti , urmatoarele

Rulmenti roata spate

rulementi 1x 6204-2RS

1x 6304- 2RS

1x 6305 - 2RS

semering 1x 34mm /62,2mm / 7mm

1x 30mm / 52mm /7mm

si poate sa iasa la 50-60% din pretul unui set de rulmenti de pe orice site de piese ( poate chiar mai jos de atat )

 

Rulmenti jug

rulmeti conici cu role cotele : 1x 32005 si 1x32006

 

cand se mai lasa caldura revin cu cote/coduri pentru roata fata si la bascula spate :hug:

 

Salut. am in vedere printre altele ,pe sfarsitul anului sa cumpar un varadero 1000cmc , dar m-am lovit de 2 bube, consumul si cauciucuri de teren.

Tot am citit si am vazut ca sunt destui care scot un consum de 10 l chiar mai mult in oras si 8 afara la mers normal, nu sport, nu sunt un maniac cand e vorba de benzina, insa pe termen lung m-ar cam atinge la buzunar, problema asta oare e o problema tehnica ,din motor ? se poate remedia la un consum decent de 8 urban si un 6 afara?

Si cu cauciucurile, chiar nu se gasesc cauciucuri de off sa se pupe cu ele ? cam ca astea http://www.motorcycle-superstore.com/2/29/393/11052/ITEM/Metzeler-Karoo-Traveler-Dual-Sport-Rear-Tire.aspx sau ca si Enduro 3 sahara .

Mersi.

eu pot sa zic doar un singur lucru si anume:

si eu am fost speriat de acest mit al consumului, am achizitionat un vacutadero pe carburator( nu am avut bani de injectie ) iar acuma nu mai sunt speriat, sunt chiar multumit de raportul consum/performante, comparativ cu ce am avut inainte adica Transalp de 650( consum intre 6-7% putere comparativ cu vara ioc) .

Daca vrei consum mai mikulut ia injectie , e drept alti bani alta distractie

Consum de 10% nu am avut niciodata, in nici un fel de conditii , sincer!!! iar afara 8% :nono: la mers normal nu cred.

Intradevar consumul ei poate ajunge si la 8% dar nu in ritm normal ( 120 - 140 km/h accelerari normal schimbat viteza normal nu pe rosu )

 

Da un clik pe pictograma din semnatura cu consumul ( pompita si cifra si ai sa vezi ) insa conteaza sa sti stilul tau de condus dar si starea tehnica a mobrei la condus ( filtru , carburatoare )

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, o sa citesc topicul mai amanuntit sa vad cum sta treaba. Cu consumul chiar am nimerit-o pe un site, si m-am minunat si eu , si nu era singurul , inseamna ca totusi erau probleme tehnice. Din cate am vazut de pe site-ul ala , al tau consuma bine , ma asteptam la mai mult, cel putin la mers ,,Fast''

Foarte fain al tau, asa ceva as lua , pana in 2003.

- proiectoarele sunt legate direct la baterie ? , poti sa le pornesti si sa le stingi cand/cum vrei ?

Salut. mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, o sa citesc topicul mai amanuntit sa vad cum sta treaba. Cu consumul chiar am nimerit-o pe un site, si m-am minunat si eu , si nu era singurul , inseamna ca totusi erau probleme tehnice. Din cate am vazut de pe site-ul ala , al tau consuma bine , ma asteptam la mai mult, cel putin la mers ,,Fast''

Foarte fain al tau, asa ceva as lua , pana in 2003.

- proiectoarele sunt legate direct la baterie ? , poti sa le pornesti si sa le stingi cand/cum vrei ?

Salut. mersi.

pot sa le pornesc cand vreau eu cu conditia sa am contactul pus, am circuit separat montat dupa contact cu siguranta , releu si intreupator , la fel la priza de bricheta circuit separat cu siguranta legat direct pe baterie ( fara contact ) luminile de avarii au circuit separat cu siguranta si intrerupator legate dupa contact , se pot pune si direct pe baterie dar risti sa le aprinda cineva din rea intentie cand este parcata

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum referitor la chestia cu proiectoarele, clar trebuie prin releu nici gand nu merge pe "direct" ,consecinta este ca faci praf instalatia . apoi referitor la cauciucuri... chiar m am uitat pe siteul dat de tine insa nu inteleg ce sa caute pe un touring annvelope de enduro. acum serios asta nu e motor de enduro si pe site oficial honda daca ai sa intri ti l descrie ca fiind clar un touring. ca mai iesi tu de pe sosea pe un drum neasfaltat....asta e altceva si nu ti trebuiesc cauciucuri strict de enduro, insa mai mare endureala de atat nu prea merge. am mai discutat cu cineva problema cu asta cu enduro ca idee sa stii ca unde am mers noi cu enduro touring a mers si un amic cu cbr f3 pe drum forestier....asta nu inseamna ca are valente de enduro, dar s a tinut si el saracu` de noi ca doar nu era sa ramana pe acolo. :) si consumul cum a scris si vlady cam asa e...ce e drept daca vii dupa altceva ti se pare mare....insa cum a zis si el...vrei motor mare...putere la fel...trebuie sa iasa de undeva...si eu cand l`am cumparat pe al meu nu am fost incantat de consum daca faceam comparatie cu ce motorete am avut (transalp, f650,tdm ,etc) dar si performantele sunt net inferioare fata de varadero...si am inteles ca nu cresc performantele fara un "stimul".



vlady imi pare rau dar nu am mai reusit sa fac rost de coduri....vad ca te `ai descurcat ...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai scris si repet si eu...sustin ideea lui vlady... consum pe moto meu e de maxim 7 l in conditiile care merg cu partenera +sidecase+topcase+tankbag....si am moto pe carburator.

daca vrei enduro ,iti sugerez sa te indrepti spre alt motor...citeste citeva pagini in urma sint ceva sugesti legate de acest subiect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa incep eu cu ce am pe mobra:

-protectie transparenta far(se prinde cu velcro pt exterior in 6 puncte) daca ai chef sa pui niste poze

-xenoane si led pe pozitie(net superioara lumina xenonului fata de bec si nu se mai incinge farul, la modelele pe injectie e cam pretentios plasticul de la far, cel transparent si se cam crapa)

-parbriz givi(trebuie sa ai peste 1,80 ca sa te uiti peste el)

-crashbaruri givi

-proiectoare givi de 35 vati halogen normal

-prelungire aripa fata(nu te mai stropeste de la genuchi in jos , te mai stropeste de pe la glezna)daca ai chef sa pui niste poze

-mansoane incalzite oxford cu 4 reglaje

-claxon nautilius 115 db la 2 metri

-2 prize(una pe ghidon, una in torpedou-modelul 2007-> au un torpedou in partea dreapta a bordului)

-bara pt intarire ghidon

-indicator treapta viteza(cand mai te apuca visatul este foarte util, daca nu visezi niciodata la ghidon nu prea e util)

-voltmetru waterproof daca ai chef sa pui niste poze sunt curios unde este pus

-husa rezervor bagster si tankbag bagster

-aripa spate(nu mai arunca mizerie pe amortizor) daca ai chef sa pui niste poze

-genti laterale givi V35 cu genti interne textile

-topcase givi maxia 3 cu spatar pt pasager, geanta interna textil si stopuri pe frana incorporate

-ungator lant loobman

-un fel de canbus manufacturat(ca sa nu incarc circuitele motocicletei am un circuit <master> separat direct de pe baterie protejat printr-o siguranta, trecut printr-un releu care are comanda luata de la pozitie.dupa releu mai am 3 sigurante deci 3 circuite la care mi-am legat acareturile electrice)

 

 

 

 

 

 

 

 

av vazut pe youtube cutii pt fata, prinse pe crashbar :ninja:

sa va zic si eu cam ce am pe motor

- cric central OEM

- gIVI v46 cu spatar si lumina pe franare + rack metalic deasupra

-2x genti laterale Kappa cred 43 L

- bari cadere

- kit inaltare ghidon

- arcuri progresive fata

- Hyperpro spate

-priza 12 v

-suplimente ceata

- kit hazard lights

-suportel GPS

- led pozitie

- leduri in bord ( momentan sunt in sertar la birou ) :crack:

- doua leduri albe eagle eye montate sub faruri

- bara pentru intarire ghidon

- aparatoare lant din metal

 

In plan

- xenon

- parbriz inalt

-ungator de ant

- auxiliare ceta cu led sau xenon

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crivascu - Hondan - eu am precizat ca sunt interesat de varadero,,printre altele'' - mai am in vedere r1150gs/ chiar si R si daca scade bugetul r1100gs,triumph.., sunt interesat de varadero, pentru ca imi place ca e o motocicleta mare (ai unde sa pui pe ea) , putere si cuplu suficient , si am intrebat de cauciucuri pentru ca sunt destule trasee pe unde as vrea sa ajung si pe unde pur si simplu nu cred te descurci cu ,,tourance'' sa zic daca ploua..., si nu vad nimic rau in a pune ceva mai inspre off pe ea daca nu imi afecteaza conditiile de mers, ca peste o viteza anume as avea probleme aia stiu.... si legat de consum, nu mi se pare mult 7 l , insa cum am spus mai sus, 10-11 in oras mi se pare destul de mult , dupaia am aflat ca probabil sunt probleme tehnice la consumul asta si se pot rezolva. Cu endureala.... asta e difertit de la unu' la altu' , fiecare ce e dispus sa faca cu mobra si in ce conditii, dar totusi cred ca se pot face ceva mai mult decat o plimbare pe drum forestier , fiind el chiar destul de inaccesibil... parerea mea... repet , varadero e o varianta (vis-a-vis de pret) , sunt si alte prioritati, insa...sa vad cu banii... mersi de raspunsuri,informatii ;) .

Crivascu- mie pur si simplu imi plac mai mult touring-enduro cu cauciucuri inspre off, e o chestie poate de gust pana la urma si apoi de intrebuintare, ca daca as vrea un enduro cu performantele lu' varadero... as avea de ales din putine modele si fff piperate .

Editat de edu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edu, pentru Varadero eu iti recomand Michelin Anakee2 sau Metzeler Tourance. Eu le-am cam incercat pe toate,...si Sahara3...si Heidenau..etc... pe diverse motociclete, oricum ....tot din acest segment.

Despre Anakee3 inca nu stiu sa-ti spun nimic, probabil le vom avea in stoc la urmatorul transport.

Depinde mult de ce anume vrei tu de la motocicleta respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edu, pentru Varadero eu iti recomand Michelin Anakee2 sau Metzeler Tourance. Eu le-am cam incercat pe toate,...si Sahara3...si Heidenau..etc... pe diverse motociclete, oricum ....tot din acest segment.

Despre Anakee3 inca nu stiu sa-ti spun nimic, probabil le vom avea in stoc la urmatorul transport.

Depinde mult de ce anume vrei tu de la motocicleta respectiva.

oricum din istoria celeor de la Michelin nu cred ca vor fi rele Anakee 3 ,

@ Edu , eu unul personal nu il vad pe Varadero in noroaie si cu crampoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozele cerute: in postul 1066 este voltmetrul si indicatorul de treapta

post 1070 bloc releu+sigurante

post 989 aripa spate

acum mai atasez poze cu prelungirea aripii fatapost-43899-0-23617000-1361443353_thumb.jpg si protectia pt far post-43899-0-24395600-1361443399_thumb.jpgpost-43899-0-55904800-1361443414_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...