Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Aici in zona unde sunt eu nu costa nimic. Partea nasoala e ca adesea au doar la test fara sa poti sa o inchiriezi o zi-doua...

 

Desi am doar 1.70, Africa imi vine perfect. E subtirica,ghidonul larg si suficient de sus(merg 2 inaltatoare), iar de la ghidon zici ca esti pe Supermoto.

 

Controlul tractiunii e varianta de inceput si iti cam taie distractia, ca baba de la 7 care mai avea grija de tine cand erau ai tai la munca pe vremea lu' Ceasca...Tarziu si dintr-o data :)))

 

La mers usor are un pic din caracterul unui TDM 900, si anume nu stie sa mearga constant si uneori mai zmuceste.

 

Probabil cu controlul tractiunii si Abs-ul pe off o tii toata ziua de-a latul sau pe o roata,alegerea pilotului daca e cea fata sau...spate.

 

M-a vrajit.post-11570-0-85573400-1488205122_thumb.jpgpost-11570-0-03861400-1488205180_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca un can can, cand am fost la Motorteam pentru revizie, am intrebat despre Africa twin, ca aveau una in showroom. Si vin cu intrebarea: vor avea pentru ride test o africana, ca vine primavara, poate ne hotaram, poate comparam etc.

Raspunsul naucitor de proprietar de dealership: "N ai sa vezi!"

 

Asa ca la teste avem bmw, harley, yamaha - am testat la Dual, poate Honda tot in Pipera, la Honda Nord.

Pacat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un test ride iti poate aduce multe beneficii tie, vanzatorul. Aici asa functioneaza. Acasa insa sunt doar o mana.de importatori care au inteles asta.

 

Ideea e sa-l pui pe om sa viseze,chiar daca nu vine a doia zi cu sacoșa de lei naftalinizati, sunt sanse mari ca atunci cand face rost de bani,la tine sa vina.

 

Si aici sunt oile negre locala, dealerul Yamaha din oras spre exemplu,dar chiar si asa ai posibilitatea macar sa inchiriezi modelul dorit.

» Post actualizat in 28 Feb 2017 11:51

@Vlad, daca iti luai ncx la cei 2m cat ai spus ca ai...Mai bine ca nu ti l-au dat :)

Revenind la vacile noastre, am venit de dimineata de la munca pe o ploaie destul de neplacuta si am descoperit ca protejeaza super,mai putin de la glezne in jos. Se anunță o pereche de cizme enduro/touring impermeabile. Nu mai fac prostia de anul trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, nici pe varadero nu stau extraordinar. Mi-ar trebui o sea ca a ta ca sar genunchii la bataie dupa 200 de km. Asa pe loc stateam binisor, avea consum bun, era noua..dar se uita la mine asa ciudat "cum sa vrei sa probezi ceva inainte sa dai 7000 de euro"..

 

apropo de cizme..eu am tcx infinity..clar recomand

Editat de vlad.apetroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu TCX X-Five goretex, f multumit de ele :)

Protejeaza f bine vaca de ploaie, daca avea centrul de greutate mai jos, sau vreo 3-40kg mai putin, era ideala pt mine. Dar si asa, tot e o mobra buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la Tcx ma uitam si eu. Aici sunt insa cam scumpe,adesea mai scumpe decat Alpine sau Gaerne...

 

Ma gandesc daca are rost sa pun ungator de lant sau nu...Parca n-as vrea sa umblu iar cu teusa de "cosmetice" pentru lant dupa mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un loobman pe a mea... f ok, nu-ti mai bati capul sa cureti si sa ungi lantul. Merge si cu ramasite de ulei, de pe la schimburi, si cu cel mai ieftin de prin benzinarii... acum am luat ulei pt lant de drujba, cica e "the shit"... sa vedem.

asa am pus ungatorul la mine /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1131543

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bingo! :)) E totusi o idee buna,pot sa ii trimit unui prieten banii in cazul in care gasesc ceva interesant.

 

Luna viitoare o.sa incerc sa-o pun ungatorul. Avand in vedere ca anul asta am vreo 10-15000 km in plan,cred ca o sa merite investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut... esti sigur ca vrei adventure? Sunt ceva mai rigide... eu am luat touring, piele full si goretex la interior. N-am ce sa le reprosez, au fost ok si la 5 grade, si la 40 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie.de talpa gen bocanc pentru aderenta maxima...Cizmele touring au de obicei talpa plata si relativ neteda iar eu am nevoie de aderenta maxima. Cam stau in poante la semafor :))

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca suporti o recomandare de la un incepator ca mine :

https://www.fc-moto.de/en/Forma-Adventure-Waterproof-Boot?gclid=CjwKEAiA3NTFBRDKheuO6IG43VQSJAA74F77RKoSmxLKJiRGKmBfaFBR-tqIM2-Xng5qcqkV5D7eshoCex3w_wcB

 

Le-am avut si la 40 grade si la 0 grade .Nimic de reprosat. Nu m-am udat pe ploaie , si nici nu am facut balta de la transpiratie.Soseta a fost mereu uscata.

Cel mai mult am facut 900 si ceva de km intr-o zi.Nu m-au deranjat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Forma ma uit de ceva timp, singurul lucru care e relativ deranjant e forma cizmei, usor stradala. Am vazut si cateva review-uri care o ridicau in slavi. Va urma.

 

Momentan incerc sa vad cum se simt pe motor o pereche de cizme Büse.

 

Merci.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit una misto: am adus mobra la RAR si cand sa o scot de pe rampa, mobra nu mai porneste! I am dat la automat si cu șoc si fara, si cu acceleratie si fara... nimic!

Ce pana mea sa aiba... nu stiu. Taare sunt curios!

 

PS: un mecanic bun, dar bun pentru varadero avem prin Baraganul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am apasat din greseala butonul rosu...

Va recomand sa incercati, sunt curios: la motoarele pe care le-am avut pana acum, si am avut ceva, butonul rosu anuleaza tot - inclusiv contact, curent etc

Nici nu mi-a trecut prin cap ca poate fi apasat butonul rosu si pot sa dau la automat. Eram convins ca s a bulit pompa de benzina. Really!

 

Ma rog... nu zic ca la blonde ca e 1martie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul cat traieste-nvata :)

La Varadero FI kill switch-ul nu decupleaza tot. Dai la automat pana-ti vine rau, electromotorul invarte dar pompa de benzina nu functioneaza. Daca erai atent observai ca nu s-a mai auzit bazaitul specific + clancul si becul rosu FI a ramas aprins.

 

M-am pacalit si eu o data, nu intelegeam ce dracu are mobra :)

E o metoda excelenta de trollat posesorii de Varadero.

 

Imi pare rau ca nu am vazut mai devreme, scapai de drumul la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...